abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 september 2015 @ 09:26:13 #151
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_156343537
Logisch zou zijn als Nederland eigenaar zou worden van een stukje Syrië, als tegenprestatie voor al hun mensen die wij hier opvangen.
pi_156343655
Het is natuurlijk wel de veramerikanisering van de Nederlandse demografie als dit zo door blijft gaan. Ik dacht altijd dat links niets moest hebben van Amerikaanse toestanden.
pi_156343667
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 09:34 schreef BlauweSporttas het volgende:
Het is natuurlijk wel de veramerikanisering van de demografie als dit zo door blijft. Ik dacht altijd dat links niets moest hebben van Amerikaanse toestanden.
Kun je dit verduidelijken? Hoezo veramerikanisering?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_156343698
quote:
7s.gif Op donderdag 24 september 2015 09:35 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Kun je dit verduidelijken? Hoezo veramerikanisering?
De Amerikaanse demografie is zeer multi cultureel. Die kant gaan wij, met deze ongebreidelde instroom, ook op
pi_156343804
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2015 09:37 schreef BlauweSporttas het volgende:

[..]

De Amerikaanse demografie is zeer multi cultureel. Die kant gaan wij, met deze ongebreidelde instroom, ook op
En links is dan tegen multiculturalisme, of juist alleen maar tegen Amerika? En waarom zou links tegen Amerika zijn? Niet iedereen die links stemt is een communist die onder een Poetin-dekbed slaapt. Dat is alleen Linkse_Boomknuffelaar.

Zo stem ik links, en ben ik voor goede banden met Amerika, en denk ik dat Amerika veel dingen goed doet waar wij wat van kunnen leren. Dat gezegd hebbende, die Amerikanen doen ook genoeg fout waar zij wat van andere landen kunnen leren.
pi_156343839
Betrapt, dit is hoe de grootste voorstander op fok van import tegen de toekomst aan kijkt:

quote:
1s.gif Op woensdag 23 september 2015 23:41 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Sorry, boeit me niet. Ik leef hier en nu. Hoe de vlag er over 40 jaar bij hangt zie ik dan wel weer.

pi_156343896
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 09:45 schreef BlauweSporttas het volgende:
Betrapt, dit is hoe de grootste voorstander op fok van import tegen de toekomst aan kijkt:

[..]

Je kunt niet zomer lopen crossposten zonder context, beste knul.

Die opmerking werd gedaan in een discussie over pensioenen en de AOW, en wat ik daarmee wilde zeggen is dat ik over veertig jaar wel weer zie hoe de vlag er financieel bij hangt en het pensioenstelsel is geregeld. Ik ben daar in ieder geval niet bang voor.

En ja, onze asielvrienden zijn wat mij betreft nog steeds welkom.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_156343930
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 19:39 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

En zo is het maar net! Wie ze dat verteld heeft weet ik niet, maar ze zijn er goed ingeluisd.

Dan onze media die laat zien dat ze zielig zijn en voor een groots onthaal komt zorgen. Totdat ze straks in de woning zitten, en de rekening gepresenteerd krijgen van dit geintje.

Volgens mij is dit gewoon opgezet om nieuwe bankslaven te genereren. Nog meer minions voor de megafabriek EU.
Ik zag Verhofstadt gisteren nog bij de Belg: Het was een grove schande dat Hongarije traangas en waterkanonnen inzette tegen mensen die hier alleen maar komen om te werken ... euh, euh, mensen die een oorlogsgebied zijn ontvlucht. Waar het hart vol van is...

Het is me allemaal net iets te toevallig, de EU en de lidstaten die zo hard pleitten voor opvang in de regio ontgaat het ineens helemaal dat de situatie daar ernstig verslechert vanwege geldgebrek, en dan komt er ineens zonder verdere aanleiding een vluchtelingenstroom op gang die zijn weerga niet kent en die luid wordt aangemoedigd door Merkel en prominente EU-ers, terwijl ze allemaal op een fotootje duiken en de 'state of the union' wordt gebruikt om de heilsboodschap van vluchtelingenopvang te propageren. Het gaat over de kindertjes en de oorlog, terwijl de stroom voor het overgrote deel uit jonge mannen bestaat van buiten Syrie. Hoppa, dezelfde maand nog heeft de EU de macht gegrepen over ook deze arbeidsmigratie, deze verdere en nogal dramatische ingreep op de soevereiniteit was al jaren geambieerd maar het lukte maar niet, en nu kon het ineens wel.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_156343951
quote:
3s.gif Op donderdag 24 september 2015 09:45 schreef BlauweSporttas het volgende:

[..]

Alsof jij op dit moment de toekomst over 40 jaar kunt voorspellen en daar nu alvast rekening mee kunt gaan houden.

Als dat mogelijk was waren we in 1990 al wel begonnen met het opzetten van grenscontroles en opvangcentra in de regio, nietwaar?
  donderdag 24 september 2015 @ 09:56:28 #160
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_156344036
http://www.washingtonpost(...).html?tid=kindle-app

En nu wacht ik met spanning op reacties die dit tegenspreken of afdoen als incidenten.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  donderdag 24 september 2015 @ 10:02:47 #161
321876 Cherna
Fuck the System
pi_156344167
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 09:51 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik zag Verhofstadt gisteren nog bij de Belg: Het was een grove schande dat Hongarije traangas en waterkanonnen inzette tegen mensen die hier alleen maar komen om te werken ... euh, euh, mensen die een oorlogsgebied zijn ontvlucht. Waar het hart vol van is...

Het is me allemaal net iets te toevallig, de EU en de lidstaten die zo hard pleitten voor opvang in de regio ontgaat het ineens helemaal dat de situatie daar ernstig verslechert vanwege geldgebrek, en dan komt er ineens zonder verdere aanleiding een vluchtelingenstroom op gang die zijn weerga niet kent en die luid wordt aangemoedigd door Merkel en prominente EU-ers, terwijl ze allemaal op een fotootje duiken en de 'state of the union' wordt gebruikt om de heilsboodschap van vluchtelingenopvang te propageren. Het gaat over de kindertjes en de oorlog, terwijl de stroom voor het overgrote deel uit jonge mannen bestaat van buiten Syrie. Hoppa, dezelfde maand nog heeft de EU de macht gegrepen over ook deze arbeidsmigratie, deze verdere en nogal dramatische ingreep op de soevereiniteit was al jaren geambieerd maar het lukte maar niet, en nu kon het ineens wel.
Verhofstadt, dat deze man nog een platform krijgt. Kun je nagaan wat voor een clowns zich in Brussel bevinden. Dat is er nog maar een.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
  donderdag 24 september 2015 @ 10:05:46 #162
321876 Cherna
Fuck the System
pi_156344214
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2015 09:37 schreef BlauweSporttas het volgende:

[..]

De American dream is niet meer dan een hoax een maskerade om hun ellende te verbergen. Bantha pis
  donderdag 24 september 2015 @ 10:10:10 #163
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_156344287
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 09:56 schreef PirE het volgende:

En nu wacht ik met spanning op reacties die dit tegenspreken of afdoen als incidenten.
Tsja dit was natuurlijk al lang bekend. Daarom moet er nu ook een stop opgezet worden. Maar liever blijven we al die mensen knuffelen en toezingen met taarten en ballonnen...
pi_156344739
quote:

[..]

Voor wie zijn studie of beroepsopleiding niet netjes heeft afgemaakt worden het spannende tijden ja. Maar medelijden met die groep heb ik niet.
pi_156344754
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 09:56 schreef PirE het volgende:

Ik wacht met smart op de reacties van mensen die blij zijn dat veel van de vluchtelingen dus teruggestuurd kunnen worden na de screening. Mogelijk krijg ik zelfs wel steun voor mijn voorstel om in Turkije en Libanon al te gaan screenen als EU en dan de echte vluchtelingen zelf naar de EU landen te vervoeren waar ze opvang krijgen. Dan heb je aan de grens namelijk een minder groot probleem bij het screenen en terugsturen van de oplichters, kunnen de echte vluchtelingen ten minste op een veilige manier hierheen komen en neem je mensensmokkellaars de wind uit de zeilen.
  donderdag 24 september 2015 @ 10:33:59 #166
321876 Cherna
Fuck the System
pi_156344755
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 22:07 schreef Bredemug het volgende:

[..]

Wel ironisch, je zegt zelf ''lees je zelf in'' terwijl uit je reactie blijkt dat je niet verder denkt dan NOS.nl

Ik kan je garanderen dat als Saddam en Ghadaffi met rust waren gelaten en de samenleving niet compleet met de grond gelijk was gemaakt, je nu een veel beter uitkomst had dan nu. Als je dit niet kan inzien, dan leef je echt onder een steen en heb ik medelijden met je.
Onbegonnen werk om dat soort users iets proberen uit te leggen hoe we al jaren middels regime changes de zaak destabiliseren in het MO om te profiteren van hun grondstoffen en wapenhandel.
Chaos is een prima middel om landen compleet leeg te roven. Om het volk gaat het al lang niet meer.
pi_156344759
quote:
Bundeskanzlerin Angela Merkel fordert von bleibeberechtigten Flüchtlingen die Bereitschaft, sich zu integrieren. Dazu gehöre der Respekt vor den Regeln und Werten der deutschen Verfassung sowie der Wille, die deutsche Sprache zu beherrschen, sagt sie in einer Regierungserklärung. (Reuters)
  donderdag 24 september 2015 @ 10:35:30 #168
321876 Cherna
Fuck the System
pi_156344793
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 10:33 schreef Igen het volgende:

[..]

Voor wie zijn studie of beroepsopleiding niet netjes heeft afgemaakt worden het spannende tijden ja. Maar medelijden met die groep heb ik niet.
Valt me tegen van jou.
pi_156345023
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 10:35 schreef Cherna het volgende:

[..]

Valt me tegen van jou.
In Nederland zijn er toch genoeg sociale voorzieningen dat iedereen die het wil een beroepskwalificatie kan behalen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-09-2015 10:48:20 ]
  donderdag 24 september 2015 @ 10:52:56 #170
321876 Cherna
Fuck the System
pi_156345124
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 10:47 schreef Igen het volgende:

[..]

In Nederland zijn er toch genoeg sociale voorzieningen zodat iedereen die het wil een beroepskwalificatie kan behalen.
Dat zijn ze ook. Er zijn zat mensen die een diploma als schilder hebben of verzorgende(worden vervangen door vrijwilligers) om even twee voorbeelden te benoemen. Allemaal arbeiders. Het is een grof schandaal hoe deze mensen steeds verder in het nauw worden gedreven. Hoe dit soort arbeiders behandeld worden. Als grof vuil zo vervangbaar dmv flexwerk etc. Bang gemaakt en steeds onder druk moeten werken. En als je dan vervangbaar bent door vrijwilligers of goedkope arbeidskrachten vanuit elders word je ook nog als luie NLer weggezet, Tokkie je weet wel.

Maar laat ik je zeggen dat straks ook veel hboers in dezelfde toestand terecht zullen komen. Dat is nog maar een kwestie van tijd. Veel hboers vervullen nu al banen die normaliter een laagopgeleide zo kan uitvoeren.

[ Bericht 2% gewijzigd door Cherna op 24-09-2015 10:59:50 ]
pi_156345156
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 10:47 schreef Igen het volgende:

[..]

In Nederland zijn er toch genoeg sociale voorzieningen dat iedereen die het wil een beroepskwalificatie kan behalen.
naief...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 24 september 2015 @ 11:10:07 #172
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_156345455
quote:

[..]

:D

Als we straks, samen met onze moslimsbroeders, erachter komen dat de EU en de regering zowel de bevolking als de vluchtelingen heeft genaaid.

Dan zullen we samen strijden en Mark Rutte met de linker en rechter hand gelijk onthoofden. Een voor het geloof, de ander voor de lol.
pi_156345527
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 10:52 schreef Cherna het volgende:

[..]

Dat zijn ze ook. Er zijn zat mensen die een diploma als schilder hebben of verzorgende(worden vervangen door vrijwilligers) om even twee voorbeelden te benoemen. Allemaal arbeiders. Het is een grof schandaal hoe deze mensen steeds verder in het nauw worden gedreven. Hoe dit soort arbeiders behandeld worden. Als grof vuil zo vervangbaar dmv flexwerk etc. Bang gemaakt en steeds onder druk moeten werken. En als je dan vervangbaar bent door vrijwilligers of goedkope arbeidskrachten vanuit elders word je ook nog als luie NLer weggezet, Tokkie je weet wel.

Maar laat ik je zeggen dat straks ook veel hboers in dezelfde toestand terecht zullen komen. Dat is nog maar een kwestie van tijd. Veel hboers vervullen nu al banen die normaliter een laagopgeleide zo kan uitvoeren.
Een hoog welvaarts- en prijsniveau door een hoge mate van robotisering, automatisering en offshoring vereist van elk lid van de maatschappij een hoge arbeidsproductiviteit om mee te kunnen komen. Bij bepaalde beroepsgroepen is een evenredige productiviteitsverhoging echter lastig (bijv. bij kappers, pizzabakkers of in het groenonderhoud). Wat dan overblijft is het perspectief van hetzij werkloosheid / uitkering / subsidieafhankelijkheid, hetzij een bestaan als 'working poor'. Dat is gewoon een logische consequentie en is in beginsel ook onafhankelijk van immigratie.
pi_156345564
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 11:13 schreef Igen het volgende:

[..]

Een hoog welvaarts- en prijsniveau door een hoge mate van robotisering, automatisering en offshoring vereist van elk lid van de maatschappij een hoge arbeidsproductiviteit om mee te kunnen komen. Bij bepaalde beroepsgroepen is een evenredige productiviteitsverhoging echter lastig (bijv. bij kappers, pizzabakkers of in het groenonderhoud). Wat dan overblijft is het perspectief van hetzij werkloosheid / uitkering / subsidieafhankelijkheid, hetzij een bestaan als 'working poor'. Dat is gewoon een logische consequentie en is in beginsel ook onafhankelijk van immigratie.
Hoge arbeidsproductiviteit? Hou toch OP man... heeft helemaal niets meer met arbeid te maken. Eerder met inkomen. Mensen kunnen een laf, relaxed baantje hebben en tonnen binnenharken terwijl een ander 60 uur per week mag aanpoten, ook FYSIEK, voor een schijntje.

Echt, in welke wereld zit jij?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 24 september 2015 @ 11:18:25 #175
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_156345642
Hoeveel worden het er deze week? 5000?
Graag op anoniem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: