Dat woord kent Saartje alquote:Op maandag 21 september 2015 10:22 schreef Butterflower het volgende:
[..]
Sowieso, dreumesmeet![]()
Ik ben voor
Ik kan mijn kind voor die tijd nog wel het woord kak leren denk ik![]()
Moet jij ons iets vertellen?quote:Op maandag 21 september 2015 11:11 schreef BlueEyes het volgende:
Waarom heb ik trouwens reclame met de vraag of ik lesbisch ben
Voor 1 oktober helemaal niet meerquote:Op maandag 21 september 2015 11:06 schreef GotC het volgende:
Ik gok dat het niet meer lukt voor 15 oktober![]()
.
Hier is opa favoriet, dus dat is ook niet heel flatteusquote:Op maandag 21 september 2015 11:13 schreef BlueEyes het volgende:
F noemt inmiddels alles en iedereen Koe dus die gaat wel schelden
Slofsokken?quote:Op maandag 21 september 2015 11:27 schreef BlueEyes het volgende:
Ik heb mijn oude klompjes ook staan. Gaat alleen nog wel even duren![]()
Hebben jullie nogmeer dingen van vroeger? Vind dat zo leuk te zien bij die ukjes als het van een ouder is geweest
Verkleden is niet F zijn favoriet, petjes en hoedjes en capuchon MOET AF
En sokken moeten uit. Meteen!
Nog even wat op verzinnen want ik wil niet dat hij steeds schoentjes/pantoffels aan heeft en lekker op zijn blote voetjes lopen gaat ook wat minder worden als het kouder wordt
Ach, daar heb je het geboortekaartje/bevalverslag voor toch?quote:Op maandag 21 september 2015 11:27 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn dreumes kent ook geen vieze woorden. Kleuter zegt shit.
Donderdag is ze dreumes af. En help ik weet het tijdstip van geboorte niet meer. Van ean wel maar van sac niet. Slechte moeder.
Omdat je zo veel van me houdtquote:Op maandag 21 september 2015 11:11 schreef BlueEyes het volgende:
Waarom heb ik trouwens reclame met de vraag of ik lesbisch ben
Niks mogen plannen slecht hèquote:Op maandag 21 september 2015 11:37 schreef Tante_Soesa het volgende:
Da's bij mij zo handig. Ze zijn op exact hetzelfde tijdstip geboren
. Heb jij dat niet zo gepland dan FR
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |