neequote:Op zondag 20 september 2015 13:48 schreef Beach het volgende:
Maar eh ik was eten start Nico vanuit de pits?
Max start gewoon heel behouden en traag...quote:Op zondag 20 september 2015 13:53 schreef franklop het volgende:
benieuwd of Max een goede start kan hebben. In Monza was hij ook niet ech lekker van zijn plek toch?
Gewoon meteen er om heenquote:Op zondag 20 september 2015 13:54 schreef Nattekat het volgende:
Max moet straks uitkijken voor Rosberg
Geen, hij wordt 7equote:Op zondag 20 september 2015 13:54 schreef King_Merc het volgende:
Da hoeveel ronden ligt Maldonado eruit ?
Ik zie de Lotussen hier niet echt geweldig rijden eigenlijk.quote:
Pastor is altijd goed op stratencircuits. En je weet maar nooit hoeveel anderen uitvallen.quote:Op zondag 20 september 2015 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie de Lotussen hier niet echt geweldig rijden eigenlijk.
Olavquote:Op zondag 20 september 2015 13:56 schreef Kikopuz het volgende:
Mijn eerste GP met Olav Mol![]()
Wish me luck.
Olavquote:Op zondag 20 september 2015 13:56 schreef Kikopuz het volgende:
Wish me luck.
Is altijd lachenquote:Op zondag 20 september 2015 13:56 schreef Kikopuz het volgende:
Wish me luck.
Handig om te weten: Als Mol iemand denkt te hekennen, dan is het de ander.quote:Op zondag 20 september 2015 13:56 schreef Kikopuz het volgende:
Wish me luck.
Heb m zelden een goede stratenrace zien rijden eigenlijk. Uit zien rijden dan.quote:Op zondag 20 september 2015 13:56 schreef Beach het volgende:
[..]
Pastor is altijd goed op stratencircuits. En je weet maar nooit hoeveel anderen uitvallen.
Jankmodus overtreffende trap hebben ze daarquote:Op zondag 20 september 2015 13:57 schreef WEST het volgende:
Geruchten dat mercedes met een harder compound rond gaat dan alle andere teams. Vanwege het bandenspanning in Monza.
Had ze dan uit de uitslag gehaald in Monza.. nu is de enige die er profijt van zou hebben Hamilton geweest, want die heeft zijn 25 punten mogen houden en ziet hier Rosberg sowieso niet dat aantal punten halenquote:Op zondag 20 september 2015 13:57 schreef WEST het volgende:
Geruchten dat mercedes met een harder compound rond gaat dan alle andere teams. Vanwege het bandenspanning in Monza.
Dus als ie het heeft over Kvyat dan is het Sainz..quote:Op zondag 20 september 2015 13:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Handig om te weten: Als Mol iemand denkt te hekennen, dan is het de ander.
Die kans zit er in.quote:Op zondag 20 september 2015 14:00 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Dus als ie het heeft over Kvyat dan is het Sainz..
Maar dit gerucht geloof je toch niet?quote:Op zondag 20 september 2015 13:59 schreef franklop het volgende:
[..]
Had ze dan uit de uitslag gehaald in Monza.. nu is de enige die er profijt van zou hebben Hamilton geweest, want die heeft zijn 25 punten mogen houden en ziet hier Rosberg sowieso niet dat aantal punten halen
Lijkt me wel heel sterk.quote:Op zondag 20 september 2015 13:57 schreef WEST het volgende:
Ow nee dat zeker niet, maar voor het geval dat het wel waar isquote:Op zondag 20 september 2015 14:01 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar dit gerucht geloof je toch niet?
Zou ook mooi zijn als Rossi wint.quote:Op zondag 20 september 2015 14:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou mooi zijn als Ricciardo of Raikkonen wint.
quote:
Knap dat je meteen een schuldige aan kunt wijzenquote:
hoezo? Mag zich toch alleen van ronde achterstand ontdoen als hij tussen de rest van de wagens rijdt? nu rijdt hij een ronde plus nog beetje eracherquote:
De bak is van Renault.quote:Op zondag 20 september 2015 14:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Knap dat je meteen een schuldige aan kunt wijzen
1quote:
Misschien was het wel een puur elektronisch probleem.quote:
Kan software fout zijn geweest en, geloof het of niet, een fout van max zelfquote:
Of een menselijk probleem....quote:Op zondag 20 september 2015 14:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien was het wel een puur elektronisch probleem.
Dat laatste is hier onmogelijk natuurlijk!quote:Op zondag 20 september 2015 14:07 schreef franklop het volgende:
[..]
Kan software fout zijn geweest en, geloof het of niet, een fout van max zelf
Ja dat mag wel, maar met SC kun je wat makkelijker voorbij.quote:Op zondag 20 september 2015 14:07 schreef franklop het volgende:
[..]
hoezo? Mag zich toch alleen van ronde achterstand ontdoen als hij tussen de rest van de wagens rijdt? nu rijdt hij een ronde plus nog beetje eracher
Met SC worden mensen doorgestuurd;)quote:Op zondag 20 september 2015 14:07 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Maar wel en ronde aan de broek lijkt me
Maar dan krijgen we eerder een virtuele en ik denk niet dat dat dan gebeurt.quote:
volgens mij de bak vast in de versnellingquote:Op zondag 20 september 2015 14:08 schreef Boarderzip het volgende:
Fout gemaakt met de koppeling waardoor de motor afsloeg ofzo?
alleen als ze ertussen zitten toch ? Als Max nog achter Rossi/Stevens zit dan moet hij gewoon daar blijvenquote:
Ik denk een echte SC hier.quote:Op zondag 20 september 2015 14:09 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar dan krijgen we eerder een virtuele en ik denk niet dat dat dan gebeurt.
Kloptquote:Op zondag 20 september 2015 14:10 schreef franklop het volgende:
[..]
alleen als ze ertussen zitten toch ? Als Max nog achter Rossi/Stevens zit dan moet hij gewoon daar blijven
Een fout van Max kan altijd. Volgens mij komt de software ook gewoon van Renault hoor... De geschiedenis van dit jaar leert echter dat er een grote kans is dat het aan de Renault zooi ligt.quote:Op zondag 20 september 2015 14:07 schreef franklop het volgende:
[..]
denk het niet. Geldt voor iedereen die in het veld zit.quote:Op zondag 20 september 2015 14:10 schreef franklop het volgende:
[..]
alleen als ze ertussen zitten toch ? Als Max nog achter Rossi/Stevens zit dan moet hij gewoon daar blijven
Maakt het alleen maar erger. Wat had er gekund bij een goede startquote:
Komt omdat hij vrij baan heeft.quote:Op zondag 20 september 2015 14:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Maakt het alleen maar erger. Wat had er gekund bij een goede start
Als hij sneller is dan laten ze hem gewoon door hoorquote:Op zondag 20 september 2015 14:12 schreef Beach het volgende:
Leuk hoor dat hij nu snel is maar met jezelf unlappen maak je geen vrienden mee.
Als ze slim zijn wel ja.quote:Op zondag 20 september 2015 14:13 schreef franklop het volgende:
[..]
Als hij sneller is dan laten ze hem gewoon door hoor
Het is wel een vertekend beeld natuurlijk, Max heeft vrij baan en schone lucht.quote:Op zondag 20 september 2015 14:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Maakt het alleen maar erger. Wat had er gekund bij een goede start
Een fout van Max zelf? Hoe durf je!quote:Op zondag 20 september 2015 14:07 schreef franklop het volgende:
[..]
ojaquote:Op zondag 20 september 2015 14:15 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Een fout van Max zelf? Hoe durf je!
Ik heb een klacht over jou ingediend bij de mods.
quote:Op zondag 20 september 2015 14:15 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Een fout van Max zelf? Hoe durf je!
Ik heb een klacht over jou ingediend bij de mods.
1.35 ongeveerquote:Op zondag 20 september 2015 14:18 schreef WEST het volgende:
Tis jammer dat op de LT niet te zien is hoeveel achterstand Max heeft op Stevens.
98 seconden.quote:Op zondag 20 september 2015 14:18 schreef WEST het volgende:
Tis jammer dat op de LT niet te zien is hoeveel achterstand Max heeft op Stevens.
is nu te zien ja. net niet.quote:
nou dat is toch ongeveerquote:
Schedelbreuk fractuurtje, niks mis mee.quote:Op zondag 20 september 2015 14:17 schreef King_Merc het volgende:
Jos stamt gewoon 1 van die engineers in elkaar nu..
is de race al voorbij?quote:Op zondag 20 september 2015 14:20 schreef Zorro het volgende:
Olav had het toch over een 100% kans op een SC? Nou, waar blijft die?
Contract met Renault tekenen.quote:Op zondag 20 september 2015 14:20 schreef Fer het volgende:
Wat kun je verkeerd doen, waardoor de motor afslaat?
Een renault motor achter in hebben liggenquote:Op zondag 20 september 2015 14:20 schreef Fer het volgende:
Wat kun je verkeerd doen, waardoor de motor afslaat?
Is gras groen?quote:
Kijk naar je scherm?quote:Op zondag 20 september 2015 14:20 schreef Dagoduck het volgende:
Weet iemand een site waar je kan zien op welke plek ze allemaal rijden?
Sport 1 Goquote:Op zondag 20 september 2015 14:20 schreef Dagoduck het volgende:
quote:
http://www.formula1.com/c(...)ive.html#leaderboardquote:Op zondag 20 september 2015 14:20 schreef Dagoduck het volgende:
Had hem net gevonden, thanks.quote:Op zondag 20 september 2015 14:23 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
http://www.formula1.com/c(...)ive.html#leaderboard
Ik kan helemaal niets in het balkje invullen.... niet één letter dus.quote:Op zondag 20 september 2015 14:26 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
je hebt of teveel, of te weinig letters.
Hulkenberg ligt ervoor, dus moet Massa ruimte geven.quote:Op zondag 20 september 2015 14:29 schreef Rodawa het volgende:
Fout van Hulkenberg, stuurt in terwijl Massa daar gewoon zit.
Dit dus...quote:
Gas loslaten.quote:Op zondag 20 september 2015 14:31 schreef Fer het volgende:
Waar had Massa heen moet gaan, de bocht afsnijden?
Zou hier Massa niet de schuld geven. Elke normale coureur zou daar gewoon voor gaan, ze zitten naast elkaar voor de bocht, de enige reden dat Hulkenberg er iets voor komt is omdat hij de bocht inslingert en Massa een moeilijkere angle heeft. Wellicht ook niet Hulkenberg's fout want hij ziet hem waarschijnlijk überhaupt niet aankomen, bedenk ik me nu. Maar dan is het gewoon een racing incident en ook niet Massa's fout.quote:Op zondag 20 september 2015 14:30 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hulkenberg ligt ervoor, dus moet Massa ruimte geven.
Is ook nergens voor nodig.quote:Op zondag 20 september 2015 14:32 schreef Peterselieman het volgende:
Nog steeds een VSC en geen echte SC. Jammer
Jajaja, tankverbod heeft een Nederlands tintje dankzij Albers.quote:
Toch wel dus.quote:
Godverdomme. Waarom nou weerquote:
Rommel op de baan.quote:
Nee voor de VSC gepit.quote:Op zondag 20 september 2015 14:33 schreef truedestiny het volgende:
Kvyat dus 2 plekken verloren door de VSC
kimi heeft ook eens een tankslang meegenomen. volgens mij zelfs op dit circuit in 2008quote:Op zondag 20 september 2015 14:33 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Jajaja, tankverbod heeft een Nederlands tintje dankzij Albers.
Dus plekken verloren door de VSC.quote:
quote:Op zondag 20 september 2015 14:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
VSC is ook minder eerlijk dan SC voor de rijders.
Was Massa dus.quote:Op zondag 20 september 2015 14:34 schreef F1gamer het volgende:
[..]
kimi heeft ook eens een tankslang meegenomen. volgens mij zelfs op dit circuit in 2008
De man die klaagde over de leeftijd van Max, vanwege gebrek aan ervaring.quote:Op zondag 20 september 2015 14:34 schreef Ermanon het volgende:
En toch had Massa beter moeten weten met "zijn" ervaring
Bij een SC heeft de nummer 1 nadeel, maar voor de rest niemand. Ja, tenzij je zit te slapen.quote:
Brazilië 2009 geloof ik. Dat was nog een mooie eerste ronde, waarbij ook Trulli en Sutil op elkaar knalden, waar ze nog een tijd over nagekibbeld hebben.quote:Op zondag 20 september 2015 14:34 schreef F1gamer het volgende:
[..]
kimi heeft ook eens een tankslang meegenomen. volgens mij zelfs op dit circuit in 2008
NASCAR lucky dogquote:Op zondag 20 september 2015 14:35 schreef Fopje het volgende:
Dus nu heeft Max geen ronde achterstond meer?
Hij mag zo inhalen.quote:Op zondag 20 september 2015 14:35 schreef Fopje het volgende:
Als iedereen aansluit een stuk minder in ieder geval.quote:Op zondag 20 september 2015 14:35 schreef Fopje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |