Is dat zo? Als het verhaal klopt is GvE goedkoper dan ABN, hoezo is dat dan verkapte reclame?quote:Op donderdag 24 september 2015 13:07 schreef bleyenburg het volgende:
Ballenbak is verkapte ABNAMRO sponsoring
Yep, inderdaad, ik keek niet verder dan mijn neus lang is... Zijn vrouw heeft 'met blijke van toestemming' getekend helemaal onderaan....quote:Dan is alleen Vonragnor gezakt!
Iemand trouwens al iets gehoord (behalve dan dat ik 3 maanden geleden mijn adres gegevens heb opgestuurd) van de incentive van Fish-point(s) ?quote:Beetje laat, maar ik een mooi zonnebrilletje binnen gekregen van project Azibi Jeeps (GVE)
Welke want er zijn er meerdere op verschillende platformen?quote:Op donderdag 24 september 2015 13:27 schreef vonragnor het volgende:
[..]
Iemand trouwens al iets gehoord (behalve dan dat ik 3 maanden geleden mijn adres gegevens heb opgestuurd) van de incentive van Fish-point(s) ?
Ik probeer een van die viswinkels te vinden op internet. Niets. Alleen maar berichten dat hun crowdfundingproject zo geslaagd is. Hun website vertelt me: Tot binnenkort op één van onze vestigingen.quote:Op donderdag 24 september 2015 13:27 schreef vonragnor het volgende:
[..]
Iemand trouwens al iets gehoord (behalve dan dat ik 3 maanden geleden mijn adres gegevens heb opgestuurd) van de incentive van Fish-point(s) ?
Dit lijkt mij een mooi project. De ratings zijn in orde, de rente is aantrekkelijk en de aflossing wordt door twee activiteiten gedragen.quote:Op donderdag 24 september 2015 13:01 schreef djh77 het volgende:
Nieuwe op GvE: https://www.geldvoorelkaa(...)roject.aspx?id=12092
[ afbeelding ]
Daarom schreef ik ook fish pointS ;-)quote:Welke want er zijn er meerdere op verschillende platformen?
Geen idee, mijn incentive via een GvE project heb ik na een keer reclameren ontvangen, zelfs met een extraatje.quote:Op donderdag 24 september 2015 14:19 schreef vonragnor het volgende:
[..]
Daarom schreef ik ook fish pointS ;-)
In mijn geval gaat het om fish point op Symbid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |