De hamvraag is natuurlijk: Waarom kijk jij in vredesnaam naar Asterar Tripoli - Sparta Praag?quote:Op donderdag 17 september 2015 21:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha, daar lijkt het wel op ja
Hoewel ik nu naar een Duitse verslaggever luister, die Asterar Tripoli - Sparta Praag verslaat. Lijkt me ook geen pretje
Hij komt zelf nooit in het stadion, dus hij kan het toch niet wetenquote:Op donderdag 17 september 2015 21:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat antwoord was weer voorspelbaar
Je vergeet TJ Butcher, GeesGod en Bokkema.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:23 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Enkel Mathieu en Tom zijn goden.
Etappezeges... Joepie!quote:Op donderdag 17 september 2015 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan 4 aardige overwinningen opnoemen van de laatste maand.
Schakelprogramma van Sky Sportsquote:Op donderdag 17 september 2015 21:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De hamvraag is natuurlijk: Waarom kijk jij in vredesnaam naar Asterar Tripoli - Sparta Praag?
TJ Butcher gaat niet eens naar het WK, hahahahahahahahahahahahahaha.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je vergeet TJ Butcher, GeesGod en Bokkema.
Dat zijn geen goden. In tegendeel.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je vergeet TJ Butcher, GeesGod en Bokkema.
Wat heeft hij daar te zoeken dan?quote:Op donderdag 17 september 2015 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
TJ Butcher gaat niet eens naar het WK, hahahahahahahahahahahahahaha.
Ah ok, ik dacht al dat je op z'n Boskamps gewoon alles kijkt.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Schakelprogramma van Sky Sports
Meer dan Pim Ligthart.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:26 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wat heeft hij daar te zoeken dan?
Etappezeges in GT's zijn prima resultaten, behalve ontsnappingszeges in de Giro en Vuelta (dan houd je dus 3 goede resultaten over)quote:
volgens Tjacka gingen AZ en Ajax easy doorquote:Op donderdag 17 september 2015 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Want dit komt ook totaal uit de lucht vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |