quote:Op donderdag 17 september 2015 21:11 schreef DonRaja het volgende:
Even gekeken. Dit wordt een nieuwe zwarte avond voor het NL-voetbal.
Bakken jullie ook niets van.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:16 schreef Slobeend het volgende:
Laten we gaan wielrennen met z'n allen.
Hey, wat een gekke UI heb jijquote:Op donderdag 17 september 2015 21:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daarom Engels of Duits commentaar
Blijft bizarre actie. Net zoals Poulsen niet verlengen.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:16 schreef Dagoduck het volgende:
Waardeloos die Steward, alles te verkopen.
Falen tegen Excelsior, Willem II en Roda JC.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:16 schreef hafcfan het volgende:
AZ heeft echt een diep triest elftal
Korfbal is voor meiden en jongens die te lelijk zijn voor Hockey.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Slobeend en ik gaan vanaf volgende week louter korfbal kijken.
Dit is satire.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:17 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Bakken jullie ook niets van.
hopelijk degraderen ze.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Falen tegen Excelsior, Willem II en Roda JC.
Lachwekkend.
Afvoerputje van elke willekeurige andere sport. Lekker in het vak gezet worden waar geen bal komt en toch op een sport zittenquote:Op donderdag 17 september 2015 21:17 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Korfbal is voor meiden en jongens die te lelijk zijn voor Hockey.
Ik heb Engels commentaar. Maar ik vraag me dus af he: als je als Engelsman Partizan-AZ moet verslaan, is dat dan een soort werkstraf?quote:Op donderdag 17 september 2015 21:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daarom Engels of Duits commentaar
Ken wel een moeilijk lekker wijf die korfbal deed.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:17 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Korfbal is voor meiden en jongens die te lelijk zijn voor Hockey.
Hoeveel etappes won Columbia afgelopen Vuelta?quote:Op donderdag 17 september 2015 21:17 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Bakken jullie ook niets van.
Ik kon die lange jodenzooi niet langer aan zien. En zo houd ik tenminste woord omtrent mijn weddenschapquote:
Engeland dus ook.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:19 schreef hafcfan het volgende:
Qaurabag goden gaan ook weer lekker
Dat is net zoiets als zeggen dat Spanje niet goed kan voetballen omdat ze geen goede spitsen hebben.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:19 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik kan me de laatste eindzege in een GT niet eens meer herinneren. Of podium zelfs.
Dan stop ik met voetbal kijken.quote:
Haha, daar lijkt het wel op jaquote:Op donderdag 17 september 2015 21:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb Engels commentaar. Maar ik vraag me dus af he: als je als Engelsman Partizan-AZ moet verslaan, is dat dan een soort werkstraf?
Dit is een vergelijking die helemaal nergens op slaat.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als zeggen dat Spanje niet goed kan voetballen omdat ze geen goede spitsen hebben.
Wat is een moeilijk lekker wijf?quote:Op donderdag 17 september 2015 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ken wel een moeilijk lekker wijf die korfbal deed.
Was wel een uitzondering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |