abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156238385
Bij mij rook het naar niks toen er een plasje op de grond lag.
Het opgevangen vruchtwater in een zakje vond ik idd ook wel naar sperma ruiken :D
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_156238490
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 12:03 schreef Dot. het volgende:
Gefeliciteerd jagar! *O*

Wat is dan een semi lotus mignonne? Ik was heel blij toen dat stompje eraf viel. Brr stinkding :X
Placenta en navelstreng nog intact bij geboorte placenta tot een x aantal uur/dagen erna en dat er dan daarna afgenaveld wordt. In het geval van deze mensen ging het om 6 uur, en was het een cultureel bepaalde handeling en niet vanuit een soort natuur-overtuiging of hoe zeg je dat.
:)
pi_156238546
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2015 12:09 schreef mignonne het volgende:

[..]

Placenta en navelstreng nog intact bij geboorte placenta tot een x aantal uur/dagen erna en dat er dan daarna afgenaveld wordt. In het geval van deze mensen ging het om 6 uur, en was het een cultureel bepaalde handeling en niet vanuit een soort natuur-overtuiging of hoe zeg je dat.
Ah dan valt 6 uur nog wel mee met de stank denk ik. Waar laat je hem dan als hij mee moet in de Maxi cosi? Lekker warm als kruikje? :+
pi_156238551
Gefeliciteerd Jagar! Flinke vent :)
Geniet van elkaar :) *O* *O*
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_156238571
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2015 12:13 schreef Dot. het volgende:

[..]

Ah dan valt 6 uur nog wel mee met de stank denk ik. Waar laat je hem dan als hij mee moet in de Maxi cosi? Lekker warm als kruikje? :+
Ghehe :D
Nouja dit kindje ging nergens heen in de uren dus och.
  zondag 20 september 2015 @ 12:15:24 #231
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_156238592
Met een navelstreng om de nek lukt zo'n lotusbevalling niet zeker?

Jagar gefeliciteerd met Tom! *O*
pi_156238597
Van harte gefeliciteerd Jagar!!! *O* *O* *O* Daar is ie dan!
pi_156238613
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 10:18 schreef Jagärtrut het volgende:
:W vannacht om 5 uur is onze zoon Tom geboren. 4130 gram, en alles erop en eraan... Enorm moe, maar enorm voldaan...
Wat een leuke naam! Gefeliciteerd met kleine Tom *O*
pi_156238657
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 12:00 schreef Limone het volgende:

[..]

hahaha, ja zo kan je 'zoet' ook omschrijven. :D

Als je op je hand blaast (met je mond open op je hand en dan 'blazen') , Cassandra, komt er dan nog meer uit?
nee dat niet dus ik denk dat het afscheiding is :Y
Maar ik hou t wel even in de gaten, tis niet alsof ik nog veel over Had zeg maar :')
pi_156238659
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 11:44 schreef Cassandra87 het volgende:
Hij woont toch niet ín de placenta :o

mijn man is met vrienden en honden naar het strand. Ik heb de afwas gedaan, keuken geboend, bed verschoond, was gedaan, stofgezogen. So much for bedrust..
En toen stond ik op en voelde wat vocht lopen.. ruikt niet naar urine maar ook niet zoet, denk afscheiding, maar ik ga voor de zekerheid toch maar wat opvangen :') (hoe zoet is zoet trouwens? Suikerspin geur zoet? Newbie)
Ik vond het niet echt zoet ruiken. Het was gewoon kleur- en geurloos en warm.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_156238724
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 12:15 schreef -Bubseltje- het volgende:
Met een navelstreng om de nek lukt zo'n lotusbevalling niet zeker?

Jagar gefeliciteerd met Tom! *O*
Oh jawel hoor. Die schuif je meestal gewoon opzij en dan kan baby gewoon geboren worden. En als ie echt strak zit kan baby ook dmv een soort koprol geboren worden. Werkt als een trein.

Ongeveer een kwart van de baby's wordt geboren met de ns om de nek. Komt heel veel voor en is zeer zelden erg verder. :)
pi_156238827
Bij mij gaan de navelstrengen naar een tweeling onderzoek. Geen idee meer waar het over ging :D. Heb het ondertekend toen ik in het ziekenhuis lag.
In het ziekenhuis worden de navelstrengen sowieso afgeknipt toch?
pi_156238831
R en L hadden 'm beide om de nek. Het is idd alleen ff tussen neus en lippen genoemd door de vk.
pi_156239593
Hm ik heb rond zestien weken mijn verlof aangevraagd. Rond 22 weken heb ik hier goedkeuring voor gehad. Nu krijg ik een brief van het uwv dat mijn werkgever de 17e verlof heeft aangevraagd en dat het beoordelen van de uitkering acht weken in beslag neemt.
Ik hoop maar dat ze tussentijds gewoon betalen :') zal wel, ik heb een vast contract bij de gemeente en over t algemeen zijn die wel goed in regelen, maar t staat wel knullig dat ze de aanvraag al 20 weken hebben en nu pas melding doen bij t uwv :')
pi_156239705
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 12:57 schreef Cassandra87 het volgende:
Hm ik heb rond zestien weken mijn verlof aangevraagd. Rond 22 weken heb ik hier goedkeuring voor gehad. Nu krijg ik een brief van het uwv dat mijn werkgever de 17e verlof heeft aangevraagd en dat het beoordelen van de uitkering acht weken in beslag neemt.
Ik hoop maar dat ze tussentijds gewoon betalen :') zal wel, ik heb een vast contract bij de gemeente en over t algemeen zijn die wel goed in regelen, maar t staat wel knullig dat ze de aanvraag al 20 weken hebben en nu pas melding doen bij t uwv :')
Ik kreeg vorige week die brief, ook hier dus nogal laat aangevraagd en ik heb ergens in april mijn zwangerschap al aangekondigd.

Maar in mijn geval betaalt mn werkgever mijn salaris door en krijgen zij 't geld van t uwv weer. Allemaal prima, dan ist aan hen als ze 't laat regelen.
pi_156239789
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2015 13:00 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ik kreeg vorige week die brief, ook hier dus nogal laat aangevraagd en ik heb ergens in april mijn zwangerschap al aangekondigd.

Maar in mijn geval betaalt mn werkgever mijn salaris door en krijgen zij 't geld van t uwv weer. Allemaal prima, dan ist aan hen als ze 't laat regelen.
zijn ze wel sneller, ik heb al verlof :p werkgever mag t ook pas x aantal weken van te voren aanvragen. Maar als t goed is krijg ik ook gewoon betaald vanuit de werkgever. Kreeg althans wel een bevestiging van mijn declaratie reiskosten. Ik zal t meemaken dinsdag
pi_156239877
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 12:02 schreef MaJo het volgende:
Dan mis je compleet het punt. Ik weet dondersgoed welk traject LB heeft doorstaan. Het gaat me juist om dat opbieden tegen elkaar, dat is nergens voor nodig. En dat is precies wat je nu bij mij doet, niet echt netjes. Ik zeg nergens dat ik al heel lang bezig ben, alleen dat ik zo'n opmerking confronterend vind.
Nou dan snap ik het punt wat je over probeert te brengen niet nee, want je doet er zelf net zo hard aan mee met je vorige post.
  Moderator zondag 20 september 2015 @ 13:05:48 #243
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_156239913
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2015 13:04 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Nou dan snap ik het punt wat je over probeert te brengen niet nee, want je doet er zelf net zo hard aan mee met je vorige post.
Enlighten me? :?
5 - 28 februari Thailand O+
pi_156240002
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2015 13:05 schreef MaJo het volgende:

[..]

"Ik ben x aantal jaar en ik ben pas zwanger van m'n tweede"

"Dus?!?! Ik ben x aantal jaar en BEN nog niet eens zwanger van m'n EERSTE!!"

Is ook opbieden, in mijn ogen.
pi_156240008
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2015 13:05 schreef MaJo het volgende:

[..]

"Ik ben 31 en zwanger van de 3e"
"Ik ben 32 en pas zwanger van de 2e"
"Oh nou ik ben 33 en sta met lege handen"
pi_156240022
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2015 13:09 schreef Skittles het volgende:

[..]

"Ik ben x aantal jaar en ik ben pas zwanger van m'n tweede"

"Dus?!?! Ik ben x aantal jaar en BEN nog niet eens zwanger van m'n eerste!!"

Is ook opbieden, in mijn ogen.
Dit dus :+
  zondag 20 september 2015 @ 13:10:00 #247
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_156240025
quote:
Ik kreeg die brief toen ik al 6 weken verlof had en net bevallen was ;( . Ze hebben me in de tussentijd gewoon betaald gelukkig... (semi-overheid). Heb verlof aangevraagd in maart geloof ik...

En verder, zullen we t weer gezellig houden/maken ;)? Iedereen z'n lange tenen intrekken, en gewoon weer doorjubelen en klagen over zwanger zijn en bevallen enzo?
pi_156240085
Jagär, van harte gefeliciteerd met jullie zoon! *G* Daar is ie dan eindelijk! Hoop dat alles voorspoedig is gegaan, geniet van je kraamtijd!
  Moderator zondag 20 september 2015 @ 13:12:37 #249
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_156240113
Ah op die manier, zo had ik het niet eens gezien maar dat klopt dan wel, ik liet me teveel meeslepen :@
5 - 28 februari Thailand O+
pi_156240216
quote:
Ik heb dus weken geen geld gehad, omdat mijn werk nog niks had aangevraagd. Kreeg t later wel met terugwerkende kracht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')