Haha.quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:01 schreef nickhguitar het volgende:
Vanavond moeten we de mooie punten tegen United min of meer verzilveren. Ik denk (en hoop ook uiteraard) dat we vooral in mentaal opzicht verder zijn dan Ajax. Daar vind ik het toch meer jongetjes. Als we vanavond niet winnen dan is het alsnog een schijtweek, ondanks de mooie overwinning tegen Louis. Ik zet in op een degelijke 0-3 overwinning.
Als nummer 5 kan je natuurlijk gewoon punten verliezen tegen de koploper. Niets om je zorgen om te maken, play-offs zullen vast wel gehaald worden.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:20 schreef tja77 het volgende:
[..]
Kwalitatief is het ook niet veel bijzonders, maar dat is met geen enkel Nederlandse club het geval.
Dit team won van Feyenoord en won van Man. Utd. "Die Mexicaan" is misschien goed, maar die overwinningen zijn echt niet geheel op zijn conto te schrijven. Vorig seizoen had PSV voor het eerst sinds jaren geen uitwedstrijd syndroom. Dit seizoen staat het elftal in uitwedstrijden te schutteren en thuiswedstrijden gaan gewoon goed. Als jij dat op kwaliteit wilt schuiven, prima, maar kwalitatief is PSV beter dan Heracles.
Zwak gedrag. Maar waarom ben ik niet verbaasd?quote:Op zondag 20 september 2015 01:57 schreef GGMM het volgende:
TomPSV is een weddenschap aangegaan, verloor deze en is toen zijn woord niet nagekomen.
Blijkbaar zijn we toch even slecht als Ajax Svenquote:Op zondag 20 september 2015 08:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Haha.
Was in mentaal opzicht wel een dijk van een wedstrijd natuurlijk.
quote:Op zondag 20 september 2015 08:45 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn we toch even slechter als dan Ajax Sven
Uiteraard, geen probleem.quote:Op zondag 20 september 2015 08:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Als nummer 5 kan je natuurlijk gewoon punten verliezen tegen de koploper. Niets om je zorgen om te maken, play-offs zullen vast wel gehaald worden.
Dit middenveld klopt gewoon niet.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:08 schreef Comprehendam het volgende:
[..]
Onzin. Met Pröpper, Lestienne en Locadia heb je spelers die veruit de beste spelers zouden zijn bij Heracles. In de verdediging stonden nog een van de talentvolste backs uit Zuid-Amerika en een centrale verdediger met meerdere WK's achter zijn naam.
Als los zand uit elkaar vallen, waar het inderdaad op leek, heeft te maken met tactiek. Als het team niet goed staat, valt dat Cocu aan te rekenen.
Een man een man, een woord een woord.quote:Op zondag 20 september 2015 01:57 schreef GGMM het volgende:
TomPSV is een weddenschap aangegaan, verloor deze en is toen zijn woord niet nagekomen.
Volgende wedstrijd Schaars-Pröpper-Hendrix?quote:Op zondag 20 september 2015 09:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit middenveld klopt gewoon niet.
Heeft ook al een aantal rare overtredingen gemaakt.quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weghorst doet minder erge dingen dan iemand bijna een zeer ernstige blessure te trappen.
Graag.quote:Op zondag 20 september 2015 09:08 schreef tja77 het volgende:
[..]
Volgende wedstrijd Schaars-Pröpper-Hendrix?
Dus?quote:Op zondag 20 september 2015 01:57 schreef GGMM het volgende:
Dat is een beetje kinderachtig.quote:
Maar wat boeit mij dat?quote:Op zondag 20 september 2015 09:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is een beetje kinderachtig.
Ach, Davy wacht ook al jaren op een biertje van Typisch
Waarschijnlijk omdat tompsv als een frustie op Caland reageert.quote:Op zondag 20 september 2015 09:20 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maar wat boeit mij dat?
Wat geef ik om andermans weddenschappen die wel of niet nagekomen worden?
Waarom wordt die onzin hier geplaatst?
lomp is hij toch wel, die conclusie mogen we inmiddels wel trekkenquote:Op zondag 20 september 2015 09:42 schreef BadderHaring het volgende:
Dat gezeik op Moreno komt toch wel opvallend vaak van dezelfde juffertjes als die Veltman vorig jaar de beste verdediger van de Eredivisie boven.
Zegt alles volgens mij.
Het is gewoon een lompe mongool. Dat is een feit.quote:Op zondag 20 september 2015 09:42 schreef BadderHaring het volgende:
Dat gezeik op Moreno komt toch wel opvallend vaak van dezelfde juffertjes als die Veltman vorig jaar de beste verdediger van de Eredivisie boven.
Zegt alles volgens mij.
Zolang ie voor ons speelt en geen rood pakt vind ik het allemaal prima.quote:Op zondag 20 september 2015 09:42 schreef BadderHaring het volgende:
Zegt alles volgens mij.
quote:Op zondag 20 september 2015 09:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
lomp is hij toch wel, die conclusie mogen we inmiddels wel trekken
Hij grijpt in, waar anderen blijven staan kijken omdat ze hun broekje niet vies willen maken of bang zijn iemand pijn te doen.quote:Op zondag 20 september 2015 09:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het is gewoon een lompe mongool. Dat is een feit.
hij is gewoon 2 keer te laat, is gewoon lompigheid, verder geen punt hoor maar je moet het niet mooier maken dan het isquote:Op zondag 20 september 2015 10:10 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
[..]
Hij grijpt in, waar anderen blijven staan kijken omdat ze hun broekje niet vies willen maken of bang zijn iemand pijn te doen.
Zoals ik al eerder aangaf, we gaan het hier nooit over eens worden. Er zijn nu eenmaal twee zienswijzen. De één vindt dat je geen stevige tackles mag maken, de ander vindt van wel.
Moreno is een type Materazzi. Vol er in en voor de bal gaan en als je de speler daarbij meeneemt, so be it. Dat gaat hem zeker nog wel eens een onterechte kaart opleveren, maar het is niet anders.
Tegen Shaw was hij helemaal niet te laat, wat een bullshit man. Hij had toch gewoon de bal? Dan was hij dus op tijd. Dat hij een bepaald risico neemt waar je het niet mee eens bent, prima, maar geen onzin graag.quote:Op zondag 20 september 2015 10:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij is gewoon 2 keer te laat, is gewoon lompigheid, verder geen punt hoor maar je moet het niet mooier maken dan het is
mwah eerste keer was ie wel echt op tijd maar deed ie gewoon iets raars met z'n andere been, was de snelheid, kun je voor fluiten en rood geven en als dat gebeurt mag je niet klagen maar je kunt het ook zien als een zware inzet voor de balquote:Op zondag 20 september 2015 10:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij is gewoon 2 keer te laat, is gewoon lompigheid, verder geen punt hoor maar je moet het niet mooier maken dan het is
Bij die eerste was hij ook gewoon te laat, kan gebeuren hoorquote:Op zondag 20 september 2015 10:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mwah eerste keer was ie wel echt op tijd maar deed ie gewoon iets raars met z'n andere been, was de snelheid, kun je voor fluiten en rood geven en als dat gebeurt mag je niet klagen maar je kunt het ook zien als een zware inzet voor de bal
gisteren was 100% rood natuurlijk, ook gewoon niet handig om de bal zo ver van je voet te laten springen, als de aanvaller dan eerder bij de bal is moet je met gestrekt been inglijden, ja dat is dan rood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |