quote:Op maandag 21 september 2015 22:55 schreef theguyver het volgende:
oke div uitleg.. en sorry dat k even AFK was ik wist ook geen goie TT hoor
geen idee wat je er mee bedoeld maar prima...quote:Op maandag 21 september 2015 22:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Taas is heel iets anders dan ik dacht![]()
omg.
Niks mis met AFK toch?
Ik bedoelde: Cola-Berenburg in je hoofd/kop/mikquote:Op maandag 21 september 2015 23:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
geen idee wat je er mee bedoeld maar prima...
mot weer op de bank slapen
afgelopen vrijdag wezen stappen en ( ken nogal veel dames) en kwam ex van me tegen die tegen mijn been op stond te rijden, later paar flauwe opmerkingen gemaakt..quote:Op maandag 21 september 2015 23:03 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik bedoelde: Cola-Berenburg in je hoofd/kop/mik
Ging googelen en kwam op balzak uitmaar achteraf bleek het ook op hoofd/kop/mik te slaan
Alweer op de bank?Wat is er
Ondeugende jongen!quote:Op maandag 21 september 2015 23:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
afgelopen vrijdag wezen stappen en ( ken nogal veel dames) en kwam ex van me tegen die tegen mijn been op stond te rijden, later paar flauwe opmerkingen gemaakt..
over trio viel niet zo goed in de smaak![]()
quote:Op maandag 21 september 2015 23:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Ondeugende jongen!
Zeggen dat je een man bent en dat dit normaal is hielp dus niet?
Hoe spreek je Kötter uit?quote:Op maandag 21 september 2015 23:16 schreef theguyver het volgende:
[..]![]()
jij zou het zelfde gedaan hebben div
https://nl.wikipedia.org/wiki/Kim_Kötter
kutter!quote:Op maandag 21 september 2015 23:18 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoe spreek je Kötter uit?
damn..![]()
you got that right!
Wat heb je in vredesnaam gedaan dat je alweer op de bank moet slapen?quote:Op maandag 21 september 2015 23:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
geen idee wat je er mee bedoeld maar prima...
mot weer op de bank slapen
quote:Op maandag 21 september 2015 23:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
kutter!
ja geen grapje..
Maar goed ik ga even de hondjes uitlaten en zo..
En was voor de lolzz en kende kim ver voor ze beroemd was..
Kwam er vorig jaar pas achter hoe ver ze het geschopt had
damn alweer te laat.quote:Op maandag 21 september 2015 23:18 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoe spreek je Kötter uit?
damn..![]()
you got that right!
Slaap lekker Lavjequote:Op maandag 21 september 2015 23:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Truste schatjes en Guyvie sterkte op de bank. Hopelijk morgen weer in de echtelijke sponde
quote:Op maandag 21 september 2015 23:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Truste schatjes en Guyvie sterkte op de bank. Hopelijk morgen weer in de echtelijke sponde
quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Zeg Scrum...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zelden zo'n waarheid gelezen. Met je tyfus spoiler. Iedereen mag deze pleuris waarheid weten![]()
Godverdomme zo dan!quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
zelden zo'n waarheid gelezen. Met je tyfus spoiler. Iedereen mag deze pleuris waarheid weten
Ben echt fan van de Killers. Are you human or dancers. Ook zo'n goed nummer.quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ken je ze? Ik zag ook wat The Killers voorbij komen in 2006
Heel herkenbaarquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:54 schreef Scrummie het volgende:
Eigenlijk best bizar. Ik zit mijn ouwe Last.fm account door te neuzen, zie je wat je allemaal achter elkaar hebt afgespeeld met datum en tijd erbij, gaat terug tot januari 2006. Maar bij sommige datums en liedje denk ik soms echt van "ojjaaa, dat was ik toen aan het doen" of dat er wat speelde in die periode qua leven enzo.
ja klassiekerquote:Op woensdag 23 september 2015 08:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
nee, ga er niet naar toe, maar heb dr wel zin in. ajax graafschap toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
24ste (morgen) komt de eerste officiële uitbreiding voor Cities Skylines uit. Zit al tijden vol spanning!quote:Op woensdag 23 september 2015 14:37 schreef schommelstoel het volgende:
Vergeten we niet dat de maand september bijna is afgelopen?
Nog maar een paar dagen voor die grote 'veranderingen' volgens sommige mensen die geloven in geschriften.
24ste zou ook spannend worden volgens sommigen, ik hoop het nog even niet, aangezien ik in het weekend nog even wil zwemmen.
Ook nog jaquote:Op woensdag 23 september 2015 14:46 schreef Divje het volgende:
[..]
24ste (morgen) komt de eerste officiële uitbreiding voor Cities Skylines uit. Zit al tijden vol spanning!
Ik ook. 15,- is me toch wat te gortig. Al ziet het er wel erg tof uit die nachtquote:Op woensdag 23 september 2015 14:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ook nog ja. Ik sla 'm vooralsnog over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
quote:Op woensdag 23 september 2015 14:55 schreef schommelstoel het volgende:
Al die nieuwe games van tegenwoordig toch.
Ik heb gisteren een trrnt gedownload met classic games voor de mac, ook baas
Arkanoid!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmm.. Pixels is te downloaden.. Twijfel.oh ah toma toma vem vem vem vem
Nice he.quote:
Heb geen Macquote:Op woensdag 23 september 2015 14:58 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nice he.
Ik ga even kijken welke games packs er nog meer zijn.
Check maar eens op torrntz . eu op Classic games collection formatted for Mac OS X
Zag net al één waar heel de Commander Keen collectie bij zat
Gewoon simpel Dosbox installerenquote:Op woensdag 23 september 2015 15:00 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb geen Mac![]()
Voor die oude games wil ik een keer een heule oude pc op de kop tikken
Ja, luiheid icm te makkelijk. Ofzoquote:Op woensdag 23 september 2015 15:01 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Gewoon simpel Dosbox installeren
Is een stuk minder werk dan er speciaal een pc voor aan te schaffen.
Aangezien je al een keer vertelde dat je te lui was om Dosbox te gebruiken
Enjoy!quote:Op woensdag 23 september 2015 15:09 schreef Divje het volgende:
Nu, eindelijk eens beginnen aan Fear the Walking Dead. Ben benieuwd
Beetje drama ja, wat humor erbij. En véél oude computersquote:Op woensdag 23 september 2015 15:10 schreef schommelstoel het volgende:
Ken heel die serie niet, drama serie?
Ik ga zo Dungeon Keeper weer eens proberen, en neen niet die bagger game voor android.
En daarna een potje GTA 1
Have fun!quote:Op woensdag 23 september 2015 15:09 schreef Divje het volgende:
Nu, eindelijk eens beginnen aan Fear the Walking Dead. Ben benieuwd
Toen ik één van de eerste berichten hoorde dat er een film kwam met de naam Pixels, en het idee er achter hoorde had ik er wel zin in.quote:Op woensdag 23 september 2015 14:56 schreef Divje het volgende:
[..]
Arkanoid!!![]()
Hmm.. Pixels is te downloaden.. Twijfel.
Ik wacht nog steeds op deel 2quote:Op woensdag 23 september 2015 15:55 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Toen ik één van de eerste berichten hoorde dat er een film kwam met de naam Pixels, en het idee er achter hoorde had ik er wel zin in.
Totdat ik de eerste trailer zag en welke acteurs hier in zouden mee spelen![]()
Die youtube gasten zoals Sam en Niko van CorridorDigital weten vaak veel beter een concept tot een mooi geheel te maken.
Net als Dragon Ball Z: Light of Hope.
Vele malen beter dan die big budget versie
De ex van 'm komt uit Orange Is The New Blackquote:Op woensdag 23 september 2015 15:30 schreef Divje het volgende:
Alicia
En die 'papa' speelde Escobar in Blow
leuk al die bekende gezichten.
Update.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op deel 2
Ahja! Kwam me ook al bekend voor iddquote:Op woensdag 23 september 2015 16:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De ex van 'm komt uit Orange Is The New Black
quote:Op woensdag 23 september 2015 16:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Ahja! Kwam me ook al bekend voor iddeerste wat in me opkwam waren The Drop en Power.
De manier waarop zij papi uitspreekt![]()
edit: bij nader inzien. hoe al die Latina's papi zeggen maakt me een bureauklopper.
Dayanara? She got that booty!quote:Op woensdag 23 september 2015 16:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]idd. Dat is best een genotje te noemen. Ik ben stiekem verliefd op die dochter van haar in Orange is the new black.
De volgende afleveringen zijn nog beterquote:Op woensdag 23 september 2015 17:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Dayanara? She got that booty!
FTWD is wel erg vet.nog 3 afleveringen te gaan
maar eerst, pizza
@schommel, Adam Sandler is eigenlijk al reden genoeg om Pixels niet te kijken
ken die al, mis alleen een release datequote:
Ja die! Lekker hoor. Volg haar op Twitter, ze post vaak foto'squote:Op woensdag 23 september 2015 17:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Dayanara? She got that booty!
FTWD is wel erg vet.nog 3 afleveringen te gaan
maar eerst, pizza
@schommel, Adam Sandler is eigenlijk al reden genoeg om Pixels niet te kijken
Die man kan écht niksquote:Op woensdag 23 september 2015 17:12 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
De volgende afleveringen zijn nog beter
Sandler had na Happy Gilmore wel mogen stoppen
2 afleveringen gezien, ik ben omquote:Op woensdag 23 september 2015 17:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja die! Lekker hoor. Volg haar op Twitter, ze post vaak foto's.
En ja toch, lekkere serie. Nog niet zoals de 'echte' maar vind het supergaaf.
Ik zal wel antisemiet genoemd worden nu, maar als je een beetje gek kan doen en je bent joods, dan gaat alles een stuk makkelijker in hollywood.quote:Op woensdag 23 september 2015 18:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Die man kan écht niks
[..]
2 afleveringen gezien, ik ben om
Vind die hele chaos en paniek voor en tijdens zo'n apocalyps toch boeiender dan wat er daarna gebeurd.
Hahahja, Shalom Sjaal Af zeggen ze tochquote:Op woensdag 23 september 2015 18:17 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik zal wel antisemiet genoemd worden nu, maar als je een beetje gek kan doen en je bent joods, dan gaat alles een stuk makkelijker in hollywood.
Dat komt omdat ze het koud hebben bij die klaag muur, sjaal om.quote:Op woensdag 23 september 2015 18:19 schreef Divje het volgende:
[..]
Hahahja, Shalom Sjaal Af zeggen ze toch
Dacht dat ze allemaal zoveel geld hadden? Koop dan warmere kledingquote:Op woensdag 23 september 2015 18:21 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze het koud hebben bij die klaag muur, sjaal om.
![]()
Hallo lavgodin
Grappen moet je kunnen maken, aangezien zij zelf er ook erg goed in schijnen te zijn.quote:Op woensdag 23 september 2015 18:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Dacht dat ze allemaal zoveel geld hadden? Koop dan warmere kledingsjongejonge je moet ze ook alles vertellen he.
sorry
quote:Op woensdag 23 september 2015 18:28 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Grappen moet je kunnen maken, aangezien zij zelf er ook erg goed in schijnen te zijn.
Of ben je dan weer een antisemiet door dit te zeggen?
Jon Stewart![]()
In veel gevallen kan humor de boel relativeren.quote:Op woensdag 23 september 2015 18:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Er is een bepaalde bevolkingsgroep die nog héél veel kan leren op dat gebied
En dat ge-anti van tegenwoordig loopt echt de spuigaten uit. Je kan gewoon niet meer ergens een mening over hebben of er springt idd iemand tevoorschijn met anti-gebral.
Ik bedoel, als ik zeg dat ik Ajax een kut-club vind, ben ik toch niet direct anti-ajax? Dat heet een Feyenoorder zijn.
Goed, ik zet episode 3 aan. M'n hersenen doen niet wat ze moeten doen.
Godver wat zijn wij een stel intelligente bazen in dit verdomd mooi topicquote:Op woensdag 23 september 2015 18:49 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
In veel gevallen kan humor de boel relativeren.
Alleen sommige volkeren bezitten die vorm van intelligentie niet.
Humor is ook een teken van intelligentie, tot een zekere hoogte natuurlijk, aangezien Duitsers geen humor hebben![]()
Oh ja? Moet ik het daar toch eens proberenquote:Op woensdag 23 september 2015 18:17 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik zal wel antisemiet genoemd worden nu, maar als je een beetje gek kan doen en je bent joods, dan gaat alles een stuk makkelijker in hollywood.
Jij bent geen hollywood nodig Lavender!quote:Op woensdag 23 september 2015 19:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja? Moet ik het daar toch eens proberen
Ik vind het veel te gezellig hier bij jullie dus ik ga nergens heenquote:Op woensdag 23 september 2015 19:29 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Jij bent geen hollywood nodig Lavender!
We hebben je hier nodig, en niet in hollywood
Mooi zoquote:Op woensdag 23 september 2015 19:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het veel te gezellig hier bij jullie dus ik ga nergens heen
Zoveel waarheidquote:Op woensdag 23 september 2015 19:46 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Mooi zo![]()
Een BNW zonder Lavenderr is gewoon niet hetzelfde!
Ik hoorde dat als je bij Wehkamp voor tien uur bestelt je het dezelfde dag nog bezorgd krijgt. Het wordt het grootste (of snelste, kan ook) verzendcentrum van de wereld.quote:Op woensdag 23 september 2015 19:51 schreef Divje het volgende:
[..]
Zoveel waarheid
Die gallige Spanjaarden waar ik maandag schoenen heb besteld zijn een siësta aan 't houden volgens mij. Verwachte leverdatum: 30 sept
Terwijl een petje uit zweden gewoon binnen 3 dagen binnen is.
puta's.
quote:Op woensdag 23 september 2015 19:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik hoorde dat als je bij Wehkamp voor tien uur bestelt je het dezelfde dag nog bezorgd krijgt. Het wordt het grootste verzendcentrum van de wereld.
Ja balen is dat he? Je verheugt je op iets en dan krijg je dit.quote:Op woensdag 23 september 2015 20:01 schreef Divje het volgende:
[..]meeste sites in NL hebben ook zoiets van voor 17:00. Bol heeft volgens mij ook 22:00 als grens. Maar of ze groter dan Amazon worden?
(o, had je edit gemist
)
Dit is de eerste en laatste keer dat ik iets uit Spanje bestel. Terwijl die site wel allemaal Nike's had die ik ooit gemist heb. Achja.
Ja, leverde veel gevloek opquote:Op woensdag 23 september 2015 20:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja balen is dat he? Je verheugt je op iets en dan krijg je dit.
That's the spirit Divquote:Op woensdag 23 september 2015 20:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja, leverde veel gevloek opmaar geen tijd om te treuren. Gewoon verder zoeken
quote:
Wat vroeg Div. Voel je je niet zo goed? Wens je iig een goede nacht en tot morgenquote:Op woensdag 23 september 2015 20:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Wens jullie nog een fijne avond. Zet zo een filmpje op en ga dan slapen![]()
Jij ook al te bed . Niet ziek hopelijk?quote:Op woensdag 23 september 2015 20:09 schreef schommelstoel het volgende:
Thanks,
ik denk dat ik dat ook ga doen, fijne avond allemaal
Zijn we alleen over lav.. romantisch! Ik doe 'n kaarsje aan.quote:Op woensdag 23 september 2015 20:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij ook al te bed . Niet ziek hopelijk?
Slaap lekker Schommel en tot morgen
Damn....quote:Op woensdag 23 september 2015 20:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zijn we alleen over lav.. romantisch! Ik doe 'n kaarsje aan.
(Maar ik ga er ook zo vandoor)
Geen idee, ga zo even voetbal checken denk ik, en dan ook een filmpjequote:Op woensdag 23 september 2015 20:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Damn....![]()
Mis ik iets? Is er wat bijzonders op tv of gaan jullie allemaal gamen?
Nou dan ga ik ook tv kijken. En zeker die docu straks op NPO2.quote:Op woensdag 23 september 2015 20:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen idee, ga zo even voetbal checken denk ik, en dan ook een filmpje
Daar hetzelfdequote:Op woensdag 23 september 2015 21:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou dan ga ik ook tv kijken. En zeker die docu straks op NPO2.
Geniet van de voetbal en een fijne avond Scrum
ziet er uit als een brandweer autoquote:Op donderdag 24 september 2015 04:55 schreef Beathoven het volgende:
Vandaag gekiekt
[ afbeelding ]
Een cola op z'n tijd moet kunnen, vooral op een hete dag met beerenburg of rum. Maar dit is ongeveer de maandvoorraad voor een gemiddeld gezin in de VS.
quote:Op donderdag 24 september 2015 11:24 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik hoef niet meer op de bank te slapen
Die word weer druk bezocht door 2 kittens en 2 hondjes snachts!quote:Op donderdag 24 september 2015 11:26 schreef Divje het volgende:
[..]top!
En hoe denkt de bank daaarover?
Ooooh. Iedereen tevreden dus?quote:Op donderdag 24 september 2015 11:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
Die word weer druk bezocht door 2 kittens en 2 hondjes snachts!
Wat? WTF waarom doen ze dat?quote:Op donderdag 24 september 2015 11:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Ooooh. Iedereen tevreden dus?
http://imgur.com/gallery/a2Olydy![]()
![]()
kan wel janken wat sneu voor die man..
Die 2 verdienen een nekschot
Ik kan er met m'n kop niet bij. Denken ze dat die man niet goed voor dat beestje kan zorgen ofzo?quote:Op donderdag 24 september 2015 12:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
Wat? WTF waarom doen ze dat?
Ik ken een zwerver in de stad die heeft altijd een kat bij zich!
Moet er niet aan denken als iemand zijn huisdier afneemt..
En hier de facebook van pet meneer.quote:Op donderdag 24 september 2015 12:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik kan er met m'n kop niet bij. Denken ze dat die man niet goed voor dat beestje kan zorgen ofzo?
Petitie getekend iig.
Lees ik nou dat ze dat hondje voor 195,- aanbieden?quote:Op donderdag 24 september 2015 12:21 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En hier de facebook van pet meneer.
https://www.facebook.com/(...)ille?hc_location=ufi
Wie zijn die mensen dan?quote:Op donderdag 24 september 2015 12:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik kan er met m'n kop niet bij. Denken ze dat die man niet goed voor dat beestje kan zorgen ofzo?
Petitie getekend iig.
Een of andere Dierenrechten organisatie. Zij zeggen dat die man Roma is en het hondje had gedrogeerd. En er was een reactie dat ze dit deden alleen omdat hij Roma is.quote:Op donderdag 24 september 2015 12:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
Wie zijn die mensen dan?
Ik snap er geen fluit van!
quote:Op donderdag 24 september 2015 12:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Een of andere Dierenrechten organisatie. Zij zeggen dat die man Roma is en het hondje had gedrogeerd. En er was een reactie dat ze dit deden alleen omdat hij Roma is.
Lees weer andere reacties van mensen die bekend zijn met die zwerver en die zeggen dat hij dit hondje een paar weken terug had gekregen omdat z'n vorige hond na 17 jaar was overleden.
M'n Frans is zo kut he, wil het hele verhaal weten.
Die staan er nu wel heel slecht op, die facebookquote:
Ja zeg waar was jijquote:Op donderdag 24 september 2015 21:36 schreef MotherFoker het volgende:
Heb ik een nieuw topic opening gemist! Damnit!
Ligt eraan welke definitie van het woord taas je in gedachte neemtquote:
Hmm even denken, gezeik met zus, huisarts, emotioneel geweest.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja zeg waar was jijheb jou gemist
1. Hoe ging het bij de huisartsquote:Op donderdag 24 september 2015 21:39 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Hmm even denken, gezeik met zus, huisarts, emotioneel geweest.
Heb dinsdag een gesprek met de chirurg en die moet dan ja of nee zeggen op een operatie, en dan vrijdag weer autorijles, mijn moeder ging gister mee, godsamme ik dacht dat ik dood ging.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:40 schreef Divje het volgende:
[..]
1. Hoe ging het bij de huisarts
2. Fuck je zus, je hebt ons!
3. Wij zijn er voor je!
Pff, lang wachten steedsquote:Op donderdag 24 september 2015 21:41 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Heb dinsdag een gesprek met de chirurg en die moet dan ja of nee zeggen op een operatie, en dan vrijdag weer autorijles, mijn moeder ging gister mee, godsamme ik dacht dat ik dood ging.
Ja die zat op de achterbank.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:42 schreef Divje het volgende:
[..]
Pff, lang wachten steeds
Moeders reed mee tijdens lessen?
Dat lijkt me echt heel irritantquote:Op donderdag 24 september 2015 21:42 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ja die zat op de achterbank.
Dat klinkt goed. Uit bewondering voor je driving-skills of omdat ze doodsangsten uitstond?quote:Op donderdag 24 september 2015 21:44 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ze hield voor het eerst anderhalf uur haar mond.
Ik rijd beter dan mijn vader, en die gast mijn god, man mijn moeder slaat doodangsten vaker uit bij mijn vader dan bij mij.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat klinkt goed. Uit bewondering voor je driving-skills of omdat ze doodsangsten uitstond?
Haha okequote:Op donderdag 24 september 2015 21:47 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ik rijd beter dan mijn vader, en die gast mijn god, man mijn moeder slaat doodangsten vaker uit bij mijn vader dan bij mij.
Prachtig dit. we slopuh die neuzuhhh heeeuuuuquote:Op vrijdag 25 september 2015 00:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
lekkah lekkah
En dan als toetje die apen in FB eronder lullen, fijn avondje zo
Ja toocccccch! En nu ga ik pitten! Slaap lekker div en de rest die nog mee leest.quote:Op vrijdag 25 september 2015 00:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Prachtig dit. we slopuh die neuzuhhh heeeuuuu
Haha thanksquote:Op vrijdag 25 september 2015 00:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja toocccccch! En nu ga ik pitten! Slaap lekker div en de rest die nog mee leest.
Ik kan geen eens auto rijden!quote:Op donderdag 24 september 2015 21:47 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ik rijd beter dan mijn vader, en die gast mijn god, man mijn moeder slaat doodangsten vaker uit bij mijn vader dan bij mij.
ik las soaquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:17 schreef Divje het volgende:
Moge!
Straks eens even SOMA proberen. Nieuwe survival-thriller game. Weet niet of de naam iets te maken heeft met wat Huxley beschreef in z'n boek, maar kom daar vanzelf achter lijkt me
1,5 dagquote:Op vrijdag 25 september 2015 11:31 schreef Divje het volgende:
[..]
lol
Welkom terughoe lang heb je het volgehouden?
Dat heb je idd niet lang volgehoudenquote:
we moeten tegen een nietszeggend clubje toch?quote:Op vrijdag 25 september 2015 11:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat heb je idd niet lang volgehouden
Zeg, gaan jullie door in de beker denk je? Ik denk van niet
Ey, WIJ hebben een amateurclub geloot. niet jullie.quote:Op vrijdag 25 september 2015 11:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
we moeten tegen een nietszeggend clubje toch?
zal wel 0-3 voor ajax worden ofzoquote:Op vrijdag 25 september 2015 11:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Ey, WIJ hebben een amateurclub geloot. niet jullie.
oi wat een bad boyquote:Op vrijdag 25 september 2015 11:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zal wel 0-3 voor ajax worden ofzo
en in de ERE dan 1-0 voor 010!!!!!!
zo zo stoer dat ik naam van de club niet durf te zeggen
ajax is natuurlijk twee keer gewoon de favorietquote:Op vrijdag 25 september 2015 11:38 schreef Divje het volgende:
[..]
oi wat een bad boy
Ik weet niet. Wel leuk 2 klassiekers in korte tijd. Maar uitslag voorspellen waag ik me niet aan
Mogge Lav!
Grapjasquote:Op vrijdag 25 september 2015 11:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ajax is natuurlijk twee keer gewoon de favoriet
maar dat ligt niet aan feyenoord
ajax is tegen elke tegenstander uit Nederland favoriet
Support your local!quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:48 schreef schommelstoel het volgende:
Vanavond naar FC Emmen - Jong PSV
Voor wie zal ik gaan juichen, aangezien mijn zwager voor PSV is![]()
Trouwens leuke app gevonden, iTrousers
Begreep er eerste paar seconden geen drol van.
Probeer eens en kijk hoe ver je komt.
Met een drankje gisteren iets te lang gespeeld![]()
Anders straks allemaal Emmenaren achter mij aan met hooivork en fakkels!!quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Support your local!
Drankje? Geen groene vriend?watsdeze
Ja toch, Emmen Hooligans!quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:52 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Anders straks allemaal Emmenaren achter mij aan met hooivork en fakkels!!
Haha jawel, maar op de één of andere manier zeg ik dat liever niet te vaak.
Vandaar dat ik het spel zo lang door kon spelen.
Probeer die app eens Div
Dan pas?quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja toch, Emmen Hooligans!
Ben 'm aan 't downloaden
Zal wel tijdens VI worden dat ik 't ff probeer
Ja maar, ik wil zo graag SOMA proberen strakssssquote:Op vrijdag 25 september 2015 12:56 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dan pas?
VI is pas vanavond.
ik zou zeggen probeer het één keer, ik zat namelijk over dat scherm te swypen, niks lukte.
Totdat ik zag dat je een paneel hebt met instellingen
Wat is SOMA?quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja maar, ik wil zo graag SOMA proberen strakssss
En boodschappen moeten ook nog gehaald worden. Wil voorkomen dat ik vanavond rond half 10 van m'n telefoon opkijk
http://somagame.com/quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:58 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Wat is SOMA?
De dag is nog vroeg, neem een koffie probeer het en ga dan naar de winkel.
Moet ook nog van alles doen eigenlijk
Tijd is relatiefquote:Op vrijdag 25 september 2015 13:02 schreef Divje het volgende:
[..]
http://somagame.com/
Het is al 13.00 ! Wat nou vroegHeb al 4 koppen koffie gehad
True true true.quote:Op vrijdag 25 september 2015 13:05 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Tijd is relatief![]()
Ah, van de makers van Amnesia, spannend![]()
Iemand nog Until Dawn gespeeld ?
Wat vond jij van die game dan?quote:
ik vind het niet zo leuk.quote:Op vrijdag 25 september 2015 13:09 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Wat vond jij van die game dan?
Ik werd er flauw van, zoveel cutscenes en af en toe wat klikken.
Ik heb ook geen PS4, maar speelde hem bij een goede vriend.
Gaming Girlsquote:Op vrijdag 25 september 2015 13:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik vind het niet zo leuk.
maar heb zelf hooguit 15 minuten gespeeld.
gamen is meer het terein van mn vriendin
15 minuten is ook genoegquote:Op vrijdag 25 september 2015 13:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik vind het niet zo leuk.
maar heb zelf hooguit 15 minuten gespeeld.
gamen is meer het terein van mn vriendin
Ah, jij trek dominate dames aan, wss vindt je dat ook leuk.quote:Op vrijdag 25 september 2015 13:14 schreef Divje het volgende:
De enige games die mijn exen speelden waren die psychologische spelletjes.. Replay-value = 0
Heeft vrij weinig met dominantie te maken hoorquote:Op vrijdag 25 september 2015 13:15 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ah, jij trek dominate dames aan, wss vindt je dat ook leuk.
Maar zijn ze je een stap voor wss
Hehe oke oke, gewoon terug vechten, vrouwen zijn net zo makkelijk terug te pakken als dat ze denken ons makkelijk kunnen bespelen.quote:Op vrijdag 25 september 2015 13:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Heeft vrij weinig met dominantie te maken hoor
Vind dat idd wel leuk, maar das een ander verhaal.
quote:Op vrijdag 25 september 2015 13:19 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hehe oke oke, gewoon terug vechten, vrouwen zijn net zo makkelijk terug te pakken als dat ze denken ons makkelijk kunnen bespelen.![]()
Klopt helemaal.quote:Op vrijdag 25 september 2015 13:21 schreef Divje het volgende:
[..]
Alleen zijn wij mannen daarin wat directer. Ipv sneaky en vals. Wat klinkt dat bekend
Maak je borst maar nat, ik ben nu al bijna 3 week verkoudenquote:
Vreselijk is dat. Ipv dat ze gewoon in max 10 woorden opschrijven wat er scheeltquote:Op vrijdag 25 september 2015 13:23 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Klopt helemaal.
Heb ook liever duidelijkheid dan dat je moet vissen naar wat ze nou willen.
quote:Op vrijdag 25 september 2015 13:23 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Klopt helemaal.
Heb ook liever duidelijkheid dan dat je moet vissen naar wat ze nou willen.
[..]
Maak je borst maar nat, ik ben nu al bijna 3 week verkouden
Memoriesquote:
Goeie shitquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Geklooi met dat ik sneller ben dan de computer, dan gaat er wel eens wat misquote:Op vrijdag 25 september 2015 13:43 schreef Divje het volgende:
Gaat alles goed schommel?
Lekker muziek weer
quote:Op vrijdag 25 september 2015 13:42 schreef schommelstoel het volgende:
Memories
[..]
Promised LandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Niet vergeten, maar het geklooi met quoten begon dus vond het wel mooi zoquote:Op vrijdag 25 september 2015 13:47 schreef Divje het volgende:
Hoe kan je nou Dune - Hardcore Vibes vergeten
Dat geklooi met die quotes ken ik
quote:Op vrijdag 25 september 2015 13:49 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Niet vergeten, maar het geklooi met quoten begon dus vond het wel mooi zo
Zo even de tablet aansluiten op de versterker
Nice, heb bij dat hardcore en thunderdome gebeuren altijd het idee dat alleen Nederlanders dat begrijpen.quote:Op vrijdag 25 september 2015 13:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Die kan ook niet achterwege blijven
Mijn oudste zus was fulltime gabberquote:Op vrijdag 25 september 2015 13:53 schreef theguyver het volgende:
Was nooit zo van de hardcore!
maar als ik naar een feestje gaat en er komt zo'n nummer als afsluiter dan hakt het er altijd wel lekker in!
quote:
quote:Op vrijdag 25 september 2015 13:56 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Mijn oudste zus was fulltime gabber
Dus ja dan groeit het er wel in.
Ik zelf was alleen niet zo extreem, ik luisterde toen al naar bijna van alles.
Sommige gabbers waren echt bekrompen, alleen hardcore en de rest vonden ze maar homo en gay riepen ze dan.
quote:Op vrijdag 25 september 2015 13:54 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nice, heb bij dat hardcore en thunderdome gebeuren altijd het idee dat alleen Nederlanders dat begrijpen.
Cultuur enzo
Hardcore van tegenwoordig isquote:Op vrijdag 25 september 2015 13:53 schreef theguyver het volgende:
Was nooit zo van de hardcore!
maar als ik naar een feestje gaat en er komt zo'n nummer als afsluiter dan hakt het er altijd wel lekker in!
Ho Ho Ho ik heb het ook over de hardcore sjizzle van vroeger he, niet van dat gekloot van nu!quote:Op vrijdag 25 september 2015 13:58 schreef Divje het volgende:
[..]Thunderdome, Air Max Classics, Aussie aan en gaan
Was er toen te jong voor jammer genoeg![]()
Amerikanen snappen er bv geen klote van volgens mijvolgens mij was 'Hardcore'daar meer punk/garage ? of is dat UK?
[..]
Hardcore van tegenwoordig isnet zoals Hardstyle overigens.
Dat vroegere werk van Zany, Pavo en The Prophet
quote:Op vrijdag 25 september 2015 13:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Die kan ook niet achterwege blijven
quote:Op vrijdag 25 september 2015 14:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ho Ho Ho ik heb het ook over de hardcore sjizzle van vroeger he, niet van dat gekloot van nu!
ben weinig meer op de hoogte van de muziek van tegenwoordig.quote:
Broodje palingquote:Op vrijdag 25 september 2015 14:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat voor visje zal ik halen.
Ik zit te denken aan een broodje zalm en broodje paling
quote:Op vrijdag 25 september 2015 14:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
ben weinig meer op de hoogte van de muziek van tegenwoordig.
Ben ook wel blij dat ik niet meer in dat studenten huis woon, ik hoorde van oud huisgenoot dat er nu 2 in het huis rondlopen die denken dat ze proffesioneel DJ zijn, zelfs mijn oude huurbaas vroeg of ik niet weer terug kwam
ABN-broquote:Op vrijdag 25 september 2015 16:23 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben pissed op ING. Verdomme m'n eerste hogere salaris, en kan 't gebruiken natuurlijk, maar hebben ze een storing. En ik zit bij ABN, maar werkgever ING.
Ja precies.. en het enige wat ze vermelden "we zijn er druk mee bezig". Niet wat er aan de hand is, hoe het eruit ziet qua looptijd van de storing, helemaal niets. Fucking amateurs.quote:Op vrijdag 25 september 2015 16:31 schreef Divje het volgende:
[..]
ABN-bro
Wel klote, zulk soort dingen gebeuren altijd op de momenten dat je het goed kan gebruiken/er naar uit hebt gekeken
Ik zat in het verleden ook bij ING, wat een bende daar.quote:Op vrijdag 25 september 2015 16:23 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben pissed op ING. Verdomme m'n eerste hogere salaris, en kan 't gebruiken natuurlijk, maar hebben ze een storing. En ik zit bij ABN, maar werkgever ING.
goudvisquote:Op vrijdag 25 september 2015 14:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat voor visje zal ik halen.
Ik zit te denken aan een broodje zalm en broodje paling
Oh, da's nog minderquote:Op vrijdag 25 september 2015 16:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja precies.. en het enige wat ze vermelden "we zijn er druk mee bezig". Niet wat er aan de hand is, hoe het eruit ziet qua looptijd van de storing, helemaal niets. Fucking amateurs.
Broodje zalm, broodje paling en broodje makreel.quote:
SNS en Rabo beide geen issues.quote:Op vrijdag 25 september 2015 16:23 schreef Scrummie het volgende:
Nee, zo net voor 't weekend. M'n saldo is verre van voldoende voor een heel weekend. Heb morgen nog een conferentie in Utrecht ook.. Man man man.quote:Op vrijdag 25 september 2015 16:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Oh, da's nog minder
Hopen dat het er vandaag nog wel op komt te staan. Wachten tot maandag is helemaal niks!
Pestpokkepleuris-ING
Anders even 2 daagjes rood staan op een creditcardje?quote:Op vrijdag 25 september 2015 16:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, zo net voor 't weekend. M'n saldo is verre van voldoende voor een heel weekend. Heb morgen nog een conferentie in Utrecht ook.. Man man man.
Heb ik niet, en wil ik ook niet, kijkende naar waar ik vandaan komquote:Op vrijdag 25 september 2015 16:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Anders even 2 daagjes rood staan op een creditcardje?
Nog niet geprobeerdquote:Op vrijdag 25 september 2015 16:33 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik zat in het verleden ook bij ING, wat een bende daar.
Storingen komen daar erg vaak voor.
Iemand al een poging met iTrousers gedaan?
quote:Op vrijdag 25 september 2015 16:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, zo net voor 't weekend. M'n saldo is verre van voldoende voor een heel weekend. Heb morgen nog een conferentie in Utrecht ook.. Man man man.
Haha.quote:Op vrijdag 25 september 2015 16:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heb ik niet, en wil ik ook niet, kijkende naar waar ik vandaan kom
Heerlijk. Precies de drie soorten vis die ik wel lust met een voorkeur voor palingquote:Op vrijdag 25 september 2015 16:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Broodje zalm, broodje paling en broodje makreel.
Wat een luxe he.
Zalm is mijn favoriet.quote:Op vrijdag 25 september 2015 16:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heerlijk. Precies de drie soorten vis die ik wel lust met een voorkeur voor paling
Hoe gaat het met het zaadje dat je had?quote:Op vrijdag 25 september 2015 17:18 schreef Divje het volgende:
http://axed.nl/brabander-(...)uit-12-superplanten/
Scrum! Iemand is ons voor geweest
Zitten nog in het zakjequote:Op vrijdag 25 september 2015 17:20 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hoe gaat het met het zaadje dat je had?
Zes zaadjes is wel veel zeg.quote:Op vrijdag 25 september 2015 17:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Zitten nog in het zakjewaren er 6 uiteindelijk
Van wie? Van Jah?quote:Op vrijdag 25 september 2015 17:22 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zes zaadjes is wel veel zeg.
Zou het een hint zijn?
Wauw, Dude!quote:Op vrijdag 25 september 2015 17:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Jah, the Supreme Being of Rastafarianism
Ahhhh so.quote:Op vrijdag 25 september 2015 17:34 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Wauw, Dude!
Haha nee niet die, maar misschien van de eigenaar van de shop.
Precies, ze komen te kort door dat gerook van jouquote:Op vrijdag 25 september 2015 17:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Ahhhh so.
'Kweek je eigen, je komt hier veel te vaak!' ?
of
'Kweken en hierheen brengen lul' ?
quote:Op vrijdag 25 september 2015 17:18 schreef Divje het volgende:
http://axed.nl/brabander-(...)uit-12-superplanten/
Scrum! Iemand is ons voor geweest
Dat weiger ik te geloven!quote:Op vrijdag 25 september 2015 17:38 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Precies, ze komen te kort door dat gerook van jou
We moeten wat van zijn zaadjes hebben, en die dan zo resistent mogelijk maken (geen spint of andere plagen/ziektes). Dan patenteren.quote:Op vrijdag 25 september 2015 17:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]. Ik zie nog geen patent vermeld
. Er is nog hoop.
En wat een geld! Man man..
Dan wil ik wel tester worden, en verwacht hier geen salaris voor dus dat scheelt ook weerquote:Op vrijdag 25 september 2015 17:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]. Ik zie nog geen patent vermeld
. Er is nog hoop.
En wat een geld! Man man..
Echt bizar idd. Ik wil wel een cent per oogst. Neem ik genoegen meequote:Op vrijdag 25 september 2015 17:42 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat weiger ik te geloven!
[..]
We moeten wat van zijn zaadjes hebben, en die dan zo resistent mogelijk maken (geen spint of andere plagen/ziektes). Dan patenteren.
Bijna 2 kilo per plant.. pfff
Don't get high on your own supplyquote:Op vrijdag 25 september 2015 17:46 schreef Divje het volgende:
Met z'n 3en zo'n oogst knippen.. (laten we maar ff van 1 plant doen)
2 weken later, alle wiet op. Niks verkochtoveral pizza
Valt ook wel weer mee normaal gesprokenquote:Op vrijdag 25 september 2015 17:47 schreef schommelstoel het volgende:
Het bizar hoe snel en veel je kan verdienen met die groene plantjes.
Ach, lekker toch. Plaatje opzetten, jointje draaien en lekker knippenquote:Op vrijdag 25 september 2015 17:47 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Don't get high on your own supply![]()
Het bizar hoe snel en veel je kan verdienen met die groene plantjes.
Misschien wel, maar het is meer dan ik verwachte, en ook qua aantal planten toen.quote:Op vrijdag 25 september 2015 17:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Valt ook wel weer mee normaal gesproken
Ik denk dat de meesten ook niet met ged om kunnen gaan, je gaat namelijk ook niet zomaar beginnen aan het kweken van plantjes.quote:Op vrijdag 25 september 2015 17:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Laten we zeggen dat ik nog nooit iemand rijk heb zien worden van wiet.
Snel geld zit bij de grote jongensquote:Op vrijdag 25 september 2015 17:52 schreef Divje het volgende:
Zit het snelle geld nog altijd in coke?
Nee tegenwoordig meer in Sinas.quote:Op vrijdag 25 september 2015 17:52 schreef Divje het volgende:
Zit het snelle geld nog altijd in coke?
En die kleine spelers mogen uiteindelijk allemaal tijd uitzittenquote:Op vrijdag 25 september 2015 17:52 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik denk dat de meesten ook niet met ged om kunnen gaan, je gaat namelijk ook niet zomaar beginnen aan het kweken van plantjes.
Zijn meestel personen die een gat in hun hand hebben, ene moment verkopen ze wiet andere moment pillen.
Het. is. FANTAAA!!quote:Op vrijdag 25 september 2015 17:53 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nee tegenwoordig meer in Sinas.
Maar die zijn groot en eng.quote:Op vrijdag 25 september 2015 17:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Snel geld zit bij de grote jongens
Dat helemaal, klopt ja.quote:Op vrijdag 25 september 2015 17:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En die kleine spelers mogen uiteindelijk allemaal tijd uitzitten
Gadverdammequote:Op vrijdag 25 september 2015 18:00 schreef schommelstoel het volgende:
Wel eens iemand 25 big macs weg zien schransen?
Deze gozer kan het.
Zal vast goed staan op je CV.
Niet alleen voor de maagquote:Op vrijdag 25 september 2015 18:04 schreef schommelstoel het volgende:
Een brok van 5 kilo in je maag aan Mcdonalds troep kan niet goed zijn.
niet zo denken dan blijf je in een negatieve spiraalquote:Op vrijdag 25 september 2015 20:39 schreef MotherFoker het volgende:
MF wordt er op dit moment ziek van, weer een goeie vriend van me overleden godverdomme. Zelfde leeftijd, had een spierziekte, de 22e was ie overleden, echt ik kan wel janken. Heb nog geld ingezameld voor Make A Wish en ben toen nog met hem in contact gekomen. Ik heb gewoon echt ongeluk joh.
WOW dat klinkt gezelligquote:Op zaterdag 26 september 2015 12:07 schreef Tjacka het volgende:
beetje fokken en vanavond naar de skylounge bar in amsterdam en daarna naar ajax en daarna uit met vrienden
Tjacka's UI toch?quote:Op zaterdag 26 september 2015 12:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waar zie jij die dan?
En hi(gh) luitjes
Oh ik zie gewoon Daley ?quote:Op zaterdag 26 september 2015 12:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Tjacka's UI toch?
Spanje staat sinds vandaag op m'n blacklist. Geen vakantie's, geen paella, geen siesta's. Kutland met kutmensen. Wil d'r helemaal niks meer mee te maken hebben
Dat klinkt als een superavond Tjackquote:Op zaterdag 26 september 2015 12:07 schreef Tjacka het volgende:
beetje fokken en vanavond naar de skylounge bar in amsterdam en daarna naar ajax en daarna uit met vrienden
Ik zie Daley die een aanval heeftquote:Op zaterdag 26 september 2015 12:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ik zie gewoon Daley ?
Vanwaar die boycot van Spanje Div?
Je hebt iig meegeholpen om zijn laatste tijd geweldig te maken.quote:Op zaterdag 26 september 2015 12:49 schreef MotherFoker het volgende:
Ik had jullie gisteren toch verteld over die vriend die is overleden? Ik kan helaas niet naar de begrafenis toe, omdat het te ver weg is hij woont in Amerika, maar ik wilde wel een video delen met jullie zodat jullie eigenlijk konden zien hoe hij was.
Dit is Austin op zijn Make A Wish Trip, naar "Give Kids The World" een plek waar zieke kinderen 6 dagen blijven en gewoon alles voor ze geregeld wordt. Waar ik mede geld voor heb ingezameld.
gaat goed komenquote:Op zaterdag 26 september 2015 12:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat klinkt als een superavond Tjack
Het doet me ook heel goed om deze video's te zien, ik ben blij dat er nog een paar video's op youtube staan ja.quote:Op zaterdag 26 september 2015 13:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je hebt iig meegeholpen om zijn laatste tijd geweldig te maken.
naja ik hoor het welquote:Op zaterdag 26 september 2015 13:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Toen half FOK! ermee rondliep wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |