abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156314103
Vrijdag 11 september is Super Mario Maker verschenen, een game waarbij je je eigen Super Mario levels kunt maken én kunt delen, en andermans levels kunt spelen. Dit topic is bedoeld om levels, tips en ervaringen te delen, zodat de levels niet ondergesneeuwd worden in het centrale Wii U topic. En wellicht ooit een top 10 levels van FOK!kers te maken.

Trailer van de game:

Super Mario Maker workshop:

Review van de game op FOK!games:
Super Mario Maker

150706_28827_WiiU_SuperMarioMaker_course_05_800_450.jpg

Levels van FOK!kers die al gedeeld zijn:
3057-0000-0021-7BA9 - Cherrycoke
C824-0000-0021-235C - ClapClapYourHands
A3B8-0000-0021-C037 - ClapClapYourHands
DB1D-0000-0024-BDAD - ClapClapYourHands
0045-0000-0027-6813 - ClapClapYourHands
A61D-0000-0036-86E8 - ClapClapYourHands
5127-0000-002C-E073 - TheDeedster
A425-0000-002E-E6A2 - TheDeedster
C28E-0000-0037-D19A - TheDeedster
047F-0000-003D-1130 - TheDeedster
B0A5-0000-002D-A707 - Kensuke
F0B9-0000-0038-580C - Kensuke
36D6-0000-0036-E6A0 - Kensuke
C6F5-0000-002D-C742 - Nikmans
C94B-0000-0032-1BA6 - GGMM
C0B8-0000-0026-7795 - GGMM
DB59-0000-0031-D43A - GGMM
3730-0000-0024-0592 - GGMM
3C81 0000 002E A112 - Groentespecialist
3361 0000 003D 8FE5 - Groentespecialist
29CF-0000-0016-F549 - Vlaggenroof (deel was niet zelfgemaakt begrijp ik)
88AF-0000-0015-0A76 - s0ul1991
CDA5-0000-001F-5FE0 - s0ul1991
44C2-0000-002F-8C52 - s0ul1991
6C89-0000-003D-DC5A - s0ul1991
12E4 0000 0031 FCB7 - koei
4959-0000-0038-4FE9 - Melleyn
6FC9-0000-0039-49F3 - Melleyn
2741-0000-0018-467F - Kriegspire
D5DE-0000-001A-9B93 - Kriegspire
9CFC-0000-003A-6EE4 - Kriegspire
8BC2-0000-003D-AB06 - Henno
0441-0000-003E-FC80 - Henno
B5D8-0000-003D-BDA3 - Notorius_Roy
E682-0000-003E-5590 - Infinitism

---

En verder met de volgende! Ik zal proberen de openingspost een beetje bij te houden qua nieuwe levels e.d.
pi_156315013
Op zich is één code per persoon voldoende. Met die code kun je alle levels can de maker vinden. Dan is de lijst niet zo lang ;)
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_156315030
Mijn LaPo

quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 00:10 schreef Young_David het volgende:
Tot laat gewerkt aan m'n eerste course:

265D-0000-0062-7EEB

Heb een hekel aan die levels waar het onduidelijk is wat je moet doen, hier moet je gewoon de muntjes volgen ;)

Benieuwd wat jullie er van vinden!

pi_156320757
Kun je trouwens screenshots maken van je SMM-level?
pi_156321004
Misschien is het ook leuk als mensen erbij zetten wat voor soort level ze gemaakt hebben, of een screen erbij. Dat maakt het kiezen welke voor jou interessant zijn om te spelen wat makkelijker. Met info als level-stijl, wat voor soort level het is en de moeilijkheidsgraad.

Mijn nieuwe level Super Koei World is gisteren online gegaan! Een normaal platform Super Mario World-level goed speelbaar voor iedereen.

Levelcode heb ik niet bij de hand, maar te vinden via 12E4 0000 0031 FCB7
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_156323402
Ik ben nog even bezig geweest met wat aanvullingen voor supermariomaker.nl. Eén daarvan is een 'badge' of 'banner', hoe je het ook wilt noemen. Daarmee krijg je een kant-en-klare afbeelding om bijvb. gemakkelijk te delen op verschillende fora.

Hier een paar vroege versies:









Zoals je kan zien moet ik er nog wat dingen aan fine-tunen (tips zijn welkom), maar vond het leuk om dit te delen.

De banners worden gegenereerd op basis van het ID dat toegekend wordt aan een course zodra deze gedeeld wordt via de website.
SuperMarioMaker.nl, ook te vinden op Facebook, Twitter en YouTube!
pi_156328784
Mijn Mariomaker is ook binnen en het eerste level is ook gemaakt. Er waren nog geen vrachtwagens langs geweest, dus qua elementen is het level lekker basic. Het is een kort maar uitdagend level, met veel sprongen en een soort puzzelelement (kwam bij toeval op het concept, maar mss is het al in heel veel levels gebruikt) in het midden. Code is F109-0000-0062-141B. En nu ga ik jullie levels spelen!
pi_156329219
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 09:00 schreef Young_David het volgende:
Mijn LaPo

[..]

Pff, netjes dat je hem zelf gehaald hebt. Moeilijk...
pi_156329452
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 19:19 schreef thealterego1 het volgende:

[..]

Pff, netjes dat je hem zelf gehaald hebt. Moeilijk...
Het grappige is dat ik hem zelf met gemak haal, maar tot nu toe nog niemand anders :p. Zal wel komen omdat ik de hele avond met niets anders bezig was en hem ook constant aan het testen was.
pi_156335811
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 15:50 schreef Seroczynski het volgende:
Ik ben nog even bezig geweest met wat aanvullingen voor supermariomaker.nl. Eén daarvan is een 'badge' of 'banner', hoe je het ook wilt noemen. Daarmee krijg je een kant-en-klare afbeelding om bijvb. gemakkelijk te delen op verschillende fora.

Hier een paar vroege versies:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Zoals je kan zien moet ik er nog wat dingen aan fine-tunen (tips zijn welkom), maar vond het leuk om dit te delen.

De banners worden gegenereerd op basis van het ID dat toegekend wordt aan een course zodra deze gedeeld wordt via de website.
Tof! De screens erbij zijn wel fijn, dan weet je een beetje wat voor soort level het is. En met zo'n afbeelding vallen de levels meer op tussen alle andere posts.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  woensdag 23 september 2015 @ 22:25:46 #11
43615 RIVDSL
Impossible Mission
pi_156336426
De topic titel klopt helemaal. Heb deze week een wii u gehaald. Netjes aangesloten op de tv. Bleek echter niet nodig, gebruik alleen de gamepad.

Ik was bang dat ik mijn courses te moeilijk aan het maken was. Maar jullie kunnen er ook wat van. Net dat sawmill level uit de op zitten spelen en daarna follow de money. Ben gelijk helemaal gaar nu. Wel leuke levels overigens.

Had een eerste level gemaakt, maar niemand die hem geprobeerd heeft, heeft het einde behaald. Daarna maar wat makkelijkers gemaakt. Zal de course IDs even spammen.
F3F9-0000-005E-23CC Is een mario bros bovengronds level met wat lastige jumps
670C-0000-0066-5A15 Is een mario bros castle, niet al te moeilijk
pi_156336920
Nieuw level van mij:

Airships: AC0E-0000-0066-3128

Level met veel detail, zoals het hoort. :)

Kom tegenwoordig wel steeds vaker levels van wat hogere kwaliteit tegen en niet alleen maar onmogelijk levels en levels met 1 kubus met 200 vijanden op elkaar gestapeld...
Ehm... ok
pi_156337232
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 22:25 schreef RIVDSL het volgende:
De topic titel klopt helemaal. Heb deze week een wii u gehaald. Netjes aangesloten op de tv. Bleek echter niet nodig, gebruik alleen de gamepad.

Ik was bang dat ik mijn courses te moeilijk aan het maken was. Maar jullie kunnen er ook wat van. Net dat sawmill level uit de op zitten spelen en daarna follow de money. Ben gelijk helemaal gaar nu. Wel leuke levels overigens.

Had een eerste level gemaakt, maar niemand die hem geprobeerd heeft, heeft het einde behaald. Daarna maar wat makkelijkers gemaakt. Zal de course IDs even spammen.
F3F9-0000-005E-23CC Is een mario bros bovengronds level met wat lastige jumps
670C-0000-0066-5A15 Is een mario bros castle, niet al te moeilijk
Ik heb dat eerste level 17 pogingen gegeven. Eén van die keren net op dat laatste blokje voor de vlag gestorven :P
SuperMarioMaker.nl, ook te vinden op Facebook, Twitter en YouTube!
  woensdag 23 september 2015 @ 23:18:06 #14
43615 RIVDSL
Impossible Mission
pi_156338102
quote:
2s.gif Op woensdag 23 september 2015 22:40 schreef Frumzel het volgende:
Nieuw level van mij:

Airships: AC0E-0000-0066-3128

Level met veel detail, zoals het hoort. :)

Kom tegenwoordig wel steeds vaker levels van wat hogere kwaliteit tegen en niet alleen maar onmogelijk levels en levels met 1 kubus met 200 vijanden op elkaar gestapeld...
Echt een smb3 waardig level dit. Had je even te kort gedaan door te denken dat ik vast zat aan het einde. Maar was gelukkig toch een oplossing voor.

Er zijn inderdaad veel van die levels met hele stapels vijanden. Vind het persoonlijk ook jammer dat alle top rated courses allemaal van die automario levels zijn.

quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 22:51 schreef Seroczynski het volgende:

[..]

Ik heb dat eerste level 17 pogingen gegeven. Eén van die keren net op dat laatste blokje voor de vlag gestorven :P
Thnx for trying. Dat "lost levels" style blokje was overigens het eerste wat ik bedacht.
pi_156338460
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 23:18 schreef RIVDSL het volgende:
Thnx for trying. Dat "lost levels" style blokje was overigens het eerste wat ik bedacht.
Misschien probeer ik het later nog wel een keertje, maar ik was nu ook even druk met die plaatjes van hierboven :)

Om het gebruik van de banners wat gemakkelijker te maken kan er nu een URL aangeroepen worden met een Course ID om een dynamische afbeelding te laden.

https://supermariomaker.nl/course/id/2FBD-0000-0065-5CBB levert de volgende banner op:

SuperMarioMaker.nl, ook te vinden op Facebook, Twitter en YouTube!
pi_156339165
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 22:25 schreef RIVDSL het volgende:
De topic titel klopt helemaal. Heb deze week een wii u gehaald. Netjes aangesloten op de tv. Bleek echter niet nodig, gebruik alleen de gamepad.

Ik was bang dat ik mijn courses te moeilijk aan het maken was. Maar jullie kunnen er ook wat van. Net dat sawmill level uit de op zitten spelen en daarna follow de money. Ben gelijk helemaal gaar nu. Wel leuke levels overigens.

Had een eerste level gemaakt, maar niemand die hem geprobeerd heeft, heeft het einde behaald. Daarna maar wat makkelijkers gemaakt. Zal de course IDs even spammen.
F3F9-0000-005E-23CC Is een mario bros bovengronds level met wat lastige jumps
670C-0000-0066-5A15 Is een mario bros castle, niet al te moeilijk
Ik dacht, omdat jij als eerste (en vooralsnog als enige) mijn level hebt gecomplete, laat ik jouw levels eens spelen.

Niet te doen man, kga constant dood :')
pi_156339214
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 23:52 schreef Young_David het volgende:

[..]

Ik dacht, omdat jij als eerste (en vooralsnog als enige) mijn level hebt gecomplete, laat ik jouw levels eens spelen.

Niet te doen man, kga constant dood :')
Wat is jouw level dan? :) Probeer ik die van RIVDSL nog een keertje hehe
SuperMarioMaker.nl, ook te vinden op Facebook, Twitter en YouTube!
pi_156339289
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 08:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Op zich is één code per persoon voldoende. Met die code kun je alle levels can de maker vinden. Dan is de lijst niet zo lang ;)
Klinkt goed; leg me even uit waar die code staat; dan pas ik de openingspost aan.
pi_156339328
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 23:54 schreef Seroczynski het volgende:

[..]

Wat is jouw level dan? :) Probeer ik die van RIVDSL nog een keertje hehe
265D-0000-0062-7EEB
pi_156339355
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 23:59 schreef Young_David het volgende:

[..]

265D-0000-0062-7EEB
Ik heb net die van RIVDSL gehaald, zal die van jou eens bekijken ^^
SuperMarioMaker.nl, ook te vinden op Facebook, Twitter en YouTube!
pi_156339397
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 23:59 schreef Seroczynski het volgende:

[..]

Ik heb net die van RIVDSL gehaald, zal die van jou eens bekijken ^^
Als je een echte bikkel bent; heb wel 2 leveltjes voor je die bijzonder lastig zijn. :P

9CFC-0000-003A-6EE4
25CF-0000-004b-B40C

Mocht je ze halen, respect :P
pi_156339455
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 00:01 schreef Kriegspire het volgende:

[..]

Als je een echte bikkel bent; heb wel 2 leveltjes voor je die bijzonder lastig zijn. :P
Als je maar niet met Pit van Panga enzo aankomt 8-)
SuperMarioMaker.nl, ook te vinden op Facebook, Twitter en YouTube!
pi_156339481
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 00:03 schreef Seroczynski het volgende:

[..]

Als je maar niet met Pit van Panga enzo aankomt 8-)
Nee. Ze zijn kort en relatief makkelijk als je het daarmee gaat vergelijken. Heb ze in vorige post gezet
Ga zelf Panga proberen te halen vrijdag. Hele dag voor uittrekken :D
pi_156339601
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 00:04 schreef Kriegspire het volgende:

[..]

Nee. Ze zijn kort en relatief makkelijk als je het daarmee gaat vergelijken. Heb ze in vorige post gezet
Ga zelf Panga proberen te halen vrijdag. Hele dag voor uittrekken :D
Ik ben een uurtje bezig geweest met P-Break en heb echt alleen die eerste jump onder de knie :') Ik ga morgen even naar die levels kijken, duik nu mijn nest in. Maar ik kom er zeker op terug!

Got it Young_David! Leuk level.
SuperMarioMaker.nl, ook te vinden op Facebook, Twitter en YouTube!
pi_156339749
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 23:18 schreef RIVDSL het volgende:

[..]

Echt een smb3 waardig level dit. Had je even te kort gedaan door te denken dat ik vast zat aan het einde. Maar was gelukkig toch een oplossing voor.

Er zijn inderdaad veel van die levels met hele stapels vijanden. Vind het persoonlijk ook jammer dat alle top rated courses allemaal van die automario levels zijn.

Je bedoelt vast bij de eindbaas :P ;)

Maar thanks voor compliment :)
Ehm... ok
pi_156348347
Ik had hem al in het vorige topic gepost, maar volgens mij heeft nog niemand hem gechecked :)

1ACA-0000-0060-B6F5

Kasteel in New super mario bros style. Heb heel wat werk in de aankleding gestopt en de obstakels zijn een combi van wat oude Mario levels en wat zelfverzonnen ideeen. Level is best lang, maar moet in 3 keer best te halen zijn. Ben wel benieuwd wat jullie ervan vinden, dan neem ik dat mee in mijn volgende creatie!

@Seroczynski
Ik heb geprobeerd een banner te maken, maar het lukt niet.
pi_156348433
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 13:40 schreef happynjitram het volgende:
Ik had hem al in het vorige topic gepost, maar volgens mij heeft nog niemand hem gechecked :)

1ACA-0000-0060-B6F5

Kasteel in New super mario bros style. Heb heel wat werk in de aankleding gestopt en de obstakels zijn een combi van wat oude Mario levels en wat zelfverzonnen ideeen. Level is best lang, maar moet in 3 keer best te halen zijn. Ben wel benieuwd wat jullie ervan vinden, dan neem ik dat mee in mijn volgende creatie!

@Seroczynski
Ik heb geprobeerd een banner te maken, maar het lukt niet.
Je kan een banner maken zodra je het level gedeeld hebt via supermariomaker.nl. Daar kan je de link invoeren van het level dat je gemaakt hebt en zodoende kan de banner ook gemaakt worden.

De link naar je level staat op deze pagina:
https://miiverse.nintendo.net/users/ + jouw Nintendo Network ID + /posts

In mijn geval is dat dus https://miiverse.nintendo.net/users/Seroczynski/posts


Ik heb voor vanavond nog twee leveltjes te doen van hier :P Zal die van jou ook eens bekijken.
SuperMarioMaker.nl, ook te vinden op Facebook, Twitter en YouTube!
pi_156348674
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 13:44 schreef Seroczynski het volgende:

[..]

Je kan een banner maken zodra je het level gedeeld hebt via supermariomaker.nl. Daar kan je de link invoeren van het level dat je gemaakt hebt en zodoende kan de banner ook gemaakt worden.

De link naar je level staat op deze pagina:
https://miiverse.nintendo.net/users/ + jouw Nintendo Network ID + /posts

In mijn geval is dat dus https://miiverse.nintendo.net/users/Seroczynski/posts

Ik heb voor vanavond nog twee leveltjes te doen van hier :P Zal die van jou ook eens bekijken.
Dan zal ik vanavond nog even kijken of ik een banner kan maken :9
  donderdag 24 september 2015 @ 14:42:48 #29
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_156349495
Hadden jullie het Giant Bomb level nog getest?

God wat wil ik voor dit spel graag een Wiiu ;(
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_156356489
Jullie vergeten toch niet mee te doen he :P

GAM / Win met Super Mario Maker
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_156356721
quote:
17s.gif Op donderdag 24 september 2015 20:03 schreef Pheno het volgende:
Jullie vergeten toch niet mee te doen he :P

GAM / Win met Super Mario Maker
Ik was goed onderweg met een level, maar vervolgens werd het weer een troepzooi ;( De naam heb ik wel al :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_156359177
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 00:01 schreef Kriegspire het volgende:

[..]

Als je een echte bikkel bent; heb wel 2 leveltjes voor je die bijzonder lastig zijn. :P

9CFC-0000-003A-6EE4
25CF-0000-004b-B40C

Mocht je ze halen, respect :P
Zo, ik heb je eerste level zelfs nog even gedownload om in delen te proberen, en ik weet wel hoe je tot aan de vlag moet komen, inclusief die laatste paar hops, maar het is me niet gelukt om in 1x te doen.

Die tweede snap ik niet.

quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 13:40 schreef happynjitram het volgende:
Ik had hem al in het vorige topic gepost, maar volgens mij heeft nog niemand hem gechecked :)

1ACA-0000-0060-B6F5

Kasteel in New super mario bros style. Heb heel wat werk in de aankleding gestopt en de obstakels zijn een combi van wat oude Mario levels en wat zelfverzonnen ideeen. Level is best lang, maar moet in 3 keer best te halen zijn. Ben wel benieuwd wat jullie ervan vinden, dan neem ik dat mee in mijn volgende creatie!
Leuk level. Niet te moeilijk, deze kon ik wel in 1x halen :+ Je kan zien dat je er veel werk in hebt gestopt met die skulls. Voelde zeker niet oneerlijk aan, iets waar sommige levels nog wel eens last van willen hebben.

[ Bericht 38% gewijzigd door Seroczynski op 24-09-2015 22:08:20 ]
SuperMarioMaker.nl, ook te vinden op Facebook, Twitter en YouTube!
pi_156368676
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 21:27 schreef Seroczynski het volgende:

[..]

Leuk level. Niet te moeilijk, deze kon ik wel in 1x halen :+ Je kan zien dat je er veel werk in hebt gestopt met die skulls. Voelde zeker niet oneerlijk aan, iets waar sommige levels nog wel eens last van willen hebben.

Thanks! Ik probeer inderdaad iets te maken wat overeenkomt met de moeilijkheidsgraad van normale Mario games. Ik kom maar weinig levels online tegen die een beetje kwalitatief sterk zijn en dat is wel jammer.

Misschien vanavond tijd om aan iets nieuws te werken *)
  vrijdag 25 september 2015 @ 14:20:07 #34
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_156372948
D275-0000-006B-A7BC

succes :P
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_156376200
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 21:27 schreef Seroczynski het volgende:

[..]

Zo, ik heb je eerste level zelfs nog even gedownload om in delen te proberen, en ik weet wel hoe je tot aan de vlag moet komen, inclusief die laatste paar hops, maar het is me niet gelukt om in 1x te doen.

Die tweede snap ik niet.

[..]

Leuk level. Niet te moeilijk, deze kon ik wel in 1x halen :+ Je kan zien dat je er veel werk in hebt gestopt met die skulls. Voelde zeker niet oneerlijk aan, iets waar sommige levels nog wel eens last van willen hebben.

Tweede level moet je door de deur en dan via de POWblock die uit de buis komt bij de andere deur komen. Daar zit de P-switch die je moet gebruiken om bij de bloem te kunnen komen. It's not easy, I know :P
pi_156379742
Best wel moeilijke level vind ik zelf, maar niet te moeilijk. Moest het ook een paar keer doen om het te uploaden. 0962-0000-006C-7A29
pi_156399513
ik zie in veel levels rails terug komen die rond is. Hoe zorg je dat een rail rond wordt? Ik krijg alleen maar hoeken :s)
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  zaterdag 26 september 2015 @ 15:44:49 #38
43615 RIVDSL
Impossible Mission
pi_156400182
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 16:57 schreef Kriegspire het volgende:

[..]

Tweede level moet je door de deur en dan via de POWblock die uit de buis komt bij de andere deur komen. Daar zit de P-switch die je moet gebruiken om bij de bloem te kunnen komen. It's not easy, I know :P
Ik kreeg het niet voor elkaar om op dat POW block te springen.
  zaterdag 26 september 2015 @ 16:35:10 #39
43615 RIVDSL
Impossible Mission
pi_156401004
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 september 2015 14:20 schreef cherrycoke het volgende:
D275-0000-006B-A7BC

succes :P
Te doen deze. Weet niet of het de bedoeling was, maar na het laatste kanon kun je het eerste deel van het lift gedeelte skippen.
  Forum Admin zaterdag 26 september 2015 @ 18:16:19 #40
35723 crew  GGMM
pi_156402773
Ik heb de 100-mario missie uitgespeeld op hard *O*

Wat een baas ben ik.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin zaterdag 26 september 2015 @ 18:17:44 #41
35723 crew  GGMM
pi_156402802
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 22:51 schreef Seroczynski het volgende:

[..]

Ik heb dat eerste level 17 pogingen gegeven. Eén van die keren net op dat laatste blokje voor de vlag gestorven :P
Ik ben vooralsnog de enige die dat fire-level van jou heeft uitgespeeld. :7
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 27 september 2015 @ 00:12:52 #42
16874 creno
born this way
pi_156412596
Mag dit Level ook in de Op?
The disco caves
Level ID: 1C95-0000-0057-2067
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
pi_156413964
SuperMarioMaker.nl, ook te vinden op Facebook, Twitter en YouTube!
pi_156414576
Mijn level banners:




Erg handig te delen zo!

P.s voor de modjes/TS: mijn de oude code voor Woodshop in de OP (0441-0000-003E-FC80) is niet meer geldig, die heb ik ooit eens gereviseerd.

quote:
7s.gif Op zaterdag 26 september 2015 15:09 schreef Jesse_ het volgende:
ik zie in veel levels rails terug komen die rond is. Hoe zorg je dat een rail rond wordt? Ik krijg alleen maar hoeken :s)
Een bestaand stukje 45° rails oppakken en schudden, dat wordt dan een bocht. Was voor mij ook verwarrend eerst, sommige items kan je niet direct schudden vanuit de toolbar, maar moet je eerst neerzetten.
pi_156416425
Ah zo simpel kan het dus zijn :)
Dank je.
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  zondag 27 september 2015 @ 14:38:48 #46
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_156421233
Nog een op FOK gebaseerd level. Niet mijn favoriet, maar ik heb geen zin om reeds geüploade levels opnieuw te plaatsen.

Run to your Fokker100 Mario!

1552 0000 0075 C271
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zondag 27 september 2015 @ 15:28:58 #47
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_156422282
Ik heb mijn wedstrijdlevel af, toepasselijk genaamd 'FOK! it' :')

41FB-0000-0075-F6EE

Er zit van alles wat in waardoor het niet echt als EEN geheel voelt, maar ik heb het geduld toch niet echt blijkt nu :P Toch zijn er wel wat secties in verwerkt waar ik echt over nagedacht heb.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 27 september 2015 @ 16:01:04 #48
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_156423081
Misschien is dit al eens aan de orde geweest en heb ik dit gemist, maar met dat boekje: onder elke afbeelding staat een sleutel met een code.
Wat kan je hier nu precies mee doen en hoe doe je dat dan?
Edit: ik heb het gevonden
http://www.gamefaqs.com/boards/805618-super-mario-maker/72476896

[ Bericht 33% gewijzigd door thedeedster op 27-09-2015 16:10:03 ]
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_156427548
Level wordt herzien...

[ Bericht 45% gewijzigd door Frumzel op 28-09-2015 01:00:38 (-edit-) ]
Ehm... ok
  Forum Admin zondag 27 september 2015 @ 18:51:55 #50
35723 crew  GGMM
pi_156427612
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 18:49 schreef Frumzel het volgende:
Van mij vandaag een gloednieuwe. Aantal uren op gezwoegd. Enjoy! :)

Choose The Right One: 61F2-0000-0076-CA78
Ik zal niet rusten tot ik dit leven heb uitgespeeld.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')