abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156362826
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 23:07 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ze zijn niet dom. Wat ze missen is met name technologie. Wapentechnologie.
Technologie hebben ze uit die verlaten wapendepots van de VS gehaald, trigger overhalen en dan kun je meedoen. Nee, ze kunnen niet een samenleving opbouwen zoals in het westen, of zeg me maar waar ze dat gedaan hebben anders. Infiltreren ze op grote schaal het westen dan vervalt het westen ook, denk ik. het is geen sterkte, maar zwakte waar je mee geconfronteerd wordt. Juist dat is het punt. Terwijl jij slechts stelt ze zijn sterker want ze lopen ons onder de voet, is het juist zwakte waardoor ze ons onder de voet kunnen lopen.Doordat ze zwakker zijn zijn ze met meer, daarom krijgen we te maken met de bevolkingsdruk van Afrika en aanverwante contreien, die we als sterke moeten opnemen, en daardoor zwakker worden...
I´m back.
  donderdag 24 september 2015 @ 23:18:16 #177
111528 Viajero
Who dares wins
pi_156362872
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2015 20:08 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Veel jongvolwassenen werken de hele week en hebben geen zin om nog een keer het huis schoon te maken als ze thuiskomen.

En om je vriendin nou alles te laten doen als ze er is, is ook wat lullig natuurlijk.
Ik werk de hele week, en mijn vriendin ook. Bij mij thuis maak ik schoon, bij haar thuis maakt zij schoon. Als zij hier is helpt ze mij, als ik bij haar ben help ik haar.

We zouden beide een schoonmaakster kunnen betalen, en ik vind hier in London dagelijks aanbiedingen in mijn brievenbus, varierend van professionele agencies tot schoonmaaksters die zelf kaartjes in de bus doen.

En toch doe ik het liever zelf. Deels wegens privacy, deels omdat ik dat als een eigen verantwoordelijkeheid beschouw, ik wil niet te lui worden om zelf mijn leefomgeving bij te houden.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  donderdag 24 september 2015 @ 23:20:17 #178
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_156362923
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 23:16 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Technologie hebben ze uit die verlaten wapendepots van de VS gehaald, trigger overhalen en dan kun je meedoen. Nee, ze kunnen niet een samenleving opbouwen zoals in het westen, of zeg me maar waar ze dat gedaan hebben anders. Infiltreren ze op grote schaal het westen dan vervalt het westen ook, denk ik. het is geen sterkte, maar zwakte waar je mee geconfronteerd wordt. Juist dat is het punt. Terwijl jij slechts stelt ze zijn sterker want ze lopen ons onder de voet, is het juist zwakte waardoor ze ons onder de voet kunnen lopen.Doordat ze zwakker zijn zijn ze met meer, daarom krijgen we te maken met de bevolkingsdruk van Afrika en aanverwante contreien, die we als sterke moeten opnemen, en daardoor zwakker worden...
Nou, bijvoorbeeld een luchtverdedigingssysteem opzetten of een gevechtsvliegtuig laten opstijgen, dat lukt ze niet. Een effectief luchtverdedigingssysteem opzetten lukt het het gemiddelde islamitische land niet eens, laat staan een groepje rebellen.

En als ze vanuit zwakte ons onder de voet lopen, dan zijn ze eigenlijk toch sterk? Het is maar net hoe je het bekijkt natuurlijk. Ik weet wel dat de invloed van de islam in Europa toe zal nemen en niet andersom.
The End Times are wild
pi_156363003
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 23:20 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nou, bijvoorbeeld een luchtverdedigingssysteem opzetten of een gevechtsvliegtuig laten opstijgen, dat lukt ze niet. Een effectief luchtverdedigingssysteem opzetten lukt het het gemiddelde islamitische land niet eens, laat staan een groepje rebellen.

En als ze vanuit zwakte ons onder de voet lopen, dan zijn ze eigenlijk toch sterk? Het is maar net hoe je het bekijkt natuurlijk. Ik weet wel dat de invloed van de islam in Europa toe zal nemen en niet andersom.
Nee, want als ze door aantallen ons onder de voet lopen en daardoor verzwakken wij, dan zijn ze toch niet intrinsiek sterk?
I´m back.
  donderdag 24 september 2015 @ 23:24:37 #180
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_156363039
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 23:23 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, want als ze door aantallen ons onder de voet lopen en daardoor verzwakken wij, dan zijn ze toch niet intrinsiek sterk?
Jawel, want dan is hun aantal hun kracht. En onze kracht, bijvoorbeeld onze technologie, heeft daar geen weerwoord op.
The End Times are wild
pi_156363160
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 23:24 schreef LXIV het volgende:

[..]

Jawel, want dan is hun aantal hun kracht. En onze kracht, bijvoorbeeld onze technologie, heeft daar geen weerwoord op.
Nee, nu niet idd, maar wel in het algemeen is het westen niet zwakker dan zij, ook de zwakke kan gewoon winnen imho.
Zijn nu veel christelijke G'menschen aanwezig dus dat is een nadeel. Denken dat de moslims een soort edele wilden zijn ook.
I´m back.
  donderdag 24 september 2015 @ 23:32:33 #182
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_156363232
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 23:30 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, nu niet idd, maar wel in het algemeen is het westen niet zwakker dan zij, ook de zwakke kan gewoon winnen imho.
Zijn nu veel christelijke G'menschen aanwezig dus dat is een nadeel. Denken dat de moslims een soort edele wilden zijn ook.
Sommige mensen kunnen zich haast niet voorstellen dat anderen een totaal ander denkpatroon hebben dan zij. Die denken dat iedereen de wereld op min of meer gelijke wijze ziet.

Als voorbeeld kun je nemen het geven van geld of voedsel aan iemand. In onze (Westerse) ogen is dat een daad van barmhartigheid, maar wel van de sterkere aan de zwakkere. In andere landen zijn het juist de zwakkeren die aan de sterkere moeten geven.
Als iemand uit zo'n cultuur hier komt en verzorgd wordt en geld krijgt, neemt hij (bewust of onbewust) aan dat hij de dominante partij is. Terwijl het in onze ogen andersom is. Zo ontstaan misverstanden.
The End Times are wild
pi_156363308
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 23:32 schreef LXIV het volgende:

[..]

Sommige mensen kunnen zich haast niet voorstellen dat anderen een totaal ander denkpatroon hebben dan zij. Die denken dat iedereen de wereld op min of meer gelijke wijze ziet.

Als voorbeeld kun je nemen het geven van geld of voedsel aan iemand. In onze (Westerse) ogen is dat een daad van barmhartigheid, maar wel van de sterkere aan de zwakkere. In andere landen zijn het juist de zwakkeren die aan de sterkere moeten geven.
Als iemand uit zo'n cultuur hier komt en verzorgd wordt en geld krijgt, neemt hij (bewust of onbewust) aan dat hij de dominante partij is. Terwijl het in onze ogen andersom is. Zo ontstaan misverstanden.
Klopt idd, af en toe in het westen is men ongelofelijk naïef. Aangezien we ook een steeds feminienere cultuur hebben, wat eigenlijk een versterking betekent, zijn we niet opgewassen tegen testosteron geregeerde culturen. En kan zwak sterk overmeesteren.
I´m back.
pi_156364240
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 23:18 schreef Viajero het volgende:

[..]

Ik werk de hele week, en mijn vriendin ook. Bij mij thuis maak ik schoon, bij haar thuis maakt zij schoon. Als zij hier is helpt ze mij, als ik bij haar ben help ik haar.

We zouden beide een schoonmaakster kunnen betalen, en ik vind hier in London dagelijks aanbiedingen in mijn brievenbus, varierend van professionele agencies tot schoonmaaksters die zelf kaartjes in de bus doen.

En toch doe ik het liever zelf. Deels wegens privacy, deels omdat ik dat als een eigen verantwoordelijkeheid beschouw, ik wil niet te lui worden om zelf mijn leefomgeving bij te houden.
Gefeliciteerd. Moet ik me nou schuldig voelen?

Ik kan je vertellen dat de schoonmaakster erg blij is met het geld.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 25 september 2015 @ 02:07:45 #185
111528 Viajero
Who dares wins
pi_156365342
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2015 00:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Gefeliciteerd. Moet ik me nou schuldig voelen?

Ik kan je vertellen dat de schoonmaakster erg blij is met het geld.
Oh nee hoor, ik heb veel goede vrienden die ook een schoonmaker hebben. Sorry dat het zo overkwam, ik gaf gewoon aan hoe ik het doe, maar dat is een persoonlijke keuze.

Als die asielzoekers een schoonmaakster willen huren vind ik het ook prima. Het is meer dat ik vind dat je als een land je verwelkomt en je woonruimte geeft dat je dan wel een paar heel simpele regels moet kunnen volgen, zoals het huis schoonhouden bijvoorbeeld. Als dat al tevel gevraagd is hoe gaat het dan met de verdere integratie lukken?

Dit staat verder los van het feit dat ik vind dat we best meer vluchtelingen kunnen en moeten opnemen. Maar laten we dan wel degenen nemen die respect en goede wil tonen.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_156365454
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 22:25 schreef rutger05 het volgende:
Als zij straks in gewone woningen komen te wonen zitten de buurtbewoners er ook niet op te wachten dat de boel smerig is en allerlei ongedierte zoals kakkerlakken aantrekt.

Belachelijk dat zij hiermee blijkbaar wegkomen.
Juist.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_156365482
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 22:27 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Bellen ze stadsreiniging toch?
Nee, je hoort gewoon je eigen teringzooi op te ruimen, als je daar vanwege je cultuur een probleem mee hebt omdat je van mening bent dat een vrouw dat behoort te doen, behoor je zo'n harde trap onder je reet te krijgen dat je van anno 1500 zo de 21ste eeuw invliegt.
pi_156365486
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 02:32 schreef Hathor het volgende:

[..]

Nee, je hoort gewoon je eigen teringzooi op te ruimen, als je daar vanwege je cultuur een probleem mee hebt omdat je van mening bent dat een vrouw dat behoort te doen, behoor zo'n harde trap onder je reet te krijgen dat je van anno 1500 zo de 21ste eeuw invliegt.
Gaat niet gebeuren natuurlijk hè, dat weet je ook wel.
I´m back.
pi_156365497
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 02:34 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Gaat niet gebeuren natuurlijk hè, dat weet je ook wel.
Dan blijven ze toch lekker in hun eigen gore teringzooi zitten, vind ik ook prima.
pi_156365519
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 02:35 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dan blijven ze toch lekker in hun eigen gore teringzooi zitten, vind ik ook prima.
Dat gebeurt dan ook, toch?
I´m back.
  vrijdag 25 september 2015 @ 02:59:16 #191
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_156365619
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 23:20 schreef LXIV het volgende:

[..]

De westerse strijdwijze is simpelweg onaangepast aan de strijdwijze die IS hanteert. Een westers leger kan guerillastrijders amper bestrijden.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  Moderator vrijdag 25 september 2015 @ 03:24:03 #192
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_156365676
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 02:59 schreef BlaZ het volgende:

[..]

De westerse strijdwijze is simpelweg onaangepast aan de strijdwijze die IS hanteert. Een westers leger kan guerillastrijders amper bestrijden.
kan wel, het leger is het probleem niet

het zijn de mensen die achterblijven die er te gevoelig en te ongeduldig voor zijn
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 25 september 2015 @ 08:04:06 #193
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_156366183
Geen nood. Dadelijk mogen ze moeder de vrouw ook importeren en dan wordt alles weer netjes opgeruimd.
Graag op anoniem
pi_156366212
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 september 2015 08:04 schreef Twiitch het volgende:
Geen nood. Dadelijk mogen ze moeder de vrouw ook importeren en dan wordt alles weer netjes opgeruimd.
En daarna nog een vrouw, en nog een, en nog een, en nog een.....
pi_156367302
Wij hadden in ons studenthuis een simpele oplossing die elke keer weer werkte, als iemand zijn zooi structureel niet opruimde deden wij dat voor hem/haar, alleen gebruikten we dan zijn/haar bed als de vuilnisbak ervoor.
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  vrijdag 25 september 2015 @ 09:39:46 #196
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_156367397
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 02:59 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Guerrilla's zijn sowieso moeilijk te bestrijden. Dat ligt niet aan westerse legers.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  vrijdag 25 september 2015 @ 09:45:48 #197
321876 Cherna
Fuck the System
pi_156367496
Gelijk hebbne ze. Je gaat natuurlijk als chirurg, icter etc toch niet opruimen? Daar heb je poetsers voor.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
  vrijdag 25 september 2015 @ 10:45:57 #198
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156368554
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 09:45 schreef Cherna het volgende:
Gelijk hebbne ze. Je gaat natuurlijk als chirurg, icter etc toch niet opruimen? Daar heb je poetsers voor.
Dan moet je die inhuren, net als thuis, waar de vrouw van de chirurg ook echt niet gaat poetsen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 25 september 2015 @ 10:49:31 #199
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_156368624
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2015 10:45 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dan moet je die inhuren, net als thuis, waar de vrouw van de chirurg ook echt niet gaat poetsen.
Het verschil is natuurlijk wel dat die poetsers voor die asielzoekers niet door hen maar door ons worden ingehuurd.
De rare situatie is nu dat deze mensen daar zitten en de hele dag niks te doen hebben, waarop Nederlandse vrouwen daar gaan poetsen van het geld dat hun eigen man aan belasting betaalt.

Als ze zelf geld zouden verdienen en daar een poetsvrouw voor zouden huren is er niks aan de hand natuurlijk! Maar in dit geval vind ik dat ze best wel zelf even de handjes uit de mouwen kunnen steken.
The End Times are wild
  vrijdag 25 september 2015 @ 10:53:59 #200
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156368716
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 10:49 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het verschil is natuurlijk wel dat die poetsers voor die asielzoekers niet door hen maar door ons worden ingehuurd.
De rare situatie is nu dat deze mensen daar zitten en de hele dag niks te doen hebben, waarop Nederlandse vrouwen daar gaan poetsen van het geld dat hun eigen man aan belasting betaalt.

Als ze zelf geld zouden verdienen en daar een poetsvrouw voor zouden huren is er niks aan de hand natuurlijk! Maar in dit geval vind ik dat ze best wel zelf even de handjes uit de mouwen kunnen steken.
Met 7 man die ieder ¤ 60 per week aan leefgeld krijgen kunnen ze het zelf ook prima inhuren.

Geen enkele reden om het voor ze te regelen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')