Ja en nee.quote:Op donderdag 24 september 2015 10:22 schreef AapNootMuis het volgende:
[..]
De onduidelijkheid zit volgens mij meer in de vraag wie 'iedereen' is....
precies! Is de DGA getrouwd? Huwelijkse voorwaarden of gemeenschap van goederen. Dan heb je er al 2.quote:Op donderdag 24 september 2015 10:22 schreef AapNootMuis het volgende:
[..]
De onduidelijkheid zit volgens mij meer in de vraag wie 'iedereen' is....
Hij zou helpen als de personen gewoon met toenaam genoemd worden. Dan weet je exact hoeveel mensen hoofdelijk aansprakelijk zijn. Lijkt me belang voordat je investeerdquote:Op donderdag 24 september 2015 10:27 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Ja en nee.
Eenmanszaak:
Getrouwd: man en vrouw
BV. De eigenaren met hun eventuele ega;s
VoF naar mijn idee alle firmanten. Is een van de firmanten een B.V. dan de eigenaren van de b.v met hun Ega's
Met samenwoners alleen de lener tentij anders vermeld.
Dus je moet het wel in de gaten houden.
Dank, mijn idee weggehaald. ik drukte me te voorzichtig uit.quote:Op donderdag 24 september 2015 10:29 schreef djh77 het volgende:
[..]
Hij zou helpen als de personen gewoon met toenaam genoemd worden. Dan weet je exact hoeveel mensen hoofdelijk aansprakelijk zijn. Lijkt me belang voordat je investeerd
Mbt: "VoF naar mijn idee" denk ik dat je gelijk hebt, maar omdat er al gesproken wordt over "naar mijn idee" kan het een stuk duidelijker
Als oefening: Welke personen zijn hoofdelijk aansprakelijk?quote:Op donderdag 24 september 2015 10:35 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Dank, mijn idee weggehaald. ik drukte me te voorzichtig uit.
Haha!quote:Op donderdag 24 september 2015 10:40 schreef djh77 het volgende:
[..]
Als oefening: Welke personen zijn hoofdelijk aansprakelijk?
Vermelde G-PD percentage en Creditsafe score betreffen die van de moedermaatschappij Project Management Holding B.V. Dochtermaatschappij Po B.V. heeft een G-PD percentage van 0,15% en een Creditsafe score van 70. Project Management Holding B.V. is mede kredietnemer.
quote:Op donderdag 24 september 2015 10:40 schreef djh77 het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik ook wel even weten en doorlezenquote:Op donderdag 24 september 2015 10:45 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Haha!uit welke pitch komt dit?
Gevonden!quote:Op donderdag 24 september 2015 10:45 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Haha!uit welke pitch komt dit?
Ja, de geldlening zou moeten staan op zowel op de Personal Holding (Project Management Holding B.V.) alsmede Dochtermaatschappij Powernux B.V. en de dhr. Uysal zijn parner zouden moeten tekenen.quote:Op donderdag 24 september 2015 10:40 schreef djh77 het volgende:
[..]
Vermelde G-PD percentage en Creditsafe score betreffen die van de moedermaatschappij Project Management Holding B.V. Dochtermaatschappij Po B.V. heeft een G-PD percentage van 0,15% en een Creditsafe score van 70. Project Management Holding B.V. is mede kredietnemer.
Zou wel mooi zijn, maar ze krijgen er van mij niks meer bij. Ik moet mijn investeer verslaving een beetje in de hand houden.quote:Op donderdag 24 september 2015 11:58 schreef _okmer het volgende:
Ik vrees/hoop dat de rente van de bioprocessor naar 9% moet om m nog vol te krijgen...
Dan komt hij volgens mij nog niet vol. De geboden rente is hierbij echt niet het probleem m.i. De bekendheid van het platform wel. Bij GvE was hij binnen 24 uur vol geweest en bij KoM met een a twee weken.quote:Op donderdag 24 september 2015 11:58 schreef _okmer het volgende:
Ik vrees/hoop dat de rente van de bioprocessor naar 9% moet om m nog vol te krijgen...
Nope, alleen de heer T Uysal heeft getekend...quote:Powermux B.V
Project Management Holding B.V
De heer T. Uysal en zijn vrouw.
Ben ik nu geslaagd?![]()
Dan zullen ze wel op huwelijksvoorwaarden getrouwd zijn geweest maar dan mag ik aannemen dat hierover vragen gesteld zijn. Zo niet, zijn de investeerders niet goed bezig geweest. Ik zou hiermee niet zo maar akkoord gegaan zijn.quote:Op donderdag 24 september 2015 12:14 schreef vonragnor het volgende:
[..]
Nope, alleen de heer T Uysal heeft getekend...
Dan ben ik wel geslaagd maar jij en GvE niet!quote:Op donderdag 24 september 2015 12:14 schreef vonragnor het volgende:
[..]
Nou heb mijn 2ct er ook maar ingestopt, Was eigenlijk van plan om te wachten om de 2de termijn van infraunion.quote:Op donderdag 24 september 2015 11:58 schreef _okmer het volgende:
Ik had Harm nog wat adviesjes gegeven maar hij wacht wel lang om in actie te komen. Ben het met je eens dat een simpele rente verhoging hier niet gaat helpen.quote:Op donderdag 24 september 2015 12:11 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Dan komt hij volgens mij nog niet vol. De geboden rente is hierbij echt niet het probleem m.i. De bekendheid van het platform wel. Bij GvE was hij binnen 24 uur vol geweest en bij KoM met een a twee weken.
Ik heb het nog even nagekeken en de overeenkomst is ook door de vrouw van ondertekend. Alles is dus netjes geregeld omtrent de hoofdelijke aansprakelijkheid, zo lijkt mij.quote:Op donderdag 24 september 2015 12:14 schreef vonragnor het volgende:
[..]
Dan is alleen Vonragnor gezakt!quote:Op donderdag 24 september 2015 12:32 schreef MSR het volgende:
[..]
Ik heb het nog even nagekeken en de overeenkomst is ook door de vrouw van ondertekend. Alles is dus netjes geregeld omtrent de hoofdelijke aansprakelijkheid, zo lijkt mij.
Er zijn inderdaad twee overeenkomsten, maar dat verschil zit, dacht ik, alleen in het gegeven dat er weer eens een paar investeerders niet 'zijn komen opdagen'.quote:Op donderdag 24 september 2015 12:39 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Dan is alleen Vonragnor gezakt!. Of is er mischien een investerings overeenkomst 10990 en 10990A, waarbij in de een mevrouw wel en in de ander mevrouw niet getekend heeft?
Is dat zo? Als het verhaal klopt is GvE goedkoper dan ABN, hoezo is dat dan verkapte reclame?quote:Op donderdag 24 september 2015 13:07 schreef bleyenburg het volgende:
Ballenbak is verkapte ABNAMRO sponsoring
Yep, inderdaad, ik keek niet verder dan mijn neus lang is... Zijn vrouw heeft 'met blijke van toestemming' getekend helemaal onderaan....quote:Dan is alleen Vonragnor gezakt!
Iemand trouwens al iets gehoord (behalve dan dat ik 3 maanden geleden mijn adres gegevens heb opgestuurd) van de incentive van Fish-point(s) ?quote:Beetje laat, maar ik een mooi zonnebrilletje binnen gekregen van project Azibi Jeeps (GVE)
Welke want er zijn er meerdere op verschillende platformen?quote:Op donderdag 24 september 2015 13:27 schreef vonragnor het volgende:
[..]
Iemand trouwens al iets gehoord (behalve dan dat ik 3 maanden geleden mijn adres gegevens heb opgestuurd) van de incentive van Fish-point(s) ?
Ik probeer een van die viswinkels te vinden op internet. Niets. Alleen maar berichten dat hun crowdfundingproject zo geslaagd is. Hun website vertelt me: Tot binnenkort op één van onze vestigingen.quote:Op donderdag 24 september 2015 13:27 schreef vonragnor het volgende:
[..]
Iemand trouwens al iets gehoord (behalve dan dat ik 3 maanden geleden mijn adres gegevens heb opgestuurd) van de incentive van Fish-point(s) ?
Dit lijkt mij een mooi project. De ratings zijn in orde, de rente is aantrekkelijk en de aflossing wordt door twee activiteiten gedragen.quote:Op donderdag 24 september 2015 13:01 schreef djh77 het volgende:
Nieuwe op GvE: https://www.geldvoorelkaa(...)roject.aspx?id=12092
[ afbeelding ]
Daarom schreef ik ook fish pointS ;-)quote:Welke want er zijn er meerdere op verschillende platformen?
Geen idee, mijn incentive via een GvE project heb ik na een keer reclameren ontvangen, zelfs met een extraatje.quote:Op donderdag 24 september 2015 14:19 schreef vonragnor het volgende:
[..]
Daarom schreef ik ook fish pointS ;-)
In mijn geval gaat het om fish point op Symbid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |