slim toch, kun je 's ochtends langer slapenquote:Op dinsdag 22 september 2015 22:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
's Avonds? Wat een vullak!
Ja OK, maar wel smerig...quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
slim toch, kun je 's ochtends langer slapen
is er nietquote:
jonge je hebt zelf prima internet, doe zelfquote:Op dinsdag 22 september 2015 22:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dead ging net een room maken...
douchen is sws overratedquote:Op dinsdag 22 september 2015 22:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
's Avonds douchen zie ik ook niet echt de logica van in nee
weenie, al anderhalve maand ofzo niet aangeraaktquote:Op dinsdag 22 september 2015 22:55 schreef Catkiller het volgende:
Hey dp hoe ver ben jij met state of decay?
eigenlijk wel, ze zijn er ook achter gekomen dat je ook de goede bacteriën vermoord als je wast met zeepquote:
Haha, ben je in de storyline wel de sheriff en die rechter tegengekomen?quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie, al anderhalve maand ofzo niet aangeraakt
denk dat iedereen ondertussen wel dood is
rechter alleen maar shit over gehoord nog, al kon ik er volgens mij ook al naartoe gaanquote:Op dinsdag 22 september 2015 22:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Haha, ben je in de storyline wel de sheriff en die rechter tegengekomen?
Oh ok. Ik ben al naar het gebied met die grote afgesloten poorten geweest, de map is niet zo belachelijk groot maar toch zou ik soms willen dat fast travel bestond.quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
rechter alleen maar shit over gehoord nog, al kon ik er volgens mij ook al naartoe gaan
mweh, vond het ook wel gaan vervelen na een tijdjequote:Op dinsdag 22 september 2015 22:57 schreef Catkiller het volgende:
Ik vermaak mij er wel goed mee, het looten en zo en je basis een beetje bouwen is tenminste leuk, beter dan Dead Island waar het simpelweg rammen en de meest gekke wapens maken is.
ja of dat auto's zouden respawnen, na een tijd moet je moeite doen om nog een hele auto te vinden omdat ze sturen als aidsquote:Op dinsdag 22 september 2015 22:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh ok. Ik ben al naar het gebied met die grote afgesloten poorten geweest, de map is niet zo belachelijk groot maar toch zou ik soms willen dat fast travel bestond.Of dat je een vrachtwagen hebt om je loot in te proppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |