WOW dat klinkt gezelligquote:Op zaterdag 26 september 2015 12:07 schreef Tjacka het volgende:
beetje fokken en vanavond naar de skylounge bar in amsterdam en daarna naar ajax en daarna uit met vrienden
Tjacka's UI toch?quote:Op zaterdag 26 september 2015 12:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waar zie jij die dan?
En hi(gh) luitjes
Oh ik zie gewoon Daley ?quote:Op zaterdag 26 september 2015 12:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Tjacka's UI toch?
Spanje staat sinds vandaag op m'n blacklist. Geen vakantie's, geen paella, geen siesta's. Kutland met kutmensen. Wil d'r helemaal niks meer mee te maken hebben
Dat klinkt als een superavond Tjackquote:Op zaterdag 26 september 2015 12:07 schreef Tjacka het volgende:
beetje fokken en vanavond naar de skylounge bar in amsterdam en daarna naar ajax en daarna uit met vrienden
Ik zie Daley die een aanval heeftquote:Op zaterdag 26 september 2015 12:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ik zie gewoon Daley ?
Vanwaar die boycot van Spanje Div?
Je hebt iig meegeholpen om zijn laatste tijd geweldig te maken.quote:Op zaterdag 26 september 2015 12:49 schreef MotherFoker het volgende:
Ik had jullie gisteren toch verteld over die vriend die is overleden? Ik kan helaas niet naar de begrafenis toe, omdat het te ver weg is hij woont in Amerika, maar ik wilde wel een video delen met jullie zodat jullie eigenlijk konden zien hoe hij was.
Dit is Austin op zijn Make A Wish Trip, naar "Give Kids The World" een plek waar zieke kinderen 6 dagen blijven en gewoon alles voor ze geregeld wordt. Waar ik mede geld voor heb ingezameld.
gaat goed komenquote:Op zaterdag 26 september 2015 12:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat klinkt als een superavond Tjack
Het doet me ook heel goed om deze video's te zien, ik ben blij dat er nog een paar video's op youtube staan ja.quote:Op zaterdag 26 september 2015 13:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je hebt iig meegeholpen om zijn laatste tijd geweldig te maken.
naja ik hoor het welquote:Op zaterdag 26 september 2015 13:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Toen half FOK! ermee rondliep wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |