Tijd is relatiefquote:Op vrijdag 25 september 2015 13:02 schreef Divje het volgende:
[..]
http://somagame.com/
Het is al 13.00 ! Wat nou vroegHeb al 4 koppen koffie gehad
True true true.quote:Op vrijdag 25 september 2015 13:05 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Tijd is relatief![]()
Ah, van de makers van Amnesia, spannend![]()
Iemand nog Until Dawn gespeeld ?
Wat vond jij van die game dan?quote:
ik vind het niet zo leuk.quote:Op vrijdag 25 september 2015 13:09 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Wat vond jij van die game dan?
Ik werd er flauw van, zoveel cutscenes en af en toe wat klikken.
Ik heb ook geen PS4, maar speelde hem bij een goede vriend.
Gaming Girlsquote:Op vrijdag 25 september 2015 13:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik vind het niet zo leuk.
maar heb zelf hooguit 15 minuten gespeeld.
gamen is meer het terein van mn vriendin
15 minuten is ook genoegquote:Op vrijdag 25 september 2015 13:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik vind het niet zo leuk.
maar heb zelf hooguit 15 minuten gespeeld.
gamen is meer het terein van mn vriendin
Ah, jij trek dominate dames aan, wss vindt je dat ook leuk.quote:Op vrijdag 25 september 2015 13:14 schreef Divje het volgende:
De enige games die mijn exen speelden waren die psychologische spelletjes.. Replay-value = 0
Heeft vrij weinig met dominantie te maken hoorquote:Op vrijdag 25 september 2015 13:15 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ah, jij trek dominate dames aan, wss vindt je dat ook leuk.
Maar zijn ze je een stap voor wss
Hehe oke oke, gewoon terug vechten, vrouwen zijn net zo makkelijk terug te pakken als dat ze denken ons makkelijk kunnen bespelen.quote:Op vrijdag 25 september 2015 13:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Heeft vrij weinig met dominantie te maken hoor
Vind dat idd wel leuk, maar das een ander verhaal.
quote:Op vrijdag 25 september 2015 13:19 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hehe oke oke, gewoon terug vechten, vrouwen zijn net zo makkelijk terug te pakken als dat ze denken ons makkelijk kunnen bespelen.![]()
Klopt helemaal.quote:Op vrijdag 25 september 2015 13:21 schreef Divje het volgende:
[..]
Alleen zijn wij mannen daarin wat directer. Ipv sneaky en vals. Wat klinkt dat bekend
Maak je borst maar nat, ik ben nu al bijna 3 week verkoudenquote:
Vreselijk is dat. Ipv dat ze gewoon in max 10 woorden opschrijven wat er scheeltquote:Op vrijdag 25 september 2015 13:23 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Klopt helemaal.
Heb ook liever duidelijkheid dan dat je moet vissen naar wat ze nou willen.
quote:Op vrijdag 25 september 2015 13:23 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Klopt helemaal.
Heb ook liever duidelijkheid dan dat je moet vissen naar wat ze nou willen.
[..]
Maak je borst maar nat, ik ben nu al bijna 3 week verkouden
Memoriesquote:
Goeie shitquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Geklooi met dat ik sneller ben dan de computer, dan gaat er wel eens wat misquote:Op vrijdag 25 september 2015 13:43 schreef Divje het volgende:
Gaat alles goed schommel?
Lekker muziek weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |