Ja zegquote:Op maandag 21 september 2015 11:11 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dat woord kent Saartje al
quote:Op maandag 21 september 2015 14:32 schreef exode het volgende:
Blue, die reclame komt door mij denk ik
Dreumesmeet klinkt leuk! De herfstvakantie (midden Nederland) zijn we denk ik op vakantie. Dus die week kan ik niet.
Ja nog heel graag zelfs!quote:Op maandag 21 september 2015 14:45 schreef Franny_G het volgende:
Herfstvakantie zijn wij ook weg, ja. Zou wel jammer zijn als het samenvalt!
Leuke foto, Moppert. Wel heerlijk is het als ze zo lekker aan het lopen zijn he? Wil hij nog wel in de draagzak/draagdoek?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
De mijne ookquote:Op maandag 21 september 2015 16:22 schreef GotC het volgende:
Ik denk er effe over na. Mijn dreumes kennende ben ik alleen maar achter 'm aan aan het rennen de hele tijd. Hangt dus beetje van de locatie af of wij komen
Plakken we F er aan vast, de 3 musketiers op oorlogspadquote:Op maandag 21 september 2015 16:32 schreef Dot. het volgende:
[..]
De mijne ookDan instrueren we maxi-T gewoon dat ie op mini-T moet letten en worden wij tijdelijke munttheemoeder
En wie zn schuld was datquote:Op maandag 21 september 2015 16:34 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik kom ook graag maar dan wil ik wel een boel van mn nunogbabymamamatties erbij hoor! Want ik heb alle babymeets gemist.
Munt-T-moedersquote:Op maandag 21 september 2015 16:32 schreef Dot. het volgende:
[..]
De mijne ookDan instrueren we maxi-T gewoon dat ie op mini-T moet letten en worden wij tijdelijke munttheemoeder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |