Je moet niet teveel willen in één keer, die tijd goedmaken komt wel tijdens de tweede SC.quote:Op zondag 20 september 2015 14:36 schreef franklop het volgende:
jammere voor max is dat het rondje zo lang duurt, hij zal nooit aangesloten zijn aan de achterkant voordat de rest weer losgelaten wordt..
Kwam Trulli toen niet met foto's aanzetten op de eerstvolgende persconferentie om zijn onschuld te bewijzen of zoiets?quote:Op zondag 20 september 2015 14:35 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Brazilië 2009 geloof ik. Dat was nog een mooie eerste ronde, waarbij ook Trulli en Sutil op elkaar knalden, waar ze nog een tijd over nagekibbeld hebben.
Die was echt treurig bezig toen jaquote:Op zondag 20 september 2015 14:37 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Kwam Trulli toen niet met foto's aanzetten op de eerstvolgende persconferentie om zijn onschuld te bewijzen of zoiets?
Onzin. Iedereen met een gaatje achter zich heeft er nadeel van.quote:Op zondag 20 september 2015 14:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij een SC heeft de nummer 1 nadeel, maar voor de rest niemand.
Met als grootste slachtoffer Alonso, meteen gezapt.quote:Op zondag 20 september 2015 14:35 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Brazilië 2009 geloof ik. Dat was nog een mooie eerste ronde, waarbij ook Trulli en Sutil op elkaar knalden, waar ze nog een tijd over nagekibbeld hebben.
Haha jepquote:Op zondag 20 september 2015 14:37 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Kwam Trulli toen niet met foto's aanzetten op de eerstvolgende persconferentie om zijn onschuld te bewijzen of zoiets?
IDD, en Alonso er samen met Raikkonen om lachen en op een moment zegt Alonso gewoon "should we go?''quote:Op zondag 20 september 2015 14:37 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Bij een safety car is de situatie voor iedereen meer gelijk, vooral aan het begin van de situatie.quote:Op zondag 20 september 2015 14:37 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Onzin. Iedereen met een gaatje achter zich heeft er nadeel van.
En de SC is nog veel erger. Daar kun je nog veel meer tijd aan verliezen.
Beide argumenten slaan nergens op. Als iedereen langzamer rijdt heeft er niemand nadeel, behalve dan degenen die net daarvoor de pits ingingen. Maar daar kan niemand wat aan doen.
quote:Op zondag 20 september 2015 14:37 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ooooh. Ik ben in een troll getrapt. Damnquote:Op zondag 20 september 2015 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij een safety car is de situatie voor iedereen meer gelijk, vooral aan het begin van de situatie.
Verstappen effectquote:Op zondag 20 september 2015 14:39 schreef Dagoduck het volgende:
Dubbele telling in de TT?Heb ik nog nooit gezien
Oh ja, dat was er ook nog. Het was in ieder geval pure komedie.quote:Op zondag 20 september 2015 14:38 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
IDD, en Alonso er samen met Raikkonen om lachen en op een moment zegt Alonso gewoon "should we go?''![]()
quote:Op zondag 20 september 2015 14:39 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ooooh. Ik ben in een troll getrapt. Damn.
quote:Op zondag 20 september 2015 14:39 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Oh ja, dat was er ook nog. Het was in ieder geval pure komedie.
Neen. Maar goed, je kunt stoppen met onzin lullen, ik trapte er in.quote:Op zondag 20 september 2015 14:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij was toch van de Amerikaanse racesporten?
Wens je dat van iedereen?quote:Op zondag 20 september 2015 14:41 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Neen. Maar goed, je kunt stoppen met onzin lullen, ik trapte er in.
En nog ruim 50 seconden achter Stevens.quote:Op zondag 20 september 2015 14:40 schreef Dagoduck het volgende:
Verstappen 50 seconde sneller dan de nummer één
Meestal zie ik het wel. Er zijn een paar notoire trolls hier.quote:Op zondag 20 september 2015 14:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wens je dat van iedereen?
Want dan kun je beter zelf helemaal niet meer posten.
Gekeken en weer hard gelachen.quote:
Niet kapot, maar schoot in neutrale bij de herstart.quote:
Oke, apart.quote:Op zondag 20 september 2015 14:44 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Niet kapot, maar schoot in neutrale bij de herstart.
Echt hequote:Op zondag 20 september 2015 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
RSI is ook een beetje een flutafkorting
Dat is altijd een risico met Ricciardo, die kerel heeft al mooie risicovolle inhaalacties geplaatst de laatste twee jaar. Straks pakt hij gewoon P1 van Vettel.quote:Op zondag 20 september 2015 14:46 schreef Fir3fly het volgende:
Vettel moet gewoon Ricciardo naar Kimi duwen.
Formula One is the fastest way to get RSIquote:Op zondag 20 september 2015 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
RSI is ook een beetje een flutafkorting
Vettel pak je niet zomaar.quote:Op zondag 20 september 2015 14:47 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat is altijd een risico met Ricciardo, die kerel heeft al mooie risicovolle inhaalacties geplaatst de laatste twee jaar. Straks pakt hij gewoon P1 van Vettel.
Twee rondjes.quote:
idd zeg, ik moet een nieuwe Jupiler gaan halen .....quote:
Zonde ...quote:Op zondag 20 september 2015 14:49 schreef Nattekat het volgende:
Hülkenberg 3 plekken straf volgende week
De stewards zullen het beter weten dan een random Spanjaard op een Nederlands forum gok ik zo.quote:
ja, want ze geven jou gelijk zeker?quote:Op zondag 20 september 2015 14:50 schreef Beach het volgende:
[..]
De stewards zullen het beter weten dan een random Spanjaard op een Nederlands forum gok ik zo.
Ik heb mijn mening nog niet gegeven over het ongeluk noch de strafquote:Op zondag 20 september 2015 14:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja, want ze geven jou gelijk zeker?
Daarom vraag ik het ook.quote:Op zondag 20 september 2015 14:51 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb mijn mening nog niet gegeven over het ongeluk noch de straf
Hij rijdt met opzet niet maximaal tempoquote:Op zondag 20 september 2015 14:51 schreef zoem het volgende:
Is Vettel nou zo langzaam op deze banden of doet hij het nu met opzet voor Kimi.
Terecht. Komt uit een uitrit hequote:Op zondag 20 september 2015 14:52 schreef sasquatsch het volgende:
In het verleden was het vaak andersom, omdat iemand die uit de pits kwam altijd voorrang moest geven.
Kwam niet weg bij de startquote:Op zondag 20 september 2015 14:52 schreef Tomatenboer het volgende:
Schakel nu pas in, waarom rijdt Verstappen zo ver achteraan?
zo lang mogelijk de supersofts houden zodat hij minder lang op de softs hoeft.quote:Op zondag 20 september 2015 14:51 schreef zoem het volgende:
Is Vettel nou zo langzaam op deze banden of doet hij het nu met opzet voor Kimi.
Kwam niet weg bij de startquote:Op zondag 20 september 2015 14:52 schreef Tomatenboer het volgende:
Hoezo achteraan? Hij heeft iedereen ingehaald.quote:Op zondag 20 september 2015 14:52 schreef Tomatenboer het volgende:
Nog steeds achteraan hoorquote:Op zondag 20 september 2015 14:53 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hiezo achteraan? Hij heeft iedereen ingehaald.
Dat maakt hem nog steeds laatste hoorquote:Op zondag 20 september 2015 14:53 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hoezo achteraan? Hij heeft iedereen ingehaald.
Zou wel een anticlimax zijn.quote:Op zondag 20 september 2015 14:53 schreef Max23 het volgende:
Hamilton wordt dadelijk nog gevaarlijk, die heeft de snellere band nog te gaan
Hun slijtage daarop is behoorlijk slecht, dus dat kan nog moeilijk worden voor hem.quote:Op zondag 20 september 2015 14:53 schreef Max23 het volgende:
Dat zou wel de ultieme flopshow zijnquote:Op zondag 20 september 2015 14:53 schreef Max23 het volgende:
quote:Op zondag 20 september 2015 14:53 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat maakt hem nog steeds laatste hoor
edit: nu dus niet meer,.....
Dan nog moet hij ze inhalen op de supersofts, wordt een moeilijk verhaal op dit circuit.quote:Op zondag 20 september 2015 14:53 schreef Max23 het volgende:
goedemorgen, dat is de hele race alquote:
Sport1 met Ziggo of RTL DLDquote:Op zondag 20 september 2015 14:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kom net thuis, is het nog ergens te volgen?
yup, tijdens VSCquote:
Heeft toch een tijdje wat tussen gezeten, goedemiddag trouwensquote:Op zondag 20 september 2015 14:56 schreef franklop het volgende:
[..]
goedemorgen, dat is de hele race al
Ik ook, had Hamilton/Maxquote:Op zondag 20 september 2015 14:57 schreef Nattekat het volgende:
RIP manager... Ik geef dit seizoen op
Kut, daar heb je een punt.quote:Op zondag 20 september 2015 14:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pech voor Lewis.
Net in de race waar Mercedes toch pure aids is.
Maakt voor Rosberg toch niet uit. Als het Hamilton tegenzit, dan faalt hij zelf ook (Hongarije). Of vorig seizoen, waarin Hamilton veel pech had, dan nog kan Rosberg er niks mee.quote:Op zondag 20 september 2015 14:57 schreef franklop het volgende:
Eindelijk eens pech voor Hamilton
dan zal Rosberg ook wel uitvallen
Uiteraard.quote:Op zondag 20 september 2015 14:58 schreef TargaFlorio het volgende:
Zul je zien dat Rosberg ook problemen krijgt.
Vettel en Kimiquote:Op zondag 20 september 2015 14:58 schreef MrStock het volgende:
Heb ik Hamilton en RosbergBoeit me niet, zolang Max maar als een dolle doorgaat deze race
Mooi shot was dat jaquote:Op zondag 20 september 2015 14:58 schreef Zorro het volgende:
Zo beteuterd zie je Lauda nooit kijken als Rosberg problemen heeft.
Rosberg had in de tweede helft van het seizoen juist veel meer pech dan Lewis.quote:Op zondag 20 september 2015 14:58 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Maakt voor Rosberg toch niet uit. Als het Hamilton tegenzit, dan faalt hij zelf ook (Hongarije). Of vorig seizoen, waarin Hamilton veel pech had, dan nog kan Rosberg er niks mee.
Niet vandaag.quote:Op zondag 20 september 2015 15:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Kan mij herinneren dat ze 1:45 reden.
Vorig seizoen ook.quote:Op zondag 20 september 2015 14:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rosberg had in de tweede helft van het seizoen juist veel meer pech dan Lewis.
Dit seizoen is Hamilton wel gewoon veel beter dan Rosberg.
Ingehaald door NasrTsja
Vorig seizoen over het geheel genomen heeft Hamilton meer pech gehad. Dit seizoen Rosberg.quote:Op zondag 20 september 2015 14:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rosberg had in de tweede helft van het seizoen juist veel meer pech dan Lewis.
Dit seizoen is Hamilton wel gewoon veel beter dan Rosberg.
Ingehaald door NasrTsja
Al lang in dezelfde lapquote:Op zondag 20 september 2015 15:00 schreef wolferl het volgende:
Zit Max al in de zelfde lap, of nog steeds een ronde achter?
Sebasser Weltmeister!quote:
Zelfde ronde dankzij SC.quote:Op zondag 20 september 2015 15:00 schreef wolferl het volgende:
Nee, dan is hij een glimlach aan het onderdrukken.quote:Op zondag 20 september 2015 14:58 schreef Zorro het volgende:
Zo beteuterd zie je Lauda nooit kijken als Rosberg problemen heeft.
Hij heeft er al 3 ingehaaldquote:Op zondag 20 september 2015 15:00 schreef wolferl het volgende:
Zou ik wel doen. Hij zit op soft nu toch?quote:
Klopt.quote:Op zondag 20 september 2015 15:02 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zou ik wel doen. Hij zit op soft nu toch?
Vier zelfs.quote:Op zondag 20 september 2015 15:01 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Hij heeft er al 3 ingehaald
Ze zijn veel zwaarder vanwege de brandstofquote:Op zondag 20 september 2015 15:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Kan mij herinneren dat ze 1:45 reden.
Vorig seizoen was Hamilton beter, maar niet zo achterlijk veel als dit seizoen.quote:
Neuh. Was ongeveer gelijk.quote:Op zondag 20 september 2015 15:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Vorig seizoen over het geheel genomen heeft Hamilton meer pech gehad. Dit seizoen Rosberg.
daar moet je gewoon tegen beschermenquote:Op zondag 20 september 2015 15:03 schreef zoem het volgende:
Wat Sky zegt: veel magnetisme door de metro's dat niet goed is voor de elektronica.
Denk dat die niet weten wat EMC betekendquote:Op zondag 20 september 2015 15:03 schreef zoem het volgende:
Wat Sky zegt: veel magnetisme door de metro's dat niet goed is voor de elektronica.
versere banden, maar is niet veel snellerquote:
Volgens mij kun je dat niet geheel buitensluiten. Rijden door een magnetisch veld genereert elektrische stroompjes.quote:Op zondag 20 september 2015 15:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
daar moet je gewoon tegen beschermen
Niet...quote:Op zondag 20 september 2015 15:06 schreef truedestiny het volgende:
Wanneer gaat Max ongeveer pitten?
true, maar het zou toch niet moeten mogen dat de elektronica zo gevoelig is?quote:Op zondag 20 september 2015 15:05 schreef zoem het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dat niet geheel buitensluiten. Rijden door een magnetisch veld genereert elektrische stroompjes.
En dat kun je dus afschermen. Afgeschermde bedrading, een kooi van Faraday maken voor je elektronica enzo.....quote:Op zondag 20 september 2015 15:05 schreef zoem het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dat niet geheel buitensluiten. Rijden door een magnetisch veld genereert elektrische stroompjes.
Het verschil van huidig seizoen was eigenlijk het vooraf te verwachten verschil. Vorig seizoen was Rosberg ietsje minder maar opvallend weinig. Inmiddels heeft Rosberg zo'n beetje opgegeven.quote:Op zondag 20 september 2015 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vorig seizoen was Hamilton beter, maar niet zo achterlijk veel als dit seizoen.
Klopt, alleen als Hamilton pech heeft wordt er veel meer kabaal gemaakt en gaan Lauda en Wolff diep door het stof.quote:Neuh. Was ongeveer gelijk.
Rosberg en Hamilton allebei 3x problemen voor 0 punten. Hamilton had 2x problemen in de kwalificatie maar Rosberg nog 2x problemen in de race.
32 en 49 volgens mijquote:Op zondag 20 september 2015 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar goed, Hamilton nog steeds 40 punten voor op Rosberg en 50 op Vettel zo
Gaat ie wel doen, want hij zelf heeft geen zin meer.....quote:
Kwam niet weg bij de start. En Sainz zit nog in de race.quote:Op zondag 20 september 2015 15:09 schreef PantaRhei het volgende:
Ik schakel net in. Waarom is Verstappen naar achter gezakt en sainz eruit?
Sainz is er niet uit en Max bleef staan bij de start..quote:Op zondag 20 september 2015 15:09 schreef PantaRhei het volgende:
Ik schakel net in. Waarom is Verstappen naar achter gezakt en sainz eruit?
het duurde toen tot laat in het seizoen voordat Lewis Nico over de knie kreeg. Oke, met tot toen iets meer pech voor Nico.quote:Op zondag 20 september 2015 15:07 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het verschil van huidig seizoen was eigenlijk het vooraf te verwachten verschil. Vorig seizoen was Rosberg ietsje minder maar opvallend weinig. Inmiddels heeft Rosberg zo'n beetje opgegeven.
[..]
Klopt, alleen als Hamilton pech heeft wordt er veel meer kabaal gemaakt en gaan Lauda en Wolff diep door het stof.
Jup. Hij komt nu binnenquote:Op zondag 20 september 2015 15:09 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Gaat ie wel doen, want hij zelf heeft geen zin meer.....
Bedankt! Waarom kwam 'ie niet weg of is dat niet duidelijk?quote:Op zondag 20 september 2015 15:09 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Kwam niet weg bij de start. En Sainz zit nog in de race.
Iets met versnellingsbakquote:Op zondag 20 september 2015 15:11 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
Bedankt! Waarom kwam 'ie niet weg of is dat niet duidelijk?
Bij zijn McLaren tijd had minder last van kinderachtige gedoe. Daarom vind ik zo jammer dat hij bij mercedes gedraagt als klein kind als het niet gaat.quote:Op zondag 20 september 2015 15:10 schreef Zorro het volgende:
Echt een kind die Hamilton
Als het tegenzit gaat hij janken en alles moet hem worden voorgekauwd, niks doet ie uit zichzelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |