Belgen hebben ook al jaren geen grote ronde meer gewonnen. Of Duitsers. Maar als je eendagskoersen kan winnen...quote:Op donderdag 17 september 2015 21:20 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dit is een vergelijking die helemaal nergens op slaat.
quote:Op donderdag 17 september 2015 21:22 schreef onlogisch het volgende:
bergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stoppen met FOK!kenquote:Op donderdag 17 september 2015 21:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeg dan dat je stopt met posten op fok. Of dat je een andere UI aanneemt voor een weekje of zo.
Met dit soort uitspraken kunnen we niks
Van der Linden is nodig voor het komische aspect. Echt een speler waarvoor mensen naar het stadion komen met bijna eigen doelpunten vanaf de cornervlag van de tegenstanderquote:Op donderdag 17 september 2015 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaat meer om spelers van het niveau Jop van der fucking Linden.
Jouw vergelijking insinueert dat Nederland wel eens wint. Dat is niet het geval. Waar dat bij Spanje wel zo is.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Belgen hebben ook al jaren geen grote ronde meer gewonnen. Of Duitsers. Maar als je eendagskoersen kan winnen...
al schiet Nederland daar ook te kort in natuurlijk, maar ik schat Belgie gemiddeld qua resultaten hoger in dan Colombia voorlopig. Qua potentie is een ander verhaal.
quote:Op donderdag 17 september 2015 21:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Helft van dat stadion is voor Ajax . Kansloze gemaakte club idd
Ik kan 4 aardige overwinningen opnoemen van de laatste maand.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:23 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jouw vergelijking insinueert dat Nederland wel eens wint. Dat is niet het geval. Waar dat bij Spanje wel zo is.
In before een lijst met overwinningen in C-koersen.
De hamvraag is natuurlijk: Waarom kijk jij in vredesnaam naar Asterar Tripoli - Sparta Praag?quote:Op donderdag 17 september 2015 21:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha, daar lijkt het wel op ja
Hoewel ik nu naar een Duitse verslaggever luister, die Asterar Tripoli - Sparta Praag verslaat. Lijkt me ook geen pretje
Hij komt zelf nooit in het stadion, dus hij kan het toch niet wetenquote:Op donderdag 17 september 2015 21:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat antwoord was weer voorspelbaar
Je vergeet TJ Butcher, GeesGod en Bokkema.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:23 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Enkel Mathieu en Tom zijn goden.
Etappezeges... Joepie!quote:Op donderdag 17 september 2015 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan 4 aardige overwinningen opnoemen van de laatste maand.
Schakelprogramma van Sky Sportsquote:Op donderdag 17 september 2015 21:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De hamvraag is natuurlijk: Waarom kijk jij in vredesnaam naar Asterar Tripoli - Sparta Praag?
TJ Butcher gaat niet eens naar het WK, hahahahahahahahahahahahahaha.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je vergeet TJ Butcher, GeesGod en Bokkema.
Dat zijn geen goden. In tegendeel.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je vergeet TJ Butcher, GeesGod en Bokkema.
Wat heeft hij daar te zoeken dan?quote:Op donderdag 17 september 2015 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
TJ Butcher gaat niet eens naar het WK, hahahahahahahahahahahahahaha.
Ah ok, ik dacht al dat je op z'n Boskamps gewoon alles kijkt.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Schakelprogramma van Sky Sports
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |