vooruitquote:Op zaterdag 19 september 2015 20:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wacht nou maar met die zelfpijperij tot het eindsignaal heeft geklonken.
quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:33 schreef Doublepain het volgende:
Propper en Lestienne
Wat een kut aankopen
Doe eens rustig.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:33 schreef Doublepain het volgende:
Propper en Lestienne
Wat een kut aankopen, bestuur tegen de muur zsm
ah, daarom mag jij eddy zoey niet...quote:
Zo zie ik hem iddquote:Op zaterdag 19 september 2015 20:34 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
ah, daarom mag jij eddy zoey niet...
hoi sander
Niet gekliktquote:Op zaterdag 19 september 2015 20:34 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
hoi sander
Wat een zelfvertrouwen straalt ie uit..quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:34 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
hoi sander
Davy?quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij zit het een beetje diep bij RubenSosa.
Woordgrapjes aan het eind, het is Mexicanobakker.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:34 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
hoi sander
Roda JC uit, altijd lastig.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:36 schreef Wiebeldak het volgende:
Geweldig al die frusti reacties. Morgen rond 12:30 ben ik weer aan de beurt. Maar vanavond ben ik rustaaaagh.
Ik ken die Propper eigenlijk alleen maar van die ene keer dat hij door zijn benen werd gespeeld door Eriksen, waarom koopt PSV zo'n speler?quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:33 schreef Doublepain het volgende:
Propper en Lestienne
quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als ajax morgen wint kan Psv fluiten naar het kampioenschap.
Tja, dat krijg je als je ook eindelijk weer eens zware Europese wedstrijden moet spelen.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:37 schreef Rickertman96 het volgende:
Zo typisch dit, 2-1 achterstaan tegen fucking Heracles
Omdat het incompetente scouts heeft.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ken die Propper eigenlijk alleen maar van die ene keer dat hij door zijn benen werd gespeeld door Eriksen, waarom koopt PSV zo'n speler?
Prima middenvelder hoor. Veel spelinzicht, technisch, pikt ook nog af en toe een goaltje mee. Betere middenvelder dan wat Ajax heeft lopen, bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ken die Propper eigenlijk alleen maar van die ene keer dat hij door zijn benen werd gespeeld door Eriksen, waarom koopt PSV zo'n speler?
uh, oké?quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat fucking Heracles dat 2 plaatsen hoger staat dan PSV?quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:37 schreef Rickertman96 het volgende:
Zo typisch dit, 2-1 achterstaan tegen fucking Heracles
Als er ergens een spandoek in buizen frame hangt bij het stadion, want die werd besteld bij mij op het werk door Roda van de week, staat er ergens heel klein 1908 met zwarte stift.quote:
Je hebt geen zin gehad om ajax tegen celtic te bekijken geloof ik.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik geniet hoorquote:Op zaterdag 19 september 2015 20:38 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dat fucking Heracles dat 2 plaatsen hoger staat dan PSV?
Zeker, die 5 punten haal je nooit meer in in 28 wedstrijden.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jij tegen de muur, zeiksnorquote:Op zaterdag 19 september 2015 20:33 schreef Doublepain het volgende:
Propper en Lestienne
Wat wordt de uitslag?quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:38 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Als er ergens een spandoek in buizen frame hangt bij het stadion, want die werd besteld bij mij op het werk door Roda van de week, staat er ergens heel klein 1908 met zwarte stift.Ik kon het niet laten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |