Ik heb al niet zoveel met "ik ben al... jaar" opmerkingen maar dit is helemaal confronterendquote:Op zaterdag 19 september 2015 21:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh shut itik ben al 32 en pas net zwanger van de tweede...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry beetje gevoelig vandaag
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
quote:Op zondag 20 september 2015 00:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb al niet zoveel met "ik ben al... jaar" opmerkingen maar dit is helemaal confronterend
Kan me helemaal indenken dat je dat zo voelt Majo. Dikke knuffel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry beetje gevoelig vandaag
Is dat degene die tegen je raam aan zit?quote:Op zaterdag 19 september 2015 19:28 schreef mignonne het volgende:
en oeeeeh slijmproppenik verloor de mijne twee dagen geleden. Lekk0r
quote:Op zondag 20 september 2015 04:38 schreef WupWup het volgende:
[..]
Is dat degene die tegen je raam aan zit?
[..]
Ik heb al niet zoveel met "ik ben al... jaar" opmerkingen maar dit is helemaal confronterend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry beetje gevoelig vandaag![]()
[..]
Lieverd, ik weet er alles van. Ik liet me even meeslepen in de conversatie. en twijfelde al toen ik t teruglasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry beetje gevoelig vandaag![]()
Heb je de maxi cosi in de wasmachine gedaan?quote:Op zondag 20 september 2015 08:19 schreef Limone het volgende:
Lekker Estrys! De mijne is logeren en nu staat het bed op klossen, is de koffer gepakt, de maxi cosi gewassen en hebben we nog snel een badje + standaard gekocht.
[..]
Nou sorry maar dit vind ik dan weer een stomme opmerking tegen iemand bij wie het nou ook niet bepaald vanzelf is gegaan. Het is heel vervelend dat het lang duurt allemaal maar je bent ook niet begonnen op je 25e ofzo en staat nu 8 jaar later 'met lege handen'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry beetje gevoelig vandaag
Ja, in de wasmachine is toch het makkelijkst hč?quote:Op zondag 20 september 2015 08:26 schreef Estrys het volgende:
[..]
Heb je de maxi cosi in de wasmachine gedaan?![]()
![]()
Fijn he! Dat je alles zo'n beetje klaar hebt. Ons bed gaat komende week op klossen.
De oudste is ook logeren. Gisteren het eerste pakje gekocht. Denk ikIk ga dadelijk met mijn moeder naar een tweedehands babyspullen beurs
Nee Pandapakje komt als het goed is komende week.quote:Op zondag 20 september 2015 08:52 schreef Limone het volgende:
[..]
Ja, in de wasmachine is toch het makkelijkst hč?![]()
Ow eerste pakje.Is je pandapakje er al? Ik had bedacht dat ik toch een mutsje wilde breien, maar ik kwam er achter dat ik de verkeerde naalden heb dus die baby komt voorlopig niet..
![]()
Veel plezier op de beurs! Heb je nog wat nodig?
Jawel, die heb je ook nodig!quote:Op zondag 20 september 2015 09:23 schreef Estrys het volgende:
[..]
Nee Pandapakje komt als het goed is komende week.
Tja nodig, nodig. Drie paar zwarte laarzen heb ik ook niet echt nodig
ik zet mijn voet op t toilet of de badrand, helpt als ik vervolgens tegen de muur aanleun.quote:Op zondag 20 september 2015 09:16 schreef silliegirl het volgende:
Goedemorgen!
Heeft iemand tips over hoe je je teennagels geknipt krijgt met zo'n in-de-weg-buik?
Ik kanwel weer om hulp vragen, maar eerlijk gezegd wil ik 't gewoon zelf doen.
![]()
Deze reclame krijgt ook commentaar, omdat die gemaakt is door een fv-fabrikant en de fv moeders de enige zijn die geen ruzie makenquote:Op zondag 20 september 2015 09:29 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Jawel, die heb je ook nodig!
1 paar met hakken, 1 paar zonder hakken en altijd een paar enkellaarsjes voor de variatie is toch wel het minimum!
Ja sorry, jullie willen echt niet in mijn schoenenkast kijken..![]()
Edit: Als je je druk maakt over dingen als fles vs. borstvoeding of dragen vs. kinderwagen of minder werken etc, moet je dit even kijken:
Dat is natuurlijk wel een beetje waar, hč?quote:Op zondag 20 september 2015 10:16 schreef Omentielvo het volgende:
[..]
Deze reclame krijgt ook commentaar, omdat die gemaakt is door een fv-fabrikant en de fv moeders de enige zijn die geen ruzie maken
Omdat ze wel doorslapen natuurlijkquote:Op zondag 20 september 2015 10:18 schreef Limone het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel een beetje waar, hč?
gefeliciteerd! Alles goed gegaan? Echt een hoop jongens zeg dit jaarquote:Op zondag 20 september 2015 10:18 schreef Jagärtrut het volgende:
vannacht om 5 uur is onze zoon Tom geboren. 4130 gram, en alles erop en eraan... Enorm moe, maar enorm voldaan...
Jee gefeliciteerd! Een jongen!quote:Op zondag 20 september 2015 10:18 schreef Jagärtrut het volgende:
vannacht om 5 uur is onze zoon Tom geboren. 4130 gram, en alles erop en eraan... Enorm moe, maar enorm voldaan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |