Whehe oke geen last van op de Xbox.quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja of dat auto's zouden respawnen, na een tijd moet je moeite doen om nog een hele auto te vinden omdat ze sturen als aids
ja das eenmaligquote:Op dinsdag 22 september 2015 23:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Whehe oke geen last van op de Xbox.Sowieso heb ik year one dus kan zo'n SUV laten spawnen, weet niet of dat eenmalig is. En in het latere gebied heb je humvee achtige militaire voertuigen die volgens mij niet kapot kunnen, al heb ik er daar 1 van laten kantelen, dan is die wel klaar.
En later kom je iemand tegen waar je ook een auto aan kan vragen voor 100 punten. Of een workshop die je auto's elke dag maakt.
trustequote:
Sorryquote:Op dinsdag 22 september 2015 23:13 schreef deadprez het volgende:
ik denk steeds ff dat xcachet hugo is door die nieuwe ui
daarna valt het me al vrij snel op dat jij niet blauw bentquote:Op dinsdag 22 september 2015 23:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Sorry
Maar om nou mijn UI te veranderen...
Deze grap is de roddelpers van FOK! ook opgevallen. Jezus zegquote:Op dinsdag 22 september 2015 16:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb morgen een date met een 29 jarige vent
eyyquote:
ik ben pas 27 hoor hihiquote:Op dinsdag 22 september 2015 23:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Deze grap is de roddelpers van FOK! ook opgevallen. Jezus zeg
trustequote:
quote:
januariquote:Op dinsdag 22 september 2015 23:22 schreef Stompzinnig het volgende:
Hoe lang nog tot hoink en tarrel?
quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:24 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Pfff, gelukkig. Heb nog steeds PTSS van die apen.
ergens in 2006 ofzo was het nog wel okéquote:Op dinsdag 22 september 2015 23:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
GeenStijl gaat gewoon per 'nieuws'bericht achteruit en ze hebben er heel wat per dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |