Nee oke, ik wil dieper in de gedachtengang van Kees komen. Dan heb ik iets tastbaars nodig uit die tijd.quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja schat in de zestiger jaren was ik 20
Misschien gaat het nog gebeuren ... ;_;quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:46 schreef JaneDoe het volgende:
niet om wat hoor
maar in t voorstukje net zag ik grijze dakduiven elkaar klappen tijdens de zitting, maar dat was dus een andere zaak
minachting van de kijker
quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:43 schreef donald_dick het volgende:
echt, wat een malloot. maar ik dacht dat ik vechtende oudjes zou zien
quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:46 schreef JaneDoe het volgende:
niet om wat hoor
maar in t voorstukje net zag ik grijze dakduiven elkaar klappen tijdens de zitting, maar dat was dus een andere zaak
minachting van de kijker
Ik probeer nu te onderdrukken om dat gifje te plaatsenquote:Op dinsdag 22 september 2015 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
samen naaldjes delenquote:
Neeee niet weer Maxquote:Op dinsdag 22 september 2015 22:46 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik probeer nu te onderdrukken om dat gifje te plaatsen
Ik niet.quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:47 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik wil die kunstenaar als buurman.
Het wordt er weer lekker ingewrevenquote:Op dinsdag 22 september 2015 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar dat mag niet meespelen natuurlijk. Ik kan me wel voorstellen dat je die boom weg wil. Lelijk krom ding en staindeweg.quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:47 schreef Tomatenboer het volgende:
Die veredelde hippie lijkt mij echt stukken sympathieker dan die moraliserende meneer.
wat een kutleven moet jij hebben, alles met GTST moeten vergelijken. Zijn daar pillen voor?quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:48 schreef Max23 het volgende:
Die vent met die baard doet mij denken aan die ene die Tim had ontvoerd in GTST
Ik ook. Mijn buurt is echt heel erg saai.quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:47 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik wil die kunstenaar als buurman.
Ja ze zijn weer goed bezigquote:Op dinsdag 22 september 2015 22:47 schreef zoem het volgende:
[..]
Het wordt er weer lekker ingewreven
PSSST, grammetje coke kopen?quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:48 schreef alpeko het volgende:
Uitspraak van De Rijdende Dealer: samen een joint roken.
Ik vergelijk ook voor het eerst iets met GTSTquote:Op dinsdag 22 september 2015 22:48 schreef donald_dick het volgende:
[..]
wat een kutleven moet jij hebben, alles met GTST moeten vergelijken. Zijn daar pillen voor?
quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:48 schreef alpeko het volgende:
Uitspraak van De Rijdende Dealer: samen een joint roken.
Ik raad hem aan een jointje te roken.quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:48 schreef PowerLoungen het volgende:
Een aantal tanden staat niet best en dat is nog zacht uitgedrukt
Nee, de like factor weegt verder niet mee in het juridische oordeel.quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar dat mag niet meespelen natuurlijk. Ik kan me wel voorstellen dat je die boom weg wil. Lelijk krom ding en staindeweg.
Beugeljointjequote:Op dinsdag 22 september 2015 22:49 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ik raad hem aan een jointje te roken.
Wel nog een goed pak haar voor zijn leeftijd.quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kees heeft echt een weggesmoked geheugen joh
een hele boom! snap je hemquote:Op dinsdag 22 september 2015 22:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kees heeft echt een weggesmoked geheugen joh
de enige juiste reactiequote:
Die grap komt niet zo goed uit de verf.quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:51 schreef Cee het volgende:
Gaat ie 'm straks ook een rare kwast noemen hi ha ho.
jawel, maar niet om een buksusquote:Op dinsdag 22 september 2015 22:51 schreef zoem het volgende:
En eigenlijk gaat het helemaal nergens om
zwabbert naar alle kantenquote:Op dinsdag 22 september 2015 22:51 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Die grap komt niet zo goed uit de verf.
Dat doe je met verve.quote:
30 jaar is 100 in stoner jaren.quote:
Niet te pruimen, die slechte grappenquote:
Nee! Hij is ondertussen al diep in de maatschappij geworteld en heeft voor vele jonge scheutjes gezorgd.quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:53 schreef alpeko het volgende:
Die boom moet gewoon terug zijn eigen land! Of mag ik dat niet zeggen?
tijd gaat langzamer als je stoned bentquote:
Ja. Heb nog een klacht ingediend bij COnnexxionquote:Op dinsdag 22 september 2015 22:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij andere problemen in onze stad hé?
kwam de bus op tijd?quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja. Heb nog een klacht ingediend bij COnnexxionKijken wat dat wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |