Dat laatste denk ik ja. Ik kijk er alleen heel soms op wanneer er een link hier wordt gepost. Speld vind ik grappiger dan Geenstijlquote:Op dinsdag 22 september 2015 23:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
ergens in 2006 ofzo was het nog wel oké
maar dat kan ook aan mijn leeftijd gelegen hebben
ja omdat ze het bij de speld niet serieus menenquote:Op dinsdag 22 september 2015 23:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik ja. Ik kijk er alleen heel soms op wanneer er een link hier wordt gepost. Speld vind ik grappiger dan Geenstijl
goh, klinkt herkenbaar...quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:34 schreef Stompzinnig het volgende:
Ik kan die shit niet lezen, ik kom met mijn telefoon niet door die cookieshit heen.
Maar Geenstijl is af en toe best tof. Als je het niet ziet als één geheel, maar als verschillende bloggers met één voorpagina, is het soms best te doen.
Maar veel is echt sbeu, en die reacties daar zijn nog sneuer. Daarom geen reacties lezen daar.
Niet slecht praten over de FP, Fylax kijkt vast mee.quote:
is juist niet slechtquote:Op dinsdag 22 september 2015 23:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet slecht praten over de FP, Fylax kijkt vast mee.
quote:
af en toe die reacties bij berichten over alles vluchtelingen of moslimgerelateerdquote:Op dinsdag 22 september 2015 23:35 schreef deadprez het volgende:
maar geldt sws voor al dat soort nieuwsblogs; geenstijl, krapuul, fp hier
Eerlijkheid duurt het langst zeggen ze altijd dus tja. Jij bent ook eerlijk anders was je wel rijker.quote:
jaquote:Op dinsdag 22 september 2015 23:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
af en toe die reacties bij berichten over alles vluchtelingen of moslimgerelateerd
kom toch niet zo vaak op de fp en geenstijl vermijd ik sowieso als de pestquote:Op dinsdag 22 september 2015 23:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
jadaarom dus gwn geen reacties lezen, dat doe ik wel in nws. Daar is het tenminste nog enigszins beschaafd
Kan me er verder ook niet zo druk om maken, wat ik erger/enger vind is dat mensen tegenwoordig dat soort shit ook gewoon met volledige naam op twitter en facebook flikkeren. Zo geaccepteerd is het blijkbaar geworden.quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kom toch niet zo vaak op de fp en geenstijl vermijd ik sowieso als de pest
vind het allemaal maar treurig maarja niks aan te doen
Sommige tokkies hebben daardoor hun baan verlorenquote:Op dinsdag 22 september 2015 23:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kan me er verder ook niet zo druk om maken, wat ik erger/enger vind is dat mensen tegenwoordig dat soort shit ook gewoon met volledige naam op twitter en facebook flikkeren. Zo geaccepteerd is het blijkbaar geworden.
zag laatst wat screens in een groepswhatsapp voorbij komen jaquote:Op dinsdag 22 september 2015 23:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kan me er verder ook niet zo druk om maken, wat ik erger/enger vind is dat mensen tegenwoordig dat soort shit ook gewoon met volledige naam op twitter en facebook flikkeren. Zo geaccepteerd is het blijkbaar geworden.
ja lekker voor zequote:Op dinsdag 22 september 2015 23:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
Sommige tokkies hebben daardoor hun baan verloren
en terechtquote:Op dinsdag 22 september 2015 23:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
Sommige tokkies hebben daardoor hun baan verloren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |