Ja dat is aangekondigd door GvE. Ook aantal keer besproken op dit forumquote:Op woensdag 23 september 2015 12:44 schreef amp25 het volgende:
vraagje hebben jullie ok een nieuwe INVESTERINGSOVEREENKOMST moeten inleveren bij gve nu een ander is geworden
Ik zie hier niets in. Laat de ondernemer maar gewoon voelen van af het begin wat zijn lasten zijn.quote:Op woensdag 23 september 2015 12:10 schreef djh77 het volgende:
[..]
Ik zie dit wel zitten. Risico voor ondernemer en investeerder wordt kleiner omdat totaal leningbedrag naar beneden kan. Je ziet dat een aantal platforms al ongeveer zo werken. Bv. Crowdaboutnow (daar vind ik de termijn van terugbetalen te lang) en Lendahand (per 6 maanden).
Ik zou het niet erg vinden als een project (van bv 60 mnd) na drie maanden de eerste betaling doet.
• Na maand 3 betaalt de ondernemer rente over volledige leningbedrag
• Vanaf maand 3 tot maand 60 wordt de lening afgelost + rente over openstaande bedrag
zag hem inderdaad langs komen. Heb er 2-3 keer gegeten, wat prima was.quote:Op woensdag 23 september 2015 12:01 schreef djh77 het volgende:
Nieuwe op GvE: https://www.geldvoorelkaa(...)roject.aspx?id=11582
[ afbeelding ]
indien het een starter is dan zou ik daar wel mee kunnen leven denk ik.quote:Op woensdag 23 september 2015 12:33 schreef djh77 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Rente van totale leningbedrag gedurende 3 maanden over 100K is toch geen 20K
E 100K * 8% / (12*3) = 2K
HaHa, de Kartbaan heeft dezelfde adviseur als Sport2000 (dat leuke gespek met Harry Mens in Business-class):quote:Op woensdag 23 september 2015 11:48 schreef AapNootMuis het volgende:
[..]
Begeleidingspakket is op 8500 EUR begroot en omvat 60 uur (waren laatst vragen over uurtarief). gem. uurtarief is dus 141,67
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet altijd een beetje huilen als ik dat programma zie.....quote:Op woensdag 23 september 2015 13:33 schreef djh77 het volgende:
[..]
HaHa, de Kartbaan heeft dezelfde adviseur als Sport2000 (dat leuke gespek met Harry Mens in Business-class):
Onze adviseur Stephan Keijzers van Keijzerstaete Finance en Leasing gaat ons intensief begeleiden en zijn belangrijkste rol bij de start zal het bewaken van het investeringsplan zijn. Dat staat in detail vast maar we mogen niet in de verleiding komen om te snel extra geld uit te geven. We willen immers ook onze verplichtingen aan u straks ook netjes en op tijd nakomen.
Reclametijd moest terugverdiend worden
Concurrentie om de hoek?quote:Op woensdag 23 september 2015 13:33 schreef djh77 het volgende:
[..]
HaHa, de Kartbaan heeft dezelfde adviseur als Sport2000 (dat leuke gespek met Harry Mens in Business-class):
Onze adviseur Stephan Keijzers van Keijzerstaete Finance en Leasing gaat ons intensief begeleiden en zijn belangrijkste rol bij de start zal het bewaken van het investeringsplan zijn. Dat staat in detail vast maar we mogen niet in de verleiding komen om te snel extra geld uit te geven. We willen immers ook onze verplichtingen aan u straks ook netjes en op tijd nakomen.
Iemand moet de reclametijd terugbetalen![]()
met 2e hypotheekrecht. Ik kan alleen de overwaarde niet vinden in de pitch....quote:Op woensdag 23 september 2015 13:41 schreef djh77 het volgende:
Nieuwe op HCN: http://www.horecacrowdfun(...)ail/in-de-witte-dame
[ afbeelding ]
Het is iedergeval een overwaarde die de bank niet interessant vindt!quote:Op woensdag 23 september 2015 13:52 schreef Camogli het volgende:
[..]
met 2e hypotheekrecht. Ik kan alleen de overwaarde niet vinden in de pitch....
Volgens mij is dit een algemeen circuit waar de wedstrijdsport wordt beoefend (niet alleen karting). Particulieren zonder eigen kart of die niet lid zijn van de raceclub lijken hier niet terecht te kunnen voor een paar rondjes op een huurkartquote:Op woensdag 23 september 2015 13:48 schreef rockenfeller het volgende:
[..]
Concurrentie om de hoek?
http://www.racewayvenray.com/kartclub-venray
quote:Op woensdag 23 september 2015 13:54 schreef djh77 het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een algemeen circuit waar de wedstrijdsport wordt beoefend (niet alleen karting). Particulieren zonder eigen kart of die niet lid zijn van de raceclub lijken hier niet terecht te kunnen voor een paar rondjes op een huurkart
quote:Op woensdag 23 september 2015 13:33 schreef xzaz het volgende:
North End zie ik ook wel zitten, bestaand; goed gelegen en studenten.twijfel...twijfel....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De nieuwe eigenaar stopt er zelf 60K in. Is naar hij zegt begeleider van kroegeigenaren geweest voor Grosch. Dus hij weet als het goed is waar Abraham de mosterd haalt. Dus...............quote:
Daar heb je gelijk in. Het lijkt een brouwerij vrije kroeg te zijn. In de financiering komt de brouwerij niet voor en als ik het plaatje zie van de tap liggen er wel 8 merken onder de pomp. Maar je kan het maar beter zeker weten. Ik heb mijn vraag vandaag al bij GvE gesteld.quote:Op woensdag 23 september 2015 14:37 schreef bleyenburg het volgende:
rol van een brouwerij is ook wel aardig om te weten.
Ik ben niet echt thuis in die wereld maar er gebeuren kennelijk rare dingen:
http://www.marketingtribu(...)?__xsl=cms-print.xsl
Bij mij niks aan de handquote:Op woensdag 23 september 2015 15:03 schreef redbull666 het volgende:
Ik zat eerder de IvM website wel op te hemelen, maar hun back-end lijkt nu al weer voor de 2e keer in 2 dagen een tijdje plat te liggen.
Het is een 3, dus de aflossingscapaciteit is dus voldoende. Verder staat er inderdaad helaas niet zo heel veel.quote:Op woensdag 23 september 2015 15:04 schreef MSR het volgende:
https://www.geldvoorelkaa(...)roject.aspx?id=11978
Ook weer een project waar ik eigenlijk niets mee kan. Ja, het bedrag is laag maar voor de rest is de financiele situatie ook onduidelijk.
Kinderopvangtoeslag neemt weer toe door overheidsbeleid, relatief weinig kosten en 2e (vaste) inkomen beschikbaar + enig onderpand (koopwoning en verbouwing). Daarnaast hoofdelijk aansprakelijk, ik pak als uitzondering weer eens iets mee voor klein bedrag.quote:Op woensdag 23 september 2015 15:04 schreef MSR het volgende:
https://www.geldvoorelkaa(...)roject.aspx?id=11978
Ook weer een project waar ik eigenlijk niets mee kan. Ja, het bedrag is laag maar voor de rest is de financiele situatie ook onduidelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |