*verdiend.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:29 schreef Wiebeldak het volgende:
Als je Heracles zo ziet voetballen staan ze verdient zo hoog in de ranglijst. Spelen erg leuk voetbal.
Inderdaadquote:Op zaterdag 19 september 2015 20:29 schreef Wiebeldak het volgende:
Als je Heracles zo ziet voetballen staan ze verdient zo hoog in de ranglijst. Spelen erg leuk voetbal.
Nee, had nog een pakje over van een feestje. Uiteraard stop ik weer gewoon als die op is.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent gewoon gaan roken![]()
.
Dit valt me heel erg tegen van je na je drie jaar durende streak.
hahquote:Op zaterdag 19 september 2015 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, had nog een pakje over van een feestje. Uiteraard stop ik weer gewoon als die op is.
Ik kijk niet maar mijn morele steun heb je.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Oooohhhhh ik hoop zo dat Ado daar wint in Zwolle. Wie hoopt mee?
Waar is Opper? Mijn steun en toeverlaat tijdens deze wedstrijd!
Dat zeggen alle verslaafden.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, had nog een pakje over van een feestje. Uiteraard stop ik weer gewoon als die op is.
Wat is dit voor 'n enorm laffe instelling, zeg. Jezus christus.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dadelijk zal ook wel de onterechte 2-1 vallen.
quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:30 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik kijk niet maar mijn morele steun heb je.
Dankjewel, vriendquote:Op zaterdag 19 september 2015 20:30 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik kijk niet maar mijn morele steun heb je.
Dat is waar.quote:
Ik ben echt goed.quote:Op zaterdag 19 september 2015 17:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV zit nog in de feeststemming en gaat daardoor punten verspelen
Dat lijkt mij wel.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:31 schreef Brammess het volgende:
Is dit de beste seizoenstart van Heracles als ze dit winnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |