abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 20 september 2015 @ 00:11:05 #126
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_156233441
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 21:17 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Oh shut it :') ik ben al 32 en pas net zwanger van de tweede...
Ik heb al niet zoveel met "ik ben al... jaar" opmerkingen maar dit is helemaal confronterend ;( -O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry beetje gevoelig vandaag -O-
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  zondag 20 september 2015 @ 00:19:41 #127
409579 LuDann
All the way
pi_156233609
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 00:11 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik heb al niet zoveel met "ik ben al... jaar" opmerkingen maar dit is helemaal confronterend ;( -O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan me helemaal indenken dat je dat zo voelt Majo. Dikke knuffel.
pi_156235369
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 19:28 schreef mignonne het volgende:
en oeeeeh slijmproppen :9 ik verloor de mijne twee dagen geleden. Lekk0r :')
Is dat degene die tegen je raam aan zit?
pi_156235575
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 04:38 schreef WupWup het volgende:

[..]

Is dat degene die tegen je raam aan zit?
:D
ti amo pių di ieri ma meno di domani
pi_156235576
Ik lig tegenwoordig elke ochtend een uur of twee wakker na een plas om half vijf }:| Doordeweeks nog wel oké, maar in het weekend, argh!

Myrr, nog gefeliciteerd! Dat zijn de betere cadeaus :)

quote:

[..]

SPOILER
:*
  zondag 20 september 2015 @ 07:56:33 #131
171422 LadyBlack
paint it black
pi_156235584
quote:

[..]

SPOILER
Lieverd, ik weet er alles van. Ik liet me even meeslepen in de conversatie. en twijfelde al toen ik t teruglas

:*
pi_156235612
Nou zit ik dan. Klaarwakker. In m'n eentje te ontbijten terwijl man en kind nog op 1 oor liggen :D
pi_156235637
Lekker Estrys! De mijne is logeren en nu staat het bed op klossen, is de koffer gepakt, de maxi cosi gewassen en hebben we nog snel een badje + standaard gekocht. *O*
pi_156235662
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2015 08:19 schreef Limone het volgende:
Lekker Estrys! De mijne is logeren en nu staat het bed op klossen, is de koffer gepakt, de maxi cosi gewassen en hebben we nog snel een badje + standaard gekocht. *O*
Heb je de maxi cosi in de wasmachine gedaan? :P ;)

Fijn he! Dat je alles zo'n beetje klaar hebt. Ons bed gaat komende week op klossen.

De oudste is ook logeren. Gisteren het eerste pakje gekocht. Denk ik ;) Ik ga dadelijk met mijn moeder naar een tweedehands babyspullen beurs *O*
pi_156235792
quote:

[..]

SPOILER
Nou sorry maar dit vind ik dan weer een stomme opmerking tegen iemand bij wie het nou ook niet bepaald vanzelf is gegaan. Het is heel vervelend dat het lang duurt allemaal maar je bent ook niet begonnen op je 25e ofzo en staat nu 8 jaar later 'met lege handen'.
pi_156235803
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 08:26 schreef Estrys het volgende:

[..]

Heb je de maxi cosi in de wasmachine gedaan? :P ;)

Fijn he! Dat je alles zo'n beetje klaar hebt. Ons bed gaat komende week op klossen.

De oudste is ook logeren. Gisteren het eerste pakje gekocht. Denk ik ;) Ik ga dadelijk met mijn moeder naar een tweedehands babyspullen beurs *O*
Ja, in de wasmachine is toch het makkelijkst hč? :+

Ow eerste pakje. O+ Is je pandapakje er al? Ik had bedacht dat ik toch een mutsje wilde breien, maar ik kwam er achter dat ik de verkeerde naalden heb dus die baby komt voorlopig niet.. :')

Veel plezier op de beurs! Heb je nog wat nodig?
pi_156235813
Mijn man las over een lotusbevalling en moet er nog steeds een beetje van kokken. :')
pi_156235910
Oh ik heb zo veel bijgelezen dat ik niet weet waar te beginnen!
Ik krijg helemaal blijf kriebels van de geboortekaartjespraat!
En jäger nog steeds niks. Ik ben bij de eerste met 42 weken bevallen en had ook alles Geprobeerd: seks, ananassen, colostrum kolven, wandelen (Behalve castor oil want dat is volgens mij gewoon slecht voor je). Uiteindelijk met 41+6 accupunctuur gehad, hele pittige curry gegeten en toen de weeen begonnen waren voor de zekerheid nog maar flink 2 uur gewandeld berg op en af (wel dicht bij huis gebleven). Man is er van overtuigd dat de acupunctuur uiteindelijk heeft geholpen, maar wie zal het zeggen...
pi_156235926
Oh, vergeet ik gewoon helemaal mijn eigen update: gisteren echo gehad ivm bloeding deze week. Bubs ziet er prima uit, mooi hartslag gezien. En plekje van de bloeding was ook te zien maar niet zorgwekkend. En ook fijn om te zien dat het er maar 1 was... :-)
Dus we zijn weer gerustgesteld!
pi_156235934
Goedemorgen! :W
Heeft iemand tips over hoe je je teennagels geknipt krijgt met zo'n in-de-weg-buik?
Ik kan O+ wel weer om hulp vragen, maar eerlijk gezegd wil ik 't gewoon zelf doen. :X
pi_156235977
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2015 08:52 schreef Limone het volgende:

[..]

Ja, in de wasmachine is toch het makkelijkst hč? :+

Ow eerste pakje. O+ Is je pandapakje er al? Ik had bedacht dat ik toch een mutsje wilde breien, maar ik kwam er achter dat ik de verkeerde naalden heb dus die baby komt voorlopig niet.. :')

Veel plezier op de beurs! Heb je nog wat nodig?
Nee Pandapakje komt als het goed is komende week.

Tja nodig, nodig. Drie paar zwarte laarzen heb ik ook niet echt nodig :P
pi_156236019
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2015 09:23 schreef Estrys het volgende:

[..]

Nee Pandapakje komt als het goed is komende week.

Tja nodig, nodig. Drie paar zwarte laarzen heb ik ook niet echt nodig :P
Jawel, die heb je ook nodig!
1 paar met hakken, 1 paar zonder hakken en altijd een paar enkellaarsjes voor de variatie is toch wel het minimum!

Ja sorry, jullie willen echt niet in mijn schoenenkast kijken.. :X

Edit: Als je je druk maakt over dingen als fles vs. borstvoeding of dragen vs. kinderwagen of minder werken etc, moet je dit even kijken:

[ Bericht 15% gewijzigd door silliegirl op 20-09-2015 09:58:59 ]
pi_156236367
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2015 09:16 schreef silliegirl het volgende:
Goedemorgen! :W
Heeft iemand tips over hoe je je teennagels geknipt krijgt met zo'n in-de-weg-buik?
Ik kan O+ wel weer om hulp vragen, maar eerlijk gezegd wil ik 't gewoon zelf doen. :X
ik zet mijn voet op t toilet of de badrand, helpt als ik vervolgens tegen de muur aanleun.
Enige wat O+ hoeft te doen is mijn poes bijknippen. Heb t geprobeerd maar dat gaat echt niet :')
pi_156236501
'Knippen'? Als in: met een schaar?
pi_156236538
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2015 09:29 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Jawel, die heb je ook nodig!
1 paar met hakken, 1 paar zonder hakken en altijd een paar enkellaarsjes voor de variatie is toch wel het minimum!

Ja sorry, jullie willen echt niet in mijn schoenenkast kijken.. :X

Edit: Als je je druk maakt over dingen als fles vs. borstvoeding of dragen vs. kinderwagen of minder werken etc, moet je dit even kijken:
Deze reclame krijgt ook commentaar, omdat die gemaakt is door een fv-fabrikant en de fv moeders de enige zijn die geen ruzie maken
pi_156236559
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2015 10:16 schreef Omentielvo het volgende:

[..]

Deze reclame krijgt ook commentaar, omdat die gemaakt is door een fv-fabrikant en de fv moeders de enige zijn die geen ruzie maken
Dat is natuurlijk wel een beetje waar, hč?
pi_156236569
:W vannacht om 5 uur is onze zoon Tom geboren. 4130 gram, en alles erop en eraan... Enorm moe, maar enorm voldaan...
pi_156236599
quote:
17s.gif Op zondag 20 september 2015 10:18 schreef Limone het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk wel een beetje waar, hč?
Omdat ze wel doorslapen natuurlijk O+
pi_156236601
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 10:18 schreef Jagärtrut het volgende:
:W vannacht om 5 uur is onze zoon Tom geboren. 4130 gram, en alles erop en eraan... Enorm moe, maar enorm voldaan...
gefeliciteerd! Alles goed gegaan? Echt een hoop jongens zeg dit jaar
pi_156236603
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 10:18 schreef Jagärtrut het volgende:
Jee gefeliciteerd! Een jongen! O+ Leuke naam.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')