Daar hetzelfdequote:Op woensdag 23 september 2015 21:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou dan ga ik ook tv kijken. En zeker die docu straks op NPO2.
Geniet van de voetbal en een fijne avond Scrum
ziet er uit als een brandweer autoquote:Op donderdag 24 september 2015 04:55 schreef Beathoven het volgende:
Vandaag gekiekt
[ afbeelding ]
Een cola op z'n tijd moet kunnen, vooral op een hete dag met beerenburg of rum. Maar dit is ongeveer de maandvoorraad voor een gemiddeld gezin in de VS.
quote:Op donderdag 24 september 2015 11:24 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik hoef niet meer op de bank te slapen
Die word weer druk bezocht door 2 kittens en 2 hondjes snachts!quote:Op donderdag 24 september 2015 11:26 schreef Divje het volgende:
[..]top!
En hoe denkt de bank daaarover?
Ooooh. Iedereen tevreden dus?quote:Op donderdag 24 september 2015 11:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
Die word weer druk bezocht door 2 kittens en 2 hondjes snachts!
Wat? WTF waarom doen ze dat?quote:Op donderdag 24 september 2015 11:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Ooooh. Iedereen tevreden dus?
http://imgur.com/gallery/a2Olydy![]()
![]()
kan wel janken wat sneu voor die man..
Die 2 verdienen een nekschot
Ik kan er met m'n kop niet bij. Denken ze dat die man niet goed voor dat beestje kan zorgen ofzo?quote:Op donderdag 24 september 2015 12:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
Wat? WTF waarom doen ze dat?
Ik ken een zwerver in de stad die heeft altijd een kat bij zich!
Moet er niet aan denken als iemand zijn huisdier afneemt..
En hier de facebook van pet meneer.quote:Op donderdag 24 september 2015 12:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik kan er met m'n kop niet bij. Denken ze dat die man niet goed voor dat beestje kan zorgen ofzo?
Petitie getekend iig.
Lees ik nou dat ze dat hondje voor 195,- aanbieden?quote:Op donderdag 24 september 2015 12:21 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En hier de facebook van pet meneer.
https://www.facebook.com/(...)ille?hc_location=ufi
Wie zijn die mensen dan?quote:Op donderdag 24 september 2015 12:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik kan er met m'n kop niet bij. Denken ze dat die man niet goed voor dat beestje kan zorgen ofzo?
Petitie getekend iig.
Een of andere Dierenrechten organisatie. Zij zeggen dat die man Roma is en het hondje had gedrogeerd. En er was een reactie dat ze dit deden alleen omdat hij Roma is.quote:Op donderdag 24 september 2015 12:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
Wie zijn die mensen dan?
Ik snap er geen fluit van!
quote:Op donderdag 24 september 2015 12:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Een of andere Dierenrechten organisatie. Zij zeggen dat die man Roma is en het hondje had gedrogeerd. En er was een reactie dat ze dit deden alleen omdat hij Roma is.
Lees weer andere reacties van mensen die bekend zijn met die zwerver en die zeggen dat hij dit hondje een paar weken terug had gekregen omdat z'n vorige hond na 17 jaar was overleden.
M'n Frans is zo kut he, wil het hele verhaal weten.
Die staan er nu wel heel slecht op, die facebookquote:
Ja zeg waar was jijquote:Op donderdag 24 september 2015 21:36 schreef MotherFoker het volgende:
Heb ik een nieuw topic opening gemist! Damnit!
Ligt eraan welke definitie van het woord taas je in gedachte neemtquote:
Hmm even denken, gezeik met zus, huisarts, emotioneel geweest.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja zeg waar was jijheb jou gemist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |