slim toch, kun je 's ochtends langer slapenquote:Op dinsdag 22 september 2015 22:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
's Avonds? Wat een vullak!
Ja OK, maar wel smerig...quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
slim toch, kun je 's ochtends langer slapen
is er nietquote:
jonge je hebt zelf prima internet, doe zelfquote:Op dinsdag 22 september 2015 22:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dead ging net een room maken...
douchen is sws overratedquote:Op dinsdag 22 september 2015 22:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
's Avonds douchen zie ik ook niet echt de logica van in nee
weenie, al anderhalve maand ofzo niet aangeraaktquote:Op dinsdag 22 september 2015 22:55 schreef Catkiller het volgende:
Hey dp hoe ver ben jij met state of decay?
eigenlijk wel, ze zijn er ook achter gekomen dat je ook de goede bacteriën vermoord als je wast met zeepquote:
Haha, ben je in de storyline wel de sheriff en die rechter tegengekomen?quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie, al anderhalve maand ofzo niet aangeraakt
denk dat iedereen ondertussen wel dood is
rechter alleen maar shit over gehoord nog, al kon ik er volgens mij ook al naartoe gaanquote:Op dinsdag 22 september 2015 22:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Haha, ben je in de storyline wel de sheriff en die rechter tegengekomen?
Oh ok. Ik ben al naar het gebied met die grote afgesloten poorten geweest, de map is niet zo belachelijk groot maar toch zou ik soms willen dat fast travel bestond.quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
rechter alleen maar shit over gehoord nog, al kon ik er volgens mij ook al naartoe gaan
mweh, vond het ook wel gaan vervelen na een tijdjequote:Op dinsdag 22 september 2015 22:57 schreef Catkiller het volgende:
Ik vermaak mij er wel goed mee, het looten en zo en je basis een beetje bouwen is tenminste leuk, beter dan Dead Island waar het simpelweg rammen en de meest gekke wapens maken is.
ja of dat auto's zouden respawnen, na een tijd moet je moeite doen om nog een hele auto te vinden omdat ze sturen als aidsquote:Op dinsdag 22 september 2015 22:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh ok. Ik ben al naar het gebied met die grote afgesloten poorten geweest, de map is niet zo belachelijk groot maar toch zou ik soms willen dat fast travel bestond.Of dat je een vrachtwagen hebt om je loot in te proppen.
Whehe oke geen last van op de Xbox.quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja of dat auto's zouden respawnen, na een tijd moet je moeite doen om nog een hele auto te vinden omdat ze sturen als aids
ja das eenmaligquote:Op dinsdag 22 september 2015 23:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Whehe oke geen last van op de Xbox.Sowieso heb ik year one dus kan zo'n SUV laten spawnen, weet niet of dat eenmalig is. En in het latere gebied heb je humvee achtige militaire voertuigen die volgens mij niet kapot kunnen, al heb ik er daar 1 van laten kantelen, dan is die wel klaar.
En later kom je iemand tegen waar je ook een auto aan kan vragen voor 100 punten. Of een workshop die je auto's elke dag maakt.
trustequote:
Sorryquote:Op dinsdag 22 september 2015 23:13 schreef deadprez het volgende:
ik denk steeds ff dat xcachet hugo is door die nieuwe ui
daarna valt het me al vrij snel op dat jij niet blauw bentquote:Op dinsdag 22 september 2015 23:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Sorry
Maar om nou mijn UI te veranderen...
Deze grap is de roddelpers van FOK! ook opgevallen. Jezus zegquote:Op dinsdag 22 september 2015 16:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb morgen een date met een 29 jarige vent
eyyquote:
ik ben pas 27 hoor hihiquote:Op dinsdag 22 september 2015 23:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Deze grap is de roddelpers van FOK! ook opgevallen. Jezus zeg
trustequote:
quote:
januariquote:Op dinsdag 22 september 2015 23:22 schreef Stompzinnig het volgende:
Hoe lang nog tot hoink en tarrel?
quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:24 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Pfff, gelukkig. Heb nog steeds PTSS van die apen.
ergens in 2006 ofzo was het nog wel okéquote:Op dinsdag 22 september 2015 23:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
GeenStijl gaat gewoon per 'nieuws'bericht achteruit en ze hebben er heel wat per dag
Dat laatste denk ik ja. Ik kijk er alleen heel soms op wanneer er een link hier wordt gepost. Speld vind ik grappiger dan Geenstijlquote:Op dinsdag 22 september 2015 23:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
ergens in 2006 ofzo was het nog wel oké
maar dat kan ook aan mijn leeftijd gelegen hebben
ja omdat ze het bij de speld niet serieus menenquote:Op dinsdag 22 september 2015 23:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik ja. Ik kijk er alleen heel soms op wanneer er een link hier wordt gepost. Speld vind ik grappiger dan Geenstijl
goh, klinkt herkenbaar...quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:34 schreef Stompzinnig het volgende:
Ik kan die shit niet lezen, ik kom met mijn telefoon niet door die cookieshit heen.
Maar Geenstijl is af en toe best tof. Als je het niet ziet als één geheel, maar als verschillende bloggers met één voorpagina, is het soms best te doen.
Maar veel is echt sbeu, en die reacties daar zijn nog sneuer. Daarom geen reacties lezen daar.
Niet slecht praten over de FP, Fylax kijkt vast mee.quote:
is juist niet slechtquote:Op dinsdag 22 september 2015 23:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet slecht praten over de FP, Fylax kijkt vast mee.
quote:
af en toe die reacties bij berichten over alles vluchtelingen of moslimgerelateerdquote:Op dinsdag 22 september 2015 23:35 schreef deadprez het volgende:
maar geldt sws voor al dat soort nieuwsblogs; geenstijl, krapuul, fp hier
Eerlijkheid duurt het langst zeggen ze altijd dus tja. Jij bent ook eerlijk anders was je wel rijker.quote:
jaquote:Op dinsdag 22 september 2015 23:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
af en toe die reacties bij berichten over alles vluchtelingen of moslimgerelateerd
kom toch niet zo vaak op de fp en geenstijl vermijd ik sowieso als de pestquote:Op dinsdag 22 september 2015 23:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
jadaarom dus gwn geen reacties lezen, dat doe ik wel in nws. Daar is het tenminste nog enigszins beschaafd
Kan me er verder ook niet zo druk om maken, wat ik erger/enger vind is dat mensen tegenwoordig dat soort shit ook gewoon met volledige naam op twitter en facebook flikkeren. Zo geaccepteerd is het blijkbaar geworden.quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kom toch niet zo vaak op de fp en geenstijl vermijd ik sowieso als de pest
vind het allemaal maar treurig maarja niks aan te doen
Sommige tokkies hebben daardoor hun baan verlorenquote:Op dinsdag 22 september 2015 23:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kan me er verder ook niet zo druk om maken, wat ik erger/enger vind is dat mensen tegenwoordig dat soort shit ook gewoon met volledige naam op twitter en facebook flikkeren. Zo geaccepteerd is het blijkbaar geworden.
zag laatst wat screens in een groepswhatsapp voorbij komen jaquote:Op dinsdag 22 september 2015 23:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kan me er verder ook niet zo druk om maken, wat ik erger/enger vind is dat mensen tegenwoordig dat soort shit ook gewoon met volledige naam op twitter en facebook flikkeren. Zo geaccepteerd is het blijkbaar geworden.
ja lekker voor zequote:Op dinsdag 22 september 2015 23:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
Sommige tokkies hebben daardoor hun baan verloren
en terechtquote:Op dinsdag 22 september 2015 23:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
Sommige tokkies hebben daardoor hun baan verloren
Dat zal ze lerenquote:
Nee, maar snap wel dat je niet wil dat een of andere tokkie het imago van je bedrijf schaadt door de racistische teringmongool uit te hangen op social media.quote:
Het heet geen loonsverhoging als je uitkering omhoog gaat.quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:45 schreef Stompzinnig het volgende:
Als mijn baas er achter zou komen wat ik allemaal op internet plaats zou ik loonsverhoging krijgen.
quote:Kinderen tussen de zes en acht jaar gaan steeds vaker op Formule 1. Mede door de successen van autocoureur Max-Verstappen was de sport afgelopen jaar populairder dan hockey en judo. Volgens de Nationale Formule 1 Bond is er sprake van een Max-effect.
Voor veel ouders is de contributie erg hoog. Vader Huub Dijkstra heeft zijn zoon Milan voor een harde keuze gesteld: “Het is óf gitaarles of Formule 1, maar niet allebei.” Voor Milan was de keuze snel gemaakt.
Dijkstra: ”Ik moet elke zaterdag voor dag en dauw op om Milan naar het circuit van Bahrein te brengen. En dan op woensdagavond nog heen en weer naar Monaco. Maar dat heb je voor je kind over. Hij heeft echt talent.”
Ook moeder Jenneke Dijkstra steunt de hobby van Milan: “Sport is gezond, je bent lekker bezig in de buitenlucht en je leert hoe je moet samenwerken met anderen. Uiteindelijk word je daar socialer van.”
gvd jaloers, ik mocht daar niet op van mijn oudersquote:
huh wat doen kinderen van die leeftijd dan op zo'n sport?quote:
Plezier hebben en oefenen natuurlijk. Heb je zelf nooit gesport of zo??quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
huh wat doen kinderen van die leeftijd dan op zo'n sport?
Dat is het hem ook, stel je bent afdelingschef en je gaat op FB als een gek tekeer en juichen dat er een bootje met vluchtelingen is omgekieperd, dan zou ik dat als baas zijnde ook niet accepteren.quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, maar snap wel dat je niet wil dat een of andere tokkie het imago van je bedrijf schaadt door de racistische teringmongool uit te hangen op social media.
de speld dpquote:Op dinsdag 22 september 2015 23:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gewoon je bakkes houden omdat niemand een fuck geeft hoe Jantje de stratenmaker denkt over problemen die zijn petje te boven gaan. Daar komt het vaak op neer. Ik snap mensen die hun mening overal moeten geven echt niet, zeker niet als je het met je naam en alles doet. Alsof je mening zo belangrijk is.quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat is het hem ook, stel je bent afdelingschef en je gaat op FB als een gek tekeer en juichen dat er een bootje met vluchtelingen is omgekieperd, dan zou ik dat als baas zijnde ook niet accepteren.
De keerzijde van de medaille is, dat je moet uitkijken hoe je je mening ventileert op social media.
zal vast iets met de vrijheid van meningsuiting te maken hebbenquote:Op dinsdag 22 september 2015 23:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon je bakkes houden omdat niemand een fuck geeft hoe Jantje de stratenmaker denkt over problemen die zijn petje te boven gaan. Daar komt het vaak op neer. Ik snap mensen die hun mening overal moeten geven echt niet, zeker niet als je het met je naam en alles doet. Alsof je mening zo belangrijk is.
sws doe ik nooit mee aan facebook-discussies, eigenlijk doe ik er amper wat mee, hooguit contacten uit het buitenland onderhouden, daar had ik FB ook toen voor aangemaakt.quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon je bakkes houden omdat niemand een fuck geeft hoe Jantje de stratenmaker denkt over problemen die zijn petje te boven gaan. Daar komt het vaak op neer. Ik snap mensen die hun mening overal moeten geven echt niet, zeker niet als je het met je naam en alles doet. Alsof je mening zo belangrijk is.
Lekker genieten van de wereld, soms naar Bahrein, soms naar puissant rijke Monacoquote:Op dinsdag 22 september 2015 23:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lekker genieten van de wereld, soms naar Bahrein, soms naar puissant rijke Monaco
Vrijheid van meningsuiting met de consequenties van je eigen mening voor eigen rekening ja.quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zal vast iets met de vrijheid van meningsuiting te maken hebben
Daar zijn de discussies volgens mij ook altijd van bedroevend laag niveau.quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
sws doe ik nooit mee aan facebook-discussies, eigenlijk doe ik er amper wat mee, hooguit contacten uit het buitenland onderhouden, daar had ik FB ook toen voor aangemaakt.
soms kijk ik wel eens op Nederland mijn Vaderland, om eventjes te lachen..... meestal moet ik huilenquote:Op woensdag 23 september 2015 00:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Daar zijn de discussies volgens mij ook altijd van bedroevend laag niveau.
trustequote:
ltrquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |