quote:Op donderdag 17 september 2015 21:11 schreef DonRaja het volgende:
Even gekeken. Dit wordt een nieuwe zwarte avond voor het NL-voetbal.
Bakken jullie ook niets van.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:16 schreef Slobeend het volgende:
Laten we gaan wielrennen met z'n allen.
Hey, wat een gekke UI heb jijquote:Op donderdag 17 september 2015 21:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daarom Engels of Duits commentaar
Blijft bizarre actie. Net zoals Poulsen niet verlengen.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:16 schreef Dagoduck het volgende:
Waardeloos die Steward, alles te verkopen.
Falen tegen Excelsior, Willem II en Roda JC.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:16 schreef hafcfan het volgende:
AZ heeft echt een diep triest elftal
Korfbal is voor meiden en jongens die te lelijk zijn voor Hockey.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Slobeend en ik gaan vanaf volgende week louter korfbal kijken.
Dit is satire.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:17 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Bakken jullie ook niets van.
hopelijk degraderen ze.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Falen tegen Excelsior, Willem II en Roda JC.
Lachwekkend.
Afvoerputje van elke willekeurige andere sport. Lekker in het vak gezet worden waar geen bal komt en toch op een sport zittenquote:Op donderdag 17 september 2015 21:17 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Korfbal is voor meiden en jongens die te lelijk zijn voor Hockey.
Ik heb Engels commentaar. Maar ik vraag me dus af he: als je als Engelsman Partizan-AZ moet verslaan, is dat dan een soort werkstraf?quote:Op donderdag 17 september 2015 21:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daarom Engels of Duits commentaar
Ken wel een moeilijk lekker wijf die korfbal deed.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:17 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Korfbal is voor meiden en jongens die te lelijk zijn voor Hockey.
Hoeveel etappes won Columbia afgelopen Vuelta?quote:Op donderdag 17 september 2015 21:17 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Bakken jullie ook niets van.
Ik kon die lange jodenzooi niet langer aan zien. En zo houd ik tenminste woord omtrent mijn weddenschapquote:
Engeland dus ook.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:19 schreef hafcfan het volgende:
Qaurabag goden gaan ook weer lekker
Dat is net zoiets als zeggen dat Spanje niet goed kan voetballen omdat ze geen goede spitsen hebben.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:19 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik kan me de laatste eindzege in een GT niet eens meer herinneren. Of podium zelfs.
Dan stop ik met voetbal kijken.quote:
Haha, daar lijkt het wel op jaquote:Op donderdag 17 september 2015 21:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb Engels commentaar. Maar ik vraag me dus af he: als je als Engelsman Partizan-AZ moet verslaan, is dat dan een soort werkstraf?
Dit is een vergelijking die helemaal nergens op slaat.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als zeggen dat Spanje niet goed kan voetballen omdat ze geen goede spitsen hebben.
Wat is een moeilijk lekker wijf?quote:Op donderdag 17 september 2015 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ken wel een moeilijk lekker wijf die korfbal deed.
Was wel een uitzondering.
Zeg dan dat je stopt met posten op fok. Of dat je een andere UI aanneemt voor een weekje of zo.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan stop ik met voetbal kijken.
Gaat meer om spelers van het niveau Jop van der fucking Linden.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:20 schreef Makamba_ het volgende:
Als Gouweleeuw je aanvoerder is dan vraag je er ook wel om, Gouweleeuw
Killer Jetquote:Op donderdag 17 september 2015 21:21 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Wat is een moeilijk lekker wijf?
Een geefbare vrouw.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:21 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Wat is een moeilijk lekker wijf?
Jop van der Linden niet op waarde inschattenquote:Op donderdag 17 september 2015 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaat meer om spelers van het niveau Jop van der fucking Linden.
AZ is ook gewoon een JL club. Opgeklommen dankzij een rijke investeerderquote:Op donderdag 17 september 2015 21:20 schreef PowerLoungen het volgende:
Hopelijk gaat AZ weer de tijden herbeleven na het tijdperk Molenaar
Ik ben voorzitter van de Jop-fanclub.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jop van der Linden niet op waarde inschatten
Niet lachen jongens, want dan blijft 'ie bezig.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:19 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik kan me de laatste eindzege in een GT niet eens meer herinneren. Of podium zelfs.
Ik had niet anders verwachtquote:Op donderdag 17 september 2015 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben voorzitter van de Jop-fanclub.
Helft van dat stadion is voor Ajax . Kansloze gemaakte club iddquote:Op donderdag 17 september 2015 21:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
AZ is ook gewoon een JL club. Opgeklommen dankzij een rijke investeerder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enkel Mathieu en Tom zijn goden.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Niet lachen jongens, want dan blijft 'ie bezig.
Belgen hebben ook al jaren geen grote ronde meer gewonnen. Of Duitsers. Maar als je eendagskoersen kan winnen...quote:Op donderdag 17 september 2015 21:20 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dit is een vergelijking die helemaal nergens op slaat.
quote:Op donderdag 17 september 2015 21:22 schreef onlogisch het volgende:
bergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stoppen met FOK!kenquote:Op donderdag 17 september 2015 21:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeg dan dat je stopt met posten op fok. Of dat je een andere UI aanneemt voor een weekje of zo.
Met dit soort uitspraken kunnen we niks
Van der Linden is nodig voor het komische aspect. Echt een speler waarvoor mensen naar het stadion komen met bijna eigen doelpunten vanaf de cornervlag van de tegenstanderquote:Op donderdag 17 september 2015 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaat meer om spelers van het niveau Jop van der fucking Linden.
Jouw vergelijking insinueert dat Nederland wel eens wint. Dat is niet het geval. Waar dat bij Spanje wel zo is.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Belgen hebben ook al jaren geen grote ronde meer gewonnen. Of Duitsers. Maar als je eendagskoersen kan winnen...
al schiet Nederland daar ook te kort in natuurlijk, maar ik schat Belgie gemiddeld qua resultaten hoger in dan Colombia voorlopig. Qua potentie is een ander verhaal.
quote:Op donderdag 17 september 2015 21:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Helft van dat stadion is voor Ajax . Kansloze gemaakte club idd
Ik kan 4 aardige overwinningen opnoemen van de laatste maand.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:23 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jouw vergelijking insinueert dat Nederland wel eens wint. Dat is niet het geval. Waar dat bij Spanje wel zo is.
In before een lijst met overwinningen in C-koersen.
De hamvraag is natuurlijk: Waarom kijk jij in vredesnaam naar Asterar Tripoli - Sparta Praag?quote:Op donderdag 17 september 2015 21:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha, daar lijkt het wel op ja
Hoewel ik nu naar een Duitse verslaggever luister, die Asterar Tripoli - Sparta Praag verslaat. Lijkt me ook geen pretje
Hij komt zelf nooit in het stadion, dus hij kan het toch niet wetenquote:Op donderdag 17 september 2015 21:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat antwoord was weer voorspelbaar
Je vergeet TJ Butcher, GeesGod en Bokkema.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:23 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Enkel Mathieu en Tom zijn goden.
Etappezeges... Joepie!quote:Op donderdag 17 september 2015 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan 4 aardige overwinningen opnoemen van de laatste maand.
Schakelprogramma van Sky Sportsquote:Op donderdag 17 september 2015 21:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De hamvraag is natuurlijk: Waarom kijk jij in vredesnaam naar Asterar Tripoli - Sparta Praag?
TJ Butcher gaat niet eens naar het WK, hahahahahahahahahahahahahaha.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je vergeet TJ Butcher, GeesGod en Bokkema.
Dat zijn geen goden. In tegendeel.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je vergeet TJ Butcher, GeesGod en Bokkema.
Wat heeft hij daar te zoeken dan?quote:Op donderdag 17 september 2015 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
TJ Butcher gaat niet eens naar het WK, hahahahahahahahahahahahahaha.
Ah ok, ik dacht al dat je op z'n Boskamps gewoon alles kijkt.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Schakelprogramma van Sky Sports
Meer dan Pim Ligthart.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:26 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wat heeft hij daar te zoeken dan?
Etappezeges in GT's zijn prima resultaten, behalve ontsnappingszeges in de Giro en Vuelta (dan houd je dus 3 goede resultaten over)quote:
volgens Tjacka gingen AZ en Ajax easy doorquote:Op donderdag 17 september 2015 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Want dit komt ook totaal uit de lucht vallen.
Een beetje zoals de Jeugd van Tegenwoordig dus.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:27 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nee. Ligthart is nog enigszins rap.
Tjacka kwam vorige week opeens in het Vuelta-topic posten. Chauvinist. Derhalve niet serieus te nemen.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
volgens Tjacka gingen AZ en Ajax easy door
De Jeugdquote:Op donderdag 17 september 2015 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een beetje zoals de Jeugd van Tegenwoordig dus.
Bewijs hem hier wekelijks het tegendeelquote:Op donderdag 17 september 2015 21:28 schreef Zorro het volgende:
Ik dacht maandag: Overwinning ajax, misschien puntje az, PSV en Groningen kunnen we wel vergeten.
Achteraf blijkt dus dat Johan Derksen succesvoller in de toto is dan ik zou zijn.
Woon je in Brugge?quote:Op donderdag 17 september 2015 21:28 schreef DonRaja het volgende:
Tot nu toe heeft alleen Brugge een gruwelijk pak slaag gehad. Wordt leuk morgen op kantoor.
Geef hem groot gelijk , die klappertjes geven je nog een hersenbloeding als je niet uitkijktquote:Op donderdag 17 september 2015 21:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij komt zelf nooit in het stadion, dus hij kan het toch niet weten
Haha, hoop Brugge fans daar?quote:Op donderdag 17 september 2015 21:28 schreef DonRaja het volgende:
Tot nu toe heeft alleen Brugge een gruwelijk pak slaag gehad. Wordt leuk morgen op kantoor.
Beetje geïnformeerde debiel weet dat de klappertjes er niet meer zijn.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geef hem groot gelijk , die klappertjes geven je nog een hersenbloeding als je niet uitkijkt
Nee, ik werk in Brussel. Maar de Brugge supporters hadden nogal een grote mond vandaag. Ze zouden aan de Brusselse joden wel even laten zien hoe je Europees speelt. Anderlecht staat inmiddels voor...quote:
quote:Op donderdag 17 september 2015 21:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geef hem groot gelijk , die klappertjes geven je nog een hersenbloeding als je niet uitkijkt
Ik wist het ...quote:Op donderdag 17 september 2015 21:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bewijs hem hier wekelijks het tegendeel
VBL / [VI TOTO 2015/2016] Gaat Wazaaaaa voor de hattrick?
Werd tijd. Alsnog een gemaakte debiele clubquote:Op donderdag 17 september 2015 21:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beetje geïnformeerde debiel weet dat de klappertjes er niet meer zijn.
Sorry ik ben een debiel onder een rotsquote:Op donderdag 17 september 2015 21:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beetje geïnformeerde debiel weet dat de klappertjes er niet meer zijn.
Yep en die hebben al een kloteweek nadat ze hadden verloren van de nummer laatst in de competitie en vervolgens Gent het goed deed in de CL gister.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha, hoop Brugge fans daar?
Ik was er 3 weken terug nog.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij komt zelf nooit in het stadion, dus hij kan het toch niet weten
Er zijn al genoeg klappen gehoord in Belgrado een tijdje terug.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom hoor ik geen klappertjes?
Dat zou betekenen dat AZ uitsupporters had meegenomen...quote:Op donderdag 17 september 2015 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tis je vergevenquote:Op donderdag 17 september 2015 21:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sorry ik ben een debiel onder een rots
Die zijn er niet meer.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Haha. Morgen genieten dusquote:Op donderdag 17 september 2015 21:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep en die hebben al een kloteweek nadat ze hadden verloren van de nummer laatst in de competitie en vervolgens Gent het goed deed in de CL gister.
quote:Op donderdag 17 september 2015 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe kunnen ze nou 5-0 verliezen met 'slot op de deur' Simons in de basis?quote:Op donderdag 17 september 2015 21:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep en die hebben al een kloteweek nadat ze hadden verloren van de nummer laatst in de competitie en vervolgens Gent het goed deed in de CL gister.
godverdomme dat moet ik nog bijwerken.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bewijs hem hier wekelijks het tegendeel
VBL / [VI TOTO 2015/2016] Gaat Wazaaaaa voor de hattrick?
Wat vond jij van mijn idee geld in te zamelen voor een standbeeld voor Gudelj?quote:Op donderdag 17 september 2015 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
godverdomme dat moet ik nog bijwerken.
Iedereen is beter dan AZ op het moment.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:33 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Weer terug van Groningen - Marseille, sfeer was leuk, resultaat minder.
AZ 1-0 achter? Wie is beter?
Een goaltje was wel leuk geweest inderdaadquote:Op donderdag 17 september 2015 21:33 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Mooie reden om Az af te zetten. Je bent al snel zinniger bezig dan deze rotzooi uitkijkenquote:Op donderdag 17 september 2015 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Partizan, maar niet heel veel.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:33 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Ik zou alleen geld inzamelen om hem voor tien jaar te kunnen huisvesten op de Noordpool.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat vond jij van mijn idee geld in te zamelen voor een standbeeld voor Gudelj?
Wat een speler
Het zijn Belgen. Ze hadden de deur op slot gedaan, maar zichzelf ook buiten gesloten.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:33 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze nou 5-0 verliezen met 'slot op de deur' Simons in de basis?
Na rust had je goede kansen op de aansluitingstreffer inderdaad.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Een goaltje was wel leuk geweest inderdaad
De Leeuw had er 2x de kans toe
quote:Op donderdag 17 september 2015 21:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het zijn Belgen. Ze hadden de deur op slot gedaan, maar zichzelf ook buiten gesloten.
Nou nou, geef hem ff de tijd.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou alleen geld inzamelen om hem voor tien jaar te kunnen huisvesten op de Noordpool.
Fair enough.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:33 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Iedereen is beter dan AZ op het moment.
quote:Op donderdag 17 september 2015 21:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Partizan, maar niet heel veel.
quote:
Dan heb je wat te doen, vlerk.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb de eerste user al op het scoreformulier staan.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan heb je wat te doen, vlerk.
Niet vloeken godverdomme.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
AZ - Heraclesquote:
quote:
twitter:NOSsport twitterde op donderdag 17-09-2015 om 21:34:32BREAKING: FIFA zet secretaris-generaal Jérôme Valcke op non-actief. reageer retweet
Koekoek.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:38 schreef VXXLL het volgende:
twitter:NOSsport twitterde op donderdag 17-09-2015 om 21:34:32BREAKING: FIFA zet secretaris-generaal Jérôme Valcke op non-actief. reageer retweet
Jij hebt kennis.quote:
Traptechniek van Lionel Messiquote:Op donderdag 17 september 2015 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat is echt zo'n slechte speler he.mooi dit wel.
Wat een geluk.
Ken je Lasnik nog?quote:Op donderdag 17 september 2015 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Traptechniek van Lionel Messi
James Efmorfidis.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:40 schreef Dagoduck het volgende:
Jop gaat over 2 jaar gekocht worden door Ajax.
Als je hockeywissels mocht toepassen voor vrije trappen had die de rest van de wedstrijd op de bank gezeten.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, die speelde toch bij Willem II?
Uiteraard.quote:
Benoit reed toch maar 2x de TdF?quote:Op donderdag 17 september 2015 21:42 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zijn broer reed jaren voor Armstrong.
#leukefeitjes
goed uitvak ookquote:Op donderdag 17 september 2015 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Stiekem waren dat mooie tijden met RKC in de Eredivisie.
gay juichenquote:Op donderdag 17 september 2015 21:44 schreef Badr_Harry het volgende:
Gay juichen bij de corner vlag, wat deden die twee
4 van de 26 maar.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV verloor er jaarlijks. #neverforget.
Younes liet vandaag meer zien dan Kishna in drie maanden.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:45 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ajax heeft zijn beste speler laten gaan voor een schijntje.
Hij liep inderdaad zeer getalenteerd naar de kant tijdens zijn wisselquote:Op donderdag 17 september 2015 21:46 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Younes liet vandaag meer zien dan Kishna in drie maanden.
Ja leuk. Ging een stuk of dertien keer een man voorbij.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:46 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Hij liep inderdaad zeer getalenteerd naar de kant tijdens zijn wissel
Ik wil de oude terug.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:48 schreef Coco98 het volgende:
Sportende studenten uit sporthal weggejaagd voor vluchtelingen
Bedankt nieuwe layout.
Wat spelen ze nu dan?quote:Op donderdag 17 september 2015 21:47 schreef hafcfan het volgende:
AZ gaat geen Europees voetbal halen dit jaar
Aangifte tegen ex-statenlid PVVquote:Op donderdag 17 september 2015 21:48 schreef Coco98 het volgende:
Bedankt nieuwe layout.
Wauw.quote:
22 redenen om geen kinderen te nemenquote:Op donderdag 17 september 2015 21:48 schreef Coco98 het volgende:
Bedankt nieuwe layout.
Yes I remember.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Aangifte tegen ex-statenlid PVV
Do you remember? Sex voor de Buch.
Pedopost.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:49 schreef Pascalus het volgende:
[..]
22 redenen om geen kinderen te nemen
Had Robert M. dat artikel maar gelezen.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:49 schreef Pascalus het volgende:
[..]
22 redenen om geen kinderen te nemen
quote:Op donderdag 17 september 2015 21:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Had Robert M. dat artikel maar gelezen.
Robert Maaskant?quote:Op donderdag 17 september 2015 21:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Had Robert M. dat artikel maar gelezen.
Gelukkig niet, veel te vermoeiend dat slim zijn.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wauw.
Jij bent echt niet zo slim.
Je zegt toch 'dit jaar'.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ohja iets wat je nu speelt doe je volgend jaar ook
Wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 17 september 2015 21:50 schreef VXXLL het volgende:
Smirnov valt niet goed bij Robin Haase in Polen
FOK Sport
Dat is best een leuke.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:50 schreef VXXLL het volgende:
Smirnov valt niet goed bij Robin Haase in Polen
FOK Sport
Jij zegt "az gaat geen europees voetbal halen dit jaar". Maar dat hebben ze toch al gehaald dit jaar.quote:
je neemt zijn woorden te letterlijk.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jij zegt "az gaat geen europees voetbal halen dit jaar". Maar dat hebben ze toch al gehaald dit jaar.Ben jij nou zo dom of ik zo slim?
Je bent een beetje dom bezigquote:Op donderdag 17 september 2015 21:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jij zegt "az gaat geen europees voetbal halen dit jaar". Maar dat hebben ze toch al gehaald dit jaar.Ben jij nou zo dom of ik zo slim?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |