Hahahaha jemig. Dat vond men van Waylon al, nou ook al van die jonge onschuldige meer dan sympathieke Douwe Bob?quote:Op woensdag 23 september 2015 12:32 schreef ato het volgende:
Ik enthousiast tegen mijn collega's over Douwe Bob.
Vinden ze hem arrogant overkomen???
Ik meteen in de verdediging (lalala)...
Keken ze soms naar een uitzending van vorig jaar?quote:Op woensdag 23 september 2015 12:32 schreef ato het volgende:
Ik enthousiast tegen mijn collega's over Douwe Bob.
Vinden ze hem arrogant overkomen???
Ik meteen in de verdediging (lalala)...
Nee, D'ouwe Trijn is ondertussen uitgerangeerd gelukkig.quote:Op woensdag 23 september 2015 12:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Keken ze soms naar een uitzending van vorig jaar?![]()
Je hebt ze hopelijk wel even uitgelegd dat "Douwe Bob" niet Trijntjes internationale stage name is.
Ze is wel aardig volgedouwdquote:Op woensdag 23 september 2015 13:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, D'ouwe Trijn is ondertussen uitgerangeerd gelukkig.
de reis naar zweden valt wel mee hoor, de drankjes en eten in zweden daarentegen...quote:Op woensdag 23 september 2015 11:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik wil ook geen kaartjes, want daar heb ik hier weinig aan.![]()
Moet ik er ook meteen een reis naar zweden bijkopen en dat wordt me iets te gortig.
In de kroeg hyperen klinkt goed, heb dat vorig jaar toch gemist, ook al viel er toen weinig te hyperen.
Ik heb er ook ontzettend veel zin in, het wordt sowieso een hele toffe stedentrip die week en kaartjes voor een show zou erg tof zijn, maar los daarvan krijg je de Eurovisie-sfeer dan toch wel mee verwacht ik.quote:Op woensdag 23 september 2015 15:32 schreef Knutknuttsson het volgende:
Het is dat ik wat vrije dagen betreft gebonden ben aan schoolvakanties, anders was ik zeker gegaan.
Stockholm
Hahaha nee..quote:Op woensdag 23 september 2015 12:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Keken ze soms naar een uitzending van vorig jaar?![]()
Je hebt ze hopelijk wel even uitgelegd dat "Douwe Bob" niet Trijntjes internationale stage name is.
Er zijn ook twee generale repetities per halve finale/finale. Heb ik ook eens bezocht en is (bijna) net zo leuk...quote:Op woensdag 23 september 2015 16:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb er ook ontzettend veel zin in, het wordt sowieso een hele toffe stedentrip die week en kaartjes voor een show zou erg tof zijn, maar los daarvan krijg je de Eurovisie-sfeer dan toch wel mee verwacht ik.
Serieus?quote:Op woensdag 23 september 2015 18:03 schreef Greys het volgende:
Op Twitter hebben ze het nu na Traincha over Pushing Designated Driver.
Mop dat is een grapje.quote:Op woensdag 23 september 2015 18:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Vorig jaar kon ik het nog begrijpen, klank ij komt erg weinig voor buiten NL dus lastig voor buitenlanders, maar dat is dit jaar helemaal niet van toepassing.
Kijk, nu heb ik er al veel meer vertrouwen in. Jantje Smit die in eerste instantie niet enthousiast wasquote:Op woensdag 23 september 2015 18:44 schreef Cee het volgende:
Net bij RTL Boulevard, Jan Smit was in principe tegen de selectie van DB. Moest overtuigd worden door naar een optreden van 'm te gaan.
En nu dikke maatjes hahahaquote:Op woensdag 23 september 2015 18:48 schreef MaLo het volgende:
[..]
Kijk, nu heb ik er al veel meer vertrouwen in. Jantje Smit die in eerste instantie niet enthousiast was
Ja, dat begrijp ik ook schat.quote:Op woensdag 23 september 2015 18:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Mop dat is een grapje.
Douwen = Pushing
Designated Driver = vertaling van 'de BOB', degene die niet drinkt.
Als Kwalbert het niks vindt komt het goed!quote:Op woensdag 23 september 2015 18:50 schreef ato het volgende:
En wat was Kwalbert weer lekker positief ( not).
Dat is waar...over Anouk en TCL was hij ook negatief...quote:Op woensdag 23 september 2015 20:04 schreef Jane het volgende:
[..]
Als Kwalbert het niks vindt komt het goed!
Wat is er mis met geheelonthouders heh? HEH?quote:Op woensdag 23 september 2015 18:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik ook schat.![]()
Ik ben alleen ook neurotisch genoeg om te denken dat nu half Europa in de stress schiet en zich gaat afvragen waarom hij aan designated drivers gelinkt wordt.
Je weet hoe dat gaat in die wereld, straks als hij op moet klinkt het op meerdere zenders: "Oh die Hollander, zal wel een zware alco zijn, gezien zijn bijnaam. (of juist een extremistische geheelonthouder, nog erger)"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |