Dat woord kent Saartje alquote:Op maandag 21 september 2015 10:22 schreef Butterflower het volgende:
[..]
Sowieso, dreumesmeet![]()
Ik ben voor
Ik kan mijn kind voor die tijd nog wel het woord kak leren denk ik![]()
Moet jij ons iets vertellen?quote:Op maandag 21 september 2015 11:11 schreef BlueEyes het volgende:
Waarom heb ik trouwens reclame met de vraag of ik lesbisch ben
Voor 1 oktober helemaal niet meerquote:Op maandag 21 september 2015 11:06 schreef GotC het volgende:
Ik gok dat het niet meer lukt voor 15 oktober![]()
.
Hier is opa favoriet, dus dat is ook niet heel flatteusquote:Op maandag 21 september 2015 11:13 schreef BlueEyes het volgende:
F noemt inmiddels alles en iedereen Koe dus die gaat wel schelden
Slofsokken?quote:Op maandag 21 september 2015 11:27 schreef BlueEyes het volgende:
Ik heb mijn oude klompjes ook staan. Gaat alleen nog wel even duren![]()
Hebben jullie nogmeer dingen van vroeger? Vind dat zo leuk te zien bij die ukjes als het van een ouder is geweest
Verkleden is niet F zijn favoriet, petjes en hoedjes en capuchon MOET AF
En sokken moeten uit. Meteen!
Nog even wat op verzinnen want ik wil niet dat hij steeds schoentjes/pantoffels aan heeft en lekker op zijn blote voetjes lopen gaat ook wat minder worden als het kouder wordt
Ach, daar heb je het geboortekaartje/bevalverslag voor toch?quote:Op maandag 21 september 2015 11:27 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn dreumes kent ook geen vieze woorden. Kleuter zegt shit.
Donderdag is ze dreumes af. En help ik weet het tijdstip van geboorte niet meer. Van ean wel maar van sac niet. Slechte moeder.
Omdat je zo veel van me houdtquote:Op maandag 21 september 2015 11:11 schreef BlueEyes het volgende:
Waarom heb ik trouwens reclame met de vraag of ik lesbisch ben
Niks mogen plannen slecht hèquote:Op maandag 21 september 2015 11:37 schreef Tante_Soesa het volgende:
Da's bij mij zo handig. Ze zijn op exact hetzelfde tijdstip geboren
. Heb jij dat niet zo gepland dan FR
![]()
Ja zegquote:Op maandag 21 september 2015 11:11 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dat woord kent Saartje al
quote:Op maandag 21 september 2015 14:32 schreef exode het volgende:
Blue, die reclame komt door mij denk ik
Dreumesmeet klinkt leuk! De herfstvakantie (midden Nederland) zijn we denk ik op vakantie. Dus die week kan ik niet.
Ja nog heel graag zelfs!quote:Op maandag 21 september 2015 14:45 schreef Franny_G het volgende:
Herfstvakantie zijn wij ook weg, ja. Zou wel jammer zijn als het samenvalt!
Leuke foto, Moppert. Wel heerlijk is het als ze zo lekker aan het lopen zijn he? Wil hij nog wel in de draagzak/draagdoek?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
De mijne ookquote:Op maandag 21 september 2015 16:22 schreef GotC het volgende:
Ik denk er effe over na. Mijn dreumes kennende ben ik alleen maar achter 'm aan aan het rennen de hele tijd. Hangt dus beetje van de locatie af of wij komen
Plakken we F er aan vast, de 3 musketiers op oorlogspadquote:Op maandag 21 september 2015 16:32 schreef Dot. het volgende:
[..]
De mijne ookDan instrueren we maxi-T gewoon dat ie op mini-T moet letten en worden wij tijdelijke munttheemoeder
En wie zn schuld was datquote:Op maandag 21 september 2015 16:34 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik kom ook graag maar dan wil ik wel een boel van mn nunogbabymamamatties erbij hoor! Want ik heb alle babymeets gemist.
Munt-T-moedersquote:Op maandag 21 september 2015 16:32 schreef Dot. het volgende:
[..]
De mijne ookDan instrueren we maxi-T gewoon dat ie op mini-T moet letten en worden wij tijdelijke munttheemoeder
Wil je Frans nou buiten sluitenquote:Op maandag 21 september 2015 17:12 schreef BlueEyes het volgende:
Trouwens de oktober invasie is ook in oktober dus kunnen die meteen mee.
En T van GotC is gewoon peuter dan
Ja en W ook hoor. Houden wij wel onze eigen meet ofzo.quote:Op maandag 21 september 2015 17:15 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Wil je Frans nou buiten sluiten?
Stomme foetus wel Razz..
Een oktoberinvasie in oktober?!quote:Op maandag 21 september 2015 17:12 schreef BlueEyes het volgende:
Trouwens de oktober invasie is ook in oktober dus kunnen die meteen mee.
En T van GotC is gewoon peuter dan
quote:Op maandag 21 september 2015 17:23 schreef Skittles het volgende:
[..]
Een oktoberinvasie in oktober?!madness!
15 oktober al een dreumes
Je mist ons he.. Geef maar toequote:
quote:Op maandag 21 september 2015 17:06 schreef Skittles het volgende:
[..]
De foetus en de hormonen waar hij voor zorgt![]()
quote:Op maandag 21 september 2015 17:35 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]Dank Skittles. Jou wil ik wel meeten.
Away lekker niet.
Als ik ga, wil ik je eventueel wel oppikken hoor.quote:Op maandag 21 september 2015 15:44 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
T enige wat ik belangrijk vind is dat de locatie goed bereikbaar is met OV...
Een dreumesmeet zonder dreumessen is als Bassie zonder Adriaanquote:Op maandag 21 september 2015 17:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Als ik ga, wil ik je eventueel wel oppikken hoor.
Alleen kunnen er dan geen kinderwagens mee bedenk ik me net.
Of ist een meet zonder de dreumesjes?
Ja, zoiets dacht ik alquote:Op maandag 21 september 2015 18:11 schreef Butterflower het volgende:
[..]
Een dreumesmeet zonder dreumessen is als Bassie zonder Adriaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 september 2015 18:49 schreef GotC het volgende:
Noh, even spammen met m'n appel-vreterWat een guitig ventje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 september 2015 19:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
Pfoeeee een duur ritje monkeytown... Ben geflitst met 9 km te hard![]()
Binnenkort eentje hier in de buurt
Oh en Nora vind het zo gaaf als ik (of vriend) achter haar aan kruip en roep IK GA JOU PAKKUUUUUUHHHHHInclusief gegrom
Dan volgt er vaak een IEEEEEEEEHHHHHH
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Oktober Invasie. Het klinkt onheilspellend..
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Coffee Corazon (google maar even), ik moet alleen even kijken met hoeveel mensen/kinderen je daar terecht kunt. Er is ook speelgoed en alles, en hartje binnenstadquote:Op maandag 21 september 2015 16:26 schreef Butterflower het volgende:
En 7 november?
Welke locatie heb je in gedachten Burd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2015 20:44:52 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |