Na 10 mislukte pogingen moet ik hier helaas op terug komen.quote:Op zondag 27 september 2015 18:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zal niet rusten tot ik dit leven heb uitgespeeld.
Zaten toch nog een paar schoonheidsfoutjes in, dus de levelcode is gewijzigd.quote:Op zondag 27 september 2015 18:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zal niet rusten tot ik dit leven heb uitgespeeld.
Dan zal ik later nog een nieuwe poging wagen.quote:Op zondag 27 september 2015 19:21 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Zaten toch nog een paar schoonheidsfoutjes in, dus de levelcode is gewijzigd.
Work In Progress...quote:Op zondag 27 september 2015 19:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zal ik later nog een nieuwe poging wagen.
Wan't me...quote:Op zondag 27 september 2015 20:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zag een level dat mijn 'Choose your Destiny'-idee goed heeft uitgewerkt. Nice! Weet soms niet wie wie is omdat nicknames op Wii U anders zijn dan op FOK!
Watvoor idee was dat dan?quote:Op zondag 27 september 2015 20:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zag een level dat mijn 'Choose your Destiny'-idee goed heeft uitgewerkt. Nice! Weet soms niet wie wie is omdat nicknames op Wii U anders zijn dan op FOK!
Een aantal buizen bij de start die allemaal via een andere weg naar de finish leiden.quote:
Ik had die gedaan, maar kwam via elke buis op dezelfde manier bij de finishquote:Op maandag 28 september 2015 09:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een aantal buizen bij de start die allemaal via een andere weg naar de finish leiden.
Ja, ben er zelf niet helemaal tevreden over. Overigens kun je volgens mij niet vastzitten, er is als het goed is altijd ergens een verborgen powerup. Anders moet ik terug om m aan te passen!quote:Op maandag 28 september 2015 13:12 schreef koei het volgende:
[..]
Ik had die gedaan, maar kwam via elke buis op dezelfde manier bij de finishPlus dat je vast kan komen te zitten onderin als je een keer geraakt wordt, waardoor je niet meer verder of dood kan. Vond 'm volgens mij niet sterwaardig vanwege de uitwerking
Dan was die erg goed verborgenquote:Op maandag 28 september 2015 13:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, ben er zelf niet helemaal tevreden over. Overigens kun je volgens mij niet vastzitten, er is als het goed is altijd ergens een verborgen powerup. Anders moet ik terug om m aan te passen!
In dat level van Roy kan je uit het onderste stuk komen door in het linker deel mid-air te bukkenquote:
Ik denk dat ik er zo ongeveer vier duidelijk tegen ben gekomenquote:Op maandag 28 september 2015 20:30 schreef Jesse_ het volgende:
Zo dit wordt mijn inzending voor de prijsvraag:
[ afbeelding ]
Er zitten 10 Fok!'s in verstopt die in principe in een run te zien zouden moeten zijn.
Ok, ik wist niet dat je als kleine Mario gewoon blokken op de grond openen kan. Nevermindquote:Op dinsdag 29 september 2015 17:13 schreef Tsuraiden het volgende:
[ afbeelding ]
It takes a journey to grow up.
8C19-0000-007C-A817
Medium-hard tot hard level.
3 secties met jumps met tussenliggende checkpoints.
Geen trolling. Geen cheap deaths.
Enjoy!
Bij dat blok bij die grote koopa had ik rekening mee gehouden. Als je een warp pipe in gaat, dan gaan vines weer terug het blok in. Dus dan kun je het weer opnieuw doen.quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:54 schreef Seroczynski het volgende:
[..]
Ok, ik wist niet dat je als kleine Mario gewoon blokken op de grond openen kan. Nevermind
Alleen dat blok bij die grote Koopa kan je maar éénmaal gebruiken dus dan moet je toch resetten.
ik vind het aantal gemaakte levels wel teleurstellend. 2,5 level per verkochte game.quote:Op woensdag 30 september 2015 19:24 schreef thedeedster het volgende:
Geen verrassing voor de fans maar al meer dan een miljoen SMMetjes verkocht!![]()
http://www.insidegamer.nl(...)mario-maker-verkocht
En terecht.
Ik heb er in het begin vrijwel gemakkelijk zes gemaakt en geupload, maar zit nu ook al een tijdje zonder een goed idee voor een levelquote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:12 schreef koei het volgende:
[..]
ik vind het aantal gemaakte levels wel teleurstellend. 2,5 level per verkochte game.
Ik zit op de vijf geuploade levels denk ik, maar dan nog is 2,5 per spel echt heel weinig. Er zijn genoeg mensen die de spellen met meerdere personen (om de beurt) spelen. Dat betekent dat er dus heel veel mensen hun levels niet uploaden, of alleen maar levels spelen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:22 schreef Seroczynski het volgende:
[..]
Ik heb er in het begin vrijwel gemakkelijk zes gemaakt en geupload, maar zit nu ook al een tijdje zonder een goed idee voor een level
Ja, dat kan op Miiverse .. of je kan ze delen op supermariomaker.nl - Daar kan je ook bannertjes vandaan halenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 15:05 schreef koei het volgende:
[..]
Is er trouwens een manier om levels online terug te vinden ergens op internet, zonder tussenkomst van de Wii U?
Ik heb er zelf 7, met 21 sterren. Vanaf 20 sterren mag je er toch meer dan 10 publiceren?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:12 schreef koei het volgende:
[..]
ik vind het aantal gemaakte levels wel teleurstellend. 2,5 level per verkochte game.
Je moet 50 sterren hebben voor de 2e munt, vanaf wanneer je 20 levels mag uploaden.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:45 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ik heb er zelf 7, met 21 sterren. Vanaf 20 sterren mag je er toch meer dan 10 publiceren?
Ik moet wel zeggen, dat ik niet denk 20 levels of meer zelf te gaan uploaden.
Ah, alleen die van jezelf komen er opquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:58 schreef Seroczynski het volgende:
Zo, heb lekker veel tijd gehad om even iets minder originele levels te bouwen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat bedoel je?quote:Op zondag 4 oktober 2015 01:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ah, alleen die van jezelf komen er op
Als ik mijn code invul gebeurt er helemaal niets, die van jou doen het wel, maar 't is jouw site zo te zienquote:
Mja, ik ben er nu even mee bezig om het allemaal wat duidelijker te maken. Het is niet de code die je dient in te voeren op de website, maar het adres naar je Miiverse post. Deze kan je vinden door naarquote:Op zondag 4 oktober 2015 11:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als ik mijn code invul gebeurt er helemaal niets, die van jou doen het wel, maar 't is jouw site zo te zien
quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:02 schreef Seroczynski het volgende:
[..]
Hoe kan je ongeschonden langs die drie thomps in het begin komen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
Gaaf, ik heb die van mij vandaag binnen gekregenquote:Op zondag 4 oktober 2015 22:50 schreef Henno het volgende:
Vandaag een nieuwe gadget (Elgato Game Capture HD60) gescoord en wat geklooid met hun software en ffmpeg met twee van mijn levels:
Puik apparaatje, zo klein en dan USB bus-powered eventjes 1080p/60fps encoden
Congrats!quote:Op maandag 28 september 2015 20:30 schreef Jesse_ het volgende:
Zo dit wordt mijn inzending voor de prijsvraag:
[ afbeelding ]
Er zitten 10 Fok!'s in verstopt die in principe in een run te zien zouden moeten zijn.
Ik heb het net in de comments op de frontpagina geplaatst, maar hier zal het ook niet mis staanquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |