boehoehoequote:
Niet?quote:Op zaterdag 19 september 2015 15:46 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
boehoehoeer is een nummertje niet aangepast
'Schot' voor open doel inderdaad.quote:Op zaterdag 19 september 2015 15:49 schreef Boarderzip het volgende:
Ik vind Paul di Resta ook maar weinig toevoegen, die gast trapt alleen maar open deuren in
Er wordt elke GP 1000x gevraagd om hulp, terwijl het al 1050x is uitgelegd. Niet alleen nu.quote:Op zaterdag 19 september 2015 15:49 schreef Meike26 het volgende:
Ik was daar mogelijk ook de aanstichter ervan, maar ik vroeg slechts om een herhaling van de race morgen.. Niet een stream
sport 1quote:Op zaterdag 19 september 2015 15:51 schreef S95Sedan het volgende:
Streams illegaal?
Laat ze eerst maar eens met een fatsoenlijk betaald alternatief komen.
(En kom niet aan met sport1)
Sport1quote:Op zaterdag 19 september 2015 15:51 schreef S95Sedan het volgende:
Streams illegaal?
Laat ze eerst maar eens met een fatsoenlijk betaald alternatief komen.
(En kom niet aan met sport1)
Het si voor allemaal een beetje nieuw. De volgende keer vraag ik het niet nog een keerquote:Op zaterdag 19 september 2015 15:50 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Er wordt elke GP 1000x gevraagd om hulp, terwijl het al 1050x is uitgelegd. Niet alleen nu.
Sport1. Geen reclames tijdens de race, prima kwaliteit en geen Duitsers.quote:Op zaterdag 19 september 2015 15:51 schreef S95Sedan het volgende:
Streams illegaal?
Laat ze eerst maar eens met een fatsoenlijk betaald alternatief komen.
(En kom niet aan met sport1)
Nee,ik wil F1, geen andere meuk erbij, de rest kijk ik toch niet.quote:Op zaterdag 19 september 2015 15:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sport1. Geen reclames tijdens de race, prima kwaliteit en geen Duitsers.
quote:Op zaterdag 19 september 2015 15:49 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
'Schot' voor open doel inderdaad.
Sport1 Go. Enkel race en kwalificatie. Opgelost, slotjequote:Op zaterdag 19 september 2015 15:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee,ik wil F1, geen andere meuk erbij, de rest kijk ik toch niet.
Plus commentaar van engels is 10x beter.
dan zou 1 of meerdere uitvalbeurten van Mercedes hem moeten helpenquote:Op zaterdag 19 september 2015 15:55 schreef nils7 het volgende:
Als Vettel alles nu wint kan ie dan nog WK op?
Verse banden sparenquote:Op zaterdag 19 september 2015 15:55 schreef Sylv3se het volgende:
Waarom gaat Max niet gewoon voor 2 runs, ze nemen wel risico om maar voor één run te gaan.
Banden sparen, als ik hoor dat het morgen 3 stoppers wordenquote:Op zaterdag 19 september 2015 15:55 schreef VXXLL het volgende:
Waarom doet Max maar zo weinig rondjes in Q3?
Dan wordt hij niet aangereden door Grosjeanquote:Op zaterdag 19 september 2015 15:55 schreef Sylv3se het volgende:
Waarom gaat Max niet gewoon voor 2 runs, ze nemen wel risico om maar voor één run te gaan.
Watquote:
mercedes heeft het nietquote:
Maxquote:Op zaterdag 19 september 2015 15:57 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ze zijn nog bezig 2 minuten ruim, Ik gok op Vettel
Dat sowiesoquote:
Zal wel nog in 2013 zijn?quote:Op zaterdag 19 september 2015 15:59 schreef Nattekat het volgende:
Geen Mercedes op pole, dat is lang geleden
fixed.quote:
Massa vorig jaar.quote:Op zaterdag 19 september 2015 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zal wel nog in 2013 zijn?
Oostenrijk vorig jaar stond Williams toch op de 1e rij?quote:Op zaterdag 19 september 2015 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zal wel nog in 2013 zijn?
Eerder 1 à 2 tiende verloren denk ik.quote:Op zaterdag 19 september 2015 16:03 schreef Abdus18 het volgende:
En verstappen zal wel geen tijd gewonnen hebben met zn slide buiten de baan, dus de tijd zal wel blijven staan
Niks gewonnen, behoudt zijn tijd gewoon.quote:Op zaterdag 19 september 2015 16:03 schreef Montov het volgende:
Verstappen wel met 4 wielen buiten de baan, dus of hij zijn tijd behoudt?
Ouderwets hard trappend vernederd.quote:
Alleen voor voetbal.quote:Op zaterdag 19 september 2015 15:41 schreef Beach het volgende:
Daarbij is illegale streams aanbieden nog altijd niet toegestaan op fok dacht ik zo.
Hij moet er tijd me winnen om echt een straf te krijgen.. zo rond zwabberen je auto redden zal je eerder veel tijd kostenquote:Op zaterdag 19 september 2015 16:03 schreef Montov het volgende:
Verstappen wel met 4 wielen buiten de baan, dus of hij zijn tijd behoudt?
Ricciardo verloor zijn tijd ook niet nadat hij daar naast de baan ging in Q1. Zal dus wel loslopen.quote:Op zaterdag 19 september 2015 16:03 schreef Montov het volgende:
Verstappen wel met 4 wielen buiten de baan, dus of hij zijn tijd behoudt?
quote:Op zaterdag 19 september 2015 16:04 schreef zoem het volgende:
Maar waar blijft de hh van Max z'n slide?
Kon ook niet verwachten dat Pirelli een handje zou helpen.quote:Op zaterdag 19 september 2015 16:05 schreef Abdus18 het volgende:
wie had ooit gedacht dat je in 2015 zou kunnen zeggen dat een Merc 1,5 seconden achter de pole staat....
quote:Op zaterdag 19 september 2015 16:05 schreef zoem het volgende:
Heerlijk om eens geen Mercedes te zien op de eerste twee gridlijnen.
Wederom een grote grap met de Pirelli banden, zelfde als in 2013.quote:Op zaterdag 19 september 2015 16:05 schreef zoem het volgende:
Heerlijk om eens geen Mercedes te zien op de eerste twee gridlijnen.
Vechtauto's? Wat houdt dat in? Dan zullen de rode stieren wel sterke vechtauto's zijn.quote:Op zaterdag 19 september 2015 16:08 schreef Djoetma het volgende:
Grote verschillen binnen de top 10. En de Mercs zijn geen sterke vecht-auto's, wat al gebleken is. Zijn zijn gewoon te traag op dit circuit.
Wat is er volgens jou mis met de Pirelli's bij Mercedes?quote:Op zaterdag 19 september 2015 16:06 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Wederom een grote grap met de Pirelli banden, zelfde als in 2013.
Waar heb je het overquote:Op zaterdag 19 september 2015 16:06 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Wederom een grote grap met de Pirelli banden, zelfde als in 2013.
tirepressures zekerquote:Op zaterdag 19 september 2015 16:09 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Waar heb je het overWat heeft dit met Pirelli te maken?
Dat heeft toch niets met Pirelli te maken, maar Mercedes zelf wat die druk aanpast.....quote:
Leuk net ja met Jenson.quote:Op zaterdag 19 september 2015 16:11 schreef Doevelaer het volgende:
Jensen blijft een held, met afstand een van de meest sympathieke coureurs van het veld.
Bandendruk hebben ze verhoogd, wat een enorm nadeel is voor Mercedes en een enorm voordeel voor Ferrari. Waar denk je anders waar die 1,5sec ineens vandaan komt, is puur banden. Zo kun je het ook spannend maken natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 september 2015 16:09 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Wat is er volgens jou mis met de Pirelli's bij Mercedes?
Auto's die in het duel het goed doen. Er is meer dan alleen snelheid. De mogelijkheid om van de lijn te rijden en beweegbaar te zijn op snelheid, wat meer snelheid op de eerste meters hebben zijn bijv. zaken die je helpen in een gevecht.quote:Op zaterdag 19 september 2015 16:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Vechtauto's? Wat houdt dat in? Dan zullen de rode stieren wel sterke vechtauto's zijn.
Hongarije en Monaco waren ze nog ruim sneller, en nu 1,5sec langzamer...yeah right.quote:Op zaterdag 19 september 2015 16:14 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik denk dat Monza, een ideaal circuit voor Mercedes, een beetje verbloemd heeft dat het gat dat Mercedes had al stukken kleiner aan het worden was, en in welke mate de updates van de concurrenten hebben gewerkt. Het kan nog een leuk seizoensslot worden, misschien zelfs wel met wat WK-spanning indien er wat gekke races tussenzitten.
Mercedes is toch 1 van de teams waardoor Pirelli een paar jaar geleden zijn banden aan moest passen omdat ze ze andersom en tegen alle adviezen in op de auto legden? En wat heel erg in het nadeel van andere teams was?quote:Op zaterdag 19 september 2015 16:12 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Bandendruk hebben ze verhoogd, wat een enorm nadeel is voor Mercedes en een enorm voordeel voor Ferrari. Waar denk je anders waar die 1,5sec ineens vandaan komt, is puur banden. Zo kun je het ook spannend maken natuurlijk.
Wanneer is dit seizoen gebleken dat de Mercedes geen "vechtauto" is? Ik vind je omschrijving overigens nog steeds wat vreemd, ik zou toch aannemen dat de Mercedes daarin één van de betere auto's is gezien ze makkelijker de auto ervoor kunnen volgen omdat ze al zoveel sneller zijn (of waren, afhankelijk van of deze kwalificatie een redelijk beeld gaat schetsen van de rest van het seizoen).quote:Op zaterdag 19 september 2015 16:15 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Auto's die in het duel het goed doen. Er is meer dan alleen snelheid. De mogelijkheid om van de lijn te rijden en beweegbaar te zijn op snelheid, wat meer snelheid op de eerste meters hebben zijn bijv. zaken die je helpen in een gevecht.
Vorig jaar is er niks aangepast, weet niet waar je het over hebt.quote:Op zaterdag 19 september 2015 16:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Mercedes is toch 1 van de teams waardoor Pirelli een paar jaar geleden zijn banden aan moest passen omdat ze ze andersom en tegen alle adviezen in op de auto legden? En wat heel erg in het nadeel van andere teams was?
Nou dan.
Kijk anders eens naar de gemiddelde Amerikaanse auto of Europese auto.... Amerikaanse auto's kunnen vast wel hard rechte baantjes trekken... maar bij veel bochten wint de gemiddelde Europese auto.quote:Op zaterdag 19 september 2015 16:19 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wanneer is dit seizoen gebleken dat de Mercedes geen "vechtauto" is? Ik vind je omschrijving overigens nog steeds wat vreemd, ik zou toch aannemen dat de Mercedes daarin één van de betere auto's is gezien ze makkelijker de auto ervoor kunnen volgen omdat ze al zoveel sneller zijn (of waren, afhankelijk van of deze kwalificatie een redelijk beeld gaat schetsen van de rest van het seizoen).
Wie had het over vorig jaar? Dat was 2 jaar geleden, maar dat neemt niet weg dat Mercedes zelf de regels aan zijn laars lapt waardoor dingen worden veranderd in hun voordeel, en nu (ALS het al van invloed is) is het janken omdat het andersom is. Boehoe.quote:Op zaterdag 19 september 2015 16:21 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Vorig jaar is er niks aangepast, weet niet waar je het over hebt.
Dat dus. Jammer van Max anders had ie Bottas ook gepakt.quote:Op zaterdag 19 september 2015 16:02 schreef Sjemmert het volgende:
7de plek verspild in de laatste bocht maar 8e is netjes. vettel wow zeer goed.
En Mercedes kon dit seizoen op beide vlakken alles beter dan de concurrentie.quote:Op zaterdag 19 september 2015 16:22 schreef MrStock het volgende:
[..]
Kijk anders eens naar de gemiddelde Amerikaanse auto of Europese auto.... Amerikaanse auto's kunnen vast wel hard rechte baantjes trekken... maar bij veel bochten wint de gemiddelde Europese auto.
2013 was totaal iets anders, toen maakte Pirelli banden die na 5 rondjes al versleten waren. Bandendruk horen teams gewoon vrij in te zijn, maar ze verplichten ineens om met hogere druk te rijden, dat heeft enorm veel invloed op de auto's. Je ontwikkelt vooraf een auto op basis van de banden die Pirelli levert en ineens passen ze die banden aan. En nu is Singapore een circuit waar de banden heel belangrijk zijn.quote:Op zaterdag 19 september 2015 16:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wie had het over vorig jaar? Dat was 2 jaar geleden, maar dat neemt niet weg dat Mercedes zelf de regels aan zijn laars lapt waardoor dingen worden veranderd in hun voordeel, en nu (ALS het al van invloed is) is het janken omdat het andersom is. Boehoe.
Is hier gelijk aan Monaco en zelfde als vorig jaar aldus Laudaquote:Op zaterdag 19 september 2015 16:12 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Bandendruk hebben ze verhoogd, wat een enorm nadeel is voor Mercedes en een enorm voordeel voor Ferrari. Waar denk je anders waar die 1,5sec ineens vandaan komt, is puur banden. Zo kun je het ook spannend maken natuurlijk.
-Ze waren wel vrij ruim sneller, maar regelmatig zaten ook de Ferrari's en Renaults binnen de seconde. Dat zien we al een race of 7.quote:Op zaterdag 19 september 2015 16:15 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Hongarije en Monaco waren ze nog ruim sneller, en nu 1,5sec langzamer...yeah right.
Dit zei Hamilton anders donderdagquote:Op zaterdag 19 september 2015 16:40 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
-Ze waren wel vrij ruim sneller, maar regelmatig zaten ook de Ferrari's en Renaults binnen de seconde. Dat zien we al een race of 7.
- Ze hadden het op zaterdag altijd goed voor mekaar en Hamilton had een lekkere reeks. In de race was de auto lang niet altijd zo oppermachtig. Dat kan ook wel eens andersom zijn of een handlingsprobleem met de auto ook in de kwalificatie naar voren komt.
- Ferrari en volgens mij ook Red Bull hebben aardig wat ge-update, het is niet raar dat achterliggende teams daarmee flink inlopen. Het is ook niet raar dat je niet meteen goed ziet wanneer Monza het eerstvolgende circuit is want daar heeft de nog steeds sterkste motor een groot voordeel.
Lauda zegt dat de bandendruk voor Singapore helemaal niet veranderd is. Maar goed, de procedures zijn aangescherpt en nu is wellicht een minimum ook daadwerkelijk een minimum itt in Monza. Zou Mercedes dan al vaker met te zachte banden hebben gereden?
Rosberg verprutst toch weer zijn start.quote:Op zaterdag 19 september 2015 16:49 schreef DeeBee het volgende:
Zou ideaal zijn als Max morgen die Williams snel voorbij is, daarna lekker knokken met de Mercs.
Dat ging over Monzaquote:Op zaterdag 19 september 2015 16:52 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Dit zei Hamilton anders donderdag
“In terms of putting the pressures up, I don’t personally think it is the right way,” said the newly blond Hamilton on the Thursday. He added, “I don’t think any of us have tried five psi more in these tyres because they are not designed to have five psi more”.
Oke, had het hier gelezen http://thejudge13.com/201(...)for-f1-singapore-gp/quote:
uhuh en dat is ook de reden dat Arrivabene denkt dat het eenmalig is dat Mercedes er niet bij zitquote:Op zaterdag 19 september 2015 17:11 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Oke, had het hier gelezen http://thejudge13.com/201(...)for-f1-singapore-gp/
Rijders geven ook aan dat ze banden gewoon niet in operating window kregen vandaag. Volgende week is Suzuka wat weer een totaal ander circuit is met veel high speed bochten.
Kvyat nog even in de laatste ronde in de muur en Max gaat naar het podiumquote:Op zaterdag 19 september 2015 17:16 schreef Sjemmert het volgende:
Morgen gaat Max snel voorbij aan Bottas. Vroeg in de race een safetycar en op de restart pakt Max Rosberg. Even later krijgt Hamilton het aan de stok met Raikkonen en gaan ze er beide af. Eindstand = 1 Vettel 2 Ricciardo 3 Kvyat 4 Verstappen.
Of weer een klapband bij Vettel en dan een redbull podiumquote:Op zaterdag 19 september 2015 17:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Kvyat nog even in de laatste ronde in de muur en Max gaat naar het podium
Nee want dat had ie vandaag al moeten doen.quote:Op zaterdag 19 september 2015 17:27 schreef Ferry_76 het volgende:
Dus Hammie gaat de statistieken van zijn grote voorbeeld niet evenaren morgen..
41 overwinningen in 161 races bedoelde ik. Het kan nog, maar gaat wel moeilijk worden.quote:Op zaterdag 19 september 2015 17:28 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nee want dat had ie vandaag al moeten doen.
Dat weet ik; ik doelde op 8 opeenvolgende poles in hetzelfde seizoenquote:Op zaterdag 19 september 2015 17:34 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
41 overwinningen in 161 races bedoelde ik. Het kan nog, maar gaat wel moeilijk worden.
Oh ja, die had ook nog gekund.quote:Op zaterdag 19 september 2015 17:34 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat weet ik; ik doelde op 8 opeenvolgende poles in hetzelfde seizoen
Die puntenstatistieken zijn door het huidige puntensysteem volslagen nietszeggend geworden. Heidfeld heeft relatief gezien meer punten.quote:Op zaterdag 19 september 2015 17:42 schreef Ferry_76 het volgende:
Grappig: Bottas is de coureur met de meeste punten die nog nooit een race wist te winnen.
Klopt, maar vreemd genoeg telt men wel gewoon door onafhankelijk van het puntensysteem. Alonso is daardoor ook de coureur met de meeste punten nu.quote:Op zaterdag 19 september 2015 17:46 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die puntenstatistieken zijn door het huidige puntensysteem volslagen nietszeggend geworden. Heidfeld heeft relatief gezien meer punten.
Ze kunnen ook moeilijk de coureurs van vroeger achteraf nog meer punten geven, of voor de statistiek de huidige minder. Maar deze statistiek is echt volslagen zinloos geworden.quote:Op zaterdag 19 september 2015 17:53 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Klopt, maar vreemd genoeg telt men wel gewoon door onafhankelijk van het puntensysteem. Alonso is daardoor ook de coureur met de meeste punten nu.
Als het allemaal dezelfde tellingen zouden zijn had Schumacher gok ik nog by heel erg far de meeste punten.quote:Op zaterdag 19 september 2015 17:53 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Klopt, maar vreemd genoeg telt men wel gewoon door onafhankelijk van het puntensysteem. Alonso is daardoor ook de coureur met de meeste punten nu.
ja!quote:Op zaterdag 19 september 2015 16:11 schreef Doevelaer het volgende:
Jensen blijft een held, met afstand een van de meest sympathieke coureurs van het veld.
Vast wel een F1-fansite die alle coureurs naar een bepaalde rekenmethode heeft omgerekend, zodat er vergeleken kan worden.quote:Op zaterdag 19 september 2015 18:01 schreef Geralt het volgende:
[..]
Als het allemaal dezelfde tellingen zouden zijn had Schumacher gok ik nog by heel erg far de meeste punten.
Je bedoelt zoiets dusquote:Op zaterdag 19 september 2015 18:07 schreef MrStock het volgende:
[..]
Vast wel een F1-fansite die alle coureurs naar een bepaalde rekenmethode heeft omgerekend, zodat er vergeleken kan worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Dat zeg ik, de progressie van Ferrari is veel steiler dan die van Mercedes. Dat de Mercedesmotor niet meer veruit de beste is wil natuurlijk niet zeggen dat hun specialiteit, de rechte stukken, ook ineens geen voordeel meer is. Met een beetje geluk/ consequente toepassing van de regels had Vettel de laatste 3 races meer/aanzienlijk meer punten gepakt dan Hamilton. Als die bandendruk zoveel uitmaakt kun je die 20 seconden voorsprong op Monza dan ook wel toeschrijven aan de te lage bandendruk. Van die laatste 3 zijn er 2 snelle Mercedescircuits en 1 Ferraricircuit, nu is het weer de beurt aan een Ferraricircuit, dus dan is het niet raar dat Mercedes het daar aflegt zoals ze het voor de updates ook in Hongarije af moesten leggen. Buiten het gekloot van Hamilton kwamen ze ook gewoon tempo tekort. Op Spa waren de Mercedessen gewoon de beste, maar 1.4 is op Spa niet zo heel veel.quote:Op zaterdag 19 september 2015 16:52 schreef M.Melandri het volgende:
In Monaco was Hamilton nog 0,8s sneller dan Vettel en nu 1,5s langzamer. Mercedes is ook maar 0,3 sneller dan vorig jaar, op andere circuits is dit 1s of meer. Je vergelijkt het nu met Monza, maar kijk eens naar Spa daar was Bottas best of the rest op 1,4s. Motor van Ferrari is overigens ook nauwelijks minder dan Mercedes, volgens Van der Garde is de Ferrari pu zelfs beter.
Misschien wel helemaal nooit meer, dit is aanleiding om weer eens mentaal in te storten, en deze keer komt hij er helemaal niet meer bovenop.quote:Op zaterdag 19 september 2015 17:27 schreef Ferry_76 het volgende:
Dus Hammie gaat de statistieken van zijn grote voorbeeld niet evenaren morgen..
Hoe denk je dat de team / motorverdeling er volgend jaar uitziet dan?quote:Op zaterdag 19 september 2015 18:32 schreef alwaysonhold het volgende:
Eddie Jordan zegt nogmaals dat de komende 2 jaar Red Bull Ferrari motoren krijgt en vanaf 2018 Volkswagen/Audi het team gaat over nemen. Teambaas gaat Dominicali oud Ferrari teambaas worden vanaf 2018 voor Red Bull. Aldus Jordan.
Staat Jos toch mooi 123e.... maarja, hij had vaak genoeg p7-10, wat vroegah geen punten opleverde...quote:Op zaterdag 19 september 2015 18:29 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Je bedoelt zoiets dus![]()
http://formula1.markwessel.com/home
Ze hebben het huidige punten systeem op alle rijders gebruikt, zonder de dubbele punten van vorig jaar Abu Dhabi mee te berekenen.
Zal waarschijnlijk zoiets worden :quote:Op zaterdag 19 september 2015 18:42 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Hoe denk je dat de team / motorverdeling er volgend jaar uitziet dan?
Ferrari - Ferrari
Mercedes - Mercedes
Mclaren - Honda
Williams - Mercedes
Marussia - Ferrari?
Force India - Mercedes
Red Bull - Ferrari
Toro Rosso - ? (Mercedes?)
Sauber - Ferrari
Lotus - Renault
Haas - Ferrari?
Kan dat zo maar, zoveel Ferrari motoren in het veld?
zit toch een maximum aan het aantal teams waaraan geleverd mag worden?quote:Op zaterdag 19 september 2015 18:59 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zal waarschijnlijk zoiets worden :
Ferrari - Ferrari
Mercedes - Mercedes
McLaren - Honda
Williams - Mercedes
Manor/Marussia - Mercedes
Force India - Mercedes
Red Bull - Ferrari
Toro Rosso - Ferrari
Sauber - Ferrari
Lotus - Renault (al zie ik dit nog voor één seizoen Mercedes blijven)
Haas - Ferrari
En toch reed Hamilton in Hongarije pole met 0,7 voorsprong, veel meer nog dan in Monza. Verschil tussen Ferrari en Mercedes is eigenlijk vanaf Australie vrij constant tot vandaag.quote:Op zaterdag 19 september 2015 18:41 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat zeg ik, de progressie van Ferrari is veel steiler dan die van Mercedes. Dat de Mercedesmotor niet meer veruit de beste is wil natuurlijk niet zeggen dat hun specialiteit, de rechte stukken, ook ineens geen voordeel meer is. Met een beetje geluk/ consequente toepassing van de regels had Vettel de laatste 3 races meer/aanzienlijk meer punten gepakt dan Hamilton. Als die bandendruk zoveel uitmaakt kun je die 20 seconden voorsprong op Monza dan ook wel toeschrijven aan de te lage bandendruk. Van die laatste 3 zijn er 2 snelle Mercedescircuits en 1 Ferraricircuit, nu is het weer de beurt aan een Ferraricircuit, dus dan is het niet raar dat Mercedes het daar aflegt zoals ze het voor de updates ook in Hongarije af moesten leggen. Buiten het gekloot van Hamilton kwamen ze ook gewoon tempo tekort. Op Spa waren de Mercedessen gewoon de beste, maar 1.4 is op Spa niet zo heel veel.
De grootte van het verschil vandaag is wel opvallend. Maar een halve seconde achter op een ijzersterke Vettel was niet opvallend geweest. Dan heb je een team dat de afgelopen anderhalf jaar rustig naar een setup kon toewerken waarmee de wagen het goed functioneerde, en dan was de 1e rij binnen. Nu moeten ze ineens weer agressief snelheid zien te vinden, dat zijn ze niet meer gewend, ik kan me best voorstellen dat als ze wat lager hadden gemikt ze hoger waren uitgekomen. Maar dan moet je wel de mentaliteit en manier van werken hebben om op de 2e rij te mikken. Ook schat ik Hamilton er niet op in dat hij nu het tegenzit na alle praatjes over de records van Senna zijn beste setupwerk doet en zijn beste rondjes rijdt. Daar kan ook nog best menig tiende zitten.
[..]
Misschien wel helemaal nooit meer, dit is aanleiding om weer eens mentaal in te storten, en deze keer komt hij er helemaal niet meer bovenop.
quote:Op zaterdag 19 september 2015 18:41 schreef King_Merc het volgende:
[ afbeelding ]
Grid voor morgen , Rossi in z,n Herbie XD
en hij zich verheugen op een 'goedkope' kamerquote:Op zaterdag 19 september 2015 18:49 schreef Bonobo11 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)en_in_singapore.html
Torro Rosso ook Ferrari hoor. Kan leuk seizoen worden volgend jaar met Max! Alles is dan mogelijk, maar zullen wel b spec motoren krijgen.quote:Op zaterdag 19 september 2015 18:42 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Hoe denk je dat de team / motorverdeling er volgend jaar uitziet dan?
Ferrari - Ferrari
Mercedes - Mercedes
Mclaren - Honda
Williams - Mercedes
Marussia - Ferrari?
Force India - Mercedes
Red Bull - Ferrari
Toro Rosso - ? (Mercedes?)
Sauber - Ferrari
Lotus - Renault
Haas - Ferrari?
Kan dat zo maar, zoveel Ferrari motoren in het veld?
Zal de FIA denk ik in dit geval wel wat soepeler mee omgaan. En ik kan me niet voorstellen dat er op het moment ook maar iemand Honda wil hebben.quote:Op zaterdag 19 september 2015 19:02 schreef franklop het volgende:
[..]
zit toch een maximum aan het aantal teams waaraan geleverd mag worden?
Zal toch 1 of 2 teams nog naar honda moeten, als renault echt lotus overneemt
ze zullen wel moeten, anders vallen er 2 teams af en dan komt de FOM ook nog eens bij het spel kijken, en Ecclestone kan redelijk overtuigend zijnquote:Op zaterdag 19 september 2015 19:49 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zal de FIA denk ik in dit geval wel wat soepeler mee omgaan. En ik kan me niet voorstellen dat er op het moment ook maar iemand Honda wil hebben.
Dan kan STR net zo goed Honda nemen, volgens mij zit er echt een maximum aan het aantal motoren van 1 fabrikant. Anders hebben Honda en Renault maar 1 team, de rest is dan Ferrari of Mercedesquote:Op zaterdag 19 september 2015 19:48 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Torro Rosso ook Ferrari hoor. Kan leuk seizoen worden volgend jaar met Max! Alles is dan mogelijk, maar zullen wel b spec motoren krijgen.
link?quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:01 schreef Meike26 het volgende:
Iemand die weet waar dat (blijkbaar) toffe interview met Button terug te zien is van Sky ? Ik ben niet een beetje nieuwsgierig..D
Edit: Al gevonden, via sky sports twitter was er al een linkje gedeeld. Daarom dus dat ik zo'n fan van hem ben. Geweldige vloeiende rijstijl en naast de baanngewoon leuke toffe gozer! Als hij daadwerkelijk Top Gear gaat doen met Evans, kan het best een leuk programma worden. Frisse vent met echt Engelse humor!
Nou nee, op Monza zou je een groter verschil verwachten. In Hongarije was de racepace van Mercedes allerminst superieur, kwalificatie is een vak apart maar het zegt natuurlijk wel wat over de verhoudingen tussen de auto's. Die waren al voorzichtig aan het veranderen maar zijn met de updates een stuk minder voorzichtig veranderd.quote:Op zaterdag 19 september 2015 19:24 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
En toch reed Hamilton in Hongarije pole met 0,7 voorsprong, veel meer nog dan in Monza. Verschil tussen Ferrari en Mercedes is eigenlijk vanaf Australie vrij constant tot vandaag.
Op basis van vorm zou je verwachten dat die er verder achter zat, en hij loopt er al een tijdje bij als een verslagen man dus van hem verwacht ik ook geen mentale topprestatie wanneer het moeilijk wordt.quote:Rosberg deed idd veel beter setup werk
Deze denk ik: http://www.skysports.com/(...)xactly-what-f1-needsquote:Op zaterdag 19 september 2015 20:06 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Dan kan STR net zo goed Honda nemen, volgens mij zit er echt een maximum aan het aantal motoren van 1 fabrikant. Anders hebben Honda en Renault maar 1 team, de rest is dan Ferrari of Mercedes![]()
Ik heb wel een beetje vertrouwen in de Honda 2016 motor
[..]
link?
Hongarije had Hamilton alsnog de beste pace toen hij vrij baan had. Singapore is Rosberg altijd wel sterk geweest dus 1a2 tienden in het voordeel van Hamilton is vrij normaal.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:13 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nou nee, op Monza zou je een groter verschil verwachten. In Hongarije was de racepace van Mercedes allerminst superieur, kwalificatie is een vak apart maar het zegt natuurlijk wel wat over de verhoudingen tussen de auto's. Die waren al voorzichtig aan het veranderen maar zijn met de updates een stuk minder voorzichtig veranderd.
[..]
Op basis van vorm zou je verwachten dat die er verder achter zat, en hij loopt er al een tijdje bij als een verslagen man dus van hem verwacht ik ook geen mentale topprestatie wanneer het moeilijk wordt.
Maar goed, je bandendrukverhaal ligt al lang en breed in de prullenbak, hoe wil jij de tijdsverschillen dan verklaren zonder een trend van een paar maanden?
zullen alle teams tot volgend jaar overleven? ik zie sauber wel met Honda gaan.quote:Op zaterdag 19 september 2015 19:02 schreef franklop het volgende:
[..]
zit toch een maximum aan het aantal teams waaraan geleverd mag worden?
Zal toch 1 of 2 teams nog naar honda moeten, als renault echt lotus overneemt
Als je het gelijk trekt heeft Grosjean nog meer punten zonder overwinningen. Vond Heiki ook wel een opvallende in de dat lijstje (was al helemaal vergeten dat ie een race had gewonnenquote:Op zaterdag 19 september 2015 17:42 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Oh ja, die had ook nog gekund.![]()
Vettel staat trouwens ook op 41 (Uit 151 races) en kan dus morgen voorbij aan Senna.
Grappig: Bottas is de coureur met de meeste punten die nog nooit een race wist te winnen.
Hongarije bijv. Verder is volgen is verder één, maar iemand voorbij gaan en anticiperen op een verdedigende actie is twee. En dat zie ik wat lastiger gebeuren.quote:Op zaterdag 19 september 2015 16:19 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wanneer is dit seizoen gebleken dat de Mercedes geen "vechtauto" is? Ik vind je omschrijving overigens nog steeds wat vreemd, ik zou toch aannemen dat de Mercedes daarin één van de betere auto's is gezien ze makkelijker de auto ervoor kunnen volgen omdat ze al zoveel sneller zijn (of waren, afhankelijk van of deze kwalificatie een redelijk beeld gaat schetsen van de rest van het seizoen).
Volgens mij kwamen ze in Hongarije, wat een moeilijk circuit is om in te halen, toch redelijk aardig door het veld. Zie bijvoorbeeld ook Hamilton toen hij daar vorig jaar achteraan moest starten. Natuurlijk was het voor beide geen goede race dit jaar in Hongarije, maar dat bewijst mijn inziens niet dat de auto niet goed zou zijn in de duels. Andere recente voorbeelden zijn er geloof ik niet, de auto is vrijwel alleen vooraan te vinden geweest dit jaar.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:09 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Hongarije bijv. Verder is volgen is verder één, maar iemand voorbij gaan en anticiperen op een verdedigende actie is twee. En dat zie ik wat lastiger gebeuren.
Hamilton met Max aan het knokken, kan die al eens wennen over 2 jaarquote:Op zaterdag 19 september 2015 23:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Volgens mij kwamen ze in Hongarije, wat een moeilijk circuit is om in te halen, toch redelijk aardig door het veld. Zie bijvoorbeeld ook Hamilton toen hij daar vorig jaar achteraan moest starten. Natuurlijk was het voor beide geen goede race dit jaar in Hongarije, maar dat bewijst mijn inziens niet dat de auto niet goed zou zijn in de duels. Andere recente voorbeelden zijn er geloof ik niet, de auto is vrijwel alleen vooraan te vinden geweest dit jaar.
Wellicht volgt morgen dan een echte test. De situatie is nu wel wat anders aangezien de Mercedessen niet eens op een plek staan waar ze niet horen, gezien hun pace dit weekend. Zou wel vet zijn als Max opeens met ze in gevecht raakt.![]()
Het heeft alleen niks met de druk te maken maar met de camberhoek...quote:Op zaterdag 19 september 2015 16:12 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Bandendruk hebben ze verhoogd, wat een enorm nadeel is voor Mercedes en een enorm voordeel voor Ferrari. Waar denk je anders waar die 1,5sec ineens vandaan komt, is puur banden. Zo kun je het ook spannend maken natuurlijk.
Ow jij denkt ook dat Max helemaal niet naar Red Bull of Ferrari gaat in 2017 maar lekker naar Mercedes?quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:42 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Hamilton met Max aan het knokken, kan die al eens wennen over 2 jaar
Het is 0.5 PSI niet 5 PSI xDquote:Op zondag 20 september 2015 00:35 schreef Fer het volgende:
Het lijkt mij ook wel raar, dat alleen Mercedes last zou hebben an die 5 psi
Max zat wel op het absolute randje op het laatst. Ging buiten de baan om in de laatste bocht. Ik denk dus niet dat hij snel genoeg is om de Mercedessen bij te kunnen houden. De Williams, Mclarens en STR's moeten met elkaar in de slag, waarbij ik het idee heb dat de McLarens zomaar eens kunnen verrassen.quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:58 schreef aesop het volgende:
Hoe is de racepace van Max tov de Mercedes? Iemand die dat gevolgd heeft in FPs?
Uh nee volgens mij niet of misschien heel ver weg maar het zijn in ieder geval geen neven.quote:Op zondag 20 september 2015 02:25 schreef Geralt het volgende:
Ik vroeg me ineens af of die Rossi familie is van die Rossi met 2 wielen?
Denk dat de Mclarens over 1 rondje nog redelijk gaan maar kwa race pace tekort komen ivm het ers gebeuren.quote:Op zondag 20 september 2015 01:55 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Max zat wel op het absolute randje op het laatst. Ging buiten de baan om in de laatste bocht. Ik denk dus niet dat hij snel genoeg is om de Mercedessen bij te kunnen houden. De Williams, Mclarens en STR's moeten met elkaar in de slag, waarbij ik het idee heb dat de McLarens zomaar eens kunnen verrassen.
Het is altijd een bandenkwestie, andere dingen die de auto op de weg houden heb je immers niet. Alle setupwerk draait erom de banden optimaal te laten werken, die kwestie heeft elk team en er was niks bijzonders met de bandendruk. Soms slaagt een team er niet in om het werkend te krijgen en dan staan ze verder achteraan dan je zou verwachten omdat dat ding niet lekker stuurt., Dan zit er zomaar een halve seconde bovenop als het niet meer is.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:37 schreef M.Melandri het volgende:
Rijders geven toch ook aan dat ze de banden niet in operating window kregen, dan heb je dus totaal geen grip. Bottas staat op 0,3 van Mercedes in een auto die er niet bekend om staat een goede aero te hebben. Is puur een bandenkwestie dat Mercedes hier zo langzaam is.
Dat flirten doen ze omdat Max voor RedBull koos vorig jaar en daar meer kansen lagen eerder te racen, bij MGP zou hij waarschijnlijk nog een jaar of 2 in f3 of andere Formule klassen gereden hebben. Dat flirten zie ik meer als spijt ipv belofte ! Bovendien vind ik Max nog steeds niet passen bij dat team. Veel te veel pr en marketing geneuzel. Kijk naar Rosberg. Volgens mij worden ze bij Mgp echt gedrilled tot de perfecte coureur en geen kwaad woord mogen zeggen over hun motor of werkgever. Of hij blijft de komende jaren bij RB met straks een Audi in zijn rug, of Ferrari...quote:Op zondag 20 september 2015 00:49 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ow jij denkt ook dat Max helemaal niet naar Red Bull of Ferrari gaat in 2017 maar lekker naar Mercedes?
Dat idee had ik laatst ook al. Mercedes zit continu met hem te flirten op social media en alles.
Nee, ik schat dat Max over 2 of 3 jaar bij een top team mag rijden, dan rijdt hij vanzelf Hamilton om zijn oren.quote:Op zondag 20 september 2015 00:49 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ow jij denkt ook dat Max helemaal niet naar Red Bull of Ferrari gaat in 2017 maar lekker naar Mercedes?
Dat idee had ik laatst ook al. Mercedes zit continu met hem te flirten op social media en alles.
Gaat Hamilton naar Manor dan ?quote:Op zondag 20 september 2015 10:14 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Nee, ik schat dat Max over 2 of 3 jaar bij een top team mag rijden, dan rijdt hij vanzelf Hamilton om zijn oren.![]()
GUT en GRO dacht ik.quote:Op zondag 20 september 2015 11:20 schreef Nober het volgende:
Wanneer maakt Haas zijn rijders bekend?
Wat zijn de geruchten?
Ik gok op Grosjean en Gitaarles. En waar kan je je Amerikaanse team + (niet Amerikaanse) rijders beter presenteren dan in Austin ?quote:Op zondag 20 september 2015 11:20 schreef Nober het volgende:
Wanneer maakt Haas zijn rijders bekend?
Wat zijn de geruchten?
Ze hebben 1 ding voor zich en dat is dat HAAS met Ferrari samenwerkt. Ze krijgen zoveel van Ferrari dat ze bewijze van zelf alleen de vleugels hoeven te ontwerpen. En dat doet Dalara dan ook nog eens bij Ferrari...quote:Op zondag 20 september 2015 11:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Van Lotus naar Haas lijkt me een vreemde move. Of wordt er meteen al veel verwacht van dat team?
Lotus is failliet, dus niet zo vreemdquote:Op zondag 20 september 2015 11:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Van Lotus naar Haas lijkt me een vreemde move. Of wordt er meteen al veel verwacht van dat team?
Marciello zou dus ook kunnen als Ferrari protégé, zoals Bianchi bij Marussia/Manor.quote:Op zondag 20 september 2015 11:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lotus is failliet, dus niet zo vreemd
neen, dat doen Ferrari specialisten gedetacheerd bij Dallaraquote:Op zondag 20 september 2015 11:28 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Ze hebben 1 ding voor zich en dat is dat HAAS met Ferrari samenwerkt. Ze krijgen zoveel van Ferrari dat ze bewijze van zelf alleen de vleugels hoeven te ontwerpen. En dat doet Dalara dan ook nog eens bij Ferrari...
kans op een droge race is groot. Maarja gebieden rond de evenaar staat bekend van onvoorspelbaarheid met het weer.quote:Op zondag 20 september 2015 11:44 schreef Geralt het volgende:
Krijgen we een droge race overigens? Ik las iets van 70% kans op regen, maar dat was in de lokale middag zegmaar en niet 's avonds.
Iemand?
Ze gebruiken alleen wel de windtunnel van Ferrari, dus lijkt me eerder dat ze allemaal bij Ferrari zittenquote:Op zondag 20 september 2015 12:09 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
neen, dat doen Ferrari specialisten gedetacheerd bij Dallara
Ik dacht dat het in die contreien juist heel vaak voorspelbaar was, zo van het is de hele dag bloedheet, en zus en zo laat komt het met bakken uit de lucht. En morgen en de rest van de maand precies hetzelfde. En dat ze dan dus de race gepland hebben op een tijdstip waarop het normaal gesproken niet regent.quote:Op zondag 20 september 2015 12:10 schreef WEST het volgende:
[..]
kans op een droge race is groot. Maarja gebieden rond de evenaar staat bekend van onvoorspelbaarheid met het weer.
in het regen seizoen wel, maar buiten het regen seizoen zijn ze onvoorspelbaar.quote:Op zondag 20 september 2015 12:18 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik dacht dat het in die contreien juist heel vaak voorspelbaar was, zo van het is de hele dag bloedheet, en zus en zo laat komt het met bakken uit de lucht. En morgen en de rest van de maand precies hetzelfde. En dat ze dan dus de race gepland hebben op een tijdstip waarop het normaal gesproken niet regent.
Stop eens met het bespreken van acestream.quote:Op zondag 20 september 2015 12:37 schreef Dalenbart het volgende:
Zijn er hier meer mensen waarvan de HD Ace stream het niet doet?
Hij geeft bij mij aan dat er geen peers zijn
Dan zoek je een andere.quote:Op zondag 20 september 2015 12:37 schreef Dalenbart het volgende:
Zijn er hier meer mensen waarvan de HD Ace stream het niet doet?
Hij geeft bij mij aan dat er geen peers zijn
aah oké, dat kan. Ik dacht dat er enkel gewerkt werkt in de faciliteiten van Dallara.quote:Op zondag 20 september 2015 12:14 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Ze gebruiken alleen wel de windtunnel van Ferrari, dus lijkt me eerder dat ze allemaal bij Ferrari zitten
op welk onderbuik gevoel is dit gebaseerd? Waarom zouden ze niet bij Ferrari blijven?quote:Op zondag 20 september 2015 12:22 schreef Meike26 het volgende:
Dan nog de vraag wat Sauber gaat doen, Honda motoren in 2016 of jaar later is goed mogelijk.
Helemaal mee eens, echt ontzettend grote duim werk allemaal. Zelfde als dat Max 'sowieso' bij een topteam rijdt over twee jaar, we moeten het nog maar even zien allemaal...quote:Op zondag 20 september 2015 12:44 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
op welk onderbuik gevoel is dit gebaseerd? Waarom zouden ze niet bij Ferrari blijven?
Moraal ridder detected, niet iedereen weet precies waar ze de juiste streams kunnen vinden.quote:Op zondag 20 september 2015 12:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Stop eens met het bespreken van acestream.
Gebruik google ofzo, wij zijn niet je helpdesk.
Niks moraal ridder. Koop sport1 of gebruik je eigen verstand + google.quote:Op zondag 20 september 2015 12:48 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Moraal ridder detected, niet iedereen weet precies waar ze de juiste streams kunnen vinden.
ze staan al tijdje boven het reply vak in dit zelfde topicquote:Op zondag 20 september 2015 12:48 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Moraal ridder detected, niet iedereen weet precies waar ze de juiste streams kunnen vinden.
Waarvan de helft niet werkt ja. Wat heb je er dan aan? De enige die werkt is 02c14347959f78d8bf18f898c56f429ab5a44c7b, en dat is SD.quote:Op zondag 20 september 2015 12:50 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
ze staan al tijdje boven het reply vak in dit zelfde topic
Ik zie het probleem niet, heb hier gewoon netjes Sport1.quote:Op zondag 20 september 2015 12:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Niks moraal ridder. Koop sport1 of gebruik je eigen verstand + google.
Niet net zoals gister dat minstens 50% gaat over acestream.
Dit is nog altijd het Formule 1 racetopic; niet het acestream topic.
Aangezien het de mods ook niet zoveel kan schelen zal ik misschien eens een FA dmennen.
ow jee, en Google werkt ook niet meer?quote:Op zondag 20 september 2015 12:51 schreef Twieki het volgende:
[..]
Waarvan de helft niet werkt ja. Wat heb je er dan aan? De enige die werkt is 02c14347959f78d8bf18f898c56f429ab5a44c7b, en dat is SD.
Dus? Het betekent niet dat je per se recht hebt op Sky.quote:Op zondag 20 september 2015 12:53 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet, heb hier gewoon netjes Sport1.
Wil echter een fatsoenlijke voorbeschouwing zien, en voor die 15,50 per maand levert sport1 dat absoluut niet.
Sky is hier niet anders te ontvangen dan via een stream. Mits je een schotel abbo neemt en vervolgens voor 500 euro een sky abbo neemt.
dus je verwijt anderen ervan teveel over streams te lullen, en nu blijf je er zelf op ingaanquote:Op zondag 20 september 2015 12:53 schreef Beach het volgende:
[..]
Dus? Het betekent niet dat je per se recht hebt op Sky.
Dit inderdaadquote:Op zondag 20 september 2015 12:58 schreef Twieki het volgende:
In plaats van dat jullie gewoon een HD Ace ID geven, zitten jullie zelf de boel te rekken met allerlei commentaar waar niemand wat aan heeft.
Zo krijg je wel 50% aan comments over AceStream ja.
Ik ben het in dit geval eens met Beach. Het geneuzel moet eens ophouden.quote:Op zondag 20 september 2015 12:48 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Moraal ridder detected, niet iedereen weet precies waar ze de juiste streams kunnen vinden.
inderdaadquote:Op zondag 20 september 2015 12:56 schreef Mothzor het volgende:
90% procent die roept werkt google op eens niet meer?
Jullie streamen allemaal via Aceplayer,
ow ja? Ik heb hier in het verleden anders al 100den posts aan getypt om dat uit te leggen en links te delen. Ik blijf daar niet mee bezig als ik zelf probeer te volgen wat er gezegd wordt bij een f1 programmaquote:gaan hier de moraal ridder uithangen en willen andere fokkers niet even helpen!
dan nog kan Google eens gebruikt worden om alvast eens voorkennis op te doen.quote:Mij maakt het niet uit, heb Sport1, maar voor de gene die sport1 niet kunnen betalen of het niet mogen van pa en ma is streamen een mooie uitkomst.
inderdaad, en dat heeft hier geen zak mee te maken.quote:Weet zeker dat jullie allemaal gestreamde of gedownloade films kijken!
Dat topic heeft niets met streams te maken. Maak dan een algemeen streamstopic ala VBL, want ik hoef daar die rommel ook niet.quote:Op zondag 20 september 2015 13:05 schreef WEST het volgende:
Voor streams etc ==> SPT / [Formule 1] Algemeen F1 topic #1 Dan houden we dit topic over de race.
Berichten worden na deze post verwijderd.
er is 100% zeker een kleine kans op regenquote:Op zondag 20 september 2015 13:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe groot is de kans op regen?
Dat topic is voor algemene randzakenquote:Op zondag 20 september 2015 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat topic heeft niets met streams te maken. Maak dan een algemeen streamstopic ala VBL, want ik hoef daar die rommel ook niet.
12:00 GMT is 14:00 hier lijkt mequote:Op zondag 20 september 2015 13:28 schreef Swetsenegger het volgende:
12:00 GMT staat in de OP, maar dat is het al een poosje?
Dit. Er is immers nog sprake van zomertijdquote:Op zondag 20 september 2015 13:34 schreef Gambetta het volgende:
[..]
12:00 GMT is 14:00 hier lijkt me
fucking zomertijdquote:Op zondag 20 september 2015 13:34 schreef Gambetta het volgende:
[..]
12:00 GMT is 14:00 hier lijkt me
Jij weet niet wat GMT betekent zeker?quote:Op zondag 20 september 2015 13:28 schreef Swetsenegger het volgende:
12:00 GMT staat in de OP, maar dat is het al een poosje?
quote:Op zondag 20 september 2015 13:31 schreef Fopje het volgende:
Mijn gedachten gaan uit naar Motorbloempje en haar familieweekend.
Nu Hamilton nogquote:Op zondag 20 september 2015 13:37 schreef Sinister-D- het volgende:
Rosberg al 2 keer stilgevallen bij de pits uit
Oh? Rosberg start voorlopig gewoon hoor... Mja Merc start de laatste races al niet goed dus aarschijnlijk dat ie 2 plaatsen minder verliest...quote:Op zondag 20 september 2015 13:40 schreef Doevelaer het volgende:
Max praktisch al een plekje opgeschoven.
Ik ook. Hopelijk gaat bocht 1 goed voor Max.quote:
Hij is met twee merken in gesprek en met eentje heel dichtbij. Aan de reacties te zien zou het weleens Audi kunnen zijnquote:Op zondag 20 september 2015 13:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Welk merk? Of werd dat niet echt duidelijk?
Jongen, fuck die verjaardagquote:Op zondag 20 september 2015 13:42 schreef WEST het volgende:
Ik kan maar een half uurtje ziendaarna moet ik naar een verjaardag.
Die jarige is dat na 4 uur ook nog gewoon hoorquote:Op zondag 20 september 2015 13:42 schreef WEST het volgende:
Ik kan maar een half uurtje ziendaarna moet ik naar een verjaardag.
Probleem is dat ik met iemand mee rij.quote:Op zondag 20 september 2015 13:43 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die jarige is dat na 4 uur ook nog gewoon hoor
Hij wilt niet liever F1 kijken?quote:Op zondag 20 september 2015 13:43 schreef WEST het volgende:
[..]
Probleem is dat ik met iemand mee rij.
Viel me ook op. Ze negeerden Sainz ook volledigquote:Op zondag 20 september 2015 13:42 schreef franklop het volgende:
Max even lekker in het Duits interviewen ook. Vinden ze leuk bij RTL
nee dat vind hij niks.quote:
Gewoon niet gaanquote:Op zondag 20 september 2015 13:45 schreef WEST het volgende:
[..]
nee dat vind hij niks.
dan maar even opnemen en vanavond als ik terug ben even de rest terug kijken.
nee dat ik niet maken.quote:
Omdat ze het al over Max haddenquote:Op zondag 20 september 2015 13:44 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Viel me ook op. Ze negeerden Sainz ook volledig
Wat wil je als je europese tijden wilt aanhouden. Dan moet je wel het nachtleven induiken.quote:Op zondag 20 september 2015 13:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Brundle en Hakkinen hebben gezopen, gister. Mika heeft geen hoofdpijn, Martin wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |