Wilde. Ik kon me nog beheersen. Was de eerste keer dat ik openlijk met racistische opmerkingen werd geconfronteerd.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:02 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Wilde slaan of daadwerkelijk sloeg? Je zo laten provoceren in een jeugdteam voor ritme is wel totaal mongolisch
nummer 17 gaat gehakt van ze makenquote:Op donderdag 17 september 2015 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
AZ is lachwekkend in de competitie.
Aha, wel begrijpelijk wat dat betreft en dan zal jij nog wel iets uhm, een gezonder verstand hebben dan een opvliegerige Elia.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wilde. Ik kon me nog beheersen. Was de eerste keer dat ik openlijk met racistische opmerkingen werd geconfronteerd.
In elk geval niet verloren. Groningen kan de rest van het toernooi schriftelijk af doen.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:03 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Echt erg dat we van dat kneuzenteam niet gewonnen hebben
jaquote:Op donderdag 17 september 2015 21:04 schreef Rabieluh het volgende:
sbs6 had nu nog reclame laten zien.
Dan hoef je het in ieder geval niet meer in de supermarkt te kopenquote:Op donderdag 17 september 2015 21:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
nummer 17 gaat gehakt van ze maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |