Davy dekt zich in als PSV tegen clubs van het niveau SC Cambuur speelt.quote:Op donderdag 17 september 2015 20:40 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Je lijkt een beetje op davy met je het wordt geen 2-2
Cambuur uit is altijd lastig.quote:Op donderdag 17 september 2015 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Davy dekt zich in als PSV tegen clubs van het niveau SC Cambuur speelt.
Haal jij hier even grandioos je gelijk.quote:Op donderdag 17 september 2015 20:41 schreef Mani89 het volgende:
En? Waar zijn al die haters nu? Ja dat dacht ik al.
De meeste zitten hierquote:Op donderdag 17 september 2015 20:41 schreef bianconeri het volgende:
Pas je ploeg gaan steunen als ze in de 83e minuut 2-2 maken![]()
![]()
Wat een waardeloze supporters.
beter een waardeloze supporter dan een waardeloos gezichtquote:Op donderdag 17 september 2015 20:41 schreef bianconeri het volgende:
![]()
Volgens mij hoorde je ze hiervoor ook hoor.quote:Op donderdag 17 september 2015 20:41 schreef bianconeri het volgende:
![]()
kloptquote:Op donderdag 17 september 2015 20:43 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zegt genoeg over de Ajax supporters lol
Nou nee niet echtquote:Op donderdag 17 september 2015 20:42 schreef Karina het volgende:
Volgens mij hoorde je ze hiervoor ook hoor.
Op de tribuneNiemand die ons stoppen kan
LOLquote:Op donderdag 17 september 2015 20:43 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zegt genoeg over de Ajax supporters lol
Ik LOL nu hardopquote:
Geen flauw idee. Stijn of Johannes kunnen misschien een antwoord gevenquote:Op donderdag 17 september 2015 20:43 schreef Pascalus het volgende:
Wat heeft Aad eigenlijk voorspeld? #nostradamus
Mad.quote:Op donderdag 17 september 2015 20:46 schreef Karina het volgende:
Wat zijn jullie weer lekker irritant
bedankt hansquote:Op donderdag 17 september 2015 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Milik had gescoord stond het nu 3-2.
Terecht rood?quote:Op donderdag 17 september 2015 20:49 schreef Dagoduck het volgende:
Ajax heeft mazzel dat Celtic rood kreeg want anders hadden ze gewoon verloren.
dat mag niet bij Ajaxquote:Op donderdag 17 september 2015 20:52 schreef bombmannl het volgende:
Jezus wat een autisten. Ram die bal dan voor het doel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was voor vanavond ook al wel duidelijk.quote:Op donderdag 17 september 2015 20:52 schreef Pleun2011 het volgende:
Conclusie van vanavond: Ajax is geen PSV
Sierd?quote:Op donderdag 17 september 2015 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie is de commentator bij Partizan - AZ?
Schaam jij je niet met die UI? Echt walgelijk.quote:
Datzelfde kunnen we ook aan jou vragen.quote:Op donderdag 17 september 2015 20:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Schaam jij je niet met die UI? Echt walgelijk.
Ik probeer er constant onderuit te komen.quote:Op donderdag 17 september 2015 20:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Schaam jij je niet met die UI? Echt walgelijk.
Sierdquote:Op donderdag 17 september 2015 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie is de commentator bij Partizan - AZ?
Verloren weddenschap?quote:Op donderdag 17 september 2015 20:54 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik probeer er constant onderuit te komen.
Nu moet je echt gaan oppassen Cavaliers.quote:Op donderdag 17 september 2015 20:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Datzelfde kunnen we ook aan jou vragen.
Satire.quote:Op donderdag 17 september 2015 20:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nu moet je echt gaan oppassen Cavaliers.
Je hebt nu een knotjesvariant zie ik.quote:Op donderdag 17 september 2015 20:54 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik probeer er constant onderuit te komen.
893quote:Op donderdag 17 september 2015 20:55 schreef ForzaMilan het volgende:
Is trouwens al bekend hoeveel wedstrijden schorsing Elia krijgt?
Afhankelijk van de interpretatie van de KNVB kan het 3 of 6 worden.quote:Op donderdag 17 september 2015 20:55 schreef ForzaMilan het volgende:
Is trouwens al bekend hoeveel wedstrijden schorsing Elia krijgt?
Zal wel geseponeerd worden toch, met al die tegenstrijdige berichten.quote:Op donderdag 17 september 2015 20:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Afhankelijk van de interpretatie van de KNVB kan het 3 of 6 worden.
Eigenlijk wel, aangezien Celtic in het laatste kwartier met 10 man opgegeven moment speelde, dan had Ajax het gewoon moeten beslissen in eigen huis.quote:Op donderdag 17 september 2015 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nouja. Gezien de wedstrijd mag je met 2-2 eigenlijk niet klagen.
Nee, dat sowieso niet. Gaat er alleen om of hij wordt gezien als speler van het eerste of niet.quote:Op donderdag 17 september 2015 20:57 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Zal wel geseponeerd worden toch, met al die tegenstrijdige berichten.
Wees niet zo hard voor iemand die niet goed bij z,n hoofd isquote:Op donderdag 17 september 2015 20:57 schreef Pascalus het volgende:
KOPSTERK GA JE SCHAMEN
WAARDELOOS WAARDELOOS WAARDELOOS
Ow zijn ze al zover met de zaak, kut voor hem maar ja, moet ie zich maar gedragen.quote:Op donderdag 17 september 2015 20:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, dat sowieso niet. Gaat er alleen om of hij wordt gezien als speler van het eerste of niet.
Dan is Ajax-Celtic de eerste wedstrijd die je ooit hebt gezien en dan is het nog steeds niet waar, want bij Celtic speelde ook een rechtsback,quote:Op donderdag 17 september 2015 20:52 schreef Harlekien het volgende:
Tete echt waar de slechtste rechtsback die ik ooit heb zien spelen trouwens.
Eens. Al heb ik makkelijk praten, zelfs op mijn bescheiden niveau heb ik mezelf al eens zo laten provoceren dat ik een tegenstander op z'n wilde slaan.quote:Op donderdag 17 september 2015 20:58 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ow zijn ze al zover met de zaak, kut voor hem maar ja, moet ie zich maar gedragen.
Niet spotten met Lustig. Zijn kramp heeft Ajax nog een punt opgeleverdquote:Op donderdag 17 september 2015 20:59 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Dan is Ajax-Celtic de eerste wedstrijd die je ooit hebt gezien en dan is het nog steeds niet waar, want bij Celtic speelde ook een rechtsback,
Mocht niet van Quinsy Garioquote:Op donderdag 17 september 2015 21:00 schreef Oldground het volgende:
Waar zijn die zwarte nummers eigenlijk gebleven?
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 17 september 2015 20:57 schreef Pascalus het volgende:
KOPSTERK GA JE SCHAMEN
WAARDELOOS WAARDELOOS WAARDELOOS
Haha, jij hebt echt kijk op voetbal ( ps, je bent toch niet stiekem van Hanegem?).quote:Op donderdag 17 september 2015 20:52 schreef Harlekien het volgende:
Tete echt waar de slechtste rechtsback die ik ooit heb zien spelen trouwens.
Wilde slaan of daadwerkelijk sloeg? Je zo laten provoceren in een jeugdteam voor ritme is wel totaal mongolischquote:Op donderdag 17 september 2015 21:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Eens. Al heb ik makkelijk praten, zelfs op mijn bescheiden niveau heb ik mezelf al eens zo laten provoceren dat ik een tegenstander op z'n wilde slaan.
Echt erg dat we van dat kneuzenteam niet gewonnen hebbenquote:Op donderdag 17 september 2015 21:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wist Celtic wel dat ze ook gewoon voetballers mochten opstellen?
Wilde. Ik kon me nog beheersen. Was de eerste keer dat ik openlijk met racistische opmerkingen werd geconfronteerd.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:02 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Wilde slaan of daadwerkelijk sloeg? Je zo laten provoceren in een jeugdteam voor ritme is wel totaal mongolisch
nummer 17 gaat gehakt van ze makenquote:Op donderdag 17 september 2015 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
AZ is lachwekkend in de competitie.
Aha, wel begrijpelijk wat dat betreft en dan zal jij nog wel iets uhm, een gezonder verstand hebben dan een opvliegerige Elia.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wilde. Ik kon me nog beheersen. Was de eerste keer dat ik openlijk met racistische opmerkingen werd geconfronteerd.
In elk geval niet verloren. Groningen kan de rest van het toernooi schriftelijk af doen.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:03 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Echt erg dat we van dat kneuzenteam niet gewonnen hebben
jaquote:Op donderdag 17 september 2015 21:04 schreef Rabieluh het volgende:
sbs6 had nu nog reclame laten zien.
Dan hoef je het in ieder geval niet meer in de supermarkt te kopenquote:Op donderdag 17 september 2015 21:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
nummer 17 gaat gehakt van ze maken
Uit winnen we gewoon van Celticquote:Op donderdag 17 september 2015 21:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In elk geval niet verloren. Groningen kan de rest van het toernooi schriftelijk af doen.
Leed constant balverlies op gevaarlijke positie's en dat als back. Ook voegde hij aanvallend niks toe. Ook liet hij een aantal keren gevaarlijk zijn man lopen om vervolgens nog een te late lange sprint te trekken. Opbouwend slecht, verdedigend slecht en aanvallend slecht. En de rechtsback van Celtic scoorde tenminste.quote:Op donderdag 17 september 2015 20:59 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Dan is Ajax-Celtic de eerste wedstrijd die je ooit hebt gezien en dan is het nog steeds niet waar, want bij Celtic speelde ook een rechtsback,
Jammer wel. Wat een bazenelftal zou dat zijn geweest.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:05 schreef showtimer het volgende:
joegoslavië bestaat niet meer koert
Kom eens met argumenten, droeftoeter.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:02 schreef coronatus het volgende:
[..]
Haha, jij hebt echt kijk op voetbal ( ps, je bent toch niet stiekem van Hanegem?).
Nou. Al dat politiek gezeur, maar rekening houden met de sport ho maar.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:06 schreef Vasion het volgende:
[..]
Jammer wel. Wat een bazenelftal zou dat zijn geweest.
Net iets beter dan Leo Oldenburger hoorquote:
Die is echt verschrikkelijk.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:08 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Nee, dat is die ouwe grijze die altijd negers door elkaar haalt.
Je noemt Tete de slechtste rechtsback die je ooit hebt gezien.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:06 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Kom eens met argumenten, droeftoeter.
Klopt, is ook zo.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:09 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Je noemt Tete de slechtste rechtsback die je ooit hebt gezien.
Ron de Rijk is ook wel een tandje erger/vervelender.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:08 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Nee, dat is die ouwe grijze die altijd negers door elkaar haalt.
quote:
quote:Op donderdag 17 september 2015 21:05 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Leed constant balverlies op gevaarlijke positie's en dat als back. Ook voegde hij aanvallend niks toe. Ook liet hij een aantal keren gevaarlijk zijn man lopen om vervolgens nog een te late lange sprint te trekken. Opbouwend slecht, verdedigend slecht en aanvallend slecht. En de rechtsback van Celtic scoorde tenminste.
Ik kijk naar Duitse Sky Sports met een schakel programma. Niks mis meequote:Op donderdag 17 september 2015 21:11 schreef Nober het volgende:
Waarom zit ik Partizan-AZ te kijken, ik ben gezapt.
Die zit in een hoekje te huilen.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar is mijn goede vriend Stijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |