Was een perfecte tackle, had nooit voor gefloten mogen worden. En dan de vrije trap van ADO tegenhouden om onze captain geel te geven wegens protesteren, de teringquote:Op zaterdag 19 september 2015 20:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zwolle maakt een overtreding, ado zou er rood voor krijgen. Calimeroooo
Bedankt Henk.twitter:HenkAlbers1970 twitterde op zaterdag 19-09-2015 om 20:15:18Spel licht momenteel stil vanwege blessurebehandeling reageer retweet
haha lichtquote:Op zaterdag 19 september 2015 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Bedankt Henk.twitter:HenkAlbers1970 twitterde op zaterdag 19-09-2015 om 20:15:18Spel licht momenteel stil vanwege blessurebehandeling reageer retweet
Nee ga weg rot opquote:Op zaterdag 19 september 2015 20:16 schreef Doosopwielen het volgende:
iemand een linkje met de PSV-Heracles stream? Ik zit op het werk, kan het thuis niet kijken.
alvast bedankt
Ik zeg ook niet dat de kaart terecht was. Maar als een speler van ADO dat zou doen zou er rood getrokken wordenquote:Op zaterdag 19 september 2015 20:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Was een perfecte tackle, had nooit voor gefloten mogen worden. En dan de vrije trap van ADO tegenhouden om onze captain geel te geven wegens protesteren, de tering
http://live.foxsports.nl/live/kanaal/1/quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:16 schreef Doosopwielen het volgende:
iemand een linkje met de PSV-Heracles stream? Ik zit op het werk, kan het thuis niet kijken.
alvast bedankt
Ach, onzin. Dit is gewoon indekken voor als er straks kaarten vallen.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat de kaart terecht was. Maar als een speler van ADO dat zou doen zou er rood getrokken worden
100% zeker!
Haha wat een groep malloten waren dat dan.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom doen die vluchtelingen Ajax supporters na?
Mijne was beter.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:18 schreef Zorro het volgende:
De vluchtelingen hebben Almelo ook bereikt zag ik.
Dat heet nou integreren. Dan kunnen ze beter hun eigen cultuur houden,quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Even op gereageerd als waardering dan.quote:
Man uit een dorp gespot die nog nooit een turk heeft gezien...quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:18 schreef Doublepain het volgende:
Die Turken denken het sfeertje van een Turkse ploeg te kunnen maken, stakkers.
Joden moesten ook vluchten in de oorlog.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
thanksquote:Op zaterdag 19 september 2015 20:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Even op gereageerd als waardering dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |