SNS en Rabo beide geen issues.quote:Op vrijdag 25 september 2015 16:23 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben pissed op ING. Verdomme m'n eerste hogere salaris, en kan 't gebruiken natuurlijk, maar hebben ze een storing. En ik zit bij ABN, maar werkgever ING.
Nee, zo net voor 't weekend. M'n saldo is verre van voldoende voor een heel weekend. Heb morgen nog een conferentie in Utrecht ook.. Man man man.quote:Op vrijdag 25 september 2015 16:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Oh, da's nog minder
Hopen dat het er vandaag nog wel op komt te staan. Wachten tot maandag is helemaal niks!
Pestpokkepleuris-ING
Anders even 2 daagjes rood staan op een creditcardje?quote:Op vrijdag 25 september 2015 16:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, zo net voor 't weekend. M'n saldo is verre van voldoende voor een heel weekend. Heb morgen nog een conferentie in Utrecht ook.. Man man man.
Heb ik niet, en wil ik ook niet, kijkende naar waar ik vandaan komquote:Op vrijdag 25 september 2015 16:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Anders even 2 daagjes rood staan op een creditcardje?
Nog niet geprobeerdquote:Op vrijdag 25 september 2015 16:33 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik zat in het verleden ook bij ING, wat een bende daar.
Storingen komen daar erg vaak voor.
Iemand al een poging met iTrousers gedaan?
quote:Op vrijdag 25 september 2015 16:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, zo net voor 't weekend. M'n saldo is verre van voldoende voor een heel weekend. Heb morgen nog een conferentie in Utrecht ook.. Man man man.
Haha.quote:Op vrijdag 25 september 2015 16:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heb ik niet, en wil ik ook niet, kijkende naar waar ik vandaan kom
Heerlijk. Precies de drie soorten vis die ik wel lust met een voorkeur voor palingquote:Op vrijdag 25 september 2015 16:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Broodje zalm, broodje paling en broodje makreel.
Wat een luxe he.
Zalm is mijn favoriet.quote:Op vrijdag 25 september 2015 16:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heerlijk. Precies de drie soorten vis die ik wel lust met een voorkeur voor paling
Hoe gaat het met het zaadje dat je had?quote:Op vrijdag 25 september 2015 17:18 schreef Divje het volgende:
http://axed.nl/brabander-(...)uit-12-superplanten/
Scrum! Iemand is ons voor geweest
Zitten nog in het zakjequote:Op vrijdag 25 september 2015 17:20 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hoe gaat het met het zaadje dat je had?
Zes zaadjes is wel veel zeg.quote:Op vrijdag 25 september 2015 17:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Zitten nog in het zakjewaren er 6 uiteindelijk
Van wie? Van Jah?quote:Op vrijdag 25 september 2015 17:22 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zes zaadjes is wel veel zeg.
Zou het een hint zijn?
Wauw, Dude!quote:Op vrijdag 25 september 2015 17:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Jah, the Supreme Being of Rastafarianism
Ahhhh so.quote:Op vrijdag 25 september 2015 17:34 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Wauw, Dude!
Haha nee niet die, maar misschien van de eigenaar van de shop.
Precies, ze komen te kort door dat gerook van jouquote:Op vrijdag 25 september 2015 17:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Ahhhh so.
'Kweek je eigen, je komt hier veel te vaak!' ?
of
'Kweken en hierheen brengen lul' ?
quote:Op vrijdag 25 september 2015 17:18 schreef Divje het volgende:
http://axed.nl/brabander-(...)uit-12-superplanten/
Scrum! Iemand is ons voor geweest
Dat weiger ik te geloven!quote:Op vrijdag 25 september 2015 17:38 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Precies, ze komen te kort door dat gerook van jou
We moeten wat van zijn zaadjes hebben, en die dan zo resistent mogelijk maken (geen spint of andere plagen/ziektes). Dan patenteren.quote:Op vrijdag 25 september 2015 17:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]. Ik zie nog geen patent vermeld
. Er is nog hoop.
En wat een geld! Man man..
Dan wil ik wel tester worden, en verwacht hier geen salaris voor dus dat scheelt ook weerquote:Op vrijdag 25 september 2015 17:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]. Ik zie nog geen patent vermeld
. Er is nog hoop.
En wat een geld! Man man..
Echt bizar idd. Ik wil wel een cent per oogst. Neem ik genoegen meequote:Op vrijdag 25 september 2015 17:42 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat weiger ik te geloven!
[..]
We moeten wat van zijn zaadjes hebben, en die dan zo resistent mogelijk maken (geen spint of andere plagen/ziektes). Dan patenteren.
Bijna 2 kilo per plant.. pfff
Don't get high on your own supplyquote:Op vrijdag 25 september 2015 17:46 schreef Divje het volgende:
Met z'n 3en zo'n oogst knippen.. (laten we maar ff van 1 plant doen)
2 weken later, alle wiet op. Niks verkochtoveral pizza
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |