Wil je Frans nou buiten sluitenquote:Op maandag 21 september 2015 17:12 schreef BlueEyes het volgende:
Trouwens de oktober invasie is ook in oktober dus kunnen die meteen mee.
En T van GotC is gewoon peuter dan
Ja en W ook hoor. Houden wij wel onze eigen meet ofzo.quote:Op maandag 21 september 2015 17:15 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Wil je Frans nou buiten sluiten?
Stomme foetus wel Razz..
Een oktoberinvasie in oktober?!quote:Op maandag 21 september 2015 17:12 schreef BlueEyes het volgende:
Trouwens de oktober invasie is ook in oktober dus kunnen die meteen mee.
En T van GotC is gewoon peuter dan
quote:Op maandag 21 september 2015 17:23 schreef Skittles het volgende:
[..]
Een oktoberinvasie in oktober?!madness!
15 oktober al een dreumes
Je mist ons he.. Geef maar toequote:
quote:Op maandag 21 september 2015 17:06 schreef Skittles het volgende:
[..]
De foetus en de hormonen waar hij voor zorgt![]()
quote:Op maandag 21 september 2015 17:35 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]Dank Skittles. Jou wil ik wel meeten.
Away lekker niet.
Als ik ga, wil ik je eventueel wel oppikken hoor.quote:Op maandag 21 september 2015 15:44 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
T enige wat ik belangrijk vind is dat de locatie goed bereikbaar is met OV...
Een dreumesmeet zonder dreumessen is als Bassie zonder Adriaanquote:Op maandag 21 september 2015 17:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Als ik ga, wil ik je eventueel wel oppikken hoor.
Alleen kunnen er dan geen kinderwagens mee bedenk ik me net.
Of ist een meet zonder de dreumesjes?
Ja, zoiets dacht ik alquote:Op maandag 21 september 2015 18:11 schreef Butterflower het volgende:
[..]
Een dreumesmeet zonder dreumessen is als Bassie zonder Adriaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 september 2015 18:49 schreef GotC het volgende:
Noh, even spammen met m'n appel-vreterWat een guitig ventje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 september 2015 19:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
Pfoeeee een duur ritje monkeytown... Ben geflitst met 9 km te hard![]()
Binnenkort eentje hier in de buurt
Oh en Nora vind het zo gaaf als ik (of vriend) achter haar aan kruip en roep IK GA JOU PAKKUUUUUUHHHHHInclusief gegrom
Dan volgt er vaak een IEEEEEEEEHHHHHH
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Oktober Invasie. Het klinkt onheilspellend..
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |