Je moet niet teveel willen in één keer, die tijd goedmaken komt wel tijdens de tweede SC.quote:Op zondag 20 september 2015 14:36 schreef franklop het volgende:
jammere voor max is dat het rondje zo lang duurt, hij zal nooit aangesloten zijn aan de achterkant voordat de rest weer losgelaten wordt..
Kwam Trulli toen niet met foto's aanzetten op de eerstvolgende persconferentie om zijn onschuld te bewijzen of zoiets?quote:Op zondag 20 september 2015 14:35 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Brazilië 2009 geloof ik. Dat was nog een mooie eerste ronde, waarbij ook Trulli en Sutil op elkaar knalden, waar ze nog een tijd over nagekibbeld hebben.
Die was echt treurig bezig toen jaquote:Op zondag 20 september 2015 14:37 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Kwam Trulli toen niet met foto's aanzetten op de eerstvolgende persconferentie om zijn onschuld te bewijzen of zoiets?
Onzin. Iedereen met een gaatje achter zich heeft er nadeel van.quote:Op zondag 20 september 2015 14:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij een SC heeft de nummer 1 nadeel, maar voor de rest niemand.
Met als grootste slachtoffer Alonso, meteen gezapt.quote:Op zondag 20 september 2015 14:35 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Brazilië 2009 geloof ik. Dat was nog een mooie eerste ronde, waarbij ook Trulli en Sutil op elkaar knalden, waar ze nog een tijd over nagekibbeld hebben.
Haha jepquote:Op zondag 20 september 2015 14:37 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Kwam Trulli toen niet met foto's aanzetten op de eerstvolgende persconferentie om zijn onschuld te bewijzen of zoiets?
IDD, en Alonso er samen met Raikkonen om lachen en op een moment zegt Alonso gewoon "should we go?''quote:Op zondag 20 september 2015 14:37 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Bij een safety car is de situatie voor iedereen meer gelijk, vooral aan het begin van de situatie.quote:Op zondag 20 september 2015 14:37 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Onzin. Iedereen met een gaatje achter zich heeft er nadeel van.
En de SC is nog veel erger. Daar kun je nog veel meer tijd aan verliezen.
Beide argumenten slaan nergens op. Als iedereen langzamer rijdt heeft er niemand nadeel, behalve dan degenen die net daarvoor de pits ingingen. Maar daar kan niemand wat aan doen.
quote:Op zondag 20 september 2015 14:37 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ooooh. Ik ben in een troll getrapt. Damnquote:Op zondag 20 september 2015 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij een safety car is de situatie voor iedereen meer gelijk, vooral aan het begin van de situatie.
Verstappen effectquote:Op zondag 20 september 2015 14:39 schreef Dagoduck het volgende:
Dubbele telling in de TT?Heb ik nog nooit gezien
Oh ja, dat was er ook nog. Het was in ieder geval pure komedie.quote:Op zondag 20 september 2015 14:38 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
IDD, en Alonso er samen met Raikkonen om lachen en op een moment zegt Alonso gewoon "should we go?''![]()
quote:Op zondag 20 september 2015 14:39 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ooooh. Ik ben in een troll getrapt. Damn.
quote:Op zondag 20 september 2015 14:39 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Oh ja, dat was er ook nog. Het was in ieder geval pure komedie.
Neen. Maar goed, je kunt stoppen met onzin lullen, ik trapte er in.quote:Op zondag 20 september 2015 14:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij was toch van de Amerikaanse racesporten?
Wens je dat van iedereen?quote:Op zondag 20 september 2015 14:41 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Neen. Maar goed, je kunt stoppen met onzin lullen, ik trapte er in.
En nog ruim 50 seconden achter Stevens.quote:Op zondag 20 september 2015 14:40 schreef Dagoduck het volgende:
Verstappen 50 seconde sneller dan de nummer één
Meestal zie ik het wel. Er zijn een paar notoire trolls hier.quote:Op zondag 20 september 2015 14:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wens je dat van iedereen?
Want dan kun je beter zelf helemaal niet meer posten.
Gekeken en weer hard gelachen.quote:
Niet kapot, maar schoot in neutrale bij de herstart.quote:
Oke, apart.quote:Op zondag 20 september 2015 14:44 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Niet kapot, maar schoot in neutrale bij de herstart.
Echt hequote:Op zondag 20 september 2015 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
RSI is ook een beetje een flutafkorting
Dat is altijd een risico met Ricciardo, die kerel heeft al mooie risicovolle inhaalacties geplaatst de laatste twee jaar. Straks pakt hij gewoon P1 van Vettel.quote:Op zondag 20 september 2015 14:46 schreef Fir3fly het volgende:
Vettel moet gewoon Ricciardo naar Kimi duwen.
Formula One is the fastest way to get RSIquote:Op zondag 20 september 2015 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
RSI is ook een beetje een flutafkorting
Vettel pak je niet zomaar.quote:Op zondag 20 september 2015 14:47 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat is altijd een risico met Ricciardo, die kerel heeft al mooie risicovolle inhaalacties geplaatst de laatste twee jaar. Straks pakt hij gewoon P1 van Vettel.
Twee rondjes.quote:
idd zeg, ik moet een nieuwe Jupiler gaan halen .....quote:
Zonde ...quote:Op zondag 20 september 2015 14:49 schreef Nattekat het volgende:
Hülkenberg 3 plekken straf volgende week
De stewards zullen het beter weten dan een random Spanjaard op een Nederlands forum gok ik zo.quote:
ja, want ze geven jou gelijk zeker?quote:Op zondag 20 september 2015 14:50 schreef Beach het volgende:
[..]
De stewards zullen het beter weten dan een random Spanjaard op een Nederlands forum gok ik zo.
Ik heb mijn mening nog niet gegeven over het ongeluk noch de strafquote:Op zondag 20 september 2015 14:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja, want ze geven jou gelijk zeker?
Daarom vraag ik het ook.quote:Op zondag 20 september 2015 14:51 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb mijn mening nog niet gegeven over het ongeluk noch de straf
Hij rijdt met opzet niet maximaal tempoquote:Op zondag 20 september 2015 14:51 schreef zoem het volgende:
Is Vettel nou zo langzaam op deze banden of doet hij het nu met opzet voor Kimi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |