Derhalve heeft hij kennis van zaken.quote:Op donderdag 17 september 2015 13:49 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Keane was een klootzak in het veld, die kan je beter niet verdedigen. Die heeft wat ellebogen en doodschoppen uitgedeeld.
quote:Op donderdag 17 september 2015 14:24 schreef BadderHaring het volgende:
Howard Webb vond het een correcte ingreep. Wat mij betreft is het daarmee afgedaan.
Doelpunten in de OP moeten nog bijgewerkt.
Doelpunten en uitslagen bijgewerkt voor zover ik weetquote:Op donderdag 17 september 2015 14:24 schreef BadderHaring het volgende:
Howard Webb vond het een correcte ingreep. Wat mij betreft is het daarmee afgedaan.
Niet alleen hij (bv oud MU speler Roy Keane).quote:Op donderdag 17 september 2015 14:24 schreef BadderHaring het volgende:
Howard Webb vond het een correcte ingreep.
Dick Jol's en Webb's uitleg waren gewoon correct.quote:Op donderdag 17 september 2015 14:24 schreef BadderHaring het volgende:
In Nederland benadeel je nu eenmaal je team, wanneer je (zoals Bazoer) niet bij het minste of geringste als een stervende zwaan naar de grond gaat.quote:Op donderdag 17 september 2015 15:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Niet alleen hij (bv oud MU speler Roy Keane).
Veelzeggend is dat op het veld niemand van MU ook maar overwoog om een pingel te vragen (laat staan een kaart) en ook de commentatoren het een correcte ingreep vonden.
Dan vervolgens blijkt het een nare blessure en gaat iemand roepen dat het rood had moeten zijn en buitelt niet veel later de een over de ander om te vinden dat het een schandalige overtreding is.
Het is een risicovolle ingreep. Er zijn scheidsrechters (zeker in NL) die er een pingel voor geven met een kaart. En sommigen houden wat meer van mannelijk voetbal en accepteren dit. Ik pleit voor het laatste. Het is nu eenmaal geen wijvensport... al lijkt het er soms wel op met die juffertjes op roze schoenen die meer tijd doorbrengen bij de kapper dan dat ze trainen.
Nou ja, wat dat betreft is er wel enorm veel veranderd in de kleedkamer de afgelopen 20 jaar. Helaas is het dan bij het oude gebleven als het gaat om homoseksualiteit. Beter hadden ze daar iets normaler mee omgegaan en verder zich normaal blijven gedragen, in plaats van continue bezig met het imago, kapseltje dit, kleertjes dat, plakplaatje zus en tweetje zo.quote:Op donderdag 17 september 2015 15:12 schreef Oldground het volgende:
In Nederland benadeel je nu eenmaal je team, wanneer je (zoals Bazoer) niet bij het minste of geringste als een stervende zwaan naar de grond gaat.
Daarom moet ik altijd zo lachen als ze in de homo-discussie de 'macho-wereld' aanhalen.
Toch nog top 100 voor Fey.quote:Op donderdag 17 september 2015 15:34 schreef Lange_Lans het volgende:
http://www.uefa.com/memberassociations/uefarankings/club/
So, dat zijn puntjes die je kunt verdienen. Hopen dat Ajax, AZ en Grunn hier een vervolg aan kunnen geven.
Theoretisch zou dat kunnen ja. In de praktijk zal dit heel moeilijk gaan zijn.quote:Op donderdag 17 september 2015 16:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Toch nog top 100 voor Fey.![]()
Maar jullie kunnen dit seizoen dus Ajax al inhalen als hoogstgeplaatste NL ploeg?
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 17-09-2015 om 19:53:27#PSV legt talent Ramon Pascal Lundqvist (18) definitief langer vast. Contract wordt waarschijnlijk morgen al getekend. reageer retweet
PSV moet dit jaar echt punten halen, we verliezen het beste jaar en de volgende 4 jaar waren baggerquote:Op donderdag 17 september 2015 15:34 schreef Lange_Lans het volgende:
http://www.uefa.com/memberassociations/uefarankings/club/
So, dat zijn puntjes die je kunt verdienen. Hopen dat Ajax, AZ en Grunn hier een vervolg aan kunnen geven.
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 17-09-2015 om 23:35:29Andrés Guardado liefst 6 weken uitgeschakeld. Flinke domper voor #PSV. Lees morgen ED/AD en je weet hoe het zit. reageer retweet
Nou dat zal ik zeker doen Rik!quote:Op donderdag 17 september 2015 23:36 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 17-09-2015 om 23:35:29Andrés Guardado liefst 6 weken uitgeschakeld. Flinke domper voor #PSV. Lees morgen ED/AD en je weet hoe het zit. reageer retweet
Lange italiaan wie zijn naam ik niet weet aka luca toni tekent morgen ook bijquote:Op donderdag 17 september 2015 19:54 schreef rubbereend het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 17-09-2015 om 19:53:27#PSV legt talent Ramon Pascal Lundqvist (18) definitief langer vast. Contract wordt waarschijnlijk morgen al getekend. reageer retweet
quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nou dat zal ik zeker doen Rik!
Riks eigen./quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat stukje tekst, is dat van Rik?
Mist dus Ajax, die hebben weer geluk dat ze een zwak PSV treffen.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:36 schreef Ajacied422 het volgende:
ik wacht nog even op de mening van luingequote:Op donderdag 17 september 2015 14:24 schreef BadderHaring het volgende:
Willems is dan terug toch?quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:41 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Mist dus Ajax, die hebben weer geluk dat ze een zwak PSV treffen.
Jol heeft wel al aangegeven dat het een faire tekkel was. Maar die had er waarschijnlijk geld op gezet bij de groenteboer.quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:41 schreef Adames het volgende:
[..]
ik wacht nog even op de mening van luinge
Als ik zie hoe ajax tegen Celtic acteerde treft PSV een zwak ajax. Mijn hemel zeg...quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:41 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Missen we waarschijnlijk de 2 beste spelersquote:Op vrijdag 18 september 2015 00:41 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Lijkt me dat Maher gewoon weer op zijn eigen plaats gaat spelen. Pröpper kan blijven staan, net als Hendrix. Dus ten opzichte van de eerste wedstrijden speelt Hendrix op de Guardado positie.quote:Op vrijdag 18 september 2015 01:44 schreef Rabieluh het volgende:
Ben benieuwd hoe het middenveld er dan uit gaan zien. Schaars moest wel vorige wedstrijd natuurlijk, maar ook omdat die ondanks dat hij bijna niet gespeeld heeft, toch de ervaring heeft om te brengen wat nodig is op zo'n moment om een voorsprong te verdedigen.
Maher zal er wel bij komen, Pröpper dan een linie terug en Maher erbij? Hendrix moet natuurlijk gewoon spelen.
Gelukkig hebben we er nog meer dan genoeg.quote:Op vrijdag 18 september 2015 03:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Missen we waarschijnlijk de 2 beste spelers
Ook zonder Guardado moet je de overige competitieduels kunnen winnen. Als je die potten gewoon wint, is eventueel puntverlies in Amsterdam niet zo'n ramp.quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:41 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Vorig jaar won PSV toch ook zonder Guardado in de arena? Of was hij er toen wel bij?quote:Op vrijdag 18 september 2015 08:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ook zonder Guardado moet je de overige competitieduels kunnen winnen. Als je die potten gewoon wint, is eventueel puntverlies in Amsterdam niet zo'n ramp.
Neuh, was nog niet speelgerechtigd.quote:Op vrijdag 18 september 2015 08:51 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Vorig jaar won PSV toch ook zonder Guardado in de arena? Of was hij er toen wel bij?
Het huil gehalte is weer heerlijk hoog.quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:41 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Bedankt voor je bijdrage. Ga de herhaling van Ajax-Celtic nog maar een keer kijken, kun je genieten van al die supertalenten waar je zo op geilt.quote:Op vrijdag 18 september 2015 09:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het huil gehalte is weer heerlijk hoog.
Slechte troll. Bovendien tokkie-waardige opmerking.quote:Op vrijdag 18 september 2015 09:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wraak voor Shaw. Had harder mogen zijn.
Wat heeft een korte vakantie te maken met een andere speler die met zijn volle gewicht kijkt of je enkel een fijne hefboom is?quote:Op vrijdag 18 september 2015 09:45 schreef BeamofLight het volgende:
Kom jongens, niet zo zielig doen over Guardado. Ja is kut, ja hij is de beste, maar we hebben er een stuk of 20 onder contract staan. Sowieso, hij heeft een week vakantie gehad ofzo, dit kan je gewoon verwachten.
Een seizoen duurt lang en iedereen heeft met dit soort tegenslagen te maken over 34 wedstrijden. En trouwens....: Hendrix
een op een helemaal geen holquote:Op vrijdag 18 september 2015 09:52 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Wat heeft een korte vakantie te maken met een andere speler die met zijn volle gewicht kijkt of je enkel een fijne hefboom is?
Guardado heeft gewoon genoeg vakantie gehad voor de Copa.quote:Op vrijdag 18 september 2015 09:54 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
een op een helemaal geen hol
Maar als je mij had gevraagd (in augustus) wie er wel eens een blessure zou kunnen oplopen dan kom je toch gelijk bij de Mexicaan uit. Ik ga er maar vanuit dat Cocu en consorten niet net als de meesten hier in zak en as zitten...
daar gaat het niet om....quote:Op vrijdag 18 september 2015 10:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Guardado heeft gewoon genoeg vakantie gehad voor de Copa.
Iedere speler die zo op zijn poot wordt getrapt ligt er zo lang uit.
dat je er rustig vanuit kunt gaan dat er eens een keer iemand blessa raakt in een seizoen. En dat er dan niet meteen gepaniekt hoeft te worden.quote:
Typisch dat je argumenten geeft voor een stelling die je niet bedoelt.quote:Op vrijdag 18 september 2015 10:35 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
dat je er rustig vanuit kunt gaan dat er eens een keer iemand blessa raakt in een seizoen. En dat er dan niet meteen gepaniekt hoeft te worden.
Maher niet noemenquote:Op vrijdag 18 september 2015 10:51 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Typisch dat je argumenten geeft voor een stelling die je niet bedoelt.
Maar hierin heb je gelijk natuurlijk. Zeker in de ED moet je met Hendrix-Schaars-Pröpper ook wel uit de voeten kunnen. Eigenlijk ook wel goed om te zien hoe het er nu voorstaat met Schaars.
Waar huil ik? Ik constateer een feit.quote:Op vrijdag 18 september 2015 09:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het huil gehalte is weer heerlijk hoog.
twitter:PSV twitterde op vrijdag 18-09-2015 om 14:31:54Ramon Pascal Lundqvist (18) heeft zijn contract bij PSV verlengd. Een gesprek met hem later op PSV TV. http://t.co/VE5dNaZ1PE reageer retweet
Gewoon nooit meer het ad en ed lezen.quote:Op vrijdag 18 september 2015 14:53 schreef tja77 het volgende:
Volgens Cocu is die 6 weken die het AD en ED roepen helemaal niet zeker. Op dit moment is het nog onduidelijk of Guardado 3 of 6 weken uit de roulatie is.
Ik vond het al raar, woensdag was het nog onduidelijk, en zou er pas bij de volgende MRI (volgende week) meer duidelijk zijn. 2 dagen later melden het AD en ED dat het 6 weken is. Klopt dus geen kut van.
Ze wilde geloof ik al eerder gaan, maar United had aangegeven dat ze moesten wachten. Verder helemaal mee eens, al zullen sommige het wel weer aangrijpen als schuldbekentenis.quote:Op vrijdag 18 september 2015 15:21 schreef Sked het volgende:
Klasse trouwens dat Moreno en Cocu bij Shaw op bezoek zijn geweest
Laat ze het lekker zo zien dan, we hebben allemaal kunnen zien hoe de reacties zijn geweest tijdens de wedstrijd en erna en ik denk dat Shaw zelf ook wel begrijpt dat het niet met opzet was. Anders had dit echt niet gekund zo snel.quote:Op vrijdag 18 september 2015 15:23 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ze wilde geloof ik al eerder gaan, maar United had aangegeven dat ze moesten wachten. Verder helemaal mee eens, al zullen sommige het wel weer aangrijpen als schuldbekentenis.
quote:Op vrijdag 18 september 2015 10:28 schreef tja77 het volgende:
Tuurlijk is het zwaar kut, maar met Schaars, Pröpper, Maher en Hendrix is echt wel een eredivisie waardig middenveld te knutselen.
Tevens heb je ook nog ene Gaston Pereiro die ook op het middenveld uit de voeten kan. En kun je zelfs Locadia in de spits zetten en de Jong als AM.
In de CL kan dat wel, in Nederland niet.quote:
De Jong laat zich vaak genoeg terugzakken zodat de flankspelers over hem heengaan. In de Eredivisie kun je hem best als 10 gebruiken, maar dan moet je wel met de punt naar voren spelen.quote:
Zelfs Brenet zou het beter doen op 10 dan Immers. Slechte vergelijking.quote:Op vrijdag 18 september 2015 16:04 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
De Jong laat zich vaak genoeg terugzakken zodat de flankspelers over hem heengaan. In de Eredivisie kun je hem best als 10 gebruiken, maar dan moet je wel met de punt naar voren spelen.
Daar zal hij het zeker beter doen dan Immers....
Niet snappen dat Brenet de nieuwe Messi isquote:Op vrijdag 18 september 2015 16:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zelfs Brenet zou het beter doen op 10 dan Immers. Slechte vergelijking.
quote:Op vrijdag 18 september 2015 15:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In de CL kan dat wel, in Nederland niet.
Oh oké.quote:Op vrijdag 18 september 2015 16:04 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
De Jong laat zich vaak genoeg terugzakken zodat de flankspelers over hem heengaan. In de Eredivisie kun je hem best als 10 gebruiken, maar dan moet je wel met de punt naar voren spelen.
Daar zal hij het zeker beter doen dan Immers....
Dag lieverd, doe ze de groeten in troll-land!quote:Op vrijdag 18 september 2015 16:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Oh oké.
De Jong heeft niets van een nummer 10.
Groetjes.
Rik "lees morgen meer in het ED en AD" Elfrink vindt dit niet leuk.quote:Op vrijdag 18 september 2015 15:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Gewoon nooit meer het ad en ed lezen.
quote:Op vrijdag 18 september 2015 16:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dag lieverd, doe ze de groeten in troll-land!
hier ben ik het wel mee eens. Bovendien haal je dan alle dreiging in de 16 weg van De Jong. Zeker nu we twee man op de vleugel hebben die een bal voor kunnen krijgen ipv eentje vorig jaarquote:Op vrijdag 18 september 2015 16:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Oh oké.
Groetjes.
Ik zeg ook niet dat hij een Sneijder in topvorm is. Ik geef alleen aan dat hij in noodgevallen op die plek zou kunnen spelen.quote:Op vrijdag 18 september 2015 16:42 schreef Typisch het volgende:
[..]Welke kwaliteiten dicht jij De Jong toe dat hij als nummer 10 uit de voeten kan dan? Ik zie in hem niks van een middenvelder.
Wat je dus eigenlijk zegt is dat hij totaal geen 10 is, dankje.quote:Op vrijdag 18 september 2015 17:14 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat hij een Sneijder in topvorm is. Ik geef alleen aan dat hij in noodgevallen op die plek zou kunnen spelen.
Hij laat zich nu ook vaak terugvallen om ballen vast te houden en door te spelen naar de buitenspelers die naar binnen komen. Hij heeft een goede pass en kan een bal vasthouden. Als hij op 10 speelt met een scorende spits voor hem, dan heeft hij meer mogelijkheden om anderen in stelling te brengen.
Hij mist natuurlijk de verfijning en de techniek. Maar zoals gezegd, in de Eredivisie zou hij op die plek best mee kunnen.
Klopt. Maar je kunt de 10 rol ook zien zoals Toivonen en Siem de Jong hem invulde. Met Janko bij Twente was hij overigens ook die rol toegedaan.quote:Op vrijdag 18 september 2015 16:42 schreef Typisch het volgende:
[..]Welke kwaliteiten dicht jij De Jong toe dat hij als nummer 10 uit de voeten kan dan? Ik zie in hem niks van een middenvelder.
Ik gooi weer Toiboy op die als 10 altijd het strafschopgebied in kwam. Daar was het systeem van PSV op gestoeld. Dus het kan wel maar het is niet zo een goed idee.quote:Op vrijdag 18 september 2015 17:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hier ben ik het wel mee eens. Bovendien haal je dan alle dreiging in de 16 weg van De Jong. Zeker nu we twee man op de vleugel hebben die een bal voor kunnen krijgen ipv eentje vorig jaar
Goede argumenten, sterk verhaal!quote:Op vrijdag 18 september 2015 17:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat je dus eigenlijk zegt is dat hij totaal geen 10 is, dankje.
Hij heeft wel het loopvermogen van een 10.quote:Op vrijdag 18 september 2015 16:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Oh oké.
Groetjes.
Ja, gek idee hè?quote:
Het feit dat JIJ er niks van een middenvelder in ziet, zegt natuurlijk geen ene mallemoer. Tuurlijk is hij beter als spits zijnde. Maar dat wil niet zeggen dat hij geen nummer 10 eigenschapen heeft.quote:Op vrijdag 18 september 2015 16:42 schreef Typisch het volgende:
Welke dan?quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:24 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het feit dat JIJ er niks van een middenvelder in ziet, zegt natuurlijk geen ene mallemoer. Tuurlijk is hij beter als spits zijnde. Maar dat wil niet zeggen dat hij geen nummer 10 eigenschapen heeft.
De jong op 10quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:24 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het feit dat JIJ er niks van een middenvelder in ziet, zegt natuurlijk geen ene mallemoer. Tuurlijk is hij beter als spits zijnde. Maar dat wil niet zeggen dat hij geen nummer 10 eigenschapen heeft.
Locadia als diepe spits en de Jong erachter, waarom zou dat niet kunnen werken?quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:36 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
De jong op 10![]()
Heb je LSD op ofzo?
De jong heeft de techniek van een houten pop.quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:15 schreef tja77 het volgende:
[..]
Locadia als diepe spits en de Jong erachter, waarom zou dat niet kunnen werken?
Je kunt wel met domme emoticons komen, en LSD gelul, maar onderbouw eens waarom het niet zou kunnen.
Locadia heeft een hoog rendement, en de Jong fungeerde begin vorig seizoen meer als aangever dan als afronder. Juist zijn passes werden geroemd (tegen Ajax oa). En de Jong is een uitstekend aanspeelpunt.
Nee het heeft niet mijn voorkeur, ik noemde het ook als laatste optie, en gezien de zwakke defensies die je treft in NL, kan het best nog wel renderen.
Bij Twente wist ik niet. Bij Newcastle was hij daar niet blij mee en ziet hij dat als een van de redenen waarom het daar niet lukte. Hij kan dat namelijk helemaal niet.quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:22 schreef tja77 het volgende:
Owja wat leesvoer voor de "voetbalkenners" die de Jong op 10 niet vinden kunnen.
http://m.fcupdate.nl/voet(...)-aangever-ook-prima/
Daar staat ook dat de Jong wel vaker op 10 stond bij oa Newcaste en Twente.
Bij Twente, op het niveau Eredivisie, deed hij dat prima.quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:17 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Bij Twente wist ik niet. Bij Newcastle was hij daar niet blij mee en ziet hij dat als een van de redenen waarom het daar niet lukte. Hij kan dat namelijk helemaal niet.
Ik gaf het dan ook aan als laatste optie. Nu Moreno er is, en misschien Bruma zich eraan op kan trekken, kan er misschien (ik zeg misschien) met de punt naar voren worden gespeeld, in de competitie althans in de CL zou dat kamikaze zijn.quote:Op zaterdag 19 september 2015 09:43 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Bij Twente, op het niveau Eredivisie, deed hij dat prima.
Niemand hier beweert dat de Jong onze vaste 10 moet worden, het ging om de keuze nu Guardado geblesseerd is en Maher er geen kut van blijkt te kunnen.
Sowieso is het een hypothetische discussie, want Cocu gaat echt niet met de punt naar voren spelen (en terecht). En een CM is de Jong zeker niet.
doek het forum dan maar opquote:Op zaterdag 19 september 2015 11:01 schreef Geo4kant het volgende:
Tenzij Cocu hier meeleest en iets om jullie brainfarts geeft heeft het toch weinig zin om te discussieren
Afwezige rugdekking:quote:Op zaterdag 19 september 2015 11:02 schreef Adames het volgende:
Ik snap alleen niet hoe met de punt naar voren in cl kamikaze zou zijn
Dat zegt hij dan ook niet. Hij zegt dat met de Jong in de punt naar voren kamikaze zou zijn.quote:Op zaterdag 19 september 2015 11:02 schreef Adames het volgende:
Ik snap alleen niet hoe met de punt naar voren in cl kamikaze zou zijn
De Jong raakt de bal verdacht vaak kwijt als hij met z'n gezicht naar de goal staat inderdaad. Dan gaat hij ook gekke dingen doen, die hij juist niet moet doen. Lekker met de rug naar de goal inspelen en dan andere jongens eronder laten komen.quote:Op zaterdag 19 september 2015 11:17 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat zegt hij dan ook niet. Hij zegt dat met de Jong in de punt naar voren kamikaze zou zijn.
Hij is op die positie op dat niveau niet goed genoeg. Zou te veel balverlies leiden en dat wordt in de Champions League afgestraft.
Overigens is 4-3-3 met de punt naar voren in de CL uberhaupt voorbehouden aan de echte topteams. Je moet een surplus aan kwaliteit over je tegenstander hebben om dat goed uit te voeren. In het hedendaagse voetbal is dat systeem alleen geschikt om muren te slechten tegen teams die spelen voor een puntje.
Mee eens. Elke keer dat De Jong de bal op het middenveld krijgt en hij probeert drie meter te dribbelen, dan is hij 9 van de 10 keer de bal kwijt. Laat hem maar lekker bikkelen, koppen en kaatsen in de spits. En zet Maher gewoon als aanvallende middenvelder erin. Zeker in de competitie is dat goed genoeg.quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:02 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
De Jong raakt de bal verdacht vaak kwijt als hij met z'n gezicht naar de goal staat inderdaad. Dan gaat hij ook gekke dingen doen, die hij juist niet moet doen. Lekker met de rug naar de goal inspelen en dan andere jongens eronder laten komen.
1-3.quote:Op zaterdag 19 september 2015 18:34 schreef Scarface88 het volgende:
Topwedstrijd tegen de nummer 2. Wat denken we ervan jongens?
2-0quote:Op zaterdag 19 september 2015 18:34 schreef Scarface88 het volgende:
twitter:psvnetwerk twitterde op zaterdag 19-09-2015 om 18:39:19Maher keert volgens @markvanrijswijk terug in de basis bij PSV voor Guardado #herpsv reageer retweet
2 - 0quote:Op zaterdag 19 september 2015 18:42 schreef Scarface88 het volgende:
twitter:psvnetwerk twitterde op zaterdag 19-09-2015 om 18:39:19Maher keert volgens @markvanrijswijk terug in de basis bij PSV voor Guardado #herpsv reageer retweet
twitter:psvnetwerk twitterde op zaterdag 19-09-2015 om 18:46:06PSV: Zoet, Arias, Bruma, Moreno, Brenet, Propper, Hendrix, Maher, Narsingh, De Jong, Lestienne #herpsv reageer retweet
Alleen omdat er blessures zijn.quote:Op zaterdag 19 september 2015 18:47 schreef Doublepain het volgende:
Hendrix wordt nu langzaam en zeker vaste waarde..
Eindelijk
Hoe zou dat toch komen???????????quote:Op zaterdag 19 september 2015 19:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV is wel erg populair in Mexico als ik de tweets bij de opstelling kijk.
Ik denk omdat er 2 Mexicanen bij PSV spelen.quote:Op zaterdag 19 september 2015 19:08 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Hoe zou dat toch komen???????????
quote:Op zaterdag 19 september 2015 19:11 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ik denk omdat er 2 Mexicanen bij PSV spelen.
Graag gedaan.
Of Maher speelt omdat er een ander geblesseerd is. Zo kun je het ook bekijken.quote:Op zaterdag 19 september 2015 18:59 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Alleen omdat er blessures zijn.
Cocu kennende zit het niet zo.quote:Op zaterdag 19 september 2015 19:13 schreef tja77 het volgende:
[..]
Of Maher speelt omdat er een ander geblesseerd is. Zo kun je het ook bekijken.
bakker?quote:Op zaterdag 19 september 2015 19:14 schreef Geo4kant het volgende:
Bedankt, nu heb ik zin in een Mexicano
1-8.quote:Op zaterdag 19 september 2015 18:34 schreef Scarface88 het volgende:
Post 110 in dit topic doet het wel zo laten lijken althans. Volgens mij vond Cocu het ook helemaal niet erg dat Maher ff geblesseerd raakte, omdat het middenveld Pröpper-Guardado-Hendrix het gewoon goed deed.quote:Op zaterdag 19 september 2015 19:24 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Cocu kennende zit het niet zo.
Ik ga even Burito's bestellen.
nou ligt dit niet aan maher maar normaal heb je gelijkquote:Op zaterdag 19 september 2015 20:33 schreef tompsv18 het volgende:
Maar waarom staat Maher er dan ook weer in? Laat opnieuw helemaal niets zien. Propper ook erg matig.
Jawel, middenveld wordt overlopen omdat Maher niet meedoet.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:34 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nou ligt dit niet aan maher maar normaal heb je gelijk
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 19-09-2015 om 20:48:31Maher moet daar gewoon de 2-2 maken. Maar hij maakt hem niet. #herpsv reageer retweet
Het kan nog.quote:
Fijne berichten dit... Middenveld is gewoon los zand en 6 klassen minder zonder Guardado. Treurig. En Schaars en leuk en aardig, maar niet beter dan wat er nu staat. Dus dat wordt afzien de komende weken.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:49 schreef Scarface88 het volgende:
Tweede helft begonnen en Maher die meteen een 100% kans mist op de 2-2...
Arrogantie. Na de 1 - 0 deed niemand meer iets. Geen enkele inzetquote:Op zaterdag 19 september 2015 21:27 schreef Rabieluh het volgende:
Het is weer zoals 2 jaar geleden, enorm kut en nooit zeker van iets.
Ze hadden de eerste helft prima op de counter kunnen spelen. Je lult weer uit je nek.quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:39 schreef GGMM het volgende:
Als PSV niet op de counter kan spelen zijn ze opeens een stuk slechter.
Het verhaal dat een middenveld maher - proper verboden moet worden wel.quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:33 schreef Doublepain het volgende:
Dat verhaal over de Jong op nummer 10 kan ook de prullenmand in, slechte passes, aannames kut, dribbels kut...
Klopt.quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:39 schreef GGMM het volgende:
Als PSV niet op de counter kan spelen zijn ze opeens een stuk slechter.
Die propper en maher hebben nog geen duel gewonnen in een shirt van PSV.quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het verhaal dat een middenveld maher - proper verboden moet worden wel.
Man wat werden we overlopen. Schaars IN
Heracles zou gewoon bovenin meedraaien in de Premier League.quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:41 schreef Scarface88 het volgende:
Heracles zou dus ook winnen van Manchester United.
Ja jongen ga hem vooral serieus nemenquote:Op zaterdag 19 september 2015 21:40 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ze hadden de eerste helft prima op de counter kunnen spelen. Je lult weer uit je nek.
Propper was vandaag weer een van de slechtsten, brengt zo weinigquote:Op zaterdag 19 september 2015 21:42 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Die propper en maher hebben nog geen duel gewonnen in een shirt van PSV.
Klopt. Koopclub dat PSVquote:Op zaterdag 19 september 2015 21:50 schreef onlogisch het volgende:
Wat was PSV slecht zeg. Jeetje, wat een bij een geraapt zooitje.
Brenet had ook een prima inzet hoor. Die kan er alleen niet zo veel van als hij als stijve rechtspoot voor de aanvallende impulsen op links moet zorgen.quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:49 schreef Comprehendam het volgende:
Godverdomme. Niet nu een paar zondebokken gaan aanwijzen, iedereen (muv Lestienne) werd afgetroefd op felheid en inzet, zoals wij United aftroefden. Ook een aantal discutabele wissels/keuzes van Cocu.
Prachtige overwinning voor Heracles, dat een collectieve prestatie leverde. Blijf die Weghorst een enorme jankbal vinden, kan z'n kop niet uitstaan.
Heb jij een betere verklaring dan? Als je de wedstrijd hebt gezien, weet je dat PSV vlak voor rust telkens belangrijke duels verloor, waardoor Heracles haar momentum en hoop behield en kon scoren.quote:
Kwalitatief is het allemaal niet zo bijzonder. Je ziet zodra die Mexicaan van jullie uitvalt, het feitelijk als los zand aan elkaar hangt. Op een avond dat de Jong het niet heeft, zie je gewoon dat PSV een heel zwak elftal heeft.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:00 schreef Comprehendam het volgende:
[..]
Heb jij een betere verklaring dan? Als je de wedstrijd hebt gezien, weet je dat PSV vlak voor rust telkens belangrijke duels verloor, waardoor Heracles haar momentum en hoop behield en kon scoren.
Dat er daarna niet meer gescoord werd door PSV kan je niet afschuiven op inzet, maar dat was wel een cruciale factor in een cruciale periode van het duel.
Onzin. Met Pröpper, Lestienne en Locadia heb je spelers die veruit de beste spelers zouden zijn bij Heracles. In de verdediging stonden nog een van de talentvolste backs uit Zuid-Amerika en een centrale verdediger met meerdere WK's achter zijn naam.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kwalitatief is het allemaal niet zo bijzonder. Je ziet zodra die Mexicaan van jullie uitvalt, het feitelijk als los zand aan elkaar hangt. Op een avond dat de Jong het niet heeft, zie je gewoon dat PSV een heel zwak elftal heeft.
tja niet aan het weer, het veld of de scheidsquote:
Over welke back heb jij het precies? Hoop toch niet Arias die kwam bij sporting ook niet aan de bak.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:08 schreef Comprehendam het volgende:
[..]
Onzin. Met Pröpper, Lestienne en Locadia heb je spelers die veruit de beste spelers zouden zijn bij Heracles. In de verdediging stonden nog een van de talentvolste backs uit Zuid-Amerika en een centrale verdediger met meerdere WK's achter zijn naam.
Als los zand uit elkaar vallen, waar het inderdaad op leek, heeft te maken met tactiek. Als het team niet goed staat, valt dat Cocu aan te rekenen.
Kwalitatief is het ook niet veel bijzonders, maar dat is met geen enkel Nederlandse club het geval.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kwalitatief is het allemaal niet zo bijzonder. Je ziet zodra die Mexicaan van jullie uitvalt, het feitelijk als los zand aan elkaar hangt. Op een avond dat de Jong het niet heeft, zie je gewoon dat PSV een heel zwak elftal heeft.
Jawel. Hij is de vaste rechtsback van Colombia en heeft veel van wat een moderne back moet hebben. Dat hij bij Sporting niet geslaagd is, betekent niet dat hij afgeschreven is voor de Europese subtop. Kon afgelopen zomer voor tien miljoen euro verkocht worden, liet Brands weten. Voorbeelden te over van voetballers die ergens niet geslaagd zijn en een stapje terug moesten zetten om weer hogerop te komen (De Bruyne, niet vergelijkbaar qua niveau natuurlijk).quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Over welke back heb jij het precies? Hoop toch niet Arias die kwam bij sporting ook niet aan de bak.
Hij staat bij Colombia nooit basis. Uitstekende back voor de eredivisie overigens.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:29 schreef Comprehendam het volgende:
[..]
Jawel. Hij is de vaste rechtsback van Colombia en heeft veel van wat een moderne back moet hebben. Dat hij bij Sporting niet geslaagd is, betekent niet dat hij afgeschreven is voor de Europese subtop. Kon afgelopen zomer voor tien miljoen euro verkocht worden, liet Brands weten. Voorbeelden te over van voetballers die ergens niet geslaagd zijn en een stapje terug moesten zetten om weer hogerop te komen (De Bruyne, niet vergelijkbaar qua niveau natuurlijk).
Jawel, als linksback meestal.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij staat bij Colombia nooit basis. Uitstekende back voor de eredivisie overigens.
Ze moeten die uitwedstrijden verbieden dat is wat PSV parten speelt.quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:50 schreef onlogisch het volgende:
Wat was PSV slecht zeg. Jeetje, wat een bij een geraapt zooitje.
Oké man. Helaas heeft alleen Brazilië al 3 betere laat staan de rest van zuid amerika. Maakt niet uit hoor verder maar overdrijf zijn talent niet.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:29 schreef Comprehendam het volgende:
[..]
Jawel. Hij is de vaste rechtsback van Colombia en heeft veel van wat een moderne back moet hebben. Dat hij bij Sporting niet geslaagd is, betekent niet dat hij afgeschreven is voor de Europese subtop. Kon afgelopen zomer voor tien miljoen euro verkocht worden, liet Brands weten. Voorbeelden te over van voetballers die ergens niet geslaagd zijn en een stapje terug moesten zetten om weer hogerop te komen (De Bruyne, niet vergelijkbaar qua niveau natuurlijk).
Volgens mij staat Armero daar. Zuniga op rechts.quote:
Niveautje hoor. Of een gevalletje waar het hart van vol is...quote:
Ja uiteraard.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:00 schreef Comprehendam het volgende:
Heb jij een betere verklaring dan?
In de laatste drie interlands had Arias een basisplaats bij Colombia. Kun je gewoon opzoeken allemaal.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Volgens mij staat Armero daar. Zuniga op rechts.
Dat je hier grappig wil komen doen mag je helemaal zelf weten. Maar probeer het dan nog enigszins normaal te houden pannenkoekquote:
Ik zoek niet op. Ik vertrouw op jou.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
In de laatste drie interlands had Arias een basisplaats bij Colombia. Kun je gewoon opzoeken allemaal.
Dan is hij natuurlijk de vaste backquote:Op zaterdag 19 september 2015 22:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
In de laatste drie interlands had Arias een basisplaats bij Colombia. Kun je gewoon opzoeken allemaal.
Wattequote:Op zaterdag 19 september 2015 22:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan is hij natuurlijk de vaste back
Wat probeer je nou eigenlijk allemaal te zeggen schat?quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat hij geen basisspeler is voor Colombia en al helemaal niet een van de grootste talenten op die positie.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:51 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wat probeer je nou eigenlijk allemaal te zeggen schat?
Bedankt voor je reactie.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dat je hier grappig wil komen doen mag je helemaal zelf weten. Maar probeer het dan nog enigszins normaal te houden pannenkoek
Oke.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat hij geen basisspeler is voor Colombia en al helemaal niet een van de grootste talenten op die positie.
Geen slechte speler hoor maar niet overdrijven.
Maar eh, jij bent dus thuis in de Mexicaanse homo scène? Die zal niet heel groot zijn in Nederland. Toch top dat jij er een plekje in hebt kunnen verwerven. Hé, in dit topic wordt niet gediscrimineerd.quote:
Zal tussen hem en Willems gaan.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Goed dat je dat inziet.
Vind hem nu nog wel de beste back in de Eredivisie.
Yup, al vind ik Willems verdedigend nog steeds heel zwak.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zal tussen hem en Willems gaan.
Is 'ie ook.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Goed dat je dat inziet.
Vind hem nu nog wel de beste back in de Eredivisie.
Wat is dat opeens met die haat naar onze Mexicano's vandaag?quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:01 schreef hafcfan het volgende:
Wat een kk mongool die Moreno. En die Lestiene is ook walgelijk.
Ik reageer gewoon op iemand die dat beweerd hoor.quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:01 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Is 'ie ook.
En dat hij een vd talentvolste backs van Z-A is is inderdaad ook overdreven.
Maar ik vraag me eigenlijk af waar de behoefte bij je vandaan komt om dit te moeten delen na vandaag. Maar goed.
Gelukkig is die Weghorst zo'n normale jongen geblevenquote:Op zaterdag 19 september 2015 23:01 schreef hafcfan het volgende:
Wat een kk mongool die Moreno. En die Lestiene is ook walgelijk.
Aldus mijn verwondering waar die behoefte bij je vandaan komt. Heeft toch niet bepaald toegevoegde waarde? Maar goed. Geen probleem ook verder natuurlijkquote:Op zaterdag 19 september 2015 23:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik reageer gewoon op iemand die dat beweerd hoor.
En dat heeft waarmee te maken? Vond de actie van Moreno eigenlijk wel meevallen. Ging gewoon voor de bal. Pussy Nederland is het niet meer gewend om een verdediger te zienquote:Op zaterdag 19 september 2015 23:02 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Gelukkig is die Weghorst zo'n normale jongen gebleven
Je moet wat op zaterdagavond als je niet de kroeg in gaat.quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Aldus mijn verwondering waar die behoefte bij je vandaan komt. Heeft toch niet bepaald toegevoegde waarde? Maar goed. Geen probleem ook verder natuurlijk
quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:08 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
En dat heeft waarmee te maken? Vond de actie van Moreno eigenlijk wel meevallen. Ging gewoon voor de bal. Pussy Nederland is het niet meer gewend om een verdediger te zien
Was me wel een Bruma aanname zeg, de tering.quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:08 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
En dat heeft waarmee te maken? Vond de actie van Moreno eigenlijk wel meevallen. Ging gewoon voor de bal. Pussy Nederland is het niet meer gewend om een verdediger te zien
Weghorst deelde een elleboogstoot uit aan Hendrix en gedroeg zich als een volslagen debiel de gehele wedstrijd.quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:08 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Is allang beoordeeld, jammer johquote:Op zaterdag 19 september 2015 23:10 schreef Caland het volgende:
Moreno kan wel een schorsing verwachten gok ik. En nu gaat elke scheidsrechter in Nederland op hem letten.
Ah, ik las net dat de scheids niet floot.quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Is allang beoordeeld, jammer joh
Omdat hij het geen overtreding vond iddquote:Op zaterdag 19 september 2015 23:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, ik las net dat de scheids niet floot.
Alle frustraties komen er nu uit.quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:03 schreef Rabieluh het volgende:
Wat komt iedereen schelden hier, het lijkt wel of PSV onverdiend heeft gewonnen.
Vind je het gek? Die gaat er voor zorgen dat PSV gewoon weer kampioen wordt.quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:13 schreef Rabieluh het volgende:
Scheidsrechters zijn bang voor Moreno.
Weghorst doet minder erge dingen dan iemand bijna een zeer ernstige blessure te trappen.quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:02 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Gelukkig is die Weghorst zo'n normale jongen gebleven
Elleboogstoot is normaal idd, ik snap jequote:Op zaterdag 19 september 2015 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weghorst doet minder erge dingen dan iemand bijna een zeer ernstige blessure te trappen.
Het woordje bijna doet veel af aan de kracht van je zin.quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weghorst doet minder erge dingen dan iemand bijna een zeer ernstige blessure te trappen.
Dat zeg ik nergens, dat maak jij ervan. Ik probeer alleen te zeggen dat, wanneer Tannane zijn been toch in de grond zou staan, Tannanes knie de énorm verkeerde kant was opgeklapt.quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:18 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Elleboogstoot is normaal idd, ik snap je
Dat weet ik.quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het woordje bijna doet veel af aan de kracht van je zin.
Of omdat hij het niet zag, er is in ieder geval ruimte voor de aanklager in dit gevalquote:Op zaterdag 19 september 2015 23:12 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Omdat hij het geen overtreding vond idd
Tja, dat soort dingen gebeuren wel vaker tijdens een wedstrijd.quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens, dat maak jij ervan. Ik probeer alleen te zeggen dat, wanneer Tannane zijn been toch in de grond zou staan, Tannanes knie de énorm verkeerde kant was opgeklapt.
Hij gaf daarna al aan bij de klagende spelers van Heracles dat hij het niets vond, maar oke leuk dat je blijft hopen.quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Of omdat hij het niet zag, er is in ieder geval ruimte voor de aanklager in dit geval
Dan doen we het er maar voorlopig mee dat Moreno een schat van een jongen is.quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:21 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Tja, dat soort dingen gebeuren wel vaker tijdens een wedstrijd.
kinderachtig weer, uiterst sportief van een mod. Kun je onderbouwen wat niet klopt aan mijn reactie?quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Reageer normaal of reageer gewoon niet.
Ik hoop nergens op, niet zo verongelijkt doen.quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:22 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hij gaf daarna al aan bij de klagende spelers van Heracles dat hij het niets vond, maar oke leuk dat je blijft hopen.
quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:21 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Tja, dat soort dingen gebeuren wel vaker tijdens een wedstrijd.
Ben ik het mee je eens, sympathieke speler.quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan doen we het er maar voorlopig mee dat Moreno een schat van een jongen is.
Niet terugdraaien nu callie, misschien kun je een mailtje naar de KNVB sturen om deze zaak tot op de bodem uit te zoeken.quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop nergens op, niet zo verongelijkt doen.
Eet uit je hand. Gaat netjes langs in de ziekenhuizen. Maakt een praatje met de oude buurvrouw van op de hoek.quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:23 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ben ik het mee je eens, sympathieke speler.
Neuh, calimerogedrag laat ik wel aan jou over.quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Niet terugdraaien nu callie, misschien kun je een mailtje naar de KNVB sturen om deze zaak tot op de bodem uit te zoeken.
Mooi dat we het eens zijn. Morgen weer genieten van Veltmannetje.quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eet uit je hand. Gaat netjes langs in de ziekenhuizen. Maakt een praatje met de oude buurvrouw van op de hoek.
Kortom: een beschaafde jongen en zeker geen recidivist. Het zou me verbazen als hij nog een keer zich laat gaan in het voetbalveld. Dat past toch écht niet bij die jongen.
Moet ik even een Davytje doen?quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Niet terugdraaien nu callie, misschien kun je een mailtje naar de KNVB sturen om deze zaak tot op de bodem uit te zoeken.
Het is het onderbouwen niet waard sorry, je zult nooit een antwoord krijgen.quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
kinderachtig weer, uiterst sportief van een mod. Kun je onderbouwen wat niet klopt aan mijn reactie?
We zullen jou eens naar de KNVB sturen en tot de bodem uitzoeken waarom jij weddenschappen niet nakomtquote:Op zaterdag 19 september 2015 23:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Haha.quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:01 schreef nickhguitar het volgende:
Vanavond moeten we de mooie punten tegen United min of meer verzilveren. Ik denk (en hoop ook uiteraard) dat we vooral in mentaal opzicht verder zijn dan Ajax. Daar vind ik het toch meer jongetjes. Als we vanavond niet winnen dan is het alsnog een schijtweek, ondanks de mooie overwinning tegen Louis. Ik zet in op een degelijke 0-3 overwinning.
Als nummer 5 kan je natuurlijk gewoon punten verliezen tegen de koploper. Niets om je zorgen om te maken, play-offs zullen vast wel gehaald worden.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:20 schreef tja77 het volgende:
[..]
Kwalitatief is het ook niet veel bijzonders, maar dat is met geen enkel Nederlandse club het geval.
Dit team won van Feyenoord en won van Man. Utd. "Die Mexicaan" is misschien goed, maar die overwinningen zijn echt niet geheel op zijn conto te schrijven. Vorig seizoen had PSV voor het eerst sinds jaren geen uitwedstrijd syndroom. Dit seizoen staat het elftal in uitwedstrijden te schutteren en thuiswedstrijden gaan gewoon goed. Als jij dat op kwaliteit wilt schuiven, prima, maar kwalitatief is PSV beter dan Heracles.
Zwak gedrag. Maar waarom ben ik niet verbaasd?quote:Op zondag 20 september 2015 01:57 schreef GGMM het volgende:
TomPSV is een weddenschap aangegaan, verloor deze en is toen zijn woord niet nagekomen.
Blijkbaar zijn we toch even slecht als Ajax Svenquote:Op zondag 20 september 2015 08:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Haha.
Was in mentaal opzicht wel een dijk van een wedstrijd natuurlijk.
quote:Op zondag 20 september 2015 08:45 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn we toch even slechter als dan Ajax Sven
Uiteraard, geen probleem.quote:Op zondag 20 september 2015 08:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Als nummer 5 kan je natuurlijk gewoon punten verliezen tegen de koploper. Niets om je zorgen om te maken, play-offs zullen vast wel gehaald worden.
Dit middenveld klopt gewoon niet.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:08 schreef Comprehendam het volgende:
[..]
Onzin. Met Pröpper, Lestienne en Locadia heb je spelers die veruit de beste spelers zouden zijn bij Heracles. In de verdediging stonden nog een van de talentvolste backs uit Zuid-Amerika en een centrale verdediger met meerdere WK's achter zijn naam.
Als los zand uit elkaar vallen, waar het inderdaad op leek, heeft te maken met tactiek. Als het team niet goed staat, valt dat Cocu aan te rekenen.
Een man een man, een woord een woord.quote:Op zondag 20 september 2015 01:57 schreef GGMM het volgende:
TomPSV is een weddenschap aangegaan, verloor deze en is toen zijn woord niet nagekomen.
Volgende wedstrijd Schaars-Pröpper-Hendrix?quote:Op zondag 20 september 2015 09:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit middenveld klopt gewoon niet.
Heeft ook al een aantal rare overtredingen gemaakt.quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Graag.quote:Op zondag 20 september 2015 09:08 schreef tja77 het volgende:
[..]
Volgende wedstrijd Schaars-Pröpper-Hendrix?
Dus?quote:Op zondag 20 september 2015 01:57 schreef GGMM het volgende:
Dat is een beetje kinderachtig.quote:
Maar wat boeit mij dat?quote:Op zondag 20 september 2015 09:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is een beetje kinderachtig.
Ach, Davy wacht ook al jaren op een biertje van Typisch
Waarschijnlijk omdat tompsv als een frustie op Caland reageert.quote:Op zondag 20 september 2015 09:20 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maar wat boeit mij dat?
Wat geef ik om andermans weddenschappen die wel of niet nagekomen worden?
Waarom wordt die onzin hier geplaatst?
lomp is hij toch wel, die conclusie mogen we inmiddels wel trekkenquote:Op zondag 20 september 2015 09:42 schreef BadderHaring het volgende:
Dat gezeik op Moreno komt toch wel opvallend vaak van dezelfde juffertjes als die Veltman vorig jaar de beste verdediger van de Eredivisie boven.
Zegt alles volgens mij.
Het is gewoon een lompe mongool. Dat is een feit.quote:Op zondag 20 september 2015 09:42 schreef BadderHaring het volgende:
Dat gezeik op Moreno komt toch wel opvallend vaak van dezelfde juffertjes als die Veltman vorig jaar de beste verdediger van de Eredivisie boven.
Zegt alles volgens mij.
Zolang ie voor ons speelt en geen rood pakt vind ik het allemaal prima.quote:Op zondag 20 september 2015 09:42 schreef BadderHaring het volgende:
Zegt alles volgens mij.
quote:Op zondag 20 september 2015 09:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
lomp is hij toch wel, die conclusie mogen we inmiddels wel trekken
Hij grijpt in, waar anderen blijven staan kijken omdat ze hun broekje niet vies willen maken of bang zijn iemand pijn te doen.quote:Op zondag 20 september 2015 09:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het is gewoon een lompe mongool. Dat is een feit.
hij is gewoon 2 keer te laat, is gewoon lompigheid, verder geen punt hoor maar je moet het niet mooier maken dan het isquote:Op zondag 20 september 2015 10:10 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
[..]
Hij grijpt in, waar anderen blijven staan kijken omdat ze hun broekje niet vies willen maken of bang zijn iemand pijn te doen.
Zoals ik al eerder aangaf, we gaan het hier nooit over eens worden. Er zijn nu eenmaal twee zienswijzen. De één vindt dat je geen stevige tackles mag maken, de ander vindt van wel.
Moreno is een type Materazzi. Vol er in en voor de bal gaan en als je de speler daarbij meeneemt, so be it. Dat gaat hem zeker nog wel eens een onterechte kaart opleveren, maar het is niet anders.
Tegen Shaw was hij helemaal niet te laat, wat een bullshit man. Hij had toch gewoon de bal? Dan was hij dus op tijd. Dat hij een bepaald risico neemt waar je het niet mee eens bent, prima, maar geen onzin graag.quote:Op zondag 20 september 2015 10:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij is gewoon 2 keer te laat, is gewoon lompigheid, verder geen punt hoor maar je moet het niet mooier maken dan het is
mwah eerste keer was ie wel echt op tijd maar deed ie gewoon iets raars met z'n andere been, was de snelheid, kun je voor fluiten en rood geven en als dat gebeurt mag je niet klagen maar je kunt het ook zien als een zware inzet voor de balquote:Op zondag 20 september 2015 10:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij is gewoon 2 keer te laat, is gewoon lompigheid, verder geen punt hoor maar je moet het niet mooier maken dan het is
Bij die eerste was hij ook gewoon te laat, kan gebeuren hoorquote:Op zondag 20 september 2015 10:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mwah eerste keer was ie wel echt op tijd maar deed ie gewoon iets raars met z'n andere been, was de snelheid, kun je voor fluiten en rood geven en als dat gebeurt mag je niet klagen maar je kunt het ook zien als een zware inzet voor de bal
gisteren was 100% rood natuurlijk, ook gewoon niet handig om de bal zo ver van je voet te laten springen, als de aanvaller dan eerder bij de bal is moet je met gestrekt been inglijden, ja dat is dan rood.
onzin? Materazzi dat is onzinquote:Op zondag 20 september 2015 10:22 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Tegen Shaw was hij helemaal niet te laat, wat een bullshit man. Hij had toch gewoon de bal? Dan was hij dus op tijd. Dat hij een bepaald risico neemt waar je het niet mee eens bent, prima, maar geen onzin graag.
Tegen Tannane kwam hij met gestrekt been in, maar wel met de intentie om de bal te spelen. Daar was hij te laat idd. En ook als hij op tijd was geweest dan was dat gestrekte been niet handig. Overtreding en kaart. Daar ben ik het mee eens. Maar geen enkele reden om een soort van treurige hetze te starten.
Als je de bal raakt, dan ben je op tijd.quote:Op zondag 20 september 2015 10:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij die eerste was hij ook gewoon te laat, kan gebeuren hoor
Daar was ie duidelijk niet te laat hoor, alleen kwam hard inglijden en 2e been was te hoog. Maar was 100% op de bal en niet te laat, wel laat.quote:Op zondag 20 september 2015 10:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij die eerste was hij ook gewoon te laat, kan gebeuren hoor
dat is ook zo'n theorie, hij raakt ook de bal maar dat is wat anders dan alleen de bal rakenquote:Op zondag 20 september 2015 10:26 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als je de bal raakt, dan ben je op tijd.
OK laat dan, compromisquote:Op zondag 20 september 2015 10:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar was ie duidelijk niet te laat hoor, alleen kwam hard inglijden en 2e been was te hoog. Maar was 100% op de bal en niet te laat, wel laat.
Bij die 2e raakt ie de bal eigenlijk niet.
/quote:
Pas op dat je niet in huilen uitbarst.quote:Op zondag 20 september 2015 09:20 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maar wat boeit mij dat?
Wat geef ik om andermans weddenschappen die wel of niet nagekomen worden?
Waarom wordt die onzin hier geplaatst?
Als de norm is dat je alleen de bal mag raken, dan kunnen we beter stoppen met verdedigen.quote:Op zondag 20 september 2015 10:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is ook zo'n theorie, hij raakt ook de bal maar dat is wat anders dan alleen de bal raken
Pas jij maar op dat je niet per ongeluk iets zinnigs post.quote:Op zondag 20 september 2015 10:35 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Pas op dat je niet in huilen uitbarst.
dat zeg ik toch niet maar als je de bal ook raakt is het niet per definitie geen overtredingquote:Op zondag 20 september 2015 10:39 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als de norm is dat je alleen de bal mag raken, dan kunnen we beter stoppen met verdedigen.
Aah, zoals PSV het hele seizoen al doet?quote:Op zondag 20 september 2015 05:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Je weet eigenlijk gewoon dat Heracles vanaf nu in een keer wel kut gaat spelen (net als ADO en Heerenveen)
Badum tsssquote:Op zondag 20 september 2015 10:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Aah, zoals PSV het hele seizoen al doet?
Niet in het PSV topic waarschijnlijkquote:Op zondag 20 september 2015 10:48 schreef theodoor9 het volgende:
Jammer van al dat gezeik op Moreno. Over die actie van Gudelj op Andrade hoor je bijna niemand.
Jij kijkt niet vaak PSV he?quote:Op zondag 20 september 2015 10:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Aah, zoals PSV het hele seizoen al doet?
Niemand is bang voor Gudelj.quote:Op zondag 20 september 2015 10:48 schreef theodoor9 het volgende:
Jammer van al dat gezeik op Moreno. Over die actie van Gudelj op Andrade hoor je bijna niemand.
Nu je het er toch over hebt, Gudelj is ook vaak net wat te laatquote:Op zondag 20 september 2015 10:58 schreef tja77 het volgende:
[..]
Niemand is bang voor Gudelj.
De niet PSV-ers die hier reageren loopt het dun langs de benen bij de gedachte dat Moreno de poezelige geschoren beentjes van hun geliefde spelers breekt.
Moreno de verschrikkelijke, wie zal het volgende slachtoffer worden?
Ik bedoel niet zozeer op Fok, maar meer op tv en andere media.quote:Op zondag 20 september 2015 10:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet in het PSV topic waarschijnlijk
quote:Op zondag 20 september 2015 11:01 schreef Lange_Lans het volgende:
Moreno is gewoon wat onbesuisd. Heerlijk om er iemand bij te hebben die overwinnelijkheid uitstraalt. Dat hij iedereen blesseert is mooi meegenomen, maar geen opzet. Die elleboog van Weghorst was wel een vieze zeg.
Zou goed kunnen, maar toch heb ik niet de onbeheersbare drang om daarover in het Ajax topic te gaan zaniken.quote:Op zondag 20 september 2015 11:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nu je het er toch over hebt, Gudelj is ook vaak net wat te laat
dus doe je dat maar hier?quote:Op zondag 20 september 2015 11:05 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, maar toch heb ik niet de onbeheersbare drang om daarover in het Ajax topic te gaan zaniken.
Ieder zijn ding natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |