abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156240531
Jagar en Duutser, gefeliciteerd met jullie zoon O+ Superleuke naam en wat een mooi gewicht! Geniet van de eerste tijd samen en hopelijk herstel jij ook snel :*
pi_156240545
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 12:02 schreef MaJo het volgende:
Gefeliciteerd Jagar! Mooie naam O+

Toch nog even reageren op een paar dingen die gezegd zijn.

[..]

Dan mis je compleet het punt. Ik weet dondersgoed welk traject LB heeft doorstaan. Het gaat me juist om dat opbieden tegen elkaar, dat is nergens voor nodig. En dat is precies wat je nu bij mij doet, niet echt netjes. Ik zeg nergens dat ik al heel lang bezig ben, alleen dat ik zo'n opmerking confronterend vind.

[..]

Je staat ook altijd klaar om me nog dat laatste duwtje onder de bus te geven he? :')

Het gaat niet om kwaaltjes, het gaat om dat wedstrijdelement altijd. Als iemand baalt dat ie al 60 dagen niet ongesteld is dan is er altijd wel iemand die het nog erger heeft gehad. Dat stoort me.

En je hebt gelijk dat ik hier dan niet hoor mee te lezen :Y Had ook niet verwacht dat het zo hoog zat maar die opmerking raakte me opeens. Heeft er ook mee te maken dat bijna dagelijks iemand op Facebook weer zwanger is. Ik voel me echt nooit oud maar dan is het opeens wel confronterend.

Verder wil ik het topic niet kapen :)
en mij gaat het erom dat je ermee komt in het Z&G topic. dat is het énige waar ik op reageer, het is begrijpelijk maar ook een beetje een killjoy voor mensen die hier vrolijk of soms minder vrolijk zwanger zijn.

ik weet niet hoe je er bij komt dat ik je probeer onderuit te schoffelen, volgens mij reageer ik zelden op iets van jou. maar goed. :?
Kwak
  zondag 20 september 2015 @ 13:36:11 #253
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_156240704
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2015 12:23 schreef mignonne het volgende:

[..]

Oh jawel hoor. Die schuif je meestal gewoon opzij en dan kan baby gewoon geboren worden. En als ie echt strak zit kan baby ook dmv een soort koprol geboren worden. Werkt als een trein.

Ongeveer een kwart van de baby's wordt geboren met de ns om de nek. Komt heel veel voor en is zeer zelden erg verder. :)
Ah ok mijn dame had er wel last van en moest daarom met een keizersnede geboren worden. Vandaar mijn vraag ;)
pi_156241102
Jagär, gefeliciteerd met jullie zoon *G*
pi_156241463
Jagar gefeliciteerd! Eindelijk istie daar *G*

quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 12:57 schreef Cassandra87 het volgende:
Hm ik heb rond zestien weken mijn verlof aangevraagd. Rond 22 weken heb ik hier goedkeuring voor gehad. Nu krijg ik een brief van het uwv dat mijn werkgever de 17e verlof heeft aangevraagd en dat het beoordelen van de uitkering acht weken in beslag neemt.
Ik hoop maar dat ze tussentijds gewoon betalen :') zal wel, ik heb een vast contract bij de gemeente en over t algemeen zijn die wel goed in regelen, maar t staat wel knullig dat ze de aanvraag al 20 weken hebben en nu pas melding doen bij t uwv :')
Ik had mijn salaris al gehad toen ik die brief kreeg :D Twee dagen later ontving ik ook de goedkeuring. Salaris krijg jij sowieso van je werkgever en het UWV stort het dan weer op de rekening van de gemeente. Gemeenteambtenaar-boks btw ;)

(Hier ook geweldig geregeld: brief gekregen dat mijn zwangerschapsverlof werd verlengd t/m 8-10, terwijl drie dagen eerder ik een brief kreeg dat m'n ouderschapsverlof in gaat op 5-10. Da's ook lekker langs elkaar gelopen :') )
pi_156241858
Majo, het is logisch dat het je raakt, echt :* Maar je mag je zelf daarin wat beter beschermen: haal de gevoelige topics anders gewoon even uit je lijst, als je de grote dingen mee wil krijgen is er het update-topic, is dat iets? Ik denk niet dat iemand hier probeert jou het laatste duwtje onder de bus te geven, ik denk dat dit onderwerp voor jou zo omgeven is met veel heftige emotie dat dingen veel harder binnen komen dan ze bedoeld zijn en je jouw eigen aandeel hierin moeilijk kan zien.

Een ieder voelt zijn eigen leed het zwaarst, daar ben ik van overtuigd, en daarom is vergelijken ook zo zinloos. Maar juist omdat we allemaal weten hoe heftig en moeilijk zwanger worden en zwanger zijn soms is, laten we elkaar gewoon steunen en toejuichen. Want het geluk van de een heeft niets te maken met het leed van de ander.

Kumbaya! O+
pi_156242356
quote:
Hm ik heb rond zestien weken mijn verlof aangevraagd. Rond 22 weken heb ik hier goedkeuring voor gehad. Nu krijg ik een brief van het uwv dat mijn werkgever de 17e verlof heeft aangevraagd en dat het beoordelen van de uitkering acht weken in beslag neemt.
Ik hoop maar dat ze tussentijds gewoon betalen :') zal wel, ik heb een vast contract bij de gemeente en over t algemeen zijn die wel goed in regelen, maar t staat wel knullig dat ze de aanvraag al 20 weken hebben en nu pas melding doen bij t uwv :')
Je kan het bij het UWV pas x aantal weken van te voren aanvragen.
(Althans 5 en 3 jaar geleden was dat zo, bij de eerste 6 juli uitgerekend, kon het pas begin mei aanvragen).
Sowieso bij een baan is het meestal zo dat de werkgever doorbetaald en dat die het geld van het UWV ook krijgt.
pi_156242582
hier moest t uwv mij betalen trouwens..
pi_156242874
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 14:11 schreef L-E het volgende:
Majo, het is logisch dat het je raakt, echt :* Maar je mag je zelf daarin wat beter beschermen: haal de gevoelige topics anders gewoon even uit je lijst, als je de grote dingen mee wil krijgen is er het update-topic, is dat iets? Ik denk niet dat iemand hier probeert jou het laatste duwtje onder de bus te geven, ik denk dat dit onderwerp voor jou zo omgeven is met veel heftige emotie dat dingen veel harder binnen komen dan ze bedoeld zijn en je jouw eigen aandeel hierin moeilijk kan zien.

Een ieder voelt zijn eigen leed het zwaarst, daar ben ik van overtuigd, en daarom is vergelijken ook zo zinloos. Maar juist omdat we allemaal weten hoe heftig en moeilijk zwanger worden en zwanger zijn soms is, laten we elkaar gewoon steunen en toejuichen. Want het geluk van de een heeft niets te maken met het leed van de ander.

Kumbaya! O+
Wauw, precies wat ik bedoelde maar niet kon verwoorden. O+
ti amo pių di ieri ma meno di domani
pi_156242882
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 10:18 schreef Jagärtrut het volgende:
:W vannacht om 5 uur is onze zoon Tom geboren. 4130 gram, en alles erop en eraan... Enorm moe, maar enorm voldaan...
Gefeliciteerd!!! *O*
pi_156242974
Gefeliciteerd Jagärtrut met jullie zoon!
pi_156243028
O ja Jager *O* bijna vergeten! Gefeliciteerd met jullie zoon. O+
pi_156243188
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 14:11 schreef L-E het volgende:

Kumbaya! O+
Mooi omschreven. O+

Ik heb ook wel eens moeite met dikke buiken, kleine baby'tjes of kindjes met blonde krullen. Maar ik probeer mezelf dan voor te houden dat zij er ook niks aan kunnen doen dat het bij mij niet zo wil.

MaJo, ik snap je gevoel wel. Alsof je ergens stil blijft staan terwijl de rest wel vooruit gaat of zo. :*

Verder, gefeliciteerd jagar met jullie zoon. Mooie naam! O+

En even een *O* voor de goede uitslagen van LB en Razz. :*
pi_156243263
quote:
Hier precies zo, denk dat dat niet anders kan.
pi_156243398
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2015 14:25 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Je kan het bij het UWV pas x aantal weken van te voren aanvragen.
(Althans 5 en 3 jaar geleden was dat zo, bij de eerste 6 juli uitgerekend, kon het pas begin mei aanvragen).
Sowieso bij een baan is het meestal zo dat de werkgever doorbetaald en dat die het geld van het UWV ook krijgt.
klopt, dat zeg ik een post verderop ook, vond alleen tijdens t verlof erg laat maar t kan dus nog later :+
pi_156243454
Die mensen hebben niet zoveel last van dringende hormonen Cassandra :P en al
helemaal geen boodschap aan de jouwe die alles goed en op tijd geregeld willen hebben ;)'
pi_156243529
Jagar, gefeliciteerd *O*
pi_156243540
Gefeliciteerd met jullie zoontje Jagar! *G*
pi_156243549
Wie wilde er de overige spullen uit t kraampakket?

Ik heb nog n mix v 2 pakketten. 1e x ziekenhuis bevalling en dit keer thuis
pi_156243723
Jagär, van harte met je grote zoon met toffe naam!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  zondag 20 september 2015 @ 15:10:22 #271
171422 LadyBlack
paint it black
pi_156243793
L-E, held O+
pi_156243954
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 10:18 schreef Jagärtrut het volgende:
:W vannacht om 5 uur is onze zoon Tom geboren. 4130 gram, en alles erop en eraan... Enorm moe, maar enorm voldaan...
Van harte gefeliciteerd Jager! Heeft de laatste wandeling misschien toch z'n werk gedaan ;)
Geniet lekker met z'n drietjes als kersvers gezinnetje. Waren je schoonouders nu nog in de buurt?
pi_156244473
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2015 15:02 schreef gestreeptestoel het volgende:
Wie wilde er de overige spullen uit t kraampakket?

Ik heb nog n mix v 2 pakketten. 1e x ziekenhuis bevalling en dit keer thuis
Je kunt kijken of er een stichting babyhope inzamelpunt bij je in de buurt is?
pi_156245197
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2015 15:30 schreef WupWup het volgende:

[..]

Je kunt kijken of er een stichting babyhope inzamelpunt bij je in de buurt is?
Weet ik. Er zit hier ergens n punt.

Maar er waren hier laatst mensen die t anders wel wilden overnemen.
pi_156246118
Jagar en Duutser, van harte gefeliciteerd met jullie zoontje! O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')