Hahahaha jemig. Dat vond men van Waylon al, nou ook al van die jonge onschuldige meer dan sympathieke Douwe Bob?quote:Op woensdag 23 september 2015 12:32 schreef ato het volgende:
Ik enthousiast tegen mijn collega's over Douwe Bob.
Vinden ze hem arrogant overkomen???
Ik meteen in de verdediging (lalala)...
Keken ze soms naar een uitzending van vorig jaar?quote:Op woensdag 23 september 2015 12:32 schreef ato het volgende:
Ik enthousiast tegen mijn collega's over Douwe Bob.
Vinden ze hem arrogant overkomen???
Ik meteen in de verdediging (lalala)...
Nee, D'ouwe Trijn is ondertussen uitgerangeerd gelukkig.quote:Op woensdag 23 september 2015 12:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Keken ze soms naar een uitzending van vorig jaar?
Je hebt ze hopelijk wel even uitgelegd dat "Douwe Bob" niet Trijntjes internationale stage name is.
Ze is wel aardig volgedouwdquote:Op woensdag 23 september 2015 13:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, D'ouwe Trijn is ondertussen uitgerangeerd gelukkig.
de reis naar zweden valt wel mee hoor, de drankjes en eten in zweden daarentegen...quote:Op woensdag 23 september 2015 11:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik wil ook geen kaartjes, want daar heb ik hier weinig aan.
Moet ik er ook meteen een reis naar zweden bijkopen en dat wordt me iets te gortig.
In de kroeg hyperen klinkt goed, heb dat vorig jaar toch gemist, ook al viel er toen weinig te hyperen.
Ik heb er ook ontzettend veel zin in, het wordt sowieso een hele toffe stedentrip die week en kaartjes voor een show zou erg tof zijn, maar los daarvan krijg je de Eurovisie-sfeer dan toch wel mee verwacht ik.quote:Op woensdag 23 september 2015 15:32 schreef Knutknuttsson het volgende:
Het is dat ik wat vrije dagen betreft gebonden ben aan schoolvakanties, anders was ik zeker gegaan.
Stockholm
Hahaha nee..quote:Op woensdag 23 september 2015 12:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Keken ze soms naar een uitzending van vorig jaar?
Je hebt ze hopelijk wel even uitgelegd dat "Douwe Bob" niet Trijntjes internationale stage name is.
Er zijn ook twee generale repetities per halve finale/finale. Heb ik ook eens bezocht en is (bijna) net zo leuk...quote:Op woensdag 23 september 2015 16:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb er ook ontzettend veel zin in, het wordt sowieso een hele toffe stedentrip die week en kaartjes voor een show zou erg tof zijn, maar los daarvan krijg je de Eurovisie-sfeer dan toch wel mee verwacht ik.
Serieus?quote:Op woensdag 23 september 2015 18:03 schreef Greys het volgende:
Op Twitter hebben ze het nu na Traincha over Pushing Designated Driver.
Mop dat is een grapje.quote:Op woensdag 23 september 2015 18:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Serieus?
Vorig jaar kon ik het nog begrijpen, klank ij komt erg weinig voor buiten NL dus lastig voor buitenlanders, maar dat is dit jaar helemaal niet van toepassing.
Kijk, nu heb ik er al veel meer vertrouwen in. Jantje Smit die in eerste instantie niet enthousiast wasquote:Op woensdag 23 september 2015 18:44 schreef Cee het volgende:
Net bij RTL Boulevard, Jan Smit was in principe tegen de selectie van DB. Moest overtuigd worden door naar een optreden van 'm te gaan.
En nu dikke maatjes hahahaquote:Op woensdag 23 september 2015 18:48 schreef MaLo het volgende:
[..]
Kijk, nu heb ik er al veel meer vertrouwen in. Jantje Smit die in eerste instantie niet enthousiast was
Ja, dat begrijp ik ook schat.quote:Op woensdag 23 september 2015 18:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Mop dat is een grapje.
Douwen = Pushing
Designated Driver = vertaling van 'de BOB', degene die niet drinkt.
Als Kwalbert het niks vindt komt het goed!quote:Op woensdag 23 september 2015 18:50 schreef ato het volgende:
En wat was Kwalbert weer lekker positief ( not).
Dat is waar...over Anouk en TCL was hij ook negatief...quote:Op woensdag 23 september 2015 20:04 schreef Jane het volgende:
[..]
Als Kwalbert het niks vindt komt het goed!
Wat is er mis met geheelonthouders heh? HEH?quote:Op woensdag 23 september 2015 18:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik ook schat.
Ik ben alleen ook neurotisch genoeg om te denken dat nu half Europa in de stress schiet en zich gaat afvragen waarom hij aan designated drivers gelinkt wordt.
Je weet hoe dat gaat in die wereld, straks als hij op moet klinkt het op meerdere zenders: "Oh die Hollander, zal wel een zware alco zijn, gezien zijn bijnaam. (of juist een extremistische geheelonthouder, nog erger )"
Helemaal niks, ik ben het zelf ook altijd tussen de drankjes in.quote:Op woensdag 23 september 2015 20:47 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Wat is er mis met geheelonthouders heh? HEH?
Ik verdenk Jan er steeds meer van dat ie aankomend jaar het liefst zelf was gegaanquote:Op woensdag 23 september 2015 18:44 schreef Cee het volgende:
Net bij RTL Boulevard, Jan Smit was in principe tegen de selectie van DB. Moest overtuigd worden door naar een optreden van 'm te gaan.
Ik denk dat Jan het net als Trijn gewoon 'leuk' zou vinden om eens mee te doen.quote:Op woensdag 23 september 2015 21:49 schreef Guanabana het volgende:
Zou Jan echt zo weinig zelfkennis hebben? Die snapt toch ook wel dat zijn genre alleen in Nederland (en Duitsland) aanslaat.
Hij laat gewoon "alleen" weg en gaat na Duitsland in overdrive. "Mijn genre slaat aan in Nederland en Duitsland. Dus internationaal gewaardeerd! "quote:Op woensdag 23 september 2015 21:49 schreef Guanabana het volgende:
Zou Jan echt zo weinig zelfkennis hebben? Die snapt toch ook wel dat zijn genre alleen in Nederland (en Duitsland) aanslaat.
Douwe Bob is veel beter dan Dotanquote:Op woensdag 23 september 2015 22:12 schreef ato het volgende:
Andere vraag, zal Dotan ook gevraagd zijn?
quote:Op woensdag 23 september 2015 21:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk dat Jan het net als Trijn gewoon 'leuk' zou vinden om eens mee te doen.
Ach, toch lijkt me niet meer dan een kwestie van tijd dat Jan zelf een keer gaat.quote:Op woensdag 23 september 2015 21:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik verdenk Jan er steeds meer van dat ie aankomend jaar het liefst zelf was gegaan
wil die allang. Hij zit niet zomaar zo hoog in de toren ieder jaar daar, met een microfoon voor z'n neus de bedoel presenteren. Maar iedereen houdt 'm gelukkig tot nu toe altijd nog tegen.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:59 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ach, toch lijkt me niet meer dan een kwestie van tijd dat Jan zelf een keer gaat.
Ik vind het een engig idee dat Jan Smit (JAN SMIT) één van de vier mensen die is dus elk jaar bepaalt wie er naar het songfestival gaat. Hij zat er bij de bekendmaking van DWDD ook zo bazig bij. Bwergh. Almachtige Jantje.quote:Op woensdag 23 september 2015 18:44 schreef Cee het volgende:
Ik ben er ook bang voorquote:Op woensdag 23 september 2015 22:59 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ach, toch lijkt me niet meer dan een kwestie van tijd dat Jan zelf een keer gaat.
Helemaal mee eens... en mijn gok is dat ie tegen was omdat ie het liever zelf wildequote:Op woensdag 23 september 2015 23:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het een engig idee dat Jan Smit (JAN SMIT) één van de vier mensen die is dus elk jaar bepaalt wie er naar het songfestival gaat. Hij zat er bij de bekendmaking van DWDD ook zo bazig bij. Bwergh. Almachtige Jantje.
Matthijs vroeg aan Douwe Bob wanneer we het liedje mochten horen, DB aarzelde en Jan tetterde er doorheen FEBRUARI.
Niks mis met Volendammers, ze weten echt hoe ze platen moeten verkopen, maar dat alwetende gaat me een beetje tegenstaan. Net als Cornald. Ze vergeten nu al dat ze vorig jaar zelf ook keihard gefaald hebben door Trijntje met dat nummer te laten gaan.
Waarom was hij 'in principe tegen'?
Ja denk het ookquote:Op woensdag 23 september 2015 21:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik verdenk Jan er steeds meer van dat ie aankomend jaar het liefst zelf was gegaan
Potdorie he, zou Trijn zich vorig jaar voor de commissie hebben aangemeld en geheel per ongeluk op het ESF zijn beland?quote:Op woensdag 23 september 2015 23:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik kan me voorstellen dat Jan puur uit voorzorg in de selectiecommissie is gezet. Lijkt me nl dat iemand in de commissie niet zichzelf mag aanmelden, dus zolang hij in die commissie zit kan hij ten minste niet meedoen.
quote:Op woensdag 23 september 2015 23:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Potdorie he, zou Trijn zich vorig jaar voor de commissie hebben aangemeld en geheel per ongeluk op het ESF zijn beland?
Neuh, dit jaar denk ik niet. Hij weet ook wel dat hij er nooit mee weg was gekomen om als een van de Grote Vier Beslissers zichzelf aan te wijzen.quote:Op woensdag 23 september 2015 23:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Helemaal mee eens... en mijn gok is dat ie tegen was omdat ie het liever zelf wilde
Wij van wc eendquote:Op woensdag 23 september 2015 23:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Neuh, dit jaar denk ik niet. Hij weet ook wel dat hij er nooit mee weg was gekomen om als een van de Grote Vier Beslissers zichzelf aan te wijzen.
Precies, daarom zijn we blij dat hij bij de beslissers zit. Kan hij zelf ten minste niet meedoen.quote:Op woensdag 23 september 2015 23:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Neuh, dit jaar denk ik niet. Hij weet ook wel dat hij er nooit mee weg was gekomen om als een van de Grote Vier Beslissers zichzelf aan te wijzen.
Ik word nog steeds een beetje droevig dat Daniel Dekker daar nog steeds bij zit, da's nog een tandje erger dan Jan Smitquote:Op woensdag 23 september 2015 23:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Ja. En nogges ja.quote:Op donderdag 24 september 2015 00:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik word nog steeds een beetje droevig dat Daniel Dekker daar nog steeds bij zit, da's nog een tandje erger dan Jan Smit
Dat is droef. Het wordt eens tijd voor een nieuwe selectie commissie, of een nieuwe manier van selecteren.quote:Op donderdag 24 september 2015 00:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik word nog steeds een beetje droevig dat Daniel Dekker daar nog steeds bij zit, da's nog een tandje erger dan Jan Smit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |