quote:Op woensdag 23 september 2015 14:55 schreef schommelstoel het volgende:
Al die nieuwe games van tegenwoordig toch.
Ik heb gisteren een trrnt gedownload met classic games voor de mac, ook baas
Arkanoid!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmm.. Pixels is te downloaden.. Twijfel.oh ah toma toma vem vem vem vem
Nice he.quote:
Heb geen Macquote:Op woensdag 23 september 2015 14:58 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nice he.
Ik ga even kijken welke games packs er nog meer zijn.
Check maar eens op torrntz . eu op Classic games collection formatted for Mac OS X
Zag net al één waar heel de Commander Keen collectie bij zat
Gewoon simpel Dosbox installerenquote:Op woensdag 23 september 2015 15:00 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb geen Mac![]()
Voor die oude games wil ik een keer een heule oude pc op de kop tikken
Ja, luiheid icm te makkelijk. Ofzoquote:Op woensdag 23 september 2015 15:01 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Gewoon simpel Dosbox installeren
Is een stuk minder werk dan er speciaal een pc voor aan te schaffen.
Aangezien je al een keer vertelde dat je te lui was om Dosbox te gebruiken
Enjoy!quote:Op woensdag 23 september 2015 15:09 schreef Divje het volgende:
Nu, eindelijk eens beginnen aan Fear the Walking Dead. Ben benieuwd
Beetje drama ja, wat humor erbij. En véél oude computersquote:Op woensdag 23 september 2015 15:10 schreef schommelstoel het volgende:
Ken heel die serie niet, drama serie?
Ik ga zo Dungeon Keeper weer eens proberen, en neen niet die bagger game voor android.
En daarna een potje GTA 1
Have fun!quote:Op woensdag 23 september 2015 15:09 schreef Divje het volgende:
Nu, eindelijk eens beginnen aan Fear the Walking Dead. Ben benieuwd
Toen ik één van de eerste berichten hoorde dat er een film kwam met de naam Pixels, en het idee er achter hoorde had ik er wel zin in.quote:Op woensdag 23 september 2015 14:56 schreef Divje het volgende:
[..]
Arkanoid!!![]()
Hmm.. Pixels is te downloaden.. Twijfel.
Ik wacht nog steeds op deel 2quote:Op woensdag 23 september 2015 15:55 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Toen ik één van de eerste berichten hoorde dat er een film kwam met de naam Pixels, en het idee er achter hoorde had ik er wel zin in.
Totdat ik de eerste trailer zag en welke acteurs hier in zouden mee spelen![]()
Die youtube gasten zoals Sam en Niko van CorridorDigital weten vaak veel beter een concept tot een mooi geheel te maken.
Net als Dragon Ball Z: Light of Hope.
Vele malen beter dan die big budget versie
De ex van 'm komt uit Orange Is The New Blackquote:Op woensdag 23 september 2015 15:30 schreef Divje het volgende:
Alicia
En die 'papa' speelde Escobar in Blow
leuk al die bekende gezichten.
Update.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op deel 2
Ahja! Kwam me ook al bekend voor iddquote:Op woensdag 23 september 2015 16:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De ex van 'm komt uit Orange Is The New Black
quote:Op woensdag 23 september 2015 16:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Ahja! Kwam me ook al bekend voor iddeerste wat in me opkwam waren The Drop en Power.
De manier waarop zij papi uitspreekt![]()
edit: bij nader inzien. hoe al die Latina's papi zeggen maakt me een bureauklopper.
Dayanara? She got that booty!quote:Op woensdag 23 september 2015 16:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]idd. Dat is best een genotje te noemen. Ik ben stiekem verliefd op die dochter van haar in Orange is the new black.
De volgende afleveringen zijn nog beterquote:Op woensdag 23 september 2015 17:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Dayanara? She got that booty!
FTWD is wel erg vet.nog 3 afleveringen te gaan
maar eerst, pizza
@schommel, Adam Sandler is eigenlijk al reden genoeg om Pixels niet te kijken
ken die al, mis alleen een release datequote:
Ja die! Lekker hoor. Volg haar op Twitter, ze post vaak foto'squote:Op woensdag 23 september 2015 17:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Dayanara? She got that booty!
FTWD is wel erg vet.nog 3 afleveringen te gaan
maar eerst, pizza
@schommel, Adam Sandler is eigenlijk al reden genoeg om Pixels niet te kijken
Die man kan écht niksquote:Op woensdag 23 september 2015 17:12 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
De volgende afleveringen zijn nog beter
Sandler had na Happy Gilmore wel mogen stoppen
2 afleveringen gezien, ik ben omquote:Op woensdag 23 september 2015 17:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja die! Lekker hoor. Volg haar op Twitter, ze post vaak foto's.
En ja toch, lekkere serie. Nog niet zoals de 'echte' maar vind het supergaaf.
Ik zal wel antisemiet genoemd worden nu, maar als je een beetje gek kan doen en je bent joods, dan gaat alles een stuk makkelijker in hollywood.quote:Op woensdag 23 september 2015 18:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Die man kan écht niks
[..]
2 afleveringen gezien, ik ben om
Vind die hele chaos en paniek voor en tijdens zo'n apocalyps toch boeiender dan wat er daarna gebeurd.
Hahahja, Shalom Sjaal Af zeggen ze tochquote:Op woensdag 23 september 2015 18:17 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik zal wel antisemiet genoemd worden nu, maar als je een beetje gek kan doen en je bent joods, dan gaat alles een stuk makkelijker in hollywood.
Dat komt omdat ze het koud hebben bij die klaag muur, sjaal om.quote:Op woensdag 23 september 2015 18:19 schreef Divje het volgende:
[..]
Hahahja, Shalom Sjaal Af zeggen ze toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |