Dat zal ze lerenquote:
Nee, maar snap wel dat je niet wil dat een of andere tokkie het imago van je bedrijf schaadt door de racistische teringmongool uit te hangen op social media.quote:
Het heet geen loonsverhoging als je uitkering omhoog gaat.quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:45 schreef Stompzinnig het volgende:
Als mijn baas er achter zou komen wat ik allemaal op internet plaats zou ik loonsverhoging krijgen.
quote:Kinderen tussen de zes en acht jaar gaan steeds vaker op Formule 1. Mede door de successen van autocoureur Max-Verstappen was de sport afgelopen jaar populairder dan hockey en judo. Volgens de Nationale Formule 1 Bond is er sprake van een Max-effect.
Voor veel ouders is de contributie erg hoog. Vader Huub Dijkstra heeft zijn zoon Milan voor een harde keuze gesteld: “Het is óf gitaarles of Formule 1, maar niet allebei.” Voor Milan was de keuze snel gemaakt.
Dijkstra: ”Ik moet elke zaterdag voor dag en dauw op om Milan naar het circuit van Bahrein te brengen. En dan op woensdagavond nog heen en weer naar Monaco. Maar dat heb je voor je kind over. Hij heeft echt talent.”
Ook moeder Jenneke Dijkstra steunt de hobby van Milan: “Sport is gezond, je bent lekker bezig in de buitenlucht en je leert hoe je moet samenwerken met anderen. Uiteindelijk word je daar socialer van.”
gvd jaloers, ik mocht daar niet op van mijn oudersquote:
huh wat doen kinderen van die leeftijd dan op zo'n sport?quote:
Plezier hebben en oefenen natuurlijk. Heb je zelf nooit gesport of zo??quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
huh wat doen kinderen van die leeftijd dan op zo'n sport?
Dat is het hem ook, stel je bent afdelingschef en je gaat op FB als een gek tekeer en juichen dat er een bootje met vluchtelingen is omgekieperd, dan zou ik dat als baas zijnde ook niet accepteren.quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, maar snap wel dat je niet wil dat een of andere tokkie het imago van je bedrijf schaadt door de racistische teringmongool uit te hangen op social media.
de speld dpquote:Op dinsdag 22 september 2015 23:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gewoon je bakkes houden omdat niemand een fuck geeft hoe Jantje de stratenmaker denkt over problemen die zijn petje te boven gaan. Daar komt het vaak op neer. Ik snap mensen die hun mening overal moeten geven echt niet, zeker niet als je het met je naam en alles doet. Alsof je mening zo belangrijk is.quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat is het hem ook, stel je bent afdelingschef en je gaat op FB als een gek tekeer en juichen dat er een bootje met vluchtelingen is omgekieperd, dan zou ik dat als baas zijnde ook niet accepteren.
De keerzijde van de medaille is, dat je moet uitkijken hoe je je mening ventileert op social media.
zal vast iets met de vrijheid van meningsuiting te maken hebbenquote:Op dinsdag 22 september 2015 23:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon je bakkes houden omdat niemand een fuck geeft hoe Jantje de stratenmaker denkt over problemen die zijn petje te boven gaan. Daar komt het vaak op neer. Ik snap mensen die hun mening overal moeten geven echt niet, zeker niet als je het met je naam en alles doet. Alsof je mening zo belangrijk is.
sws doe ik nooit mee aan facebook-discussies, eigenlijk doe ik er amper wat mee, hooguit contacten uit het buitenland onderhouden, daar had ik FB ook toen voor aangemaakt.quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon je bakkes houden omdat niemand een fuck geeft hoe Jantje de stratenmaker denkt over problemen die zijn petje te boven gaan. Daar komt het vaak op neer. Ik snap mensen die hun mening overal moeten geven echt niet, zeker niet als je het met je naam en alles doet. Alsof je mening zo belangrijk is.
Lekker genieten van de wereld, soms naar Bahrein, soms naar puissant rijke Monacoquote:Op dinsdag 22 september 2015 23:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lekker genieten van de wereld, soms naar Bahrein, soms naar puissant rijke Monaco
Vrijheid van meningsuiting met de consequenties van je eigen mening voor eigen rekening ja.quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zal vast iets met de vrijheid van meningsuiting te maken hebben
Daar zijn de discussies volgens mij ook altijd van bedroevend laag niveau.quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
sws doe ik nooit mee aan facebook-discussies, eigenlijk doe ik er amper wat mee, hooguit contacten uit het buitenland onderhouden, daar had ik FB ook toen voor aangemaakt.
soms kijk ik wel eens op Nederland mijn Vaderland, om eventjes te lachen..... meestal moet ik huilenquote:Op woensdag 23 september 2015 00:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Daar zijn de discussies volgens mij ook altijd van bedroevend laag niveau.
trustequote:
ltrquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |