Ik at een bacon burger met mexicano en portie bitterballen.quote:Op zaterdag 19 september 2015 19:52 schreef Caland het volgende:
Ik eet overigens een durum doner.
Met en portie vlammetjes on the side.
#viesdik
Ugala?quote:Op zaterdag 19 september 2015 19:52 schreef Caland het volgende:
Ik eet overigens een durum doner.
Met en portie vlammetjes on the side.
#viesdik
Dat is anders herkenbaar hoorquote:Op zaterdag 19 september 2015 19:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, echt lucky dat Zoet dat doet
Eigenlijk Locadia, maar die staat er niet in.quote:
12 minuten + een beetjequote:Op zaterdag 19 september 2015 20:05 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Hoeveel minuten nog voor Twente?
Kwartier.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:05 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Hoeveel minuten nog voor Twente?
Cambuur-ADO is bezig?quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is eigenlijk gewoon een degradatie duel nu in Leeuwarden.
3-4 weken ofzo.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:09 schreef Coco98 het volgende:
Is er al bekend hoe lang Guardado er uit ligt?
Maandag nieuwe scan als de zwelling weg is. Nu nog niet te zeggen. Guardado zelf denkt inderdaad een week of 4, maar ja, dat is geen arts.quote:
Man uit de stad gespot die nog nooit een stekelvarken heeft gezien.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:11 schreef Wiebeldak het volgende:
Lestienne heeft een dood stekelvarken op zijn hoofd.
Op het platteland zie je dagelijks stekelvarkens inderdaad.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:12 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Man uit de stad gespot die nog nooit een stekelvarken heeft gezien.
Spelen teveel OSM, 4-5-1.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Heracles schiet alleen van afstand.
De familie van Tannane wel.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Op het platteland zie je dagelijks stekelvarkens inderdaad.
Dat is geen dood stekelvarken.quote:
Was een perfecte tackle, had nooit voor gefloten mogen worden. En dan de vrije trap van ADO tegenhouden om onze captain geel te geven wegens protesteren, de teringquote:Op zaterdag 19 september 2015 20:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zwolle maakt een overtreding, ado zou er rood voor krijgen. Calimeroooo
Bedankt Henk.twitter:HenkAlbers1970 twitterde op zaterdag 19-09-2015 om 20:15:18Spel licht momenteel stil vanwege blessurebehandeling reageer retweet
haha lichtquote:Op zaterdag 19 september 2015 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Bedankt Henk.twitter:HenkAlbers1970 twitterde op zaterdag 19-09-2015 om 20:15:18Spel licht momenteel stil vanwege blessurebehandeling reageer retweet
Nee ga weg rot opquote:Op zaterdag 19 september 2015 20:16 schreef Doosopwielen het volgende:
iemand een linkje met de PSV-Heracles stream? Ik zit op het werk, kan het thuis niet kijken.
alvast bedankt
Ik zeg ook niet dat de kaart terecht was. Maar als een speler van ADO dat zou doen zou er rood getrokken wordenquote:Op zaterdag 19 september 2015 20:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Was een perfecte tackle, had nooit voor gefloten mogen worden. En dan de vrije trap van ADO tegenhouden om onze captain geel te geven wegens protesteren, de tering
http://live.foxsports.nl/live/kanaal/1/quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:16 schreef Doosopwielen het volgende:
iemand een linkje met de PSV-Heracles stream? Ik zit op het werk, kan het thuis niet kijken.
alvast bedankt
Ach, onzin. Dit is gewoon indekken voor als er straks kaarten vallen.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat de kaart terecht was. Maar als een speler van ADO dat zou doen zou er rood getrokken worden
100% zeker!
Haha wat een groep malloten waren dat dan.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom doen die vluchtelingen Ajax supporters na?
Mijne was beter.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:18 schreef Zorro het volgende:
De vluchtelingen hebben Almelo ook bereikt zag ik.
Dat heet nou integreren. Dan kunnen ze beter hun eigen cultuur houden,quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Even op gereageerd als waardering dan.quote:
Man uit een dorp gespot die nog nooit een turk heeft gezien...quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:18 schreef Doublepain het volgende:
Die Turken denken het sfeertje van een Turkse ploeg te kunnen maken, stakkers.
Joden moesten ook vluchten in de oorlog.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
thanksquote:Op zaterdag 19 september 2015 20:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Even op gereageerd als waardering dan.
Ja, naar een zolderkamer. Zo moeilijk hadden ze het niet hoor.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:19 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Joden moesten ook vluchten in de oorlog.
En? Wat vond je van die tackle van Alberg?quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat de kaart terecht was. Maar als een speler van ADO dat zou doen zou er rood getrokken worden
100% zeker!
You're welcome.quote:
Aan de hoeveelheid borsthaar en gezichtshaar kun je stellen dat het Turken zijn.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:19 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Man uit een dorp gespot die nog nooit een turk heeft gezien...
Rene Hake is de achtste trainer van Twente op rij die in zijn tweede wedstrijd net zo veel punten scoort als in zijn eerste. Is dat geen leuk statistiekje?quote:
*you'requote:Op zaterdag 19 september 2015 20:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Your welcome.
Als je tenminste geen vluchteling bent. Je hebt gezien wat ervan komt als je dat tegen hen roept.
yourquote:Op zaterdag 19 september 2015 20:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Your welcome.
Als je tenminste geen vluchteling bent. Je hebt gezien wat ervan komt als je dat tegen hen roept.
HAHAHAHA DEZE MAN ZEGT YOURquote:Op zaterdag 19 september 2015 20:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
You're welcome.
Shit, ninja edit te laat.quote:
De spelers zijn echt bevrijd sinds het vertrek van Scheuder.quote:
Gewoon geel.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
En? Wat vond je van die tackle van Alberg?
Te laatquote:
Feyenoord?quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan moeten ze volgende week nog eens tegen een ploeg die nog saaier voetbal speelt.
Ajax was vorige week. Is 2-2 geworden.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan moeten ze volgende week nog eens tegen een ploeg die nog saaier voetbal speelt.
Dan weet ik niet op welke club je doelt.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord speelt de komende week twee keer tegen PEC.
Limburg.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:22 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dan weet ik niet op welke club je doelt.
quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
rustaaaaaghquote:Op zaterdag 19 september 2015 20:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Nee, dat zei ik nietquote:Op zaterdag 19 september 2015 20:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Was een stuk harder dan die tackle van PEC net en geen rood. Was toch 100% zeker?
Een toeter turk zonder toeter. Geef hem een fluit en....quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:23 schreef Cavaliers het volgende:
Guzubuyuk fluit echt voor alles. Heel irritant.
En toeterjan, is die er ook?quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
De trommelaar blijft stug doortrommelen.
Het gemis van Guardado is groot.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:24 schreef GGMM het volgende:
Haha PSV
Dinsdag zei iedereen nog dat de winst op Manchester de verdienste van PSV was.
Van roken schijn je een tering lelijk gebit te krijgen. Past wel bij lelijke mensen.quote:
POW POW POWquote:Op zaterdag 19 september 2015 20:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Van roken schijn je een tering lelijk gebit te krijgen. Past wel bij lelijke mensen.
het is een complotquote:Op zaterdag 19 september 2015 20:28 schreef Cavaliers het volgende:
Hendrix gebruikt zijn schouder.
Vrije trap Heracles.
Dadelijk zal ook wel de onterechte 2-1 vallen.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:28 schreef Cavaliers het volgende:
Vrije trap Heracles.
Daar kunnen ze idd niks van. Goed dat ze in het doel staan.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:28 schreef Brammess het volgende:
Zoet en Cillessen zijn allebei een drama als het om afstandschoten gaat vind ik
Schoten gevuurd.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Van roken schijn je een tering lelijk gebit te krijgen. Past wel bij lelijke mensen.
KNHBquote:Op zaterdag 19 september 2015 20:28 schreef Cavaliers het volgende:
Vrije trap Heracles.
Dit zijn harde schoten.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
*verdiend.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:29 schreef Wiebeldak het volgende:
Als je Heracles zo ziet voetballen staan ze verdient zo hoog in de ranglijst. Spelen erg leuk voetbal.
Inderdaadquote:Op zaterdag 19 september 2015 20:29 schreef Wiebeldak het volgende:
Als je Heracles zo ziet voetballen staan ze verdient zo hoog in de ranglijst. Spelen erg leuk voetbal.
Nee, had nog een pakje over van een feestje. Uiteraard stop ik weer gewoon als die op is.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent gewoon gaan roken![]()
.
Dit valt me heel erg tegen van je na je drie jaar durende streak.
hahquote:Op zaterdag 19 september 2015 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, had nog een pakje over van een feestje. Uiteraard stop ik weer gewoon als die op is.
Ik kijk niet maar mijn morele steun heb je.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Oooohhhhh ik hoop zo dat Ado daar wint in Zwolle. Wie hoopt mee?
Waar is Opper? Mijn steun en toeverlaat tijdens deze wedstrijd!
Dat zeggen alle verslaafden.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, had nog een pakje over van een feestje. Uiteraard stop ik weer gewoon als die op is.
Wat is dit voor 'n enorm laffe instelling, zeg. Jezus christus.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dadelijk zal ook wel de onterechte 2-1 vallen.
quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:30 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik kijk niet maar mijn morele steun heb je.
Dankjewel, vriendquote:Op zaterdag 19 september 2015 20:30 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik kijk niet maar mijn morele steun heb je.
Dat is waar.quote:
Ik ben echt goed.quote:Op zaterdag 19 september 2015 17:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV zit nog in de feeststemming en gaat daardoor punten verspelen
Dat lijkt mij wel.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:31 schreef Brammess het volgende:
Is dit de beste seizoenstart van Heracles als ze dit winnen?
vooruitquote:Op zaterdag 19 september 2015 20:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wacht nou maar met die zelfpijperij tot het eindsignaal heeft geklonken.
quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:33 schreef Doublepain het volgende:
Propper en Lestienne
Wat een kut aankopen
Doe eens rustig.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:33 schreef Doublepain het volgende:
Propper en Lestienne
Wat een kut aankopen, bestuur tegen de muur zsm
ah, daarom mag jij eddy zoey niet...quote:
Zo zie ik hem iddquote:Op zaterdag 19 september 2015 20:34 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
ah, daarom mag jij eddy zoey niet...
hoi sander
Niet gekliktquote:Op zaterdag 19 september 2015 20:34 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
hoi sander
Wat een zelfvertrouwen straalt ie uit..quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:34 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
hoi sander
Davy?quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij zit het een beetje diep bij RubenSosa.
Woordgrapjes aan het eind, het is Mexicanobakker.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:34 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
hoi sander
Roda JC uit, altijd lastig.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:36 schreef Wiebeldak het volgende:
Geweldig al die frusti reacties. Morgen rond 12:30 ben ik weer aan de beurt. Maar vanavond ben ik rustaaaagh.
Ik ken die Propper eigenlijk alleen maar van die ene keer dat hij door zijn benen werd gespeeld door Eriksen, waarom koopt PSV zo'n speler?quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:33 schreef Doublepain het volgende:
Propper en Lestienne
quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als ajax morgen wint kan Psv fluiten naar het kampioenschap.
Tja, dat krijg je als je ook eindelijk weer eens zware Europese wedstrijden moet spelen.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:37 schreef Rickertman96 het volgende:
Zo typisch dit, 2-1 achterstaan tegen fucking Heracles
Omdat het incompetente scouts heeft.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ken die Propper eigenlijk alleen maar van die ene keer dat hij door zijn benen werd gespeeld door Eriksen, waarom koopt PSV zo'n speler?
Prima middenvelder hoor. Veel spelinzicht, technisch, pikt ook nog af en toe een goaltje mee. Betere middenvelder dan wat Ajax heeft lopen, bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ken die Propper eigenlijk alleen maar van die ene keer dat hij door zijn benen werd gespeeld door Eriksen, waarom koopt PSV zo'n speler?
uh, oké?quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat fucking Heracles dat 2 plaatsen hoger staat dan PSV?quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:37 schreef Rickertman96 het volgende:
Zo typisch dit, 2-1 achterstaan tegen fucking Heracles
Als er ergens een spandoek in buizen frame hangt bij het stadion, want die werd besteld bij mij op het werk door Roda van de week, staat er ergens heel klein 1908 met zwarte stift.quote:
Je hebt geen zin gehad om ajax tegen celtic te bekijken geloof ik.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik geniet hoorquote:Op zaterdag 19 september 2015 20:38 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dat fucking Heracles dat 2 plaatsen hoger staat dan PSV?
Zeker, die 5 punten haal je nooit meer in in 28 wedstrijden.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jij tegen de muur, zeiksnorquote:Op zaterdag 19 september 2015 20:33 schreef Doublepain het volgende:
Propper en Lestienne
Wat wordt de uitslag?quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:38 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Als er ergens een spandoek in buizen frame hangt bij het stadion, want die werd besteld bij mij op het werk door Roda van de week, staat er ergens heel klein 1908 met zwarte stift.Ik kon het niet laten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |