Valt ook wel weer mee normaal gesprokenquote:Op vrijdag 25 september 2015 17:47 schreef schommelstoel het volgende:
Het bizar hoe snel en veel je kan verdienen met die groene plantjes.
Ach, lekker toch. Plaatje opzetten, jointje draaien en lekker knippenquote:Op vrijdag 25 september 2015 17:47 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Don't get high on your own supply![]()
Het bizar hoe snel en veel je kan verdienen met die groene plantjes.
Misschien wel, maar het is meer dan ik verwachte, en ook qua aantal planten toen.quote:Op vrijdag 25 september 2015 17:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Valt ook wel weer mee normaal gesproken
Ik denk dat de meesten ook niet met ged om kunnen gaan, je gaat namelijk ook niet zomaar beginnen aan het kweken van plantjes.quote:Op vrijdag 25 september 2015 17:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Laten we zeggen dat ik nog nooit iemand rijk heb zien worden van wiet.
Snel geld zit bij de grote jongensquote:Op vrijdag 25 september 2015 17:52 schreef Divje het volgende:
Zit het snelle geld nog altijd in coke?
Nee tegenwoordig meer in Sinas.quote:Op vrijdag 25 september 2015 17:52 schreef Divje het volgende:
Zit het snelle geld nog altijd in coke?
En die kleine spelers mogen uiteindelijk allemaal tijd uitzittenquote:Op vrijdag 25 september 2015 17:52 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik denk dat de meesten ook niet met ged om kunnen gaan, je gaat namelijk ook niet zomaar beginnen aan het kweken van plantjes.
Zijn meestel personen die een gat in hun hand hebben, ene moment verkopen ze wiet andere moment pillen.
Het. is. FANTAAA!!quote:Op vrijdag 25 september 2015 17:53 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nee tegenwoordig meer in Sinas.
Maar die zijn groot en eng.quote:Op vrijdag 25 september 2015 17:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Snel geld zit bij de grote jongens
Dat helemaal, klopt ja.quote:Op vrijdag 25 september 2015 17:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En die kleine spelers mogen uiteindelijk allemaal tijd uitzitten
Gadverdammequote:Op vrijdag 25 september 2015 18:00 schreef schommelstoel het volgende:
Wel eens iemand 25 big macs weg zien schransen?
Deze gozer kan het.
Zal vast goed staan op je CV.
Niet alleen voor de maagquote:Op vrijdag 25 september 2015 18:04 schreef schommelstoel het volgende:
Een brok van 5 kilo in je maag aan Mcdonalds troep kan niet goed zijn.
niet zo denken dan blijf je in een negatieve spiraalquote:Op vrijdag 25 september 2015 20:39 schreef MotherFoker het volgende:
MF wordt er op dit moment ziek van, weer een goeie vriend van me overleden godverdomme. Zelfde leeftijd, had een spierziekte, de 22e was ie overleden, echt ik kan wel janken. Heb nog geld ingezameld voor Make A Wish en ben toen nog met hem in contact gekomen. Ik heb gewoon echt ongeluk joh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |