abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156233233
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 23:31 schreef Razztwizzle het volgende:
A's favoriete nieuwe geluid is trouwens 'kut' :@ :') . Ik verbeter het maar steeds naar 'KAT! Goedzo lieverd! Daar is de kat hè?' En dan kijkt ze me aan van 'Ja hoor mam. Doe normaal.' En brabbelt dan weer vrolijk verder: 'Kutkutkutkut.. KUT kutkutkut'. Oh dear.
Hahahaha!
Hilarisch!

Js komt niet verder dan "dada" , O+
pi_156235549
Pluis :D Jammer van de taart wel :/

Gm, ze praat dus wel! Maar jij snapt het nog niet ;)

Mijnes heeft de winkelwagentjes in de supermarkt ontdekt, en dat je daar dingen in kan doen en uit kan halen. En mee kan racen!
pi_156235624
quote:
A's favoriete nieuwe geluid is trouwens 'kut' :@ :') . Ik verbeter het maar steeds naar 'KAT! Goedzo lieverd! Daar is de kat hè?' En dan kijkt ze me aan van 'Ja hoor mam. Doe normaal.' En brabbelt dan weer vrolijk verder: 'Kutkutkutkut.. KUT kutkutkut'. Oh dear.
:D _O-
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  zondag 20 september 2015 @ 08:41:43 #54
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_156235745
quote:
_O-
  zondag 20 september 2015 @ 11:25:32 #55
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_156237725
quote:
:D!
pi_156238176
Mijn kind zegt "aai" O+ moeten alleen nog even werken aan de koppeling woord-daad.. want mama slaan terwijl je aai zegt... is niet helemaal wat we bedoelen :P
S. 2014
J. 2016
pi_156239347
Razz, ik moest lachen :D Je hebt een heerlijk kind :D

Hier zegt Nora mama en papa en voor de rest onverstaanbare dingen :D Ze staat nu wel vaak los, maar nog echt lopen, nee. Heb wel schoentjes voor buiten gekocht, zodat ze aan de hand kan meelopen. Dat doet ze wel soms :) Maar heb voor nu het idee dat ze kruipen nog gewoon leuker vindt. En ze wil de flos geven aan mijn zus haar hond :D Heel de tijd bungelt dat ding voor zijn kop en er gewoon niks mee doen :') Hond en mijn katten zijn nog niet zo dol op Nora :')
pi_156246299
Haha sun, herkenbaar... Saar en onze honden+kat is ook nog niet echt grote liefde...

Mijn opoe leest voor;

O+ O+

mijn man heeft gedroomd over een 2e, en nu gaan we rond Saar haar 2e verjaardag eens kijken of de pil dr uit kan... en kan ik eerst nog afvallen ;)

[ Bericht 17% gewijzigd door gewoonmezelf87 op 20-09-2015 16:54:47 ]
S. 2014
J. 2016
pi_156250715
Blijft jullie dreumes gewoon zitten? In een stoel? Zonder vastgegespt te worden? Om een boekje te lezen?

Ik heb echt een stuiterbal :')

wel heel leuk, dromen over een tweede O+
  zondag 20 september 2015 @ 20:35:03 #60
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_156251698
Wat is jullie ervaring met uit bed klimmen? Onze dreumes klimt in het vakantiehuisje ineens uit bed. Het is een wat doorgezakt campingbedje met vrij dikke matras erin, dus
daarbij is er uit klimmen wat gemakkelijker dan thuis (ik koester de hoop dat hij het thuis nog niet kan :P). Vooralsnog heeft hij het niet gedaan terwijl hij een slaapzakje droeg. Helpt een slaapzakje tegen uit bed klimmen en zo ja, hoe lang (nog)?
En dan, als ze uit bed klimmen? Is het dan slim een laag/lager bedje neer te zetten (de zijkant van het ledikant naar beneden doen) en zijn hele kamer dreumesproof te maken? Help? Ik ben nog niet toe aan en uit bed klimmend kind :').
KuikenGuppy
pi_156251706
Saartje O+ mopje in je stoel! En plannen voor een tweede, tof!

Wij hadden zo'n fijn weekend. Het ontroert me dat mensen voor mijn kind helemaal hier naartoe komen en een cadeautje uitzoeken en met ons vieren dat ze een jaar oud is. Zo lief O+

Kleine (kuch :@ ) fotospam:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_156251847
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 20:02 schreef Dyre het volgende:
Blijft jullie dreumes gewoon zitten? In een stoel? Zonder vastgegespt te worden? Om een boekje te lezen?

Ik heb echt een stuiterbal :')

wel heel leuk, dromen over een tweede O+
Op dit kleine stoeltje wel ja... maar ook maar kort en vooral als ze het zelf wil, in de kinderstoel heb ik pas geleden een nieuwe riem gekocht die ook over haar schouders gaat ivm klimmen en uit de stoel donderen.... :') :X

Razz, ze ziet eruit alsof ze het onwijs naar dr zin heeft. Je kleine pluis! Fijn dat het een geslaagd weekend was.
S. 2014
J. 2016
  zondag 20 september 2015 @ 20:47:24 #63
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_156252330
Wat een mooi meisje is ze toch Razz O+ Bijzonder he, die 1e verjaardag? Vond ze de taart nog lekker? :9

Wat een stuntpiloten hebben jullie :D T. blijft altijd in z'n eetstoel zitten. Het kleine stoeltje..mwah, soms. Om tv in te kijken :+. Ook hebben we nu sinds een tijdje een stoeltje en tafeltje. Dat stoeltje heeft T. bij de koffietafel gezet en daar gaat hij altijd uit z'n beker drinken en fruit eten O+ Ook zo fijn, hij drinkt nu thuis altijd (met 1 hand :')) uit een open beker.
pi_156252488
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 20:47 schreef GotC het volgende:
Wat een mooi meisje is ze toch Razz O+ Bijzonder he, die 1e verjaardag? Vond ze de taart nog lekker? :9

Wat een stuntpiloten hebben jullie :D T. blijft altijd in z'n eetstoel zitten. Het kleine stoeltje..mwah, soms. Om tv in te kijken :+. Ook hebben we nu sinds een tijdje een stoeltje en tafeltje. Dat stoeltje heeft T. bij de koffietafel gezet en daar gaat hij altijd uit z'n beker drinken en fruit eten O+ Ook zo fijn, hij drinkt nu thuis altijd (met 1 hand :')) uit een open beker.
Ja maar hij is immers al bijna een peuter :D stoere grote!
S. 2014
J. 2016
  zondag 20 september 2015 @ 20:52:17 #65
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_156252593
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2015 20:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Ja maar hij is immers al bijna een peuter :D stoere grote!
God, een peuter :X Gek is dat!
En wat leuk dat jullie waarschijnlijk over een jaar voor een 2e gaan!
pi_156256865
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2015 20:35 schreef Burdie het volgende:
Wat is jullie ervaring met uit bed klimmen? Onze dreumes klimt in het vakantiehuisje ineens uit bed. Het is een wat doorgezakt campingbedje met vrij dikke matras erin, dus
daarbij is er uit klimmen wat gemakkelijker dan thuis (ik koester de hoop dat hij het thuis nog niet kan :P). Vooralsnog heeft hij het niet gedaan terwijl hij een slaapzakje droeg. Helpt een slaapzakje tegen uit bed klimmen en zo ja, hoe lang (nog)?
En dan, als ze uit bed klimmen? Is het dan slim een laag/lager bedje neer te zetten (de zijkant van het ledikant naar beneden doen) en zijn hele kamer dreumesproof te maken? Help? Ik ben nog niet toe aan en uit bed klimmend kind :').
Hier een klimmer :( Tot vervelens aan toe. Peuterbed is gewoon nog geen optie met onze stuiterbal dus we hebben het bed naast ons bed weggehaald en een 'kleine' slaapzak aan waardoor klimmen zo goed als onmogelijk is. Laatst bij mijn zus thuis klom hij ook uit het campingbedje en ín mijn nichtjes ledikant. Dus daar de kamers zoveel mogelijk dreumesproof gemaakt. Heb niet echt een oplossing. Hoe wij het nu hebben (hebben afgelopen week de slaapkamer veranderd) werkt voor nu. Hopelijk blijft het werken.

Razz wat een mooi feestje voor je dreumes O+ En wat leuk dat kijk en zoekboek dat ik op de achtergrond zie. Wij hebben hier iets soortgelijks, een heel druk groot en vol boek met vooral voertuigen, en wat een succes! Vanaf net 1 tot nu, steeds op een ander niveau. Eerst alleen aanwijzen en benoemen en nu zoekt en benoemt meneertje het meeste zelf.

Wat leuk GM! Hier wil manlief gisteren een baby voor een baby gaan. :+ Maar ik niet. Eerst kop op orde krijgen en een ander huis, dan praten we wel verder.

Dyre mijn stuiterkind blijft sindskort pas zitten in een stoeltje om bijv te puzzelen. Zo'n 10 minuten :)
pi_156263101
Leuk joh, vakantie met dreumes wiens ritme compleet in de war is en met een lavabed. Ik slaap hier minder dan thuis :'(

En dan toch ook een tweede willen hè :') Geen idee hoe we dat ooit zouden moeten klaarspelen, maar ik wil het toch :@

Wat een leuke foto's Razz! En Saar in haar stoel :D En verder weet ik het niet meer :O
pi_156263767
:O Om 0:45 zat ik met een dreumes beneden die een ikwilnieslapenie deed. Toen ze uiteindelijk weer naar bed wilde, kon ik weer moeilijk in slaap komen :') Straks maar even naar oma gaan :)
pi_156264005
Pfoeeee ik stierf net 7 doden. Komt Nora naar me toe, kijk eens wat ik in mijn handjes heb mama? Een naaktslak! Ik gilde :') Gelukkig liet ze hem los en nu moet ik m naar buiten zien te loodsen. Maar ik durf niet :') :') :')
pi_156264102
Huuuuuuuuuuuu :o ! Wel heerlijk, zo'n onderzoekend kind. Samen beestjes verzamelen O+ .
pi_156264115
Razz, kunnen we geen date tussen onze dreumessen arrangeren? B roept het liefst piemol! :) En wat een leuke foto's.
GM, die foto :D En je kleine lettertjes!
Dyre, B blijft zitten hoor, ongeveer 5 seconden. Bij Brandweerman Sam blijft hij wel echt zitten. Gehypnotyseerd...
Burdie, mijn neefje (van inmiddels 12 jaar) klom in zijn slaapzak uit bed, over het traphekje en ging de trap af. Dus een slaapzak is niet bepaald een garantie. En niet eenmalig, maar standaard.
Veel koffie Sunhine!

Zaterdag de hele dag stoelmassages gegeven in de tuinen van Paleis Soestijk, heel erg leuk! Van 10:00 tot 19:00 gewerkt maar wat een energie krijg ik daar toch van. En dan denk ik weer: dit wil ik! Altijd! Pffff.

Gisteren naar Dierenpark Amersfoort geweest :s) B vond het geweldig, de vorige keer (maart) vond ie alleen de speeltuin echt leuk. Maar nu, alles was leuk maar de apen waren zwaar favoriet. Daar stond hij de hele tijd te kijken en te wijzen. Als er een ander kindje bij kwam staan legde hij alles uit aan dat kindje. Ging het kindje zitten, ging hij ernaast zitten. Vertelde aan iedereen die maar wilde luisteren waar de aap zat 'daaaaaar aap! kijk!' Bijna de hele dag gelopen en nog steeds energie. Jammer dat het herfst wordt en daarna winter anders zouden we een abo overwegen.
pi_156264945
Probeer hier maar weer aan te haken!
Hier ook niet de grootste woordenschat, auto, bal, en dan nog een stuk of 10. Non-verbaal weet hij zich in ieder geval goed duidelijk te maken, dus probeer me daar geen zorgen om te maken.

Slaapzak helpt hier goed tegen klimmen, hier ook gedacht over open ledikant, maar met een nachtbrakertje in huis toch nog even wachten.

En eeeeeeuh naaktslak! 8)7 J is wel gek op mieren, maar die worden helaas niet graag geaaid. Heeft al menig traan opgeleverd, een niet meer bewegende mier aan je vinger O+
Wilde ze hem zelf niet weer vrijlaten?

En nietslapende dreumessen, bekend mee. Wij zijn ook op vakantie in Frankrijk, en de eerste 2 nachten sliep hij van 7 tot 6, voor ons een unicum, maar vannacht weer ouderwets bal, keer of 4 wakker, maar kan ook te maken hebben met veel snot en kwijl, weer een kies erbij denk ik. Kiezen zijn hier altijdgegarandeerd voor weken slaapdrama -O- . Zitten wel te denken om zijn ledikant thuis te vervangen dooreen campingbedje, J. bonkt zichzelf in slaap en dat lukt toch makkelijker tegen een zachter bedje dan een houten...

Razz, nog gefeliciteerd met je kleine meid! Bijzonder he, en wat een plaatje O+ O+

Verder dus de groeten uit Frankrijk, autorit ging super, 6 uurtjes gereden, en nu lekker in huisje op camping. Veel te doen, al werkt het weer niet altijd mee. Gister was super, in zwemluiertje aan het strand O+ Vandaag maar eens een van de binnenzwembaden verkennen. J heeft wel veel snot, maar we wagen het er maar op :+
pi_156265290
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 08:58 schreef exode het volgende:
Razz, kunnen we geen date tussen onze dreumessen arrangeren? B roept het liefst piemol! :) En wat een leuke foto's.

Sowieso, dreumesmeet *O*
Ik ben voor *O*
Ik kan mijn kind voor die tijd nog wel het woord kak leren denk ik *O*
pi_156265528
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 10:22 schreef Butterflower het volgende:

[..]

Sowieso, dreumesmeet *O*
Ik ben voor *O*
:D
pi_156265743
Jaaaa meet O+

Ieeuww naaktslakkan :r lekker wakker worden zo Sun :+

Leuke foto's Razz, ziet er uit als een goed geslaagd feestje O+
Was het bij jullie ook zo leuk Soesa?

Oei Mabawa en Burdie, wat een zorg als je dreumes opeens uit bed klimt! Geen tips maar ik lees graag mee want ik zie F het binnenkort ook zomaar doen :')

F kan trouwens heel goed stil zitten, hij zit nu vaak op het aanrecht als we aan't koken zijn. Beide oma's stierven duizend doden toen ze het zagen :P
M'n koksmaatje die heel goed champignons in stukjes kan breken O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk de dierentuin Exode! Grappig he hoe in een paar maanden tijd de interesse er wel opeens is. Mooi om te zien :)
pi_156265934
Als jullie de dreumesmeet nou na 4 oktober doen, dan kunnen wij ook meedoen *O* Of nouja.. Grote Drukte hier tot eh... Na de verhuizing vrees ik -O-
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  maandag 21 september 2015 @ 11:06:46 #77
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_156265949
Ik gok dat het niet meer lukt voor 15 oktober :+ ;(.
pi_156265982
24 oktober *O*
  maandag 21 september 2015 @ 11:09:30 #79
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_156265990
Ook net niet dreumesen of net nog niet dreumesen zijn heus wel welkom hoor ;)
pi_156265993
quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2015 11:08 schreef BlueEyes het volgende:
24 oktober *O*
Kan ik 8-)
pi_156266007
quote:
7s.gif Op maandag 21 september 2015 11:09 schreef Fazzoletti het volgende:

[..]

Kan ik 8-)
Mooi dan hebben de F-jes een date in elk geval :D
pi_156266013
Waarom heb ik trouwens reclame met de vraag of ik lesbisch ben :?
pi_156266024
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 10:22 schreef Butterflower het volgende:

[..]

Sowieso, dreumesmeet *O*
Ik ben voor *O*
Dat woord kent Saartje al *O*
S. 2014
J. 2016
pi_156266030
Jaah, meet! Stip is pas bij de A met zijn vocabulaire (auto, aap, appa (=mama }:|), dus ik weet niet of de de K halen, maar aars zit misschien wel in de pijplijn 8-)
pi_156266042
quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2015 11:11 schreef BlueEyes het volgende:
Moet jij ons iets vertellen? O-)

Maarruh afhankelijk van waar en wanneer ben ik ook wel in voor een meet!
S. 2014
J. 2016
pi_156266054
F noemt inmiddels alles en iedereen Koe dus die gaat wel schelden ;)
  maandag 21 september 2015 @ 11:14:16 #87
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_156266071
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 11:06 schreef GotC het volgende:
Ik gok dat het niet meer lukt voor 15 oktober :+ ;(.
Voor 1 oktober helemaal niet meer :+

Mijn dreumes heft wel eens op een slakkenhuisje geknabbeld :X :r
pi_156266104
quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2015 11:13 schreef BlueEyes het volgende:
F noemt inmiddels alles en iedereen Koe dus die gaat wel schelden ;)
Hier is opa favoriet, dus dat is ook niet heel flatteus :D
pi_156266108
Escargots :Y)
pi_156266188
Ik krijg net een foto doorgestuurd van Stip op de klompjes die mijn vriend vroeger droeg O+ Zo lief!

Houden jullie dreumessen ook zo van verkleden? Alles wat aan zn voeten of op zijn hoofd kan wordt hij blij van :D
  maandag 21 september 2015 @ 11:25:22 #91
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_156266257
Mijn dreumes kent geen vieze of foute woordjes.. wat een tegenvaller he :D

Hij is nu echt zo dol op lopen. Gister waren we in hellendoorn en hij heeft het hele park doorgelopen. O+ En hij is nergens bang voor. Loopt een hele grote beer door het park rond en hij bleef er maar achteraan rennen, aaien en knuffelen _O- O+

Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_156266299
Ik heb mijn oude klompjes ook staan. Gaat alleen nog wel even duren O+
Hebben jullie nogmeer dingen van vroeger? Vind dat zo leuk te zien bij die ukjes als het van een ouder is geweest

Verkleden is niet F zijn favoriet, petjes en hoedjes en capuchon MOET AF :(

En sokken moeten uit. Meteen!
Nog even wat op verzinnen want ik wil niet dat hij steeds schoentjes/pantoffels aan heeft en lekker op zijn blote voetjes lopen gaat ook wat minder worden als het kouder wordt
pi_156266301
Mijn dreumes kent ook geen vieze woorden. Kleuter zegt shit.

Donderdag is ze dreumes af. En help ik weet het tijdstip van geboorte niet meer. Van ean wel maar van sac niet. Slechte moeder.
pi_156266380
quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2015 11:27 schreef BlueEyes het volgende:
Ik heb mijn oude klompjes ook staan. Gaat alleen nog wel even duren O+
Hebben jullie nogmeer dingen van vroeger? Vind dat zo leuk te zien bij die ukjes als het van een ouder is geweest

Verkleden is niet F zijn favoriet, petjes en hoedjes en capuchon MOET AF :(

En sokken moeten uit. Meteen!
Nog even wat op verzinnen want ik wil niet dat hij steeds schoentjes/pantoffels aan heeft en lekker op zijn blote voetjes lopen gaat ook wat minder worden als het kouder wordt
Slofsokken?

Ik vind het altijd zo schattig, want hij is ook dol op zn zonnebril die dan vaak ondersteboven op zn neus beland en een zwemluier moet meteen op zn hoofd als ie die ziet :D

quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 11:27 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn dreumes kent ook geen vieze woorden. Kleuter zegt shit.

Donderdag is ze dreumes af. En help ik weet het tijdstip van geboorte niet meer. Van ean wel maar van sac niet. Slechte moeder.
Ach, daar heb je het geboortekaartje/bevalverslag voor toch? :+
  maandag 21 september 2015 @ 11:37:03 #95
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_156266471
Da's bij mij zo handig :+. Ze zijn op exact hetzelfde tijdstip geboren :D. Heb jij dat niet zo gepland dan FR :{w ;)
pi_156267754
Dreumesmeet lijkt me ook erg leuk!
Leuke verhalen hier allemaal weer. O+ . De foto's van de verjaardag van A'tje. O+ .

Ik zat net met I te eten en zij zat lekker te brabbelen. Ineens zei ze: "Papa, ben je? Mama, ben je? Bovuh! Buiten!"

Een echt nagespeeld gesprekje! Ik ben helemaal trots. :+ .

Net had ik in de speeltuin een 'dreumesmeet' met voor mij onbekende mensen en hun dreumesmeisje van 14 maanden. Zij waren erg naar I aan het kijken en op een gegeven moment toen we allemaal bij de schommels waren, vroegen ze: "Mogen wij vragen hoe oud ze is?" Dus ik antwoordde met 19 maanden. Reageerden ze helemaal verbaasd. "Echt waar?" Maar waarom dat nu zo verbazingwekkend was legden ze verder niet uit.. :? . Hun meisje van 14 maanden was wel behoorlijk groot, dus misschien verbaasden ze zich daarover. Maar zo heel klein voor haar leeftijd is I nu ook weer niet. Nouja, whatever. :D .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_156268187
quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2015 11:11 schreef BlueEyes het volgende:
Omdat je zo veel van me houdt O+
pi_156268397
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 11:37 schreef Tante_Soesa het volgende:
Da's bij mij zo handig :+. Ze zijn op exact hetzelfde tijdstip geboren :D. Heb jij dat niet zo gepland dan FR :{w ;)
Niks mogen plannen slecht hè
pi_156268469
Wat leuk een dreumesmeet! Is het al bekend waar in NL het gehouden wordt (of welke provincie)?
pi_156268840
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 13:07 schreef Skittles het volgende:

[..]

Omdat je zo veel van me houdt O+
Dat is natuurlijk een feit :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')