Een beetje zoals de Jeugd van Tegenwoordig dus.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:27 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nee. Ligthart is nog enigszins rap.
Tjacka kwam vorige week opeens in het Vuelta-topic posten. Chauvinist. Derhalve niet serieus te nemen.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
volgens Tjacka gingen AZ en Ajax easy door
De Jeugdquote:Op donderdag 17 september 2015 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een beetje zoals de Jeugd van Tegenwoordig dus.
Bewijs hem hier wekelijks het tegendeelquote:Op donderdag 17 september 2015 21:28 schreef Zorro het volgende:
Ik dacht maandag: Overwinning ajax, misschien puntje az, PSV en Groningen kunnen we wel vergeten.
Achteraf blijkt dus dat Johan Derksen succesvoller in de toto is dan ik zou zijn.
Woon je in Brugge?quote:Op donderdag 17 september 2015 21:28 schreef DonRaja het volgende:
Tot nu toe heeft alleen Brugge een gruwelijk pak slaag gehad. Wordt leuk morgen op kantoor.
Geef hem groot gelijk , die klappertjes geven je nog een hersenbloeding als je niet uitkijktquote:Op donderdag 17 september 2015 21:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij komt zelf nooit in het stadion, dus hij kan het toch niet weten
Haha, hoop Brugge fans daar?quote:Op donderdag 17 september 2015 21:28 schreef DonRaja het volgende:
Tot nu toe heeft alleen Brugge een gruwelijk pak slaag gehad. Wordt leuk morgen op kantoor.
Beetje geïnformeerde debiel weet dat de klappertjes er niet meer zijn.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geef hem groot gelijk , die klappertjes geven je nog een hersenbloeding als je niet uitkijkt
Nee, ik werk in Brussel. Maar de Brugge supporters hadden nogal een grote mond vandaag. Ze zouden aan de Brusselse joden wel even laten zien hoe je Europees speelt. Anderlecht staat inmiddels voor...quote:
quote:Op donderdag 17 september 2015 21:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geef hem groot gelijk , die klappertjes geven je nog een hersenbloeding als je niet uitkijkt
Ik wist het ...quote:Op donderdag 17 september 2015 21:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bewijs hem hier wekelijks het tegendeel
VBL / [VI TOTO 2015/2016] Gaat Wazaaaaa voor de hattrick?
Werd tijd. Alsnog een gemaakte debiele clubquote:Op donderdag 17 september 2015 21:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beetje geïnformeerde debiel weet dat de klappertjes er niet meer zijn.
Sorry ik ben een debiel onder een rotsquote:Op donderdag 17 september 2015 21:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beetje geïnformeerde debiel weet dat de klappertjes er niet meer zijn.
Yep en die hebben al een kloteweek nadat ze hadden verloren van de nummer laatst in de competitie en vervolgens Gent het goed deed in de CL gister.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha, hoop Brugge fans daar?
Ik was er 3 weken terug nog.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij komt zelf nooit in het stadion, dus hij kan het toch niet weten
Er zijn al genoeg klappen gehoord in Belgrado een tijdje terug.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom hoor ik geen klappertjes?
Dat zou betekenen dat AZ uitsupporters had meegenomen...quote:Op donderdag 17 september 2015 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tis je vergevenquote:Op donderdag 17 september 2015 21:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sorry ik ben een debiel onder een rots
Die zijn er niet meer.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Haha. Morgen genieten dusquote:Op donderdag 17 september 2015 21:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep en die hebben al een kloteweek nadat ze hadden verloren van de nummer laatst in de competitie en vervolgens Gent het goed deed in de CL gister.
quote:Op donderdag 17 september 2015 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe kunnen ze nou 5-0 verliezen met 'slot op de deur' Simons in de basis?quote:Op donderdag 17 september 2015 21:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep en die hebben al een kloteweek nadat ze hadden verloren van de nummer laatst in de competitie en vervolgens Gent het goed deed in de CL gister.
godverdomme dat moet ik nog bijwerken.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bewijs hem hier wekelijks het tegendeel
VBL / [VI TOTO 2015/2016] Gaat Wazaaaaa voor de hattrick?
Wat vond jij van mijn idee geld in te zamelen voor een standbeeld voor Gudelj?quote:Op donderdag 17 september 2015 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
godverdomme dat moet ik nog bijwerken.
Iedereen is beter dan AZ op het moment.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:33 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Weer terug van Groningen - Marseille, sfeer was leuk, resultaat minder.
AZ 1-0 achter? Wie is beter?
Een goaltje was wel leuk geweest inderdaadquote:Op donderdag 17 september 2015 21:33 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Mooie reden om Az af te zetten. Je bent al snel zinniger bezig dan deze rotzooi uitkijkenquote:Op donderdag 17 september 2015 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
godverdomme dat moet ik nog bijwerken.
Partizan, maar niet heel veel.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:33 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Ik zou alleen geld inzamelen om hem voor tien jaar te kunnen huisvesten op de Noordpool.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat vond jij van mijn idee geld in te zamelen voor een standbeeld voor Gudelj?
Wat een speler
Het zijn Belgen. Ze hadden de deur op slot gedaan, maar zichzelf ook buiten gesloten.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:33 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze nou 5-0 verliezen met 'slot op de deur' Simons in de basis?
Na rust had je goede kansen op de aansluitingstreffer inderdaad.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Een goaltje was wel leuk geweest inderdaad
De Leeuw had er 2x de kans toe
quote:Op donderdag 17 september 2015 21:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het zijn Belgen. Ze hadden de deur op slot gedaan, maar zichzelf ook buiten gesloten.
Nou nou, geef hem ff de tijd.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou alleen geld inzamelen om hem voor tien jaar te kunnen huisvesten op de Noordpool.
Fair enough.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:33 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Iedereen is beter dan AZ op het moment.
quote:Op donderdag 17 september 2015 21:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Partizan, maar niet heel veel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |