Hij spreekt onze taal niet eens. Zorgt voor overlast.quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee! Hij is ondertussen al diep in de maatschappij geworteld en heeft voor vele jonge scheutjes gezorgd.
Ik ga bijna elke dag met Connexxionquote:Op dinsdag 22 september 2015 22:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja. Heb nog een klacht ingediend bij COnnexxionKijken wat dat wordt.
Nee die kutlul reed vanaf het Museumplein zonder aankondiging gewoon door naar VU MC, midden in de nacht. Zogenaamd had hij het op tijd aangekondigd, niet dus... konden we lopen vanaf de VU.quote:
Zie stukje hierboven.quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ga bijna elke dag met Connexxionwat was er dan?
We werden warmgemaakt door een flinke ruzie en doodsbedreiging in de teaserquote:
en er 30 jaar onder mediterenquote:
Peter Baas de Vriesquote:Op dinsdag 22 september 2015 22:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
Jeuh... Peter R. is weer ergens aangeschoven.![]()
ja, want hoe heette hij?quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:57 schreef monkyyy het volgende:
Goede reclame voor z'n bed&breakfast.
een treurwilg lijkt me passendquote:Op dinsdag 22 september 2015 22:57 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en er 30 jaar onder mediteren
Ja, ik verheugde me al op de eerste onthoofding op de Nederlandse TVquote:Op dinsdag 22 september 2015 22:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
We werden warmgemaakt door een flinke ruzie en doodsbedreiging in de teaser
Blij dat ik die niet gezien heb danquote:Op dinsdag 22 september 2015 22:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
We werden warmgemaakt door een flinke ruzie en doodsbedreiging in de teaser
Niet echt hé?quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:57 schreef monkyyy het volgende:
Goede reclame voor z'n bed&breakfast.
en dat ie dan op zijn knar valt.quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:58 schreef Cee het volgende:
Ik hoop wel dat ie van het boom-verwijderen een knallend, 15-uur durend ritueel van gaat maken, met wierook en fakkels, een gong en een zingende cirkelzaag.
Kenneth Eijerquote:
hoezo onsympathiek? hij had gewoon gelijkquote:Op dinsdag 22 september 2015 22:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Niet echt hé?
Ik heb in ieder geval geen zin om die onsympathieke arrogante kerel daarmee een plezier te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |