quote:Op woensdag 23 september 2015 00:10 schreef Young_David het volgende:
Tot laat gewerkt aan m'n eerste course:
265D-0000-0062-7EEB
Heb een hekel aan die levels waar het onduidelijk is wat je moet doen, hier moet je gewoon de muntjes volgen
Benieuwd wat jullie er van vinden!
Het grappige is dat ik hem zelf met gemak haal, maar tot nu toe nog niemand anders :p. Zal wel komen omdat ik de hele avond met niets anders bezig was en hem ook constant aan het testen was.quote:Op woensdag 23 september 2015 19:19 schreef thealterego1 het volgende:
[..]
Pff, netjes dat je hem zelf gehaald hebt. Moeilijk...
Tof! De screens erbij zijn wel fijn, dan weet je een beetje wat voor soort level het is. En met zo'n afbeelding vallen de levels meer op tussen alle andere posts.quote:Op woensdag 23 september 2015 15:50 schreef Seroczynski het volgende:
Ik ben nog even bezig geweest met wat aanvullingen voor supermariomaker.nl. Eén daarvan is een 'badge' of 'banner', hoe je het ook wilt noemen. Daarmee krijg je een kant-en-klare afbeelding om bijvb. gemakkelijk te delen op verschillende fora.
Hier een paar vroege versies:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoals je kan zien moet ik er nog wat dingen aan fine-tunen (tips zijn welkom), maar vond het leuk om dit te delen.
De banners worden gegenereerd op basis van het ID dat toegekend wordt aan een course zodra deze gedeeld wordt via de website.
Ik heb dat eerste level 17 pogingen gegeven. Eén van die keren net op dat laatste blokje voor de vlag gestorvenquote:Op woensdag 23 september 2015 22:25 schreef RIVDSL het volgende:
De topic titel klopt helemaal. Heb deze week een wii u gehaald. Netjes aangesloten op de tv. Bleek echter niet nodig, gebruik alleen de gamepad.
Ik was bang dat ik mijn courses te moeilijk aan het maken was. Maar jullie kunnen er ook wat van. Net dat sawmill level uit de op zitten spelen en daarna follow de money. Ben gelijk helemaal gaar nu. Wel leuke levels overigens.
Had een eerste level gemaakt, maar niemand die hem geprobeerd heeft, heeft het einde behaald. Daarna maar wat makkelijkers gemaakt. Zal de course IDs even spammen.
F3F9-0000-005E-23CC Is een mario bros bovengronds level met wat lastige jumps
670C-0000-0066-5A15 Is een mario bros castle, niet al te moeilijk
Echt een smb3 waardig level dit. Had je even te kort gedaan door te denken dat ik vast zat aan het einde. Maar was gelukkig toch een oplossing voor.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:40 schreef Frumzel het volgende:
Nieuw level van mij:
Airships: AC0E-0000-0066-3128
Level met veel detail, zoals het hoort.
Kom tegenwoordig wel steeds vaker levels van wat hogere kwaliteit tegen en niet alleen maar onmogelijk levels en levels met 1 kubus met 200 vijanden op elkaar gestapeld...
Thnx for trying. Dat "lost levels" style blokje was overigens het eerste wat ik bedacht.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:51 schreef Seroczynski het volgende:
[..]
Ik heb dat eerste level 17 pogingen gegeven. Eén van die keren net op dat laatste blokje voor de vlag gestorven
Misschien probeer ik het later nog wel een keertje, maar ik was nu ook even druk met die plaatjes van hierbovenquote:Op woensdag 23 september 2015 23:18 schreef RIVDSL het volgende:
Thnx for trying. Dat "lost levels" style blokje was overigens het eerste wat ik bedacht.
Ik dacht, omdat jij als eerste (en vooralsnog als enige) mijn level hebt gecomplete, laat ik jouw levels eens spelen.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:25 schreef RIVDSL het volgende:
De topic titel klopt helemaal. Heb deze week een wii u gehaald. Netjes aangesloten op de tv. Bleek echter niet nodig, gebruik alleen de gamepad.
Ik was bang dat ik mijn courses te moeilijk aan het maken was. Maar jullie kunnen er ook wat van. Net dat sawmill level uit de op zitten spelen en daarna follow de money. Ben gelijk helemaal gaar nu. Wel leuke levels overigens.
Had een eerste level gemaakt, maar niemand die hem geprobeerd heeft, heeft het einde behaald. Daarna maar wat makkelijkers gemaakt. Zal de course IDs even spammen.
F3F9-0000-005E-23CC Is een mario bros bovengronds level met wat lastige jumps
670C-0000-0066-5A15 Is een mario bros castle, niet al te moeilijk
Wat is jouw level dan?quote:Op woensdag 23 september 2015 23:52 schreef Young_David het volgende:
[..]
Ik dacht, omdat jij als eerste (en vooralsnog als enige) mijn level hebt gecomplete, laat ik jouw levels eens spelen.
Niet te doen man, kga constant dood
Klinkt goed; leg me even uit waar die code staat; dan pas ik de openingspost aan.quote:Op woensdag 23 september 2015 08:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Op zich is één code per persoon voldoende. Met die code kun je alle levels can de maker vinden. Dan is de lijst niet zo lang
265D-0000-0062-7EEBquote:Op woensdag 23 september 2015 23:54 schreef Seroczynski het volgende:
[..]
Wat is jouw level dan?Probeer ik die van RIVDSL nog een keertje hehe
Als je een echte bikkel bent; heb wel 2 leveltjes voor je die bijzonder lastig zijn.quote:Op woensdag 23 september 2015 23:59 schreef Seroczynski het volgende:
[..]
Ik heb net die van RIVDSL gehaald, zal die van jou eens bekijken ^^
Als je maar niet met Pit van Panga enzo aankomtquote:Op donderdag 24 september 2015 00:01 schreef Kriegspire het volgende:
[..]
Als je een echte bikkel bent; heb wel 2 leveltjes voor je die bijzonder lastig zijn.
Nee. Ze zijn kort en relatief makkelijk als je het daarmee gaat vergelijken. Heb ze in vorige post gezetquote:Op donderdag 24 september 2015 00:03 schreef Seroczynski het volgende:
[..]
Als je maar niet met Pit van Panga enzo aankomt
Ik ben een uurtje bezig geweest met P-Break en heb echt alleen die eerste jump onder de kniequote:Op donderdag 24 september 2015 00:04 schreef Kriegspire het volgende:
[..]
Nee. Ze zijn kort en relatief makkelijk als je het daarmee gaat vergelijken. Heb ze in vorige post gezet
Ga zelf Panga proberen te halen vrijdag. Hele dag voor uittrekken
Je bedoelt vast bij de eindbaasquote:Op woensdag 23 september 2015 23:18 schreef RIVDSL het volgende:
[..]
Echt een smb3 waardig level dit. Had je even te kort gedaan door te denken dat ik vast zat aan het einde. Maar was gelukkig toch een oplossing voor.
Er zijn inderdaad veel van die levels met hele stapels vijanden. Vind het persoonlijk ook jammer dat alle top rated courses allemaal van die automario levels zijn.
Je kan een banner maken zodra je het level gedeeld hebt via supermariomaker.nl. Daar kan je de link invoeren van het level dat je gemaakt hebt en zodoende kan de banner ook gemaakt worden.quote:Op donderdag 24 september 2015 13:40 schreef happynjitram het volgende:
Ik had hem al in het vorige topic gepost, maar volgens mij heeft nog niemand hem gechecked![]()
1ACA-0000-0060-B6F5
Kasteel in New super mario bros style. Heb heel wat werk in de aankleding gestopt en de obstakels zijn een combi van wat oude Mario levels en wat zelfverzonnen ideeen. Level is best lang, maar moet in 3 keer best te halen zijn. Ben wel benieuwd wat jullie ervan vinden, dan neem ik dat mee in mijn volgende creatie!
@Seroczynski
Ik heb geprobeerd een banner te maken, maar het lukt niet.
Dan zal ik vanavond nog even kijken of ik een banner kan makenquote:Op donderdag 24 september 2015 13:44 schreef Seroczynski het volgende:
[..]
Je kan een banner maken zodra je het level gedeeld hebt via supermariomaker.nl. Daar kan je de link invoeren van het level dat je gemaakt hebt en zodoende kan de banner ook gemaakt worden.
De link naar je level staat op deze pagina:
https://miiverse.nintendo.net/users/ + jouw Nintendo Network ID + /posts
In mijn geval is dat dus https://miiverse.nintendo.net/users/Seroczynski/posts
Ik heb voor vanavond nog twee leveltjes te doen van hierZal die van jou ook eens bekijken.
Ik was goed onderweg met een level, maar vervolgens werd het weer een troepzooiquote:Op donderdag 24 september 2015 20:03 schreef Pheno het volgende:
Jullie vergeten toch niet mee te doen he
GAM / Win met Super Mario Maker
Zo, ik heb je eerste level zelfs nog even gedownload om in delen te proberen, en ik weet wel hoe je tot aan de vlag moet komen, inclusief die laatste paar hops, maar het is me niet gelukt om in 1x te doen.quote:Op donderdag 24 september 2015 00:01 schreef Kriegspire het volgende:
[..]
Als je een echte bikkel bent; heb wel 2 leveltjes voor je die bijzonder lastig zijn.
9CFC-0000-003A-6EE4
25CF-0000-004b-B40C
Mocht je ze halen, respect
Leuk level. Niet te moeilijk, deze kon ik wel in 1x halenquote:Op donderdag 24 september 2015 13:40 schreef happynjitram het volgende:
Ik had hem al in het vorige topic gepost, maar volgens mij heeft nog niemand hem gechecked![]()
1ACA-0000-0060-B6F5
Kasteel in New super mario bros style. Heb heel wat werk in de aankleding gestopt en de obstakels zijn een combi van wat oude Mario levels en wat zelfverzonnen ideeen. Level is best lang, maar moet in 3 keer best te halen zijn. Ben wel benieuwd wat jullie ervan vinden, dan neem ik dat mee in mijn volgende creatie!
Thanks! Ik probeer inderdaad iets te maken wat overeenkomt met de moeilijkheidsgraad van normale Mario games. Ik kom maar weinig levels online tegen die een beetje kwalitatief sterk zijn en dat is wel jammer.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:27 schreef Seroczynski het volgende:
[..]
Leuk level. Niet te moeilijk, deze kon ik wel in 1x halenJe kan zien dat je er veel werk in hebt gestopt met die skulls. Voelde zeker niet oneerlijk aan, iets waar sommige levels nog wel eens last van willen hebben.
Tweede level moet je door de deur en dan via de POWblock die uit de buis komt bij de andere deur komen. Daar zit de P-switch die je moet gebruiken om bij de bloem te kunnen komen. It's not easy, I knowquote:Op donderdag 24 september 2015 21:27 schreef Seroczynski het volgende:
[..]
Zo, ik heb je eerste level zelfs nog even gedownload om in delen te proberen, en ik weet wel hoe je tot aan de vlag moet komen, inclusief die laatste paar hops, maar het is me niet gelukt om in 1x te doen.
Die tweede snap ik niet.
[..]
Leuk level. Niet te moeilijk, deze kon ik wel in 1x halenJe kan zien dat je er veel werk in hebt gestopt met die skulls. Voelde zeker niet oneerlijk aan, iets waar sommige levels nog wel eens last van willen hebben.
Ik kreeg het niet voor elkaar om op dat POW block te springen.quote:Op vrijdag 25 september 2015 16:57 schreef Kriegspire het volgende:
[..]
Tweede level moet je door de deur en dan via de POWblock die uit de buis komt bij de andere deur komen. Daar zit de P-switch die je moet gebruiken om bij de bloem te kunnen komen. It's not easy, I know
Te doen deze. Weet niet of het de bedoeling was, maar na het laatste kanon kun je het eerste deel van het lift gedeelte skippen.quote:
Ik ben vooralsnog de enige die dat fire-level van jou heeft uitgespeeld.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:51 schreef Seroczynski het volgende:
[..]
Ik heb dat eerste level 17 pogingen gegeven. Eén van die keren net op dat laatste blokje voor de vlag gestorven
Een bestaand stukje 45° rails oppakken en schudden, dat wordt dan een bocht. Was voor mij ook verwarrend eerst, sommige items kan je niet direct schudden vanuit de toolbar, maar moet je eerst neerzetten.quote:Op zaterdag 26 september 2015 15:09 schreef Jesse_ het volgende:
ik zie in veel levels rails terug komen die rond is. Hoe zorg je dat een rail rond wordt? Ik krijg alleen maar hoeken
Ik zal niet rusten tot ik dit leven heb uitgespeeld.quote:Op zondag 27 september 2015 18:49 schreef Frumzel het volgende:
Van mij vandaag een gloednieuwe. Aantal uren op gezwoegd. Enjoy!
Choose The Right One: 61F2-0000-0076-CA78
Na 10 mislukte pogingen moet ik hier helaas op terug komen.quote:Op zondag 27 september 2015 18:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zal niet rusten tot ik dit leven heb uitgespeeld.
Zaten toch nog een paar schoonheidsfoutjes in, dus de levelcode is gewijzigd.quote:Op zondag 27 september 2015 18:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zal niet rusten tot ik dit leven heb uitgespeeld.
Dan zal ik later nog een nieuwe poging wagen.quote:Op zondag 27 september 2015 19:21 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Zaten toch nog een paar schoonheidsfoutjes in, dus de levelcode is gewijzigd.
Work In Progress...quote:Op zondag 27 september 2015 19:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zal ik later nog een nieuwe poging wagen.
Wan't me...quote:Op zondag 27 september 2015 20:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zag een level dat mijn 'Choose your Destiny'-idee goed heeft uitgewerkt. Nice! Weet soms niet wie wie is omdat nicknames op Wii U anders zijn dan op FOK!
Watvoor idee was dat dan?quote:Op zondag 27 september 2015 20:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zag een level dat mijn 'Choose your Destiny'-idee goed heeft uitgewerkt. Nice! Weet soms niet wie wie is omdat nicknames op Wii U anders zijn dan op FOK!
Een aantal buizen bij de start die allemaal via een andere weg naar de finish leiden.quote:
Ik had die gedaan, maar kwam via elke buis op dezelfde manier bij de finishquote:Op maandag 28 september 2015 09:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een aantal buizen bij de start die allemaal via een andere weg naar de finish leiden.
Ja, ben er zelf niet helemaal tevreden over. Overigens kun je volgens mij niet vastzitten, er is als het goed is altijd ergens een verborgen powerup. Anders moet ik terug om m aan te passen!quote:Op maandag 28 september 2015 13:12 schreef koei het volgende:
[..]
Ik had die gedaan, maar kwam via elke buis op dezelfde manier bij de finishPlus dat je vast kan komen te zitten onderin als je een keer geraakt wordt, waardoor je niet meer verder of dood kan. Vond 'm volgens mij niet sterwaardig vanwege de uitwerking
Dan was die erg goed verborgenquote:Op maandag 28 september 2015 13:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, ben er zelf niet helemaal tevreden over. Overigens kun je volgens mij niet vastzitten, er is als het goed is altijd ergens een verborgen powerup. Anders moet ik terug om m aan te passen!
In dat level van Roy kan je uit het onderste stuk komen door in het linker deel mid-air te bukkenquote:
Ik denk dat ik er zo ongeveer vier duidelijk tegen ben gekomenquote:Op maandag 28 september 2015 20:30 schreef Jesse_ het volgende:
Zo dit wordt mijn inzending voor de prijsvraag:
[ afbeelding ]
Er zitten 10 Fok!'s in verstopt die in principe in een run te zien zouden moeten zijn.
Ok, ik wist niet dat je als kleine Mario gewoon blokken op de grond openen kan. Nevermindquote:Op dinsdag 29 september 2015 17:13 schreef Tsuraiden het volgende:
[ afbeelding ]
It takes a journey to grow up.
8C19-0000-007C-A817
Medium-hard tot hard level.
3 secties met jumps met tussenliggende checkpoints.
Geen trolling. Geen cheap deaths.
Enjoy!
Bij dat blok bij die grote koopa had ik rekening mee gehouden. Als je een warp pipe in gaat, dan gaan vines weer terug het blok in. Dus dan kun je het weer opnieuw doen.quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:54 schreef Seroczynski het volgende:
[..]
Ok, ik wist niet dat je als kleine Mario gewoon blokken op de grond openen kan. Nevermind
Alleen dat blok bij die grote Koopa kan je maar éénmaal gebruiken dus dan moet je toch resetten.
ik vind het aantal gemaakte levels wel teleurstellend. 2,5 level per verkochte game.quote:Op woensdag 30 september 2015 19:24 schreef thedeedster het volgende:
Geen verrassing voor de fans maar al meer dan een miljoen SMMetjes verkocht!![]()
http://www.insidegamer.nl(...)mario-maker-verkocht
En terecht.
Ik heb er in het begin vrijwel gemakkelijk zes gemaakt en geupload, maar zit nu ook al een tijdje zonder een goed idee voor een levelquote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:12 schreef koei het volgende:
[..]
ik vind het aantal gemaakte levels wel teleurstellend. 2,5 level per verkochte game.
Ik zit op de vijf geuploade levels denk ik, maar dan nog is 2,5 per spel echt heel weinig. Er zijn genoeg mensen die de spellen met meerdere personen (om de beurt) spelen. Dat betekent dat er dus heel veel mensen hun levels niet uploaden, of alleen maar levels spelen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:22 schreef Seroczynski het volgende:
[..]
Ik heb er in het begin vrijwel gemakkelijk zes gemaakt en geupload, maar zit nu ook al een tijdje zonder een goed idee voor een level
Ja, dat kan op Miiverse .. of je kan ze delen op supermariomaker.nl - Daar kan je ook bannertjes vandaan halenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 15:05 schreef koei het volgende:
[..]
Is er trouwens een manier om levels online terug te vinden ergens op internet, zonder tussenkomst van de Wii U?
Ik heb er zelf 7, met 21 sterren. Vanaf 20 sterren mag je er toch meer dan 10 publiceren?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:12 schreef koei het volgende:
[..]
ik vind het aantal gemaakte levels wel teleurstellend. 2,5 level per verkochte game.
Je moet 50 sterren hebben voor de 2e munt, vanaf wanneer je 20 levels mag uploaden.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:45 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ik heb er zelf 7, met 21 sterren. Vanaf 20 sterren mag je er toch meer dan 10 publiceren?
Ik moet wel zeggen, dat ik niet denk 20 levels of meer zelf te gaan uploaden.
Ah, alleen die van jezelf komen er opquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:58 schreef Seroczynski het volgende:
Zo, heb lekker veel tijd gehad om even iets minder originele levels te bouwen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat bedoel je?quote:Op zondag 4 oktober 2015 01:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ah, alleen die van jezelf komen er op
Als ik mijn code invul gebeurt er helemaal niets, die van jou doen het wel, maar 't is jouw site zo te zienquote:
Mja, ik ben er nu even mee bezig om het allemaal wat duidelijker te maken. Het is niet de code die je dient in te voeren op de website, maar het adres naar je Miiverse post. Deze kan je vinden door naarquote:Op zondag 4 oktober 2015 11:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als ik mijn code invul gebeurt er helemaal niets, die van jou doen het wel, maar 't is jouw site zo te zien
quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:02 schreef Seroczynski het volgende:
[..]
Hoe kan je ongeschonden langs die drie thomps in het begin komen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
Gaaf, ik heb die van mij vandaag binnen gekregenquote:Op zondag 4 oktober 2015 22:50 schreef Henno het volgende:
Vandaag een nieuwe gadget (Elgato Game Capture HD60) gescoord en wat geklooid met hun software en ffmpeg met twee van mijn levels:
Puik apparaatje, zo klein en dan USB bus-powered eventjes 1080p/60fps encoden
Congrats!quote:Op maandag 28 september 2015 20:30 schreef Jesse_ het volgende:
Zo dit wordt mijn inzending voor de prijsvraag:
[ afbeelding ]
Er zitten 10 Fok!'s in verstopt die in principe in een run te zien zouden moeten zijn.
Ik heb het net in de comments op de frontpagina geplaatst, maar hier zal het ook niet mis staanquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |