abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156322507
quote:
14s.gif Op woensdag 23 september 2015 15:10 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Het is een 3, dus de aflossingscapaciteit is dus voldoende. Verder staat er inderdaad helaas niet zo heel veel.
Ik heb hem meegenomen. Het default risico lijkt me laag. Volgens mij is er tot op heden nog nooit een particulier project bij GvE in default gegaan.
Tenminste in mijn lijstje defaults komen alleen zakelijke investeringen voor.

Marlene heeft haar 20K binnen. Ik was nog net op tijd!
pi_156322560
quote:
14s.gif Op woensdag 23 september 2015 15:10 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Het is een 3, dus de aflossingscapaciteit is dus voldoende. Verder staat er inderdaad helaas niet zo heel veel.
De aflossingscapaciteit zou met een 3 inderdaad voldoende moeten zijn ja. Toch zie ik graag nog wat extra informatie daarnaast.
Daarnaast lijkt het mij overigens discutabel of dat project wel een particulier project is. Het gaat om een verbouwing van het woonhuis, maar die ruimte wordt tegelijkertijd gebruikt voor haar werk als pedagogisch werker, waar ze dus inkomsten uit heeft.

Overigens niet zo zinvol voor dit project; dat zit alweer vol.
  woensdag 23 september 2015 @ 15:17:19 #53
448284 investment
op zoek naar rendement
pi_156322565
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 15:15 schreef NaRegenDeZon het volgende:

[..]

Ik heb hem meegenomen. Het default risico lijkt me laag. Volgens mij is er tot op heden nog nooit een particulier project bij GvE in default gegaan.
Tenminste in mijn lijstje defaults komen alleen zakelijke investeringen voor.
dat was ook mijn gedachte. heb m ook meegepakt.
pi_156322696
Shit, wel meegepakt maar niet op tijd bevestigingslink geklikt... Dat is blijkbaar bepalend.
nouja zo erg was ik er nou ook weer niet aan gehecht... :)
pi_156322757
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 15:23 schreef AapNootMuis het volgende:
Shit, wel meegepakt maar niet op tijd bevestigingslink geklikt... Dat is blijkbaar bepalend.
nouja zo erg was ik er nou ook weer niet aan gehecht... :)
Klopt ja! Helaas vertraging in de email hier waardoor ik af en toe wat mis.
pi_156322784
Ik heb hem ook meegepakt voor een klein bedrag i.v.m. weinig financiėle info.
pi_156323995
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 15:06 schreef AapNootMuis het volgende:

[..]

Bij mij niks aan de hand
Oh? Ik krijg een:

"The page was not displayed because there was a conflict."

Op alle app.* URL's op IvM, was gister ook even, nu weer, op een gegeven moment werkte het toen weer.
pi_156324246
apart....ik krijg nu dit bij GvE:

Error parsing XSLT file: \xslt\Menu.xslt
Error parsing XSLT file: \xslt\Uitleg.xslt
pi_156324281
GvE nu weer ok
  woensdag 23 september 2015 @ 16:23:51 #60
446634 Investormatch
financieringsplatform
pi_156324365
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 16:12 schreef redbull666 het volgende:

[..]

Oh? Ik krijg een:

"The page was not displayed because there was a conflict."

Op alle app.* URL's op IvM, was gister ook even, nu weer, op een gegeven moment werkte het toen weer.
Hoi Redbull,

Ik denk dat je onze anti-hack beveiliging tegenkomt. Dit gebeurt als je ingelogd bent en vervolgens met het apparaat van IP wisselt (laptops en telefoons of IP-wisselende router). Het is een bekende manier van hacken: op afstand een pc overnemen en de 'inlogsessie' proberen te stelen. Dit voorkom je door IP wisselingen zonder uitloggen/opnieuw inloggen te verbieden.

Geschiedenis/cookies verwijderen is de oplossing. Of dus uitloggen als je van connectie gaat wijzigen.

Veiligheid boven alles...!

Groet,

Investormatch IT Team

[ Bericht 2% gewijzigd door Investormatch op 23-09-2015 16:30:29 ]
pi_156324479
weet iemand hier of de vertragingen in GvE betalingen tijdelijk zijn?
ik vind het vervelend.
pi_156324567
Het is druk vandaag!
Nieuwe op GvE:
Naam: Fit
Leendoel: Onroerend goed
Bedrag: 115.000 euro
Rente: 8,0%
Looptijd: 60 maanden
Classificatie: 3
Graydon rating: 0,31
https://www.geldvoorelkaa(...)roject.aspx?id=11774
pi_156324677
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 16:27 schreef bleyenburg het volgende:
weet iemand hier of de vertragingen in GvE betalingen tijdelijk zijn?
ik vind het vervelend.
ik ga uit van wel, mail ze anders even?

quote:
14s.gif Op woensdag 23 september 2015 16:31 schreef Horsemen het volgende:
Het is druk vandaag!
Nieuwe op GvE:
Handig die incentive, maar je moet wel je best doen om te vinden waar ze zitten
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_156324773
quote:
Het is druk vandaag!
Nieuwe op GvE:
Bij vechtsportgala's denk ik snel aan criminelen en schietpartijen. Ik sla over
pi_156324978
Heeft nog iemand noemenswaardige antwoorden over North End gekregen? Hij gaat opeens hard...
pi_156325168
quote:
Het is druk vandaag!
Nieuwe op GvE:
Wat mij betreft ziet het er wel goed uit, ondanks dat het negatieve eigen vermogen een minpunt is. Als pluspunt zie ik de twee vennoten, met beide ervaring in deze handel en die beide hoofdelijk tekenen, waarvan die Rick nog twee bedrijven heeft die hoogst waarschijnlijk ook waarde vertegenwoordigen.
Ik zie hem wel zitten eigenlijk.

[ Bericht 1% gewijzigd door Horsemen op 23-09-2015 17:08:42 ]
pi_156325516
quote:
14s.gif Op woensdag 23 september 2015 16:53 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Wat mij betreft ziet het er wel goed uit, ondanks dat het negatieve eigen vermogen een minpunt is. Als pluspunt zie ik de twee vennoten die dus beide hoofdelijk tekenen, waarvan die Rick nog twee bedrijven heeft die hoogst waarschijnlijk ook waarde vertegenwoordigen.
Ik zie hem wel zitten eigenlijk.
Ik vind het jammer waarom ik niet lees waarom het negatieve eigenvermogen is ontstaan.
Ook zie ik niets staan of er bezuinigd wordt op huisvestingskosten door de twee locaties samen te voegen.
Het enige wat ik zie dat ze hopen 200 nieuwe leden te strikken door in een nieuwe locatie te gaan zitten.
Daar geloof ik niet in!
Gelukkig dat niet iedereen het zelfde denkt. Loopt al aardig vol.
Hoe kan je trouwens aan een Classificatie 3 komen als er in het verleden een negatief eigen vermogen is ontstaan? Alleen op de aanname dat je 200 extra leden gaat binden aan je sportschool.
Ik laat me graag overtuigen dat ik het verkeerd zie.

[ Bericht 0% gewijzigd door NaRegenDeZon op 23-09-2015 17:25:34 ]
pi_156325661
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 17:10 schreef NaRegenDeZon het volgende:

[..]

Ik vind het jammer waarom ik niet lees waarom het negatieve eigenvermogen is ontstaan.
Ook zie ik niets staan of er bezuinigd wordt op huisvestingskosten door de twee locaties samen te voegen.
Het enige wat ik zie dat ze hopen 200 nieuwe leden te strikken door in een nieuwe locatie te gaan zitten.
Daar geloof ik niet in!
Hoe kan je trouwens aan een ranking 3 komen als er in het verleden een negatief eigen vermogen is ontstaan? Alleen op de aanname dat je 200 extra leden gaat binden aan je sportschool.
Een nadeel is dat waarschijnlijk niemand daar durft te incasseren mocht het verkeerd gaan :N _O_
pi_156325685
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 14:52 schreef NaRegenDeZon het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in. Het lijkt een brouwerij vrije kroeg te zijn. In de financiering komt de brouwerij niet voor en als ik het plaatje zie van de tap liggen er wel 8 merken onder de pomp. Maar je kan het maar beter zeker weten. Ik heb mijn vraag vandaag al bij GvE gesteld. :)
Wie stelt de brouwerij vraag?
Voor wie nog behoefte heeft aan extra info over de Engelse Pub, hier de antwoorden van GVE op de door mij gestelde vragen aangaande B&B en Brouwerij.

De B&B zit niet bij de overname en blijft door de huidige eigenaar geexploiteerd worden verder kan ik u bevestigen dat de omzet B&B niet in vermelde cijfers zijn opgenomen.

Wat betreft de brouwerij verplichting kan ik u melden dat het pand wordt gehuurd van Grolsch
en dat men verplicht Pilsener bieren bij deze brouwerij afnemen. Er zijn geen verplichtingen ten aanzien van hoeveelheden.
Andere bieren mogen elders worden ingekocht, hetzelfde geldt voor andere dranken en frisdranken.
pi_156325764
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 17:17 schreef rockenfeller het volgende:

[..]

Een nadeel is dat waarschijnlijk niemand daar durft te incasseren mocht het verkeerd gaan :N _O_
Daar staat het voordeel tegenover dat er geen achterstanden meer zijn in contributiebetaling. :)
pi_156325940
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 17:21 schreef NaRegenDeZon het volgende:

[..]

Daar staat het voordeel tegenover dat er geen achterstanden meer zijn in contributiebetaling. :)
Ze hoeven in ieder geval geen voorziening dubieuze debiteuren op te nemen. Dus daardoor kan het negatief ev niet zijn ontstaan
pi_156326568
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 17:10 schreef NaRegenDeZon het volgende:

[..]

Daar geloof ik niet in!
Hoe kan je trouwens aan een Classificatie 3 komen als er in het verleden een negatief eigen vermogen is ontstaan? Alleen op de aanname dat je 200 extra leden gaat binden aan je sportschool.
Ik ga jou niet overtuigen want een negatief eigen vermogen - al is het niet veel - bij een bestaande organisatie doet mij afhaken.

[ Bericht 3% gewijzigd door obligataire op 23-09-2015 19:32:12 ]
Pecunia non olet
pi_156329667
Oke, te veel twijfel bij mij. Ik laat de Nord end, de karting en de fit & shape maar aan mij voorbij gaan. De eerste twee overigens zonder twijfel.
pi_156330627
quote:
14s.gif Op woensdag 23 september 2015 19:34 schreef Horsemen het volgende:
Oke, te veel twijfel bij mij. Ik laat de Nord end, de karting en de fit & shape maar aan mij voorbij gaan. De eerste twee overigens zonder twijfel.
fit & shape en Nord end gaan vanavond nog vol komen, daar hebben ze ons niet voor nodig!

De Karts zullen wel langer nodig hebben om de finish te halen maar ook daar stap ik niet in.
pi_156333320
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 20:00 schreef NaRegenDeZon het volgende:

[..]

fit & shape en Nord end gaan vanavond nog vol komen, daar hebben ze ons niet voor nodig!

De Karts zullen wel langer nodig hebben om de finish te halen maar ook daar stap ik niet in.
Inmiddels zijn die twee vol. De steigerbouwer is trouwens ook bijna vol.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')